SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Q.E.D.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kortom, staand plassen is voor echte mannen.
Ik ben al de hele dag met dat soort puzzels bezigquote:
Hmhmquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dammm, jij hebt al bijna weekend
Mooiquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kortom, staand plassen is voor echte mannen.
Jaja, vette pech voor jouquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik moet gewoon nog 4 uur en 15 min
ik nog een uur of 10 als het tegen zit..quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik moet gewoon nog 4 uur en 15 min
Ik blijf liever in bedquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
ach ja, wel een goede reden om ui bed te komen
heb ik ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
ach ja, wel een goede reden om ui bed te komen
Ja klopt. e.e.a. is wel afhankelijk van het gezelschap.quote:
Dat zei ik na vijf uur vliegen ook. Hevige turbulentiequote:
Ik heb zin in weekendquote:
Dan wil het ook wel lukken hoewel ik toch liever een dame van nog 17 hebquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja klopt. e.e.a. is wel afhankelijk van het gezelschap.
Ik nam voor mijn uitspraak even impliciet aan dat dat bed gedeeld werd met een dame van 30![]()
![]()
...
Heerlijk hequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb zin in weekend.
Na vandaag nog één dag!
quote:
das wel lekker jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb zin in weekend.
Na vandaag nog één dag!
Theoretisch gezien heb ik al sinds 1 januari weekend.quote:
Okeequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker hoor, de rest voor vanavond
goed bezigquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Theoretisch gezien heb ik al sinds 1 januari weekend.
Heet dat niet gewoon vakantie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Theoretisch gezien heb ik al sinds 1 januari weekend.
Tot dinsdag.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed bezig
tot wanneer heb je weekend dan?
Nah. Onderzoek.quote:
Is misschien handig jahquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:25 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, morgen solli 1, laat ik daar nog even de vacature van pakken. Zodat ik wel wat voorbereid ben
Nice... niet op maandag beginnen na je vakantie, de beste tip ooit!quote:
succes dan morgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:25 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, morgen solli 1, laat ik daar nog even de vacature van pakken. Zodat ik wel wat voorbereid ben
klaar met onderzoeken dus,quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:25 schreef Pheno het volgende:
Veel succes morgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:25 schreef Pheno het volgende:
Tot straks STquote:
quote:
Vakantie is voor het plebs.quote:
Kook zequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga alvast in de keuken staan, moet nog wat groentes snijden en wil vanavond nog even naar het "autsiten-cafe"
Tuurlijk. Ik heb de afspraak in januari geregeld, ik wil zo snel mogelijk weg bij mijn huidige baas. En mentaal zo snel mogelijk in de juiste tijdzone komen. Dus meteen morgen gedaan, zodat ik vandaag wat kan bijlezen, want de naam van de persoon die je gaat spreken en zo is wel zo handig. Voor de rest vertrouw ik op mijn gedane zaken, daar mogen ze me alles over vragen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is misschien handig jahje hebt er zin in zo te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |