Heb jij je eerste functioneringsgesprek al gehad?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:17 schreef du_ke het volgende:
php, sorry gast je bent niet bepaald geschikt
Kind, als mod zou ik mij echt wel anders gedragen dan als user. Waarom geef je het niet een kans?quote:
En dan genieten van de rust?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou promp iedereen een ban geven als ik admin was.
en terecht met die abjecte ideeën van je.quote:
Valt mee.quote:
Je kan toch ambitie hebben?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef Picchia het volgende:
Zoals ik al eerder zei: als iemand moderator wil worden is het al fout.
Ik moest overgehaald wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef Picchia het volgende:
Zoals ik al eerder zei: als iemand moderator wil worden is het al fout.
Dat vind ik heel knapquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bij mij is het aantal notes de afgelopen 10 minuten constant gebleven.
Tom zal never nooit een note oplopen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Met een kloon van een paar dagen oud is dat niet echt een prestatie
Ik stel voor dat je vanaf nu voorbeeldig gedrag laat zien om je ambities te onderstrepen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kind, als mod zou ik mij echt wel anders gedragen dan als user. Waarom geef je het niet een kans?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tom zal never nooit een note oplopen.
Dat dachten ze van mij ook ooitquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tom zal never nooit een note oplopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |