Ja. KLEIN slokje. Werkt best goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef Myraela het volgende:
Olijfolie? Gewoon, puur? Dat lijkt me echt te smerig.
Voor MPG sla ik wel een doos koffiesouflé's inquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
2 dozen extra dus en als mpg zo nog reageert dan dus 3
Hmm, als het door blijft gaan zal ik het eens proberen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. KLEIN slokje. Werkt best goed
Maak er maar 4 van dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
2 dozen extra dus en als mpg zo nog reageert dan dus 3
en namburgers en shoarmarollenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Loempiaas![]()
en mexicano's en sitosticks
Wat zijn Sitosticks?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Loempiaas![]()
en mexicano's en sitosticks
En frieteierenquote:
SPOILER: voor de onwetende heidenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Oh ik heb het gegoogled.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
En frieteieren
Dat heb ik ook nog nooit op.SPOILER: voor de onwetende heidenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik faal echt in de frituur wereld.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
En frieteieren
waarmee gelijk aan getoont wordt dat friet staat voor frituren en niet te maken heeft met aardappelreepjesSPOILER: voor de onwetende heidenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Waarmee je dus wilt zeggen dat het patat is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarmee gelijk aan getoont wordt dat friet staat voor frituren en niet te maken heeft met aardappelreepjes
dat zegt hij dus indirect zelfquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarmee je dus wilt zeggen dat het patat is.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
Tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Bis Later Wokquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
Tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |