Wat is er erg aan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat school volk van tegenwoordig
Maakt het verschil of je van het 1e tot het 6e hebt of van het 2e tot het 7e dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat bijna geen uren meer op school is
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat school volk van tegenwoordig
daar ben ik alquote:
Je moet gewoon vanaf het 1e tot het 7e les hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maakt het verschil of je van het 1e tot het 6e hebt of van het 2e tot het 7e dan?
En dan morgen nogquote:
Ben je zo erg op je werk?quote:
Hebben we ook 3 keer per weekquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je moet gewoon vanaf het 1e tot het 7e les hebben
Zie dat bedoel ik dus, te weinig urenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hebben we ook 3 keer per week
Edit: hadden
Hoe zat dat bij jullie dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zie dat bedoel ik dus, te weinig uren
Zolang 't dan maar geen brommers kiek'n isquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'T kuk'n kumt'us kiek'n
Hai Trev![]()
Ik heb het idee dat het hier niet over brommers in de gewone betekenis gaat...quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang 't dan maar geen brommers kiek'n is..
Het eerste tot en MET het achtste, zul je bedoelen, luierikquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je moet gewoon vanaf het 1e tot het 7e les hebben
[..]
En dan morgen nog
Jij doet dus iets niet goed, ik had gemiddeld 7 uur per dag en bijna geen huiswerkquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
7 lesuren en 2 tot 3 uur huiswerk? Lijkt me toch echt genoeg hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |