quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef Laureline het volgende:
Nou, ik kom eraan hoor, Jägar
* spant arreslee in
Ook proost!quote:
more then welcome! Dan binden we de schaatsen onder!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef Laureline het volgende:
Nou, ik kom eraan hoor, Jägar
* spant arreslee in
Neuh ik ben moe en niet in de stemming voor bezoekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Keuken ontploft? Of net zo'n hormonster als ik
Kroket naar de maan!quote:
klopt!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:37 schreef Laureline het volgende:
En even een bleue vraag: als je nou met Ryanair vliegt, moet je dan altijd bijbetalen per rit voor je gewone bagage? Dus zeg maar 15/25 euro per keer per ticket optellen voor de koffer? Want dan komt in sommige gevallen de kofferprijs uit op een hoger bedrag (heen en terug) dan de ticketprijs!
Ja dat klopt. Retour is 30-40 euro voor je koffer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:37 schreef Laureline het volgende:
En even een bleue vraag: als je nou met Ryanair vliegt, moet je dan altijd bijbetalen per rit voor je gewone bagage? Dus zeg maar 15/25 euro per keer per ticket optellen voor de koffer? Want dan komt in sommige gevallen de kofferprijs uit op een hoger bedrag (heen en terug) dan de ticketprijs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij igng slapen!quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cali is weer huiswaarts! Was gezellig!
Vond het supergezellig!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cali is weer huiswaarts! Was gezellig!
Klopt!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Vond het supergezellig!!
Voor herhaling vatbaar!
Wijn drinken of studeren, wat een keuze...!quote:Thanks voor de gastvrijheid. Anders had ik de hele avond niks gedaan, met het idee dat ik aan mijn studie moest en niet alleen wilde zijn![]()
De held... Mooi dat ie er weer is, slaap lekker!quote:floris was nog niet thuis! Dus ik zoeken en roepen... hoor ik 'm miauwen vanuit een andere tuin (tuinen komen uit op een pleintje) dus toen heb ik 'm gered (hij kon schijnbaar niet over de schutting.. terwijl ik ;m regelmatig over die van mij zie klimmen) door een stoeptegel uit de grond te slopen en toen kon hij ķnder de schutting door![]()
Zijn die er nog dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:01 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Wat vind ik dit een kutkabinet zeg. Scholen voor speciaal onderwijs een financieringsplafond geven, zodat leerlingen die zich aanmelden op het moment dat dit plafond is bereikt naar het regulier onderwijs moeten, zonder begeleiding, zodat docenten in het regulier onderwijs die het al druk genoeg hebben met klassen van 30 leerlingen zich er maar mee moeten redden. Daarnaast gaat het ook nog eens ten koste van de rest van de klas.
Echt verbijsterend, die maatregelen van Van Bijsterveldt.
Dit kabinet helpt de toekomst van ons land naar de ****.
Ja!quote:
9 uur is voor mij ook de max. Nu even een banaantje eten, en dan hardlopen..Snel de deur uit want de zon schijnt! Dat was gistermorgen ook zo, maar om 10 uur was er toen een rare sneeuwstorm....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan gewoon niet meer echt uitslapen.. ritme zuigt
goedemorgen!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Nu ik er toch ben kan ik het net zo goed zelf doen
Met de terugkeer van een zeker persoon?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:23 schreef Probability het volgende:
Ik heb heerlijk Japans gegeten gister!!
Ben wel een beetje down/teleurgesteld maar dat heeft ergens anders mee te maken
Nee niet eens. Gewoon de huidige... Lang verhaal.. Maar goed graag of niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Met de terugkeer van een zeker persoon?
Dat zei je gisteren ook al. Loopt het niet lekker?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:23 schreef Probability het volgende:
Ik heb heerlijk Japans gegeten gister!!
Ben wel een beetje down/teleurgesteld maar dat heeft ergens anders mee te maken
Goed bezig hoor! ik zit nog in pyjama, net ontbetenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, terug van fietsen, tijd voor havermoutpap!
PM?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee niet eens. Gewoon de huidige... Lang verhaal.. Maar goed graag of niet.
M'n brakheid viel zodanig mee dat ik ben gegaan inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Goed bezig hoor! ik zit nog in pyjama, net ontbeten
Eensch. Overweeg om mijn master in Antwerpen te gaan doen. Meer aandacht voor onderwijs, en bovendien is daar voorlopig toch geen regering die het onderwijs om zeep kan helpenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:01 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Wat vind ik dit een kutkabinet zeg. Scholen voor speciaal onderwijs een financieringsplafond geven, zodat leerlingen die zich aanmelden op het moment dat dit plafond is bereikt naar het regulier onderwijs moeten, zonder begeleiding, zodat docenten in het regulier onderwijs die het al druk genoeg hebben met klassen van 30 leerlingen zich er maar mee moeten redden. Daarnaast gaat het ook nog eens ten koste van de rest van de klas.
Echt verbijsterend, die maatregelen van Van Bijsterveldt.
Dit kabinet helpt de toekomst van ons land naar de ****.
Ik vind het wel heel goed dat je toch altijd zo gedisciplineerd bent, want de verleiding lijkt mij best groot om te zeggen: ach ik ben toch eigen baas, ik neem vandaag lekker vrijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik moet zo gaan werken. Ik heb daar heeeeeeeeel geen zin in, want ik zag mezelf best een dagje lezen binnen, terwijl buiten de wind om het huis giert.
Ja, maar dan kan die zaak toch niet open grapjas!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel goed dat je toch altijd zo gedisciplineerd bent, want de verleiding lijkt mij best groot om te zeggen: ach ik ben toch eigen baas, ik neem vandaag lekker vrij.
Oh ja, het atelier is er ook nogquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan die zaak toch niet open grapjas!![]()
Leuk! Ik ga vanavond El labirinto del fauno zien. Is het plan, want waarschijnlijk wordt het OZNZ en daarna is het wel weer bedtijdquote:Ik ga vandaag lekker filmpjes kijken in de bioscoop
hoe was de murakami film?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, het atelier is er ook nog.
[..]
Leuk! Ik ga vanavond El labirinto del fauno zien. Is het plan, want waarschijnlijk wordt het OZNZ en daarna is het wel weer bedtijd.
Nog niet gezienquote:
Draait er ook een film die hij wil zien en jij liever niet? Of je doet alsof je een bepaalde film niet wilt zienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan mijn vriend niet overhalen om naar Black Swan te gaan
Gaat niet lukken, hij is veel beter in die spelletjesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Draait er ook een film die hij wil zien en jij liever niet? Of je doet alsof je een bepaalde film niet wilt zienen zo kun je een dealtje maken
.
Dan ga je toch met een vriendin?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:56 schreef Goodbye het volgende:
Oh jammerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, hij is veel beter in die spelletjesEn sowieso ben ik niet zo moeilijk qua films!
Ja, das ook geen probleem. Maar ik ga vandáág naar de bios met mn vriend en had hem dus wel graag vandaag gezienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan ga je toch met een vriendin?
Ik ga as vrijdag!!! Zin in! Lange tijd geleden dat ik uitzag naar een film!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:56 schreef Goodbye het volgende:
Oh myquote:In Vlaanderen betalen alle studenten uit de Europese Unie een collegebijdrage van 570 euro per jaar. Vertragingsboetes worden alleen in uitzonderlijke gevallen opgelegd.
Dat wist je nog niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh my. Op naar België, (aankomende) studenten!
.
in zweden is het gratis!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Nee, dat wist ik niet neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet?Maar in Belgie krijgen ze volgens mij geen studiefinanciering, dus wie onvertraagd zijn bachelor kan halen is in NL nog voordeliger uit.
Ja maar in Zweden is het zo koud!quote:
Volgens mij krijgen Belgen zelf ook geen stufi. Voor je master naar Belgie gaan (of voor een tweede studie) wordt idd steeds interessanter.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet nee. Dus als je als Ned student in België studeert krijg je geen stufi?
Je kunt ook de eerste 3 jaar in Ned doen en op het moment dat je je master gaat doen naar België gaan.
als je wacht tot 1 maart met invullen kun je dus een vooringevulde krijgen, hoef je alleen maar te checkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Oh belastingaangifte, ik moet er ook aan geloven nu.
En ik heb géén idee hoe dat allemaal werkt, dus dat moet ik ook nog eens gaan uitzoeken.
Als je ziek wordt weet je wie je kunt aanklagenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:40 schreef Chicolate het volgende:
@mo: Ok dan gebruik ik hem gewoon.
Ok, dan wacht ik even, denk ik. Scheelt weerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je wacht tot 1 maart met invullen kun je dus een vooringevulde krijgen, hoef je alleen maar te checken![]()
maar ik heb 't al zo vaak zonder vooringevuld gedaan dat ik 't maar gewoon zelf gedaan heb
Waarom denk je dat ik naar België zit te kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Maar jij ben toch al bijna klaar?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar België zit te kijkenAlleen nog werk vinden daar
Ik moet werk hebben om mijn huur ed te betalen. Ik geloof niet dat ik in Zweden makkelijk een baan zal vinden. Al was het maar omdat ik de taal niet machtig ben.quote:
Ik moet nog een MAquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar jij ben toch al bijna klaar?
De winter!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar in Zweden is het zo koud!.
En als het gratis is, dan is er ook in Zweden iets wat niet goed geregeld is. Wat zou dat kunnen zijn volgens jou? (ik heb overigens wel eens gehoord dat het Zweden het beste land te wereld is om in te wonen)
Jaah, bij mij ook! Maak er 1 met ui, paprika, mozzarella en chorizo. en eentje met tonijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Pizzadeegje (ja alweer) staat te rijzen
Dank! Heeft het vele wandelen en hometrainen toch nut gehad, mijn conditie is sinds dien behoorlijk gestegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:18 schreef Blurred86 het volgende:
ik kom met 10.8 km in 1.15 uur toch echt op 9.4 km/u hoor? oh of bedoel je 1 uur en 15 minuten? ah ja dan kom ik ook op 8.64
maar hoe dan ook: heel netjes! dat doen de meeste mensen je niet na hoor
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je ziek wordt weet je wie je kunt aanklagen.
In mijn beide brugklassen zitten dertig leerlingen. Per stuk dus ja.quote:
Nope, moet je zelf doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, dan wacht ik even, denk ik. Scheelt weer.
Maar ik moet het dus wel zelf aanvragen? Ik dacht altijd dat ik alle post van de Belastingdienst wel automatisch thuis zou krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |