Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Doe dan gewoon van half 8 tot half 6 school, dat zou ze lerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Het eerste tot en MET het achtste, zul je bedoelen, luierik!
Waarom zou ik het niet goed doen? Dát is onze school dus....quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij doet dus iets niet goed, ik had gemiddeld 7 uur per dag en bijna geen huiswerk![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe dan gewoon van half 8 tot half 6 school, dat zou ze leren
Meer les eisenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom zou ik het niet goed doen? Dát is onze school dus....
Het idee dat school er is om leerlingen te straffenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe dan gewoon van half 8 tot half 6 school, dat zou ze leren
WB Phenoquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef Pheno het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Was #2 er in gedaan, boodschappen gedaan, kapper gezien. Upc gebeld want de mediabox is van het padje af en nu maar wat internetten.
Kortom: hallo.
Dat wil dat langharige werkschuwe tuig toch niet.quote:
Hoe lang duurt dan 1 les uur bij jullie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom zou ik het niet goed doen? Dát is onze school dus....
Hey Phenoquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef Pheno het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Was #2 er in gedaan, boodschappen gedaan, kapper gezien. Upc gebeld want de mediabox is van het padje af en nu maar wat internetten.
Kortom: hallo.
Nee, school is er om leerlingen iets te laten leren, en ze daarbij te helpen. En dat doel halen ze niet als ze dat langharig werkschuw tuig telkens na een paar uur weer naar huis trappen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het idee dat school er is om leerlingen te straffen![]()
![]()
Meer les --> meer huiswerk, minder tijdquote:
quote:
GMTAquote:
Eensquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, school is er om leerlingen iets te laten leren, en ze daarbij te helpen. En dat doel halen ze niet als ze dat langharig werkschuw tuig telkens na een paar uur weer naar huis trappen.
Meer les -> minder huiswerk, want meer lessen om de stof te behandelen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meer les --> meer huiswerk, minder tijd
Nee, want we hebben weinig blokurenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Meer les -> minder huiswerk, want meer lessen om de stof te behandelen.
Was ik maar thuisquote:
Ik had nooit thuiswerk, dat zegt genoeg over mijn lesurenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Meer les -> minder huiswerk, want meer lessen om de stof te behandelen.
ja whutquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Was ik maar thuis.
Godverdomme zeg, wat valt vectorcalculus tegen als je het na een jaar niet doen weer op moet pakken.
Ik dinsdag. En dan ga ik eerst vijf weken mail bijlezenquote:
quote:
Je werkt weer?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook, morgen nog 4.15 uur werken
Daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat maakt het niet echt duidelijker ofzo.
5 van die plastic bekertjes binnen ruim 8,5 uur is toch niet extreem?quote:
Ik snap het helemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is me niet opgevallenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Halve dagen, de hele week al
Vond je niet dat ik 's morgens rustig was?
Dat zeg ik ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
5 van die plastic bekertjes binnen ruim 8,5 uur is toch niet extreem?
ow... het was een constatering en geen bezorgde opmerking...quote:
Dan is het half 5quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ga weer even op bed liggen, Ik begin weer te gloeien.
Kortom, staand plassen is voor echte mannen.quote:
Beterschapquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ga weer even op bed liggen, Ik begin weer te gloeien.
En dan weekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Q.E.D.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kortom, staand plassen is voor echte mannen.
Ik ben al de hele dag met dat soort puzzels bezigquote:
Hmhmquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dammm, jij hebt al bijna weekend
Mooiquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kortom, staand plassen is voor echte mannen.
Jaja, vette pech voor jouquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik moet gewoon nog 4 uur en 15 min
ik nog een uur of 10 als het tegen zit..quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik moet gewoon nog 4 uur en 15 min
Ik blijf liever in bedquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
ach ja, wel een goede reden om ui bed te komen
heb ik ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
ach ja, wel een goede reden om ui bed te komen
Ja klopt. e.e.a. is wel afhankelijk van het gezelschap.quote:
Dat zei ik na vijf uur vliegen ook. Hevige turbulentiequote:
Ik heb zin in weekendquote:
Dan wil het ook wel lukken hoewel ik toch liever een dame van nog 17 hebquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja klopt. e.e.a. is wel afhankelijk van het gezelschap.
Ik nam voor mijn uitspraak even impliciet aan dat dat bed gedeeld werd met een dame van 30![]()
![]()
...
Heerlijk hequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb zin in weekend.
Na vandaag nog één dag!
quote:
das wel lekker jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb zin in weekend.
Na vandaag nog één dag!
Theoretisch gezien heb ik al sinds 1 januari weekend.quote:
Okeequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker hoor, de rest voor vanavond
goed bezigquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Theoretisch gezien heb ik al sinds 1 januari weekend.
Heet dat niet gewoon vakantie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Theoretisch gezien heb ik al sinds 1 januari weekend.
Tot dinsdag.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed bezig
tot wanneer heb je weekend dan?
Nah. Onderzoek.quote:
Is misschien handig jahquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:25 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, morgen solli 1, laat ik daar nog even de vacature van pakken. Zodat ik wel wat voorbereid ben
Nice... niet op maandag beginnen na je vakantie, de beste tip ooit!quote:
succes dan morgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:25 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, morgen solli 1, laat ik daar nog even de vacature van pakken. Zodat ik wel wat voorbereid ben
klaar met onderzoeken dus,quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:25 schreef Pheno het volgende:
Veel succes morgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:25 schreef Pheno het volgende:
Tot straks STquote:
quote:
Vakantie is voor het plebs.quote:
Kook zequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga alvast in de keuken staan, moet nog wat groentes snijden en wil vanavond nog even naar het "autsiten-cafe"
Tuurlijk. Ik heb de afspraak in januari geregeld, ik wil zo snel mogelijk weg bij mijn huidige baas. En mentaal zo snel mogelijk in de juiste tijdzone komen. Dus meteen morgen gedaan, zodat ik vandaag wat kan bijlezen, want de naam van de persoon die je gaat spreken en zo is wel zo handig. Voor de rest vertrouw ik op mijn gedane zaken, daar mogen ze me alles over vragen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is misschien handig jahje hebt er zin in zo te lezen
tot straks suikertjequote:
quote:
quote:
neequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lovely, is je kickass muffin al op?
quote:
ik ben zo eindelijk naar huisquote:
Dat komt doordat wij aan het klussen zijnquote:
Met iedereen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef Muck het volgende:
Dat komt doordat wij aan het klussen zijn
wie noem jij oud?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:27 schreef MPG het volgende:
En weer 100 oude tpoics uit de OP gearchiveerd.
Nee, dat duurt nog een dagquote:
GRMBL.......quote:
Ja, bij mij ookquote:
meteen al, denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:30 schreef MPG het volgende:
[..]
GRMBL.......
werkpaarden... luxepaarden.... waar is het voor mij misgegaan?
Gelukkig wel!quote:
Dat rare rekenen met rare symbooltjes, denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:30 schreef MPG het volgende:
[..]
GRMBL.......
werkpaarden... luxepaarden.... waar is het voor mij misgegaan?
Als ik dat ga vragen gaan ze me afschieten op het werk denk ikquote:
doe maar niet dan he?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik dat ga vragen gaan ze me afschieten op het werk denk ik
Nee, ik ben werkmoe, maar niet levensmoequote:
De topics 2601 t/m 2700quote:
Ik ben er bang voorquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat rare rekenen met rare symbooltjes, denk ik
Jaaaaaaaaaa. Jij bevobbeldquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:35 schreef suikertaartje het volgende:
Sommige mensen zijn ook gewoon zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lief
Zoals wie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:35 schreef suikertaartje het volgende:
Sommige mensen zijn ook gewoon zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lief
Jawel.quote:
Aha oke, net zo als jij dusquote:
Slaap Lekker Phenoquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo slapen. Het is koud, ik ben sinds gisteren 6 uur Maleisische tijd wakker en ik heb het wel gehad, die was raakt morgen wel af.
Hoiquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo slapen. Het is koud, ik ben sinds gisteren 6 uur Maleisische tijd wakker en ik heb het wel gehad, die was raakt morgen wel af.
Das toch ook lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaap lekker Pheno
Ik eet lekker makkelijkBrood met een gebakken eitje
Vind het wel best vandaag
Hey Marijkequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaap lekker Pheno
Lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaap lekker Pheno
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef Pheno het volgende:
Mag ik vanavond al komen en logeren?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker![]()
Hoe laat gaan wij morgen spelen?
Ik vind het heeeeeeeeeeerlijkquote:
Haiquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Dat is ook lekker, hier waren mijn ouders ook makkelijk, chinees gehaald
Van mij wel, maar ik heb geen logeerbed meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik vanavond al komen en logeren?
Ehm, een beetje op tijd? Zeg maar
Nee dan is het niet zo handigquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het heeeeeeeeeeerlijkBen dol op brood en ei
![]()
[..]
Hai
Ook lekker
Aangezien ik nu al vanaf dag 2 deze maand roodsta doe ik maar geen eten afhalen![]()
Bis Later Mpgquote:
Dan gaat Jeroen op de bank, dat heeft ie toch wel voor me over?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van mij wel, maar ik heb geen logeerbed meer![]()
Hmmm...10 uur half 11 bij jou?
Wil je anders mijn luchtbed lenen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gaat Jeroen op de bank, dat heeft ie toch wel voor me over?
En is prima
Hey Koenquote:
Ja, natuurlijk, hij vind jou na mij de allerliefstequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan gaat Jeroen op de bank, dat heeft ie toch wel voor me over?
En is prima
Waar was je dan heenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
Woah ik mis hier zomaar ineens een half topic![]()
Hier wel goed en daar?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:52 schreef Koen66 het volgende:
Alles ok?
Koud maar lekker buiten zeg
En nog zo licht
Ben ff kids ophalen bij BSO
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:53 schreef pgrferrari het volgende:
Hoi![]()
Ik ben zooo moe, en buikpijn en hoofdpijn.
En nou nog een dag werken
Hey PGRquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:53 schreef pgrferrari het volgende:
Hoi![]()
Joahquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:52 schreef Koen66 het volgende:
Alles ok?
Koud maar lekker buiten zeg
En nog zo licht
Ben ff kids ophalen bij BSO
Knuffquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:53 schreef pgrferrari het volgende:
Hoi![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, hij vind jou na mij de allerliefste![]()
![]()
![]()
![]()
lekker ? Damn.quote:
Niet ziek worden hequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:53 schreef pgrferrari het volgende:
Hoi![]()
Het vroor niet, niet echt koud en een zonnetje wat een beetje doorbreekt met een graat of 6 a 7 = heerlijkquote:
Ja, sorryquote:
Jij ging toch slapen? Hup naar bed jongeman!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:57 schreef Pheno het volgende:
Zo, kliko-mode uit, salade erin, bordje leeg, Ph. naar bed. Koud, en mijn neus heeft schoenen nodig, het begint te lopen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sorry
[..]
Jij ging toch slapen? Hup naar bed jongeman!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:47 schreef Pheno het volgende:
Zo slapen, eerst even tegen heug en meug wat eten. Simpele salade, ik ben wat kilo's aangekomen met dat geluier
Trusten Phenoquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:57 schreef Pheno het volgende:
Zo, kliko-mode uit, salade erin, bordje leeg, Ph. naar bed. Koud, en mijn neus heeft schoenen nodig, het begint te lopen.
Doe rustig kerel, komt nog welquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:57 schreef pgrferrari het volgende:
En Mart beantwoord mijn Pm niet.![]()
Dus maar op de bank slapen dan.
Wilde je bij hem in bed?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:57 schreef pgrferrari het volgende:
En Mart beantwoord mijn Pm niet.![]()
Dus maar op de bank slapen dan.
Sorryquote:
Goed plan. Sesamstraat is net voorbij, dus ik ga naar bed. Ik zet de wekker maar, voordat ik te laat op de solli benquote:
Jaquote:
TMF is al weg, is dat ook een voorbode?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Voordat God op de derde scheppingsdag [van februari] de zon en de sterren maakte, zei God op de eerste scheppingsdag: 'Laat er TFM zijn'. En toen was er TFM.
HoiHoi
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn ik weet dat Mart dat ook wel wilde
jup, in 2012 krijgt iedereen een perm-ban.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
TMF is al weg, is dat ook een voorbode?
Lijkt me een strak planquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed plan. Sesamstraat is net voorbij, dus ik ga naar bed. Ik zet de wekker maar, voordat ik te laat op de solli ben
Hey TMFquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Voordat God op de derde scheppingsdag [van februari] de zon en de sterren maakte, zei God op de eerste scheppingsdag: 'Laat er TFM zijn'. En toen was er TFM.
HoiHoi
Niet als ik ik gisteravond de PM al had verstuurd & 2x gezegd heb in de sc, of hij mijn pm wilde beantwoorden.quote:
Misschien is je PM niet over gekomenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet als ik ik gisteravond de PM al had verstuurd & 2x gezegd heb in de sc, of hij mijn pm wilde beantwoorden.
Fijn is dat he?quote:
Fhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalalalalalalaaaaaquote:
quote:
Daaag lieefffieeeeeeeesquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:13 schreef suikertaartje het volgende:
Fhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalalalalalalaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen als hij niet breder is dan 1 meter 30. Maar dan kun jij niet meer op mijn luchtbed liggen daarquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn is dat he?
Past er een tweepersoonsluchtbed in jouw slaapkamer erbij?
Jjajajaquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:15 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
Daaag lieefffieeeeeeees![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat het goed met jullie?
Andere lieve groeterts![]()
Goezzowquote:
Hier wel goed, al weer halve dagen aan het werkquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:15 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij wordt het zaterdag nog een beetje meet werkquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als hij niet breder is dan 1 meter 30. Maar dan kun jij niet meer op mijn luchtbed liggen daar.
In de woonkamer past wel 1 tweepersoonsluchtbed, misschien 2, maar dan zullen er mensen een luchtbed moeten delen, want dan komen we ruimte tekort voor 1 eenpersoonsluchtbed of -matras.
Ik dacht toch echt dat jij een grote slaapkamer hadquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:15 schreef DaMart het volgende:
Alleen als hij niet breder is dan 1 meter 30. Maar dan kun jij niet meer op mijn luchtbed liggen daar.
In de woonkamer past wel 1 tweepersoonsluchtbed, misschien 2, maar dan zullen er mensen een luchtbed moeten delen, want dan komen we ruimte tekort voor 1 eenpersoonsluchtbed.
Hij is 1.37, dus dat komt dan wel goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de woonkamer past wel 1 tweepersoonsluchtbed, misschien 2, maar dan zullen er mensen een luchtbed moeten delen, want dan komen we ruimte tekort voor 1 eenpersoonsluchtbed of -matras.
Goezzowquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:16 schreef Trevland het volgende:
Hier wel goed, al weer halve dagen aan het werk
en daar?
Haaaaaaaaaaaaaaiquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:15 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is 1.37, dus dat komt dan wel goed
Ik zag het alquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Goezzow![]()
En zie mijn reactie op ST voor mijn stukje![]()
Dat snap ik niet helemaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Goezzow![]()
Ja met mij ookLekker vrij vannacht want alle zieke Deventernaren zijn al dood blijkbaar
Dus lekker beentjes omhoog
![]()
Ineens weer in klaslokaal zitten is toch wel knetter vermoeiend en wennen weerMaar het is leuk
![]()
De slaapkamer is ook niet klein, maar de ruimte tussen bed en kast is ongeveer 1 meter 30quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat jij een grote slaapkamer had![]()
Dan heb ik dat verkeerd onthouden
Goezzowquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaaaaaaaaaaaaaaiHet gaat wel
Met jou dan?
Oeh lekker. Heeft mijn huisgenote vandaag ook. Ik had zo'n zelfmaak gerecht van de Bertoli, was ook wel goed te eten.quote:
Ze doet waken bij mensen thuisquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zag het al
Ben er ook blij mee en dat zonder er last van te hebben
[..]
Dat snap ik niet helemaal
Fijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Goezzow![]()
![]()
Hier gaat goedPizza
![]()
![]()
Ik heb nog steeds snoepjes over van Kruidvat joh![]()
Oké, dus zoquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze doet waken bij mensen thuis
Geen bezwaar tegen delen indient nodig... Mijn matje is helaas niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Natuurlijk mag datquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnPizza
Ik wil snel weer bij jou langskomen, mag dat?![]()
Hahahaha, cool
Dat gaat in de slaapkamer niet passenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is 1.37, dus dat komt dan wel goed
In de computerkamer kan ik sowieso 2 eenpersoonsluchtbedden of -matrassen kwijt, en niet iedereen past op 2 tweepersoonsluchtbedden volgens mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:21 schreef Trevland het volgende:
Moet ik mijn luchtbed+pomp zooi nog wel mee nemen dan?
ST wilde wel op mijn luchtbed met pgr, dan kan iemand anders bij jou op de slaapkamerquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gaat in de slaapkamer niet passen![]()
.
Maar in de woonkamer moet het wel lukken, daar kunnen er wel 2, alleen moet er dan minimaal 1 tweepersoonsluchtbed gedeeld worden, of iemand moet op de bank willen slapen.
Dat past welquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ST wilde wel op mijn luchtbed met pgr, dan kan iemand anders bij jou op de slaapkamer
Ja, als je wilt graag, dan neem ik alleen mijn luchtbed mee voor pgr en STquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:21 schreef Trevland het volgende:
Moet ik mijn luchtbed+pomp+zooi nog wel mee nemen dan?
Dan zeul ik dat dus gewoon mee, heb je kussens genoeg of eigen meenemen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de computerkamer kan ik sowieso 2 eenpersoonsluchtbedden of -matrassen kwijt, en niet iedereen past op 2 tweepersoonsluchtbedden volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:23 schreef Fha het volgende:
Toch wel makkelijk hoor, thuis blijvenIk pas prima in mijn bed
![]()
Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelf meenemen, graag, want ik heb daar niet genoeg vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zeul ik dat dus gewoon mee, heb je kussens genoeg of eigen meenemen?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, als je wilt graag, dan neem ik alleen mijn luchtbed mee voor pgr en ST
Komt allemaal goed, nu alleen mij zelf niet vergetenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelf meenemen, graag, want ik heb daar niet genoeg van.
Onfit zal ze juist prima in staat zijn om lekker te slapen in jullie bed toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:30 schreef Toekito het volgende:
Ik slaap zaterdag wel in mijn eigen bed met Muck! Als ik die na vandaag nog fit krijg!
Ze heeft erg hard gewerkt vandaag en is doodmoe
Geef haar dan een fijne massagequote:Op donderdag 3 februari 2011 18:30 schreef Toekito het volgende:
Ik slaap zaterdag wel in mijn eigen bed met Muck! Als ik die na vandaag nog fit krijg!
Ze heeft erg hard gewerkt vandaag en is doodmoe
Pasta, doperwtjes en worteltjes en rundersaucijs.quote:
Slapende Muckies bijten hard!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geef haar dan een fijne massage
Genieten!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef suikertaartje het volgende:
En nu even lekker knuffelen enzo![]()
Aha, dus heel gevaarlijkquote:
Bis Later Bosquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
Nou ben naar het "auti-cafe"
Tot later
We maken het wel passendquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, dus we zien wel, het past gewoon, ook als ik niet bij pgr op het luchtbed ga
Knuffelquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:33 schreef suikertaartje het volgende:
En nu even lekker knuffelen enzo![]()
Klopt, tafel opzij schuiven en het past volgens mijn metingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, dus we zien wel, het past gewoon, ook als ik niet bij pgr op het luchtbed ga
Succesquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, tafel opzij schuiven en het past volgens mijn metingen.
Veel Game en zoek plezierquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Toekito het volgende:
Ik ga ff FM spelen en daarna opzoek naar De Mol
Meten is weten hequote:
Ik ga even eten maken en Blur installeren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Toekito het volgende:
Ik ga ff FM spelen en daarna opzoek naar De Mol
Heb in mijn eerste seizoen de UEFA cup gewonnen. Nu in de zomerstop op zoek naar evt. Aankopen om de titel te winnenquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meten is weten he. Ik had veel te grote afmetingen van die luchtbedden in gedachten steeds
.
Succesquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb in mijn eerste seizoen de UEFA cup gewonnen. Nu in de zomerstop op zoek naar evt. Aankopen om de titel te winnen
WB RNquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef RockNijntje het volgende:
Whahlalalalalalalablablglalawhaaaaa
Graagquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
Wil er iemand met me mee naar de stad ?
Dat haal ik niet, anders graag!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
JAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:44 schreef Fha het volgende:
Vanochtend bed afgehaald en de matrassen omhoog gezet om ze vanavond weer een keer te draaien... Maar het is vet veel moeite om bed weer op te maken dus nu heb ik spijt![]()
Morgen middag samen gaan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
ohjaa... k*t moet ook nog 3 wassen ophangen
nou de stad komt later dan wel
Slechte communicatie hierquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan hadden ze het mij ook wel mogen zeggen
Waarvan dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey trevJa hoor
![]()
Ik heb zelfs onderweg een nieuw bordje kunnen scoren
Oehquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey trevJa hoor
![]()
Hee moet je nou eens kijkenquote:
Jij kan helegaar geen notes uit delenquote:
heej das mooi...quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee moet je nou eens kijken![]()
[ afbeelding ]
Vandeweek geplaatst![]()
Zou kunnen, ik ken hem nog nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee moet je nou eens kijken![]()
[ afbeelding ]
Vandeweek geplaatst![]()
Jeujquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey trevJa hoor
![]()
Zo maak je nog eens wat meequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zijn de mooiste, die je totaal niet verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |