Heb jij je eerste functioneringsgesprek al gehad?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:17 schreef du_ke het volgende:
php, sorry gast je bent niet bepaald geschikt
Kind, als mod zou ik mij echt wel anders gedragen dan als user. Waarom geef je het niet een kans?quote:
En dan genieten van de rust?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou promp iedereen een ban geven als ik admin was.
en terecht met die abjecte ideeën van je.quote:
Valt mee.quote:
Je kan toch ambitie hebben?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef Picchia het volgende:
Zoals ik al eerder zei: als iemand moderator wil worden is het al fout.
Ik moest overgehaald wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef Picchia het volgende:
Zoals ik al eerder zei: als iemand moderator wil worden is het al fout.
Dat vind ik heel knapquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bij mij is het aantal notes de afgelopen 10 minuten constant gebleven.
Tom zal never nooit een note oplopen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Met een kloon van een paar dagen oud is dat niet echt een prestatie
Ik stel voor dat je vanaf nu voorbeeldig gedrag laat zien om je ambities te onderstrepen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kind, als mod zou ik mij echt wel anders gedragen dan als user. Waarom geef je het niet een kans?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tom zal never nooit een note oplopen.
Dat dachten ze van mij ook ooitquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tom zal never nooit een note oplopen.
Ja, maar in de regel zijn personen die moderatorschap ambiëren personen die gewoon hun zin willen doordrijven.quote:
Geen flauw benul, ik kan het wel zien. Misschien ter bescherming van degenen die ze geplaatst heeft? Kan me voorstellen dat bepaalde users zich nogal aangevallen kunnen voelen door notes.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef Tijger_m het volgende:
Hey, du_ke, serieuze vraag, waarom staat er niet bij wie de note heeft geschreven?
Valt toch wel mee..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef Tem het volgende:
[..]
en terecht met die abjecte ideeën van je.
Ik vind dat Danny het wel slim aanpakt. Hij heeft tientallen vrijwilligers die voor hem z'n site runnen terwijl hij de centen opstrijkt. Het is eigenlijk schandalig.quote:
Nope, ik zou serieus geen onderscheid maken tussen links of rechts. Er lopen hier echte rechtse users rond die ik zo nu en dan wel eens een note zou geven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, maar in de regel zijn personen die moderatorschap ambiëren personen die gewoon hun zin willen doordrijven.
Ok, fair enough, ik was gewoon nieuwsgierig. Ik zie wel dat ik uit NWS moet wegblijvenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geen flauw benul, ik kan het wel zien. Misschien ter bescherming van degenen die ze geplaatst heeft? Kan me voorstellen dat bepaalde users zich nogal aangevallen kunnen voelen door notes.
Ligt eraan. Wat heb jij mij te bieden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:24 schreef phpmystyle het volgende:
Wat zouden jullie van mod php vinden?
Zoals?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nope, ik zou serieus geen onderscheid maken tussen links of rechts. Er lopen hier echte rechtse users rond die ik zo nu en dan wel eens een note zou geven.
Kan. Maar ik heb wel gekkere dingen in mijn leven meegemaakt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm. Ik vrees dat eea al te controversieel kan worden beschouwd.
Oeh, een note.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nope, ik zou serieus geen onderscheid maken tussen links of rechts. Er lopen hier echte rechtse users rond die ik zo nu en dan wel eens een note zou geven.
Ik vind bijvoorbeeld dat voice over zo nu en dan wel eens grijs draait.quote:
Niet veel. Hij kan er van leven, maar FOK! is van nog iemand die nog zo'n 2 ton moet krijgen van FOK!.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:25 schreef eriksd het volgende:
Ja, hoeveel harkt hij eigenlijk binnen?
Waar hebbie het over?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet veel. Hij kan er van leven, maar FOK! is van nog iemand die nog zo'n 2 ton moet krijgen van FOK!.
Ik ga niemand naar de mond praten, iedereen die herhaaldelijk over de scheef gaat verdient een note!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:25 schreef mlg het volgende:
[..]
Ligt eraan. Wat heb jij mij te bieden?
Klopt, dat vertelde du_ke. Je zal me toen wel uitgelokt hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft er een paar voor het aanvallen van mij hoorde ik. Echt waar! Op zijn oude acc dacht ik.
Met al die gevaarlijke linkse hobby's van je.quote:
Loos Ted, steun Danny #3quote:
Ik zou de zelfde gedachten hebben als de gedachte die MLG zou hebben als ze mij bij het ministerie van financiën zouden plaatsen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:24 schreef phpmystyle het volgende:
Wat zouden jullie van mod php vinden?
Het moet je ook gegund zijn. Maar ik denk dat je het modschap een beetje te hoog inschat. Een soort policy politie, veel meer is het niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan. Maar ik heb wel gekkere dingen in mijn leven meegemaakt.
Ik vind het een prestatie van mijzelf. Maar absoluut no hard feelings hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:27 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Klopt, dat vertelde du_ke. Je zal me toen wel uitgelokt hebben.![]()
Excuus Erik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |