M'n exquote:
ja, het is echt easy als je niet al te ingewikkeld werkt/allerlei neven-dingen hebt, maargoed, met de vooringevulde hoef je écht bijna niets meer zelf te doen, alleen te controlerenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:29 schreef Perruche het volgende:
Vizor heb je een eigen bedrijf dat je de aangifte laat doen? Het is zo weinig werk en zo makkelijk, ik snap nooit waarom mensen dat niet zelf doen
Ik krijg dit jaar ook vanalles terug
Volgens mij heeft ie het nu over zijn ex.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:29 schreef Perruche het volgende:
Vizor heb je een eigen bedrijf dat je de aangifte laat doen? Het is zo weinig werk en zo makkelijk, ik snap nooit waarom mensen dat niet zelf doen
Ik krijg dit jaar ook vanalles terug
Voor mij was december ook een leuke maandquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef V1z0R het volgende:
Mei en juni zijn altijd leuke maandenDan bedenk je dat 8% eigenlijk best wel een leuk bedrag is...
Alleen betaal je er nog wel vette belasting overquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:36 schreef V1z0R het volgende:
Mei en juni zijn altijd leuke maandenDan bedenk je dat 8% eigenlijk best wel een leuk bedrag is...
Van mij zou die per 1 maart in moeten gaan. Maar dat is dan wel weer 2%.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb 1,5% loonsverhoging gehad m.i.v. 1 januari![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb 1,5% loonsverhoging gehad m.i.v. 1 januari![]()
The rich are getting richer!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Van mij zou die per 1 maart in moeten gaan. Maar dat is dan wel weer 2%.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Zit je bij een vakbond? Die kunnen helpen namelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:55 schreef _Calimero_ het volgende:
ohja belasting aangifte.. die van mij is ingewikkeld dit jaar.
Enkele inkomsten uit freelancen, 3 baantjes, een studie + overige studiekosten, goede doelen gesteund...
Wie kan je daarbij helpen als je er zelf niet uitkomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |