quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:51 schreef Bos81 het volgende:
Zo 5 boeken gekocht en kreeg er zomaar een gratis boek bij
Nicolaas Matsier - Het achtenveertigste uurquote:
dat heet timingquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nicolaas Matsier - Het achtenveertigste uur
SIska Mulder - Doof
Willem Melchior - Kindertijd
Marja PRuis - Atoom geheimen
Nicci Gerrard - Het weerzien
en dan kreeg ik nog Marita van den Vyver - Vergenoeg er gratis bij.
Had ik wel mazzel mee, want volgens mij kregen de eerste zoveel klanten dat boekje. Lagen er nog maar 2
Hai GFquote:
Hai Flitserquote:
Hai Trevquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry, ik ga alleen maar naar de supermarkt, niet de macro
[..]
Hey Marijke![]()
Dat van Friemel
Haiquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
Maakt me niet uit, zolang het niet het mijne is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
quote:
Dan komt er niemand bij je?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en ook niet te hopen dat het een teleurstellende avond gaat worden
Een zaal met impotente mannen en frigide vrouwen.quote:
Als er in de batsclub niemand komt, is het een teleurstellende dag jaquote:
Whaoquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
troostvoer: 2 verpakkingen muffin-mix in een springvorm geflikkerdcake bij de koffie
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Als er in de batsclub niemand komt, is het een teleurstellende dag ja...
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Een zaal met impotente mannen en frigide vrouwen.
nou, dan gaan we niet knuffelen....quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
troostvoer: 2 verpakkingen muffin-mix in een springvorm geflikkerdcake bij de koffie
Nee. Mainframes zijn lief. OK? LIEF. Mainframes zijn lief.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
had ik al eens verteld dat ik mainframes haat?
Lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
NOOP!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Mainframes zijn lief. OK? LIEF. Mainframes zijn lief.
Dat lijkt me niet heel lekker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
Knuffel dan een mainframe. En voel die warmte, die genegenheid, die liefde om voor jou bitjes eruit te persen...quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, dan gaan we niet knuffelen....
Wijsneus. Jij krijgt geen cake bij de koffie. Jammer de bammer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet heel lekker.Doorgaans gooi ik de verpakking weg.
de warmte voel ik wel, maar ik moet er wat inpersenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Knuffel dan een mainframe. En voel die warmte, die genegenheid, die liefde om voor jou bitjes eruit te persen...
Dat scheelt, ik lust namelijk geen koffie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Wijsneus. Jij krijgt geen cake bij de koffie. Jammer de bammer.
precies en dan verdien ik geen centjesquote:
Jij hebt een niet-goed-geld-terug-regelingquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies en dan verdien ik geen centjes
dat zal me een reet roesten dan zijn ze iig hier binnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Een zaal met impotente mannen en frigide vrouwen.
Over knuffels gesproken... een knuffel duurt gemiddeld maar 3 seconden, volgens de universiteit van Dundeequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de warmte voel ik wel, maar ik moet er wat inpersenen hij is wat ongewillig.
misschien moet ik de massage olie pakken
natuurlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt een niet-goed-geld-terug-regeling?
quote:
Ik wil ook knuffelenquote:
quote:
het dreigen helptquote:
sorryquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
3 seconden vind ik te kortquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over knuffels gesproken... een knuffel duurt gemiddeld maar 3 seconden, volgens de universiteit van Dundee
Volgens mij klopt dat ook wel aardig met de tijd die de smiley nodig heeft.
knuffels met marijke duren veel langerquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over knuffels gesproken... een knuffel duurt gemiddeld maar 3 seconden, volgens de universiteit van Dundee
Ik hoop hetquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
knuffels met marijke duren veel langer
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
marijke laat je gewoon niet meer gaanquote:
Die universiteit kan me nog meer vertellen: knuffelen duurt bij mij veel langer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik houd van knuffelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is echt zoquote:
Sorryquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
marijke laat je gewoon niet meer gaan
Oei, dat wordt dan nog wat als Marijke en ik een keer gaan knuffelen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
marijke laat je gewoon niet meer gaan
geeft niksquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik houd van knuffelen![]()
[..]
het is echt zo
[..]
Sorry![]()
Of met wie je knuffelt moet vreselijk stinken, dan is 3 seconden nogal veel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens... in 3 seconden maak je jezelf er wel heel makkelijk vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |