Zulke vette auto's.quote:
Nee, Koos absoluut niet. Teveel emoties, die hij zelfs op een internetforum laat blijken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ja, GSbrder en KoosVogels lijken mij het meest geschikt.
Koos heeft weleens Ad Hominemsquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Is hij ook. Maar niet zo vrouwelijk als de boxster of de chrysler crossfire.quote:
Nee, daar zijn de symptomen niet naar. Vandaag was wel de 3e dag achtereen dat ik squashte, maar toch zijn pijnscheuten waardoor je net op halve kracht kun slaan zonder het uit te schreeuwen niet geheel normaal.quote:
Peesontsteking?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, daar zijn de symptomen niet naar. Vandaag was wel de 3e dag achtereen dat ik squashte, maar toch zijn pijnscheuten waardoor je net op halve kracht kun slaan zonder het uit te schreeuwen niet geheel normaal.
O ja, dat ken ik. Die tennisvrouwen op tv hebben daar soms ook last van.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, daar zijn de symptomen niet naar. Vandaag was wel de 3e dag achtereen dat ik squashte, maar toch zijn pijnscheuten waardoor je net op halve kracht kun slaan zonder het uit te schreeuwen niet geheel normaal.
Lijkt me wel de meest voor de hand liggende mogelijkheid ja.quote:
Als dat iemand diskwalificeert zou Fok zonder mods zijn.quote:
Zijn bijna altijd ontstekingen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me wel de meest voor de hand liggende mogelijkheid ja.
Audi TT...de eerste. Ik weet nog goed dat een collega die kocht en een van de meiden op kantoor riep "oh, kijk nou, wat een schattige homo auto", ik dacht echt dat ik zou stikken vooral omdat hij heel beteuterd kijkend achter haar stond.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is hij ook. Maar niet zo vrouwelijk als de boxster of de chrysler crossfire.
Klopt, maar als het keer op keer terugkomt wanneer ik een weekje ook maar iets intensiever sport, dan zou ik toch zeggen dat daar iets aan te doen moet zijn.quote:
Als je als man een auto of motor nodig hebt daarvoor is er wel iets anders mis met jequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef ethiraseth het volgende:
Als je als man zijnde zo nodig stoer wilt zijn moet je een motor kopen, geen auto.
Dat noemen ze toch een midlife-crisis?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je als man een auto of motor nodig hebt daarvoor is er wel iets anders mis met je
Motoren vind ik meer iets voor tokkies. En stoer doen is meer iets voor tieners. Als je echt de man wilt zijn dan moet je elke dag veel lunchen en je welvaart aan de voorkant demonstreren. Zodat de mensen die langslopen zeggen: "Wie is toch die bankdirecteur?"quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef ethiraseth het volgende:
Als je als man zijnde zo nodig stoer wilt zijn moet je een motor kopen, geen auto.
Dat of een te kleine penis.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat noemen ze toch een midlife-crisis?
Status afmeten aan de omvang van je buik?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
Motoren vind ik meer iets voor tokkies. En stoer doen is meer iets voor tieners. Als je echt de man wilt zijn dan moet je elke dag veel lunchen en je welvaart aan de voorkant demonstreren. Zodat de mensen die langslopen zeggen: "Wie is toch die bankdirecteur?"
Nee, ik ben absoluut geen geschikte mod.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |