Oke, dan ga ik niet op je stemmenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga niemand naar de mond praten, iedereen die herhaaldelijk over de scheef gaat verdient een note!
Met mijn andere account heb ik er twee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tom zal never nooit een note oplopen.
Nee, als je echt iets leuk wilt doen dan moet je FA worden. Maar als mod heb kun a dingen verbeteren en toch nog (deels) jezelf blijven. Al zal ik mij wel inbinden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het moet je ook gegund zijn. Maar ik denk dat je het modschap een beetje te hoog inschat. Een soort policy politie, veel meer is het niet.
Sorry, ik ben geen populistquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef mlg het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik niet op je stemmen
Ik heb ook een verkiezingsprogramma:
- Update elke 1 seconde
- Rechts = reclame vrij
- Links = schaamlip correctie reclame
- Uitbreiding PM geheugen
- GRATIS notes bekijken
De muziek van Ennio Morricone zouden ze nooit mogen gebruiken voor die onzin.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zou de zelfde gedachten hebben als de gedachte die MLG zou hebben als ze mij bij het ministerie van financiën zouden plaatsen.
Maar dat zou ook volstrekt onverantwoord zijn.quote:
fixedquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar dat zou óók volstrekt onverantwoord zijn.
Dat is marginaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Met mijn andere account heb ik er twee.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef mlg het volgende:
Alhoewel, ik ga er sowieso vandoor. Doei.
Dat heb je hem nu onderhand al wel 10x gevraagd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef phpmystyle het volgende:
Eg, wat doe jij eigenlijk precies voor werk? Kan namelijk maar geen hoogte van jou krijgen.
Je zodanig ontwikkelen, zodat je gevraagd wordtquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
Duke, wat zijn mijn verbeter punten?
2e poging vandaagquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat heb je hem nu onderhand al wel 10x gevraagd.
Hij is pastoor, duh.
Idd.quote:
Wat heb jij gestemd?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
Poll: PHP voor [pol] mod
• JA!
• Ik neig naar ja
• maakt mij niets uit
• Ik neig naar nee
• NEE!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jij bent ook het voorbeeld om niet links te zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:42 schreef ethiraseth het volgende:
ik zou de beste mod zijn. Hoewel het wel heel stil zou worden in POL omdat ik iedereen voor alles bans zou geven.
Niks.quote:
Een soort van RSI misschien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef Monolith het volgende:
Al een jaar lang last van zeurende pijn in m'n bovenarm wanneer ik 2 à 3 keer sport in de week. Toch maar eens langs de huisarts / fysio binnenkort.
Ik weet dat je het niets vindt, maar ik kijk alvast voor een eerste auto voor over een jaarquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is dat wat je bedoelde met blijven lachen?
Prima maar doe het dan wel goed, he? Niemand wil een Heintje Davids.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef betyar het volgende:
Ik ga mezelf denk ik in brand steken om zo een revolutie af te dwingen.
Ik ken het gevoel. Ik kreeg het toen ik wel eens blowde, en de hele nacht op 1 zij bleef liggen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef Monolith het volgende:
Al een jaar lang last van zeurende pijn in m'n bovenarm wanneer ik 2 à 3 keer sport in de week. Toch maar eens langs de huisarts / fysio binnenkort.
RSI is een verzonnen aandoening door kantoorlullen die ook eens lichamelijke klachten willen hebben.quote:
Ik maak een geintje, die Cadillacs zijn best aardig en volgens mij rijden ze aardig europees.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niets vindt, maar ik kijk alvast voor een eerste auto voor over een jaar
Nieuwe Honda s2000 vind ik ook wel tof.
Ik zal benzine in combinatie met diesel gebruikenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Prima maar doe het dan wel goed, he? Niemand wil een Heintje Davids.
Ja, GSbrder en KoosVogels lijken mij het meest geschikt.quote:
Zulke vette auto's.quote:
Nee, Koos absoluut niet. Teveel emoties, die hij zelfs op een internetforum laat blijken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ja, GSbrder en KoosVogels lijken mij het meest geschikt.
Koos heeft weleens Ad Hominemsquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Is hij ook. Maar niet zo vrouwelijk als de boxster of de chrysler crossfire.quote:
Nee, daar zijn de symptomen niet naar. Vandaag was wel de 3e dag achtereen dat ik squashte, maar toch zijn pijnscheuten waardoor je net op halve kracht kun slaan zonder het uit te schreeuwen niet geheel normaal.quote:
Peesontsteking?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, daar zijn de symptomen niet naar. Vandaag was wel de 3e dag achtereen dat ik squashte, maar toch zijn pijnscheuten waardoor je net op halve kracht kun slaan zonder het uit te schreeuwen niet geheel normaal.
O ja, dat ken ik. Die tennisvrouwen op tv hebben daar soms ook last van.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, daar zijn de symptomen niet naar. Vandaag was wel de 3e dag achtereen dat ik squashte, maar toch zijn pijnscheuten waardoor je net op halve kracht kun slaan zonder het uit te schreeuwen niet geheel normaal.
Lijkt me wel de meest voor de hand liggende mogelijkheid ja.quote:
Als dat iemand diskwalificeert zou Fok zonder mods zijn.quote:
Zijn bijna altijd ontstekingen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me wel de meest voor de hand liggende mogelijkheid ja.
Audi TT...de eerste. Ik weet nog goed dat een collega die kocht en een van de meiden op kantoor riep "oh, kijk nou, wat een schattige homo auto", ik dacht echt dat ik zou stikken vooral omdat hij heel beteuterd kijkend achter haar stond.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is hij ook. Maar niet zo vrouwelijk als de boxster of de chrysler crossfire.
Klopt, maar als het keer op keer terugkomt wanneer ik een weekje ook maar iets intensiever sport, dan zou ik toch zeggen dat daar iets aan te doen moet zijn.quote:
Als je als man een auto of motor nodig hebt daarvoor is er wel iets anders mis met jequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef ethiraseth het volgende:
Als je als man zijnde zo nodig stoer wilt zijn moet je een motor kopen, geen auto.
Dat noemen ze toch een midlife-crisis?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je als man een auto of motor nodig hebt daarvoor is er wel iets anders mis met je
Motoren vind ik meer iets voor tokkies. En stoer doen is meer iets voor tieners. Als je echt de man wilt zijn dan moet je elke dag veel lunchen en je welvaart aan de voorkant demonstreren. Zodat de mensen die langslopen zeggen: "Wie is toch die bankdirecteur?"quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef ethiraseth het volgende:
Als je als man zijnde zo nodig stoer wilt zijn moet je een motor kopen, geen auto.
Dat of een te kleine penis.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat noemen ze toch een midlife-crisis?
Status afmeten aan de omvang van je buik?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
Motoren vind ik meer iets voor tokkies. En stoer doen is meer iets voor tieners. Als je echt de man wilt zijn dan moet je elke dag veel lunchen en je welvaart aan de voorkant demonstreren. Zodat de mensen die langslopen zeggen: "Wie is toch die bankdirecteur?"
Nee, ik ben absoluut geen geschikte mod.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nou, du_ke had behoorlijk diarree vandaag...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:58 schreef GSbrder het volgende:
Maar du_ke, vertel eens wat over het modjes-bestaan, hoe ziet de dag van een POL-mod eruit?
Nu ben ik nog een armlastig studentje maar op een dag zal iedereen mijn welvaart mogen aanschouwen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:56 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Status afmeten aan de omvang van je buik?
Hoi Koosjequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik ben absoluut geen geschikte mod.
Avond
9.00-17.00 Werkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:58 schreef GSbrder het volgende:
Ik weet niet of ik geschikt zou zijn als mod.
Een aantal users zullen me ongetwijfeld te rechts vinden. Of te extreem.
Maar du_ke, vertel eens wat over het modjes-bestaan, hoe ziet de dag van een POL-mod eruit?
Wait, what? Er zijn fap waardige fobo's op Fok???quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
9.00-17.00 Werken
17.15-17.30 Fappen op fobo's
17.30-18.00 Koken
18.00 stopt het leven tot slapengaan
23.00-7.00 Slapen
7.00-8.00 Wakker/aankleden
8.00-9.00 Reizen naar werk(File)
KPD?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wait, what? Er zijn fap waardige fobo's op Fok???
Je bent een beste vent, maar je wilt nog wel eens in de clinch liggen met een mede-user. Als mod moet je natuurlijk zo min mogelijk mot hebben (snap je em?!)quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoi Koosje
Wat zou jij ervan vinden als ik mod werd. Uiteraard ben ik dan objectief, al kun je dat nooit voor 100 procent zijn.
Oh. op die fiets. Nah, da's niet fap waardig. Niet hardcore genoegquote:
En je verdient niets tochquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
9.00-17.00 Werken
17.15-17.30 Fappen op fobo's
17.30-18.00 Koken
18.00 stopt het leven tot slapengaan
23.00-7.00 Slapen
7.00-8.00 Wakker/aankleden
8.00-9.00 Reizen naar werk(File)
'quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Audi TT...de eerste. Ik weet nog goed dat een collega die kocht en een van de meiden op kantoor riep "oh, kijk nou, wat een schattige homo auto", ik dacht echt dat ik zou stikken vooral omdat hij heel beteuterd kijkend achter haar stond.
Ik begrijp wat je bedoeld. Alleen denk ik dat ik dat gedrag wel kan wijzigen. En er is wel behoefte aan een extra mod. Ik hoop alleen niet dat men denkt van ''oh hij is rechts dus hij gaat linksen bannen''. Dat is echt te simplistisch.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent een beste vent, maar je wilt nog wel eens in de clinch liggen met een mede-user. Als mod moet je natuurlijk zo min mogelijk mot hebben (snap je em?!)
Jawel.quote:
Bescheidenheid.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik ben absoluut geen geschikte mod.
Avond
Ik had het over dukequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En je verdient niets toch?
Ik werk tot 21:30 en slaap meestal pas na 02:00.
Mijn dag/nachtritme is te onregelmatig denk ik
Is dan ook best een belangrijk onderwerp, EGquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef EchtGaaf het volgende:
P&W Egypte Egypte Egypte Egypte Egypte
Ooh, daar ben ik niet bang voor. Maar je moet minder snel op de kast laten jagenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeld. Alleen denk ik dat ik dat gedrag wel kan wijzigen. En er is wel behoefte aan een extra mod. Ik hoop alleen niet dat men denkt van ''oh hij is rechts dus hij gaat linksen bannen''. Dat is echt te simplistisch.
Dat wel, maar wordt jij het ook niet beu? Er is toch ook ander nieuws?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dan ook best een belangrijk onderwerp, EG
Jawel maar het is allemaal zo'n herhaling van zetten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dan ook best een belangrijk onderwerp, EG
Bij gebrek aan nieuws kunnen ze dit uitmelken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat wel, maar wordt jij het ook niet beu? Er is toch ook ander nieuws?
Nee, ik wordt het niet beu. Maar ik heb dan ook familie in Egypte wonenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat wel, maar wordt jij het ook niet beu? Er is toch ook ander nieuws?
Komkommertijd hartje winter.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Holograph het volgende:
[..]
Bij gebrek aan nieuws kunnen ze dit uitmelken.
Is Al Jazeera dan geen betere nieuwsbron?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik wordt het niet beu. Maar ik heb dan ook familie in Egypte wonenMaar ik heb het volste begrip voor jullie opvatting hoor, daar niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |