Vond het supergezellig!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cali is weer huiswaarts! Was gezellig!
Klopt!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Vond het supergezellig!!
Voor herhaling vatbaar!
Wijn drinken of studeren, wat een keuze...!quote:Thanks voor de gastvrijheid. Anders had ik de hele avond niks gedaan, met het idee dat ik aan mijn studie moest en niet alleen wilde zijn![]()
De held... Mooi dat ie er weer is, slaap lekker!quote:floris was nog niet thuis! Dus ik zoeken en roepen... hoor ik 'm miauwen vanuit een andere tuin (tuinen komen uit op een pleintje) dus toen heb ik 'm gered (hij kon schijnbaar niet over de schutting.. terwijl ik ;m regelmatig over die van mij zie klimmen) door een stoeptegel uit de grond te slopen en toen kon hij ķnder de schutting door![]()
Zijn die er nog dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:01 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Wat vind ik dit een kutkabinet zeg. Scholen voor speciaal onderwijs een financieringsplafond geven, zodat leerlingen die zich aanmelden op het moment dat dit plafond is bereikt naar het regulier onderwijs moeten, zonder begeleiding, zodat docenten in het regulier onderwijs die het al druk genoeg hebben met klassen van 30 leerlingen zich er maar mee moeten redden. Daarnaast gaat het ook nog eens ten koste van de rest van de klas.
Echt verbijsterend, die maatregelen van Van Bijsterveldt.
Dit kabinet helpt de toekomst van ons land naar de ****.
Ja!quote:
9 uur is voor mij ook de max. Nu even een banaantje eten, en dan hardlopen..Snel de deur uit want de zon schijnt! Dat was gistermorgen ook zo, maar om 10 uur was er toen een rare sneeuwstorm....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan gewoon niet meer echt uitslapen.. ritme zuigt
goedemorgen!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Nu ik er toch ben kan ik het net zo goed zelf doen
Met de terugkeer van een zeker persoon?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:23 schreef Probability het volgende:
Ik heb heerlijk Japans gegeten gister!!
Ben wel een beetje down/teleurgesteld maar dat heeft ergens anders mee te maken
Nee niet eens. Gewoon de huidige... Lang verhaal.. Maar goed graag of niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Met de terugkeer van een zeker persoon?
Dat zei je gisteren ook al. Loopt het niet lekker?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:23 schreef Probability het volgende:
Ik heb heerlijk Japans gegeten gister!!
Ben wel een beetje down/teleurgesteld maar dat heeft ergens anders mee te maken
Goed bezig hoor! ik zit nog in pyjama, net ontbetenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, terug van fietsen, tijd voor havermoutpap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |