abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92333887

Het vorige deel:Slank #1325 - to valentine or not to valentine
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
pi_92333916
fipo!

Met een lijstje:
O: yoghurt met muesli
T: 2 volkorenknackebrod met roomkaas
L: restje zuurkoolovenschotel
T: sinaasappel
t: pure chocoladebounty
D: gevulde salade met spekjes, rode ui en feta, biefstuk, stuk brood met boter.
B: 2 x 30 minuten wandelen....
pi_92334026
Zou het helpen om niet te sporten om af te vallen, maar te sporten om conditie op te bouwen? Dat is een beter doel (vind ik), en vooral: het is veel makkelijker te accepteren wanneer het schommelt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_92334113
Ja hoi. Plaatje in de OP is op het moment wel van toepassing op mij. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_92334125
oh ja, dat is ook uiteindelijk ook wel het doel, en dat houd ik ook in m'n achterhoofd (de gezondheid) :) maar dan nog vind ik het afvallen ook wel écht nodig (voor m'n gezondheid) (mijn conditie is heus niet slecht namelijk)!

Wil me eigenlijk voor de Marikenloop inschrijven, maar wil dan meteen 10km doen natuurlijk :') dus ik denk dat ik maar begin met 5 weer....
Ja doei.
pi_92334197
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, dat is ook uiteindelijk ook wel het doel, en dat houd ik ook in m'n achterhoofd :) maar dan nog vind ik het afvallen ook wel écht nodig (mijn conditie is heus niet slecht namelijk)!

Wil me eigenlijk voor de Marikenloop inschrijven, maar wil dan meteen 10km doen natuurlijk :') dus ik denk dat ik maar begin met 5 weer....
Ja! Wat iemand in het vorige topic ook al zei: volgens mij ben jij veel te fanatiek in allles wat je doet, en is het daarom ook lastiger vol te houden. Als je dat wat modereert, is het ook langer vol te houden, denk ik!
pi_92334210
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, dat is ook uiteindelijk ook wel het doel, en dat houd ik ook in m'n achterhoofd :) maar dan nog vind ik het afvallen ook wel écht nodig (mijn conditie is heus niet slecht namelijk)!

Toch kan het schelen, bij mij althans, om het doel expliciet te houden bij conditie. Afvallen is een bij-effect, een gevolg, een leuke bijkomstigheid etc. Maar ik méét vooruitgang (en achteruitgang) in termen van conditie, niet in kilo's.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_92334331
Eens met sigme, goodbye, en jagär :P
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:15:06 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92334394
700 euro aan vakantiegeld en eindejaarsuitkering gehad van m'n vorige werkgever *O*. Hoef ik daar iig niet meer achteraan te zitten / voor te procederen.
Ik denk dat ik het er verder bij laat zitten. Volgens de advocaat valt niet te voorspellen wat eruit gehaald kan worden en in het slechtste geval mag ik hun proceskosten nog betalen ook. Ik neem nog wel even contact op met de OR om te vragen of zij nog iets verder zijn gekomen. Misschien dat ik er zonder al teveel gedoe nog een maandsalaris uit kan halen, maar meer dan dat lijkt me onwaarschijnlijk en of een maandsalaris al die stress en het evt financiële risico waard is... nah. Voelt wel fijn om dit te gaan afsluiten :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92334410
Nog even op herhaling

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En hoe komt dat? Volgens mij push jij je zelf veel te hard, álles moet perfect zijn. En dat kan nou eenmaal niet (hoe graag ik het zelf ķķk zou willen :P ).

Stel met betrekking tot alles realistische doelen en geloof er ook echt in, ik denk dat dat al heel veel scheelt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:17:18 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92334503
Eens met GB. Voor jou is het alles of niets, Mo, en dat valt gewoon niet op te brengen (niet als je dat op alle vlakken wilt realiseren iig). Je kunt toch ook 2 á 3 keer per week sporten? :). Rondje hardlopen kost helemaal niet zoveel tijd :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92334546
het is dus niet het niet 'kunnen', want ja, ik kan makkelijk 3 keer per week hardlopen, een rondje, maar 't durven en bang zijn om weer te versloffen/falen :{

maargoed, voilá:
quote:
nschrijfformulier
Marikenloop 15 mei 2011

Bedankt voor het inschrijven
Wij hebben de volgende gegevens van je binnen gekregen. Ter bevestiging ontvang je op het opgegeven emailadres nog een e-mail met je inschrijfgegevens. Je kunt deze pagina ook printen en bewaren.
Voor de 5 kilometer :) 8-) Als dat geen drijfveer is weet ik 't ook niet meer... :)
Ja doei.
pi_92334555
@V1z0r: die NL-site lijkt mij wel echte spullen verkopen, aangezien ze stukken duurder zijn dan de officiele site.

Ik heb al vaak besteld via de officiele site en je hebt het binnen een week binnen. Als je onder de 150 euro blijft, hoef je ook nog eens geen invoerrechten te betalen, alleen btw.

Abercrombie & Fitch #30
  Vis een optie? vrijdag 4 februari 2011 @ 18:18:47 #14
70532 loveli
N
pi_92334567
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef _aurum_ het volgende:
wat heb je gehaald?
Setje van Lise Charmel met extra broekje, paar kousen en nog een losse italian brief bij een ander setje.

(8>

Wat betreft masseuse op werk, ben ik voor En Cali woont niet dicht genoeg in de buurt om langs te gaan helaas.

Proba (hoe wil je afgekort worden?), wat was er met jou up? Ving pas iets op over gekrenkte trots ofzo?
crap in = crap out
pi_92334590
Mo ik denk dat de andere slankies een goed punt hebben: jij wil dingen graag meteen perfect doen en stelt hoge eisen aan jezelf. Maar bijna niemand zou daar de tijd en energie voor hebben. Sporten voor conditie zou motiverender kunnen zijn, ook daarbij kan je een off-day hebben, maar je ziet de vooruitgang beter (persoonlijk heb ik al opgegeven dat ik op dit moment afval met het sporten, ondanks het grote aantal uren, maar ik word wel mooi leniger en hou het steeds langer vol, dus hou er wel een voldaan gevoel aan over).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? vrijdag 4 februari 2011 @ 18:19:26 #16
70532 loveli
N
pi_92334603
Gelukkig heb ik niets met A&F, anders zou ik daar ook nog geld aan moeten uitgeven.
crap in = crap out
pi_92334618
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef Viking84 het volgende:
700 euro aan vakantiegeld en eindejaarsuitkering gehad van m'n vorige werkgever *O*. Hoef ik daar iig niet meer achteraan te zitten / voor te procederen.
Ik denk dat ik het er verder bij laat zitten. Volgens de advocaat valt niet te voorspellen wat eruit gehaald kan worden en in het slechtste geval mag ik hun proceskosten nog betalen ook. Ik neem nog wel even contact op met de OR om te vragen of zij nog iets verder zijn gekomen. Misschien dat ik er zonder al teveel gedoe nog een maandsalaris uit kan halen, maar meer dan dat lijkt me onwaarschijnlijk en of een maandsalaris al die stress en het evt financiële risico waard is... nah. Voelt wel fijn om dit te gaan afsluiten :).
Als het je de energie niet waard is, moet je het zeker niet doen voor die paar centen. Af laten glijden en lekker doorgaan met iets nieuws vinden ^O^.
pi_92334667
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
het is dus niet het niet 'kunnen', want ja, ik kan makkelijk 3 keer per week hardlopen, een rondje, maar 't durven en bang zijn om weer te versloffen/falen :{

maargoed, voilá:

[..]

Voor de 5 kilometer :) 8-)
Ja, maar dan wordt het een beetje een vicieuze cirkel. Want je versloft nu al omdat je niet gaat omdát je bang bent te versloffen. :P

Wanneer mogelijk, pik dan vaste momenten waarop je gaat rennen. Ik heb nu vaste lesjes in de sportschool waar ik heen ga en dat helpt wel met de frequentie dat ik ga, want het zit nu gewoon in mijn systeem dat ik op op die avonden ga.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:23:04 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92334775
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Als het je de energie niet waard is, moet je het zeker niet doen voor die paar centen. Af laten glijden en lekker doorgaan met iets nieuws vinden ^O^.
Ik ga dus nog even contact opnemen met de OR om te vragen of ik volgens hun nog kan rekenen op een extra maandsalaris. Daar moeten ze nu toch wel duidelijkheid over hebben. En als ze zeggen dat ik ervan uit moet gaan van niet, dan laat ik het idd zitten verder en beschouw ik dit als een goeie levensles :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92334907
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, maar dan wordt het een beetje een vicieuze cirkel. Want je versloft nu al omdat je niet gaat omdát je bang bent te versloffen. :P

Wanneer mogelijk, pik dan vaste momenten waarop je gaat rennen. Ik heb nu vaste lesjes in de sportschool waar ik heen ga en dat helpt wel met de frequentie dat ik ga, want het zit nu gewoon in mijn systeem dat ik op op die avonden ga.
ja, dat moet ook gewoon, én het gaat makkelijker als het straks langer licht is (weet ik uit ervaring), omdat ik nogal nachtblind ben :') is in het donker in m'n favoriete park lopen niet echt hendig :') maar als ik 't vrijdag, zondag en dinsdag doe, dan hoef ik maar één keer 's avonds te lopen ^O^

maar vind 't wel eng weer.. als ik in de spiegel kijk denk ik: ja, leuk, maar kan beter :) en dan denk ik weer 'het was ook beter!' :') en dan doe ik weer ;( -O- :P
Ja doei.
pi_92334926
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ga dus nog even contact opnemen met de OR om te vragen of ik volgens hun nog kan rekenen op een extra maandsalaris. Daar moeten ze nu toch wel duidelijkheid over hebben. En als ze zeggen dat ik ervan uit moet gaan van niet, dan laat ik het idd zitten verder en beschouw ik dit als een goeie levensles :).
:) Het bespaart je veel energie op deze manier ^O^
pi_92334972
oh, en ik ga me maar 's optutten, zo lekker met Mr.Mo uit eten O+
Ja doei.
pi_92335023
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik ga me maar 's optutten, zo lekker met Mr.Mo uit eten O+
Ooohhh en ik dacht nog wel dat je niet deed aan optutten?
Heeft die trouwerij nou wat aan je veranderd? ;)
pi_92335037
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, dat moet ook gewoon, én het gaat makkelijker als het straks langer licht is (weet ik uit ervaring), omdat ik nogal nachtblind ben :') is in het donker in m'n favoriete park lopen niet echt hendig :') maar als ik 't vrijdag, zondag en dinsdag doe, dan hoef ik maar één keer 's avonds te lopen ^O^

maar vind 't wel eng weer.. als ik in de spiegel kijk denk ik: ja, leuk, maar kan beter :) en dan denk ik weer 'het was ook beter!' :') en dan doe ik weer ;( -O- :P
Ja, het zeggen is ook makkelijker dan het doen. Zelf heb ik het ook wel eens, dat ik gewoon niet van de bank af kan komen. Bezig blijven scheelt een hele hoop daar in ;)

En van dat doemdenken moet je af, maar geen idee hoe je dat moet gaan doen. Hopelijk helpt je vent je daar een beetje bij :Y

Oh, en je wil niet weten hoeveel kleding doet voor je gevoel over je uiterlijk! ^O^
pi_92335468
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:28 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ooohhh en ik dacht nog wel dat je niet deed aan optutten?
Heeft die trouwerij nou wat aan je veranderd? ;)
wat ik optutten noem is voor vele dames slechts 'als je alleen even naar de supermarkt hoeft' :P
Ja doei.
pi_92335498
Optutten is ook goed voor je ego! w/
pi_92335659
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:39 schreef Goodbye het volgende:
Optutten is ook goed voor je ego! w/
Absoluut. Ik word chagrijnig als ik in de spiegel kijk en lelijke, onflatteuze kleding aanheb en mijn haar niet zit en ik wallen van hier tot Tokio heb.
pi_92335743
Eens met Ewelina! *Razztwizzle is opgetut en wel klaar om straks naar Jeans te gaan met collega*.

Trouwens, over wallen, ik heb sinds deze week voor het eerst wallen :o hoe kom ik daar nou weer van af, ik vind ze lelijk :{.
pi_92335931
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Eens met Ewelina! *Razztwizzle is opgetut en wel klaar om straks naar Jeans te gaan met collega*.

Trouwens, over wallen, ik heb sinds deze week voor het eerst wallen :o hoe kom ik daar nou weer van af, ik vind ze lelijk :{.
Tube Sperti kopen? Of, iets minder drastisch, ijsblokjes op je wallen. Of een lepel die in de vriezer heeft gelegen. iig iets kouds.

Anders gewoon concealer.
pi_92336056
Sperti :o echt? Helpt dat? Het zijn trouwens nu ik ze bekijk meer donkere kringen dan echt opgezette wallen.
pi_92336073
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Sperti :o echt? Helpt dat? Het zijn trouwens nu ik ze bekijk meer donkere kringen dan echt opgezette wallen.
Ja, oude modellentruc. Niet te vaak doen.

Als je alleen kringen hebt, gewoon concealer gebruiken.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:52:22 #32
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92336221
wie o wie stuurt me Merel's PM door? ik ben nieuwsgierig!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_92336363
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Euk, slááp? Ontspanning? Van die dingen. Liever dan sperti..
pi_92336445
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Euk, slááp? Ontspanning? Van die dingen. Liever dan sperti..
Dat ging ik sowieso al proberen dit weekend ;) don't worry.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:04:23 #35
331 Merel
Be here now.
pi_92336902
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 18:52 schreef Blurred86 het volgende:
wie o wie stuurt me Merel's PM door? ik ben nieuwsgierig!
Nu ik er toch ben kan ik het net zo goed zelf doen :+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:07:16 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92337065
Fijn dat je eerlijk bent Mo :Y
Jij bent op je gelukkigst als je wat tevreden bent met het leven.
Tuurlik moet je dromen houden maar je mag ook wel eens tevreden zijn. Snap jou helemaal hoor daar niet van...
Eet smakelijk zometeen!!

Knolselderij in hutspot kan wel maar volgende keer half aard. half knol.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92337281
Weekend O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_92337384
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:04 schreef Merel het volgende:

[..]

als je toch al bezig bent O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_92337438
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:11 schreef progje het volgende:
Weekend O+
ja! Ik zou maar tot een uur of 3 werken, maar ik zat er zo lekker in dat ik tot 5 uur doorgewerkt heb, maar nu is het echt weekeind. Heerlijk.

En, zondag nog een week, en dan komt de Duutser hier!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:15:30 #40
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92337479
quote:

[..]

bedankt *; ik reageer er straks wel even op, ben nu aan het fokken en koken en bellen tegelijk en dit is wel zo'n beetje de max van mijn multitaskcapaciteiten :7
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:27:13 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92338057
Heb ook weekend maar vriend heeft dit weekend vroege dienst dus ik moet wel vroeg naar bed...
Volgend weekend is vriend vrij maar dan heb ik vroege. dienst.
Van mij mag hij dan 's avonds blijven zitten beneden maar dat doet hjij nooit en hij verwacht ook van mij dat ik dat niet doe.
Soms word ik daar wel eens moe van
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_92338129
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb ook weekend maar vriend heeft dit weekend vroege dienst dus ik moet wel vroeg naar bed...
Van mij mag hij dan 's avonds blijven zitten beneden maar dat doet hjij nooit en hij verwacht ook van mij dat ik dat niet doe.
oh ja...daar zou ik ook moe van worden. Waarom moet jij vroeg naar bed als dat helemaal niet nodig is? Avonden zijn soms zo lekker!

Ik kan dat sowieso niet, in een relatie altijd alles samen moeten doen. Dat is waarschijnlijk ook waarom onze lange afstandsrelatie meestal zo goed gaat!
pi_92338136
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan ik me voorstellen...

Ben ongelofelijk hormonaal en dat is stom :( We hadden afgesproken dat ik dit weekend één nachtje naar lief zou gaan, zodat hij genoeg tijd heeft om z'n tentamen te leren ook.
Nu is het zo ver en heb ik geen zin en voel ik me stom en vind ik dat het weinig zin heeft enzo.. Terwijl het daarna pas weer donderdag wordt... :{
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:38:01 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92338587
:O
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:52:32 #45
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_92339316
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:39 schreef V1z0R het volgende:
Cali is toch ook masseuse? Kan die je niet even onderhanden nemen loveli? Als slankies krijgen we vast beetje korting :D
:D ik kan veel, maar masseren hoort niet in dat rijtje. Kan mij echter wel heel goed láten masseren :+

Enne ik wil ook de PM van Merel gaarne :Y
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:53:19 #46
277802 _Calimero_
pi_92339353
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen...

Ben ongelofelijk hormonaal en dat is stom :( We hadden afgesproken dat ik dit weekend één nachtje naar lief zou gaan, zodat hij genoeg tijd heeft om z'n tentamen te leren ook.
Nu is het zo ver en heb ik geen zin en voel ik me stom en vind ik dat het weinig zin heeft enzo.. Terwijl het daarna pas weer donderdag wordt... :{
Hoezo heeft het geen zin? Wat zouden jullie kunnen gaan doen zodat het wel zin heeft/waar heb je zin in?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:53:47 #47
277802 _Calimero_
pi_92339373
hmmz ik heb niks meer gepland vanavond, moet eigenljik nog een verslag uitwerken, maar heb er geen zin in en wil liever wat sociaals gaan doen... }:|
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:54:50 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92339431
Kom wijn drinken bij ons! :D
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:56:59 #49
277802 _Calimero_
pi_92339555
Jammer dat het zo ver weg is, anders zou ik dat zeker gewoon even hebben gedaan!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:57:43 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92339602
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Jammer dat het zo ver weg is, anders zou ik dat zeker gewoon even hebben gedaan!
Nog geen 20 minuten met de trein ;(.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:58:11 #51
277802 _Calimero_
pi_92339621
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nog geen 20 minuten met de trein ;(.
Oh ik heb Den Haag in mijn hoofd, maar das niet zo he?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:01:37 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92339806
Wil ook naar XM en D, da's maar 3 uurtjes ofzo
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:02:23 #53
277802 _Calimero_
pi_92339844
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil ook naar XM en D, da's maar 3 uurtjes ofzo
Wil je niet naar mij ;(
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:03:03 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92339883
Ik werk in Den Haag Cali, maar woon in Gouda he ;).
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:03:09 #55
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92339896
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:02 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Wil je niet naar mij ;(
Nee
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:03:33 #56
277802 _Calimero_
pi_92339916
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik werk in Den Haag Cali, maar woon in Gouda he ;).
ohja!
Nou in dat geval... ik doe het zo hoor :P zo impulsief ben ik wel :+
pi_92339935
Gr...er zou een james bond op televisie komen, maar nu is er een of andere film met sarah jessica parker en kerstmis gestart, en daar heb ik zoooo geen zin in....
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:04:17 #58
277802 _Calimero_
pi_92339960
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee
Zie je wel, niemand vind mij leuk. Ik ben stom en zal alleen en zielig eindigen :'(
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:05:22 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92340024
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ohja!
Nou in dat geval... ik doe het zo hoor :P zo impulsief ben ik wel :+
Je bent welkom hoor :).
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:06:56 #60
277802 _Calimero_
pi_92340122
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je bent welkom hoor :).
Zal ik zal ik zal ik...???
maar ik moet nog eten koken... :Y)
Zal ik een keertje na mijn werk langskomen? Op dinsdag of woensdag? Dan reis ik toch langs gouda *O*
pi_92340262
Ik verveel me. Genoeg te doen, daar niet van, maar heb opeens nergens zin in en zit een beetje suffig voor mn pc te bedenken dat dit iig niet interessant genoeg is :'). Misschien moet ik even op bed gaan liggen en daarna beginnen mn huis aan kant te maken. Om het gevoel te hebben dat ik nog wat nuttigs gedaan heb.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:09:19 #62
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_92340283
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Terugkrabbelaar! :D
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:10:09 #63
277802 _Calimero_
pi_92340333
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:09 schreef Duvel het volgende:

[..]

Terugkrabbelaar! :D
Okee ik ben ook een beetje bang van jou :o
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:10:22 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92340346
Cali, was er ooit geweest maar ze hebben heus nog wel eten :D

En Duvel is wel een beetje eng, dat dan wel weer
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:11:39 #65
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92340414
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Zal ik zal ik zal ik...???
Zal ik een keertje na mijn werk langskomen? Op dinsdag of woensdag? Dan reis ik toch langs gouda *O*
Ja eh, jij wilde wat sociaals doen! :D Heb hier lekker wijntjes en biertjes, chippies O+.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:12:30 #66
277802 _Calimero_
pi_92340465
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja eh, jij wilde wat sociaals doen! :D Heb hier lekker wijntjes en biertjes, chippies O+.
Oke! :D
Zal ik dan de trein van 20.30 nemen?

(alleen 1 klein dingetje, floris is weer buiten op stap en ik heb geen katteluikje,.. zal ik die gewoon buiten kunnen laten voor paar uur?? Hij heeft nog geen eten gehad..
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:14:00 #67
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_92340530
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:

En Duvel is wel een beetje eng, dat dan wel weer
Ssst, spelbreker!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:15:59 #68
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_92340618
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:12 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Oke! :D
Zal ik dan de trein van 20.30 nemen?
Prima, doen! ^O^
quote:
(alleen 1 klein dingetje, floris is weer buiten op stap en ik heb geen katteluikje,.. zal ik die gewoon buiten kunnen laten voor paar uur?? Hij heeft nog geen eten gehad..
Da's lastig, het waait wel...
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_92341041
Wat is m'n vriendje toch lief.
Door m'n PMS hormoon gedoe en verdrietigheid komt lief nu naar mij ipv ik naar hem...
Kan ik lekker stomme spelletjes blijven spelen en daarna gewoon kroelen *;
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:25:22 #70
277802 _Calimero_
pi_92341121
okay, mijn buurman gaat over een uurtje nog eens roepen, dan kan ie dan evt naar binnen.

Ik kan de trein van 20.43 wel halen, zal ik dat doen?

Heb ik een nummer enzo van jullie nodig denk ik?
En adres :P
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:27:48 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92341243
Dan ben je om 21:00 hier denk ik zo'n beetje! We kunnen je wel ván het station halen, maar brengen wordt lastiger denk ik :').
  Vis een optie? vrijdag 4 februari 2011 @ 20:28:43 #72
70532 loveli
N
pi_92341293
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:25 schreef _Calimero_ het volgende:
okay, mijn buurman gaat over een uurtje nog eens roepen, dan kan ie dan evt naar binnen.
Als je dit leest zonder dat je weet dat het over een kat gaat is het best vaag.
crap in = crap out
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:28:45 #73
277802 _Calimero_
pi_92341298
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan ben je om 21:00 hier denk ik zo'n beetje! We kunnen je wel ván het station halen, maar brengen wordt lastiger denk ik :').
als er een bus gaat is dat geen probleem (of als het op loopafstand is)

Ik heb jouw nr trouwens, als dat niet is veranderd. laatste cijfers 04?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:29:36 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92341332
Ja, nummer is onveranderd. En 't is loopafstand van het station. Klein kwartiertje.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:30:24 #75
277802 _Calimero_
pi_92341381
Ok, dan ga ik nu weg! :W
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:34:06 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92341587
*O*
pi_92342309
Een spontane mini-meet :D

Veel plezier!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:47:47 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92342433
Oeh wat spannend, een minimeet :P.

Ik word nooit uitgenodigd voor wijn en chippies bij XM en ik woon ook maar 20 minuten bij haar vandaan :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_92342504
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:47 schreef Viking84 het volgende:
Oeh wat spannend, een minimeet :P.

Ik word nooit uitgenodigd voor wijn en chippies bij XM en ik woon ook maar 20 minuten bij haar vandaan :{w.
Mensen die vragen ;) ...
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:50:34 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92342628
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:48 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Mensen die vragen ;) ...
Nee, ik verwacht nu dat XM zegt: Maar jij mag ook wel een keer komen hoor! :).

:P.

Ik zou al een eeuwigheid een hapje gaan eten met XM, maar op de eoa manier wordt er maar nooit een afspraak gemaakt :').
Niet meer actief op Fok!
pi_92342713
Zo zou ik ook wijntjes gaan drinken met XM, maar we hadden allebei een te volle agenda steeds :')

Maar wel geinig zo, in dit topic. :D
pi_92342797
Ik heb ook zelden mini-meets hoor. Ja, laatst met Chico, toen ze het jurkje kwam passen ;)
pi_92342816
Ik heb nooit minimeets!
pi_92342842
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb nooit minimeets!
Je mag hier best een wijntje komen drinken hoor :7
pi_92342928
Ik wil ook een mini meeet!!!! :{
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:56:48 #86
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_92342964
Ik ook maar moet nu naar bed,

Fijne avond slankies!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:56:52 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92342968
Wij gaan ff Cali halen! :D
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:56:56 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92342974
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb nooit minimeets!
Moet je maar niet zo ver weg wonen :6.
Niet meer actief op Fok!
pi_92342993
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan ff Cali halen! :D
Have fun! *O*
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:57:46 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92343021
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ook maar moet nu naar bed,

Fijne avond slankies!
Minimeet? :9.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:58:09 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92343045
Have fun en niet teveel drinken, dames en heer.
Niet meer actief op Fok!
pi_92343135
Altijd leuk die spontane acties! O+
pi_92343265
Have fun! *O*
pi_92343352
Veel plezier *O*
pi_92343377
have fun!

Een gewone meet dan? leuker nog dan allemaal minimeets? :P of gaat het jullie om de exclusiviteit :Y)
pi_92343489
Gewone meet is ook leuk :Y
pi_92343535
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb ook zelden mini-meets hoor. Ja, laatst met Chico, toen ze het jurkje kwam passen ;)
Dat was wel gezellig iig ^^

Ik heb wijn, iedereen is welkom vanavond :+.
pi_92343778
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat was wel gezellig iig ^^

Ik heb wijn, iedereen is welkom vanavond :+.
ik heb ook wijn! Hier is iedereen ook welkom!
pi_92343807
Hier niet vanavond, anders had ik allang gezellig gedaan met lief.
Na de tijd van de maand weer :+
pi_92343810
Ik heb geen wijn en niemand is welkom! Lekker avondje met mezelf. :6 ;)
pi_92343831
Nou, ik kom eraan hoor, Jägar
* spant arreslee in
pi_92343888
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef Laureline het volgende:
* spant arreslee in
:D

@jagar: proost! dan maar.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:21:08 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92344404
Hier is niemand welkom vanavond }:|.
Niet meer actief op Fok!
pi_92344497
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

:D

@jagar: proost! dan maar.
Ook proost!
pi_92344621
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:21 schreef Viking84 het volgende:
Hier is niemand welkom vanavond }:|.
Keuken ontploft? Of net zo'n hormonster als ik :@
pi_92344632
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef Laureline het volgende:
* spant arreslee in
more then welcome! Dan binden we de schaatsen onder! :)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:25:00 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92344674
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:24 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Keuken ontploft? Of net zo'n hormonster als ik :@
Neuh ik ben moe en niet in de stemming voor bezoek :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92345340
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Door Biereco geverherknipt?
Kroket naar de maan!

En ja, wat zou ik graag nog schaatsen dit jaar :'( Maar het lijkt er niet meer van te komen, alleen nog maar storm hier aan zee de komende tijd.
pi_92345522
En even een bleue vraag: als je nou met Ryanair vliegt, moet je dan altijd bijbetalen per rit voor je gewone bagage? Dus zeg maar 15/25 euro per keer per ticket optellen voor de koffer? Want dan komt in sommige gevallen de kofferprijs uit op een hoger bedrag (heen en terug) dan de ticketprijs :o !
pi_92345572
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:37 schreef Laureline het volgende:
En even een bleue vraag: als je nou met Ryanair vliegt, moet je dan altijd bijbetalen per rit voor je gewone bagage? Dus zeg maar 15/25 euro per keer per ticket optellen voor de koffer? Want dan komt in sommige gevallen de kofferprijs uit op een hoger bedrag (heen en terug) dan de ticketprijs :o !
klopt!
Dus vooral geschikt voor handtasreizen :)
pi_92345617
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:37 schreef Laureline het volgende:
Ja dat klopt. Retour is 30-40 euro voor je koffer.
pi_92345723
Liep net @ ander topic op fok te klagen of het nog steeds niet werken van spoilers op mobiele layout. Zegt er 1 als je zo quote kun je zo gewoon lezen. Doh! Waarom heb ik daar niet zelf aan gedacht.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:48:46 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92346293

_O-.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:49:09 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92346319
Als Mo nou op bezoek was geweest bij XM en Duuf had ze al even laten weten of het gezellig is :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:58:28 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92346979
Nu net op Ned 3: uitschrijven bij een kerk :P.

En Beavis en Butthead terug *O*.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:34:54 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92349424
Nou jullie zijn maar saai, ik ga slapen :) :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_92350366
weltrusten vik!

Ik heb m'n weekmenu voor de komende week uitgestippeld! Daar ben ik bijna de hele avond mee zoet geweest!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92350603
nom O+

dat indiase restaurant was echt lekker, althans, hun eten ;)! En zit ook echt vol. Blij dat ik niet zo veel gegeten heb overdag :@

En nu lekker slapen, met stormgeluid op de achtergrond O+

O+ storm O+
Ja doei.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:02:00 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92350986
Hier is het altijd doodstil :p
Niet meer actief op Fok!
pi_92351205
Ik woon in een soort windtunnel, het stormt hier echt. En zit tegenover de vuilnisbakken, ik hoor vanalles klapperen en herrie maken. Hoop dat ik vanavond kan slapen. Ga nu maar vast poging doen :P.
pi_92351327
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:02 schreef Viking84 het volgende:
Hier is het altijd doodstil :p
Jij igng slapen!

Ik hou ook van storm! Heerlijk! Lekker een uur door een storm wandelen..binnen zitten, slapen met het geluid van de wind om je heen.

Net zoals slapen in een tent met het geluid van de regen op je tent. (1 nacht. de rest van de vakantie moet het gewoon goed weer zijn!)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:07:47 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92351365
Jaja ik ga al.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:46:23 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92353456
Cali is weer huiswaarts! Was gezellig! O+
pi_92354075
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
O+ echt leuk zo'n spontane actie
pi_92354525
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:57 schreef progje het volgende:

[..]

O+ echt leuk zo'n spontane actie
^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:39:11 #126
277802 _Calimero_
pi_92356093
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vond het supergezellig!!
Voor herhaling vatbaar!

Thanks voor de gastvrijheid. Anders had ik de hele avond niks gedaan, met het idee dat ik aan mijn studie moest en niet alleen wilde zijn :+

floris was nog niet thuis! Dus ik zoeken en roepen... hoor ik 'm miauwen vanuit een andere tuin (tuinen komen uit op een pleintje) dus toen heb ik 'm gered (hij kon schijnbaar niet over de schutting.. terwijl ik ;m regelmatig over die van mij zie klimmen) door een stoeptegel uit de grond te slopen en toen kon hij ķnder de schutting door O+ *O*
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:45:28 #127
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_92356348
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 00:39 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Vond het supergezellig!!
Voor herhaling vatbaar!
Klopt! ^O^

quote:
Thanks voor de gastvrijheid. Anders had ik de hele avond niks gedaan, met het idee dat ik aan mijn studie moest en niet alleen wilde zijn :+
Wijn drinken of studeren, wat een keuze...!

quote:
floris was nog niet thuis! Dus ik zoeken en roepen... hoor ik 'm miauwen vanuit een andere tuin (tuinen komen uit op een pleintje) dus toen heb ik 'm gered (hij kon schijnbaar niet over de schutting.. terwijl ik ;m regelmatig over die van mij zie klimmen) door een stoeptegel uit de grond te slopen en toen kon hij ķnder de schutting door O+ *O*
De held... Mooi dat ie er weer is, slaap lekker!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_92359695
Niet veel teruggelezen!

Had grag willen reageren lau, maar geen verstand van...

Verder eens met de *O* van Vik! B&B ^O^

Daarnaast: Exen :r En maar denken dat je er vanaf bent...
Nee, nu net dat ik het zelf leuk heb komen ze even de goede bui verstoren...
Dat zij de slet uithing na de breuk is in ene mijn schuld :(
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_92360992
Mogge!
V1z0r, is het nog dat babygedoe?
Laat het je geluk niet verstoren :Y
pi_92361410
Morgen! Zo op weg om een Fokker te meeten, leuk!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_92361448
Goedemorgen :) Veel plezier DaD :)

Ik ga zo naar school om te helpen bij de Open dag. :')
  zaterdag 5 februari 2011 @ 09:01:32 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92361632
Hoi :W.

Wat vind ik dit een kutkabinet zeg. Scholen voor speciaal onderwijs een financieringsplafond geven, zodat leerlingen die zich aanmelden op het moment dat dit plafond is bereikt naar het regulier onderwijs moeten, zonder begeleiding, zodat docenten in het regulier onderwijs die het al druk genoeg hebben met klassen van 30 leerlingen zich er maar mee moeten redden. Daarnaast gaat het ook nog eens ten koste van de rest van de klas.

Echt verbijsterend, die maatregelen van Van Bijsterveldt :N.

Dit kabinet helpt de toekomst van ons land naar de ****.
Niet meer actief op Fok!
pi_92361671
ik kan gewoon niet meer echt uitslapen.. ritme zuigt :')

goedemorgen! :W
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 5 februari 2011 @ 09:08:12 #134
70532 loveli
N
pi_92361702
quote:
8s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:01 schreef Viking84 het volgende:
Hoi :W.

Wat vind ik dit een kutkabinet zeg. Scholen voor speciaal onderwijs een financieringsplafond geven, zodat leerlingen die zich aanmelden op het moment dat dit plafond is bereikt naar het regulier onderwijs moeten, zonder begeleiding, zodat docenten in het regulier onderwijs die het al druk genoeg hebben met klassen van 30 leerlingen zich er maar mee moeten redden. Daarnaast gaat het ook nog eens ten koste van de rest van de klas.

Echt verbijsterend, die maatregelen van Van Bijsterveldt :N.

Dit kabinet helpt de toekomst van ons land naar de ****.
Zijn die er nog dan?
crap in = crap out
  zaterdag 5 februari 2011 @ 09:10:01 #135
229513 Blurred86
Live Positive
pi_92361718
goedemorgen! leuk, zo'n spontane minimeet O+

ik blijf nog even lekker in bed liggen met de nieuwe greys anatomy en thee en daarna maar eens opstaan, opruimen, ontbijten en dan aan de scriptie!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 09:10:50 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92361726
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Zijn die er nog dan?
Ja!

En ook klassen van 25 zijn nog teveel.

Wil je echt goed individuele begeleiding kunnen geven, dan moet je je beperken tot max 10 leerlingen per klas en dat is niet haalbaar.
Niet meer actief op Fok!
pi_92361748
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan gewoon niet meer echt uitslapen.. ritme zuigt :')

goedemorgen! :W
9 uur is voor mij ook de max. Nu even een banaantje eten, en dan hardlopen..Snel de deur uit want de zon schijnt! Dat was gistermorgen ook zo, maar om 10 uur was er toen een rare sneeuwstorm....
  zaterdag 5 februari 2011 @ 09:17:21 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92361814
Ik was ook om half 7 al wakker :P. En ik ga zo ook hardlopen dus!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 09:19:11 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92361837
Oh :o volgens mijn schema heb ik vandaag een extra rustdag! :o.

Of zal ik toch gewoon gaan? :@. Wel 6x4 en dat is kut :r.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 09:21:17 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92361861
Als ik ga loop ik maandag 30 minuten achtereen *O*. Dus ik ga gewoon :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92361876
Ik heb heerlijk Japans gegeten gister :9~!!

Ben wel een beetje down/teleurgesteld maar dat heeft ergens anders mee te maken :s)
Worry is a misuse of imagination
pi_92361882
Ja doei.
pi_92361901
quote:

[..]

O-)?!
pi_92361910
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:23 schreef Probability het volgende:

Ben wel een beetje down/teleurgesteld maar dat heeft ergens anders mee te maken :s)
Met de terugkeer van een zeker persoon? :*
pi_92361930
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Met de terugkeer van een zeker persoon? :*
Nee niet eens. Gewoon de huidige... Lang verhaal.. Maar goed graag of niet.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 09:51:59 #146
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92362237
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:23 schreef Probability het volgende:

Dat zei je gisteren ook al. Loopt het niet lekker?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:07:35 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92362479
Zo, terug van fietsen, tijd voor havermoutpap!
pi_92362510
Zo, terug van lopen in het zonnetje, tijd voor een douche en muesli!
pi_92362588
Mogguh
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:22:07 #150
277802 _Calimero_
pi_92362700
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, terug van fietsen, tijd voor havermoutpap!
Goed bezig hoor! ik zit nog in pyjama, net ontbeten :O
pi_92362706
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:29 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee niet eens. Gewoon de huidige... Lang verhaal.. Maar goed graag of niet.
PM?

Ik moet zo gaan werken. Ik heb daar heeeeeeeeel geen zin in, want ik zag mezelf best een dagje lezen binnen, terwijl buiten de wind om het huis giert.

Het is nu wel wetenschappelijk bewezen: iedere keer als ik rijst eet, kom ik 500 gram aan. Dat is niet echt aankomen natuurlijk, want mijn theorie is, dat zolang de rijst je lichaam niet heeft verlaten het heel veel vocht opneemt wat je anders zou uitplassen. Ach ja. Ik en mijn theorietjes altijd. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')