Absoluut. Ik word chagrijnig als ik in de spiegel kijk en lelijke, onflatteuze kleding aanheb en mijn haar niet zit en ik wallen van hier tot Tokio heb.quote:
Tube Sperti kopen? Of, iets minder drastisch, ijsblokjes op je wallen. Of een lepel die in de vriezer heeft gelegen. iig iets kouds.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Eens met Ewelina! *Razztwizzle is opgetut en wel klaar om straks naar Jeans te gaan met collega*.
Trouwens, over wallen, ik heb sinds deze week voor het eerst wallenhoe kom ik daar nou weer van af, ik vind ze lelijk
.
Ja, oude modellentruc. Niet te vaak doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Spertiecht? Helpt dat? Het zijn trouwens nu ik ze bekijk meer donkere kringen dan echt opgezette wallen.
Euk, slááp? Ontspanning? Van die dingen. Liever dan sperti..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Spertiecht? Helpt dat? Het zijn trouwens nu ik ze bekijk meer donkere kringen dan echt opgezette wallen.
Dat ging ik sowieso al proberen dit weekendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Euk, slááp? Ontspanning? Van die dingen. Liever dan sperti..
Nu ik er toch ben kan ik het net zo goed zelf doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:52 schreef Blurred86 het volgende:
wie o wie stuurt me Merel's PM door? ik ben nieuwsgierig!
als je toch al bezig bentquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Nu ik er toch ben kan ik het net zo goed zelf doen
ja! Ik zou maar tot een uur of 3 werken, maar ik zat er zo lekker in dat ik tot 5 uur doorgewerkt heb, maar nu is het echt weekeind. Heerlijk.quote:
bedanktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Nu ik er toch ben kan ik het net zo goed zelf doen
oh ja...daar zou ik ook moe van worden. Waarom moet jij vroeg naar bed als dat helemaal niet nodig is? Avonden zijn soms zo lekker!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb ook weekend maar vriend heeft dit weekend vroege dienst dus ik moet wel vroeg naar bed...
Volgend weekend is vriend vrij maar dan heb ik vroege. dienst.
Van mij mag hij dan 's avonds blijven zitten beneden maar dat doet hjij nooit en hij verwacht ook van mij dat ik dat niet doe.
Soms word ik daar wel eens moe van
Kan ik me voorstellen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb ook weekend maar vriend heeft dit weekend vroege dienst dus ik moet wel vroeg naar bed...
Volgend weekend is vriend vrij maar dan heb ik vroege. dienst.
Van mij mag hij dan 's avonds blijven zitten beneden maar dat doet hjij nooit en hij verwacht ook van mij dat ik dat niet doe.
Soms word ik daar wel eens moe van
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:39 schreef V1z0R het volgende:
Cali is toch ook masseuse? Kan die je niet even onderhanden nemen loveli? Als slankies krijgen we vast beetje korting
Hoezo heeft het geen zin? Wat zouden jullie kunnen gaan doen zodat het wel zin heeft/waar heb je zin in?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen...
Ben ongelofelijk hormonaal en dat is stomWe hadden afgesproken dat ik dit weekend één nachtje naar lief zou gaan, zodat hij genoeg tijd heeft om z'n tentamen te leren ook.
Nu is het zo ver en heb ik geen zin en voel ik me stom en vind ik dat het weinig zin heeft enzo.. Terwijl het daarna pas weer donderdag wordt...
Nog geen 20 minuten met de treinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Jammer dat het zo ver weg is, anders zou ik dat zeker gewoon even hebben gedaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |