als het goed is ruik je dat alvorens je gaat knuffelen dus dan begin je er nie eens aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of met wie je knuffelt moet vreselijk stinken, dan is 3 seconden nogal veel.
Maar als iemand echt stinkt, dan kom je doorgaans sowieso al niet binnen de knuffelzone... dan houd je al afstandquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of met wie je knuffelt moet vreselijk stinken, dan is 3 seconden nogal veel.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als het goed is ruik je dat alvorens je gaat knuffelen dus dan begin je er nie eens aan
Ja dat is ook weer zoquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als iemand echt stinkt, dan kom je doorgaans sowieso al niet binnen de knuffelzone... dan houd je al afstand.
GMKAquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als het goed is ruik je dat alvorens je gaat knuffelen dus dan begin je er nie eens aan
Zaterdag heb je daar alle gelegenheid toequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
nu moet ik DaMart ook nog gaan knuffelen
waar?quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
marijke laat je gewoon niet meer gaan
Okeequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hijs aan het afkoelen
nu naar school
Hebben wij samen geluncht?quote:
geen ideequote:
Daro en strepsils.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Ik hoest heel mijn keel kapot. Het wil maar niet stoppen.
Ik heb nu Daro genomen, strepsils slik ik al de hele dag. Hopelijk werkt Daro wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daro en strepsils.
Of een klein slokje olijfolie
Weer eens wat anders dan "BESTELLUH!!!"quote:Geachte collega’s,
Aanstaande vrijdag, vier februari 2011, is het weer zo ver. We willen in gezamenlijkheid het feit vieren dat het weekend voor de deur staat en doen dat zoals gebruikelijk in aanwezigheid van een grote hoeveelheid medisch onverantwoorde versnaperingen. Als organiserend commissaris dezer festiviteiten wens ik gaarne van jullie allen per ommegaande te vernemen of jullie prijs stellen op deelname aan deze vrolijke knalfuif, en zo ja, naar welke vetzuren-houdende gerechten jullie verlangen uit gaat. Jullie kunnen een keuze maken uit het royale assortiment van de firma Spoorzicht te Ede, te vinden op http://www.cafetariaspoorzicht.nl/formulier/formulier.php#snacks . Helaas dient één en ander wel op eigen rekening aangeschaft en genuttigd te worden. Jullie wordt dan ook vriendelijk verzocht de gewenste versnaperingen, alsmede contante betaling hiervoor, uiterlijk morgenochtend 4 februari 2011 te 11:00 uur, in mijn mailbox respectievelijk mijn portemonnee te doen belanden.
Bij voorbaat hartelijk dank voor jullie reactie.
Met vriendelijke groeten,
Koning Kroket.
oeh, allemaal lekkere dingen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan "BESTELLUH!!!"
Ze hebben niet eens patatquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan "BESTELLUH!!!"
Ja dat heb ik ook, en dan blijft de helft staanquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:01 schreef Myraela het volgende:
Als ik uit die lijst selecteer wat ik wil kom ik op 15 euro uit.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, en dan blijft de helft staan
Dat heb ik nou bijna nooitquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, en dan blijft de helft staan
whehehe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij zou de overgebleven helft van Fles en Myraela ook nog opeten, volgens mij!
Als het even kan welquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij zou de overgebleven helft van Fles en Myraela ook nog opeten, volgens mij!
Nee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je rende naar de koffiepot toen Marijke je wilde knuffelen.
Is geen slecht ideequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet een extra doos bitterballen inslaan dus.
Hey Bosquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
whehehe.
Ik vind altijd alles lekker en als ik dan honger heb dan heb ik zoiets van "HEBBEN!" en dan begin ik te eten en heb ik meteen genoeg.
WHOOOOAAH GAAN WE FRITUREN??quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet een extra doos bitterballen inslaan dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |