Oke, dan ga ik niet op je stemmenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga niemand naar de mond praten, iedereen die herhaaldelijk over de scheef gaat verdient een note!
Met mijn andere account heb ik er twee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tom zal never nooit een note oplopen.
Nee, als je echt iets leuk wilt doen dan moet je FA worden. Maar als mod heb kun a dingen verbeteren en toch nog (deels) jezelf blijven. Al zal ik mij wel inbinden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het moet je ook gegund zijn. Maar ik denk dat je het modschap een beetje te hoog inschat. Een soort policy politie, veel meer is het niet.
Sorry, ik ben geen populistquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef mlg het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik niet op je stemmen
Ik heb ook een verkiezingsprogramma:
- Update elke 1 seconde
- Rechts = reclame vrij
- Links = schaamlip correctie reclame
- Uitbreiding PM geheugen
- GRATIS notes bekijken
De muziek van Ennio Morricone zouden ze nooit mogen gebruiken voor die onzin.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zou de zelfde gedachten hebben als de gedachte die MLG zou hebben als ze mij bij het ministerie van financiën zouden plaatsen.
Maar dat zou ook volstrekt onverantwoord zijn.quote:
fixedquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar dat zou óók volstrekt onverantwoord zijn.
Dat is marginaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Met mijn andere account heb ik er twee.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef mlg het volgende:
Alhoewel, ik ga er sowieso vandoor. Doei.
Dat heb je hem nu onderhand al wel 10x gevraagd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef phpmystyle het volgende:
Eg, wat doe jij eigenlijk precies voor werk? Kan namelijk maar geen hoogte van jou krijgen.
Je zodanig ontwikkelen, zodat je gevraagd wordtquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
Duke, wat zijn mijn verbeter punten?
2e poging vandaagquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat heb je hem nu onderhand al wel 10x gevraagd.
Hij is pastoor, duh.
Idd.quote:
Wat heb jij gestemd?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
Poll: PHP voor [pol] mod
• JA!
• Ik neig naar ja
• maakt mij niets uit
• Ik neig naar nee
• NEE!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jij bent ook het voorbeeld om niet links te zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:42 schreef ethiraseth het volgende:
ik zou de beste mod zijn. Hoewel het wel heel stil zou worden in POL omdat ik iedereen voor alles bans zou geven.
Niks.quote:
Een soort van RSI misschien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef Monolith het volgende:
Al een jaar lang last van zeurende pijn in m'n bovenarm wanneer ik 2 à 3 keer sport in de week. Toch maar eens langs de huisarts / fysio binnenkort.
Ik weet dat je het niets vindt, maar ik kijk alvast voor een eerste auto voor over een jaarquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is dat wat je bedoelde met blijven lachen?
Prima maar doe het dan wel goed, he? Niemand wil een Heintje Davids.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef betyar het volgende:
Ik ga mezelf denk ik in brand steken om zo een revolutie af te dwingen.
Ik ken het gevoel. Ik kreeg het toen ik wel eens blowde, en de hele nacht op 1 zij bleef liggen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef Monolith het volgende:
Al een jaar lang last van zeurende pijn in m'n bovenarm wanneer ik 2 à 3 keer sport in de week. Toch maar eens langs de huisarts / fysio binnenkort.
RSI is een verzonnen aandoening door kantoorlullen die ook eens lichamelijke klachten willen hebben.quote:
Ik maak een geintje, die Cadillacs zijn best aardig en volgens mij rijden ze aardig europees.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niets vindt, maar ik kijk alvast voor een eerste auto voor over een jaar
Nieuwe Honda s2000 vind ik ook wel tof.
Ik zal benzine in combinatie met diesel gebruikenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Prima maar doe het dan wel goed, he? Niemand wil een Heintje Davids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |