Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Geef maar aan mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
gratis af te halen: zeikende kutkatten
zeiken als in kattenpisquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geef maar aan mijIk ben dol op zeurende katten
Vind het stiekem wel schattig
![]()
Ohquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
aftellen naar weekend is leuk, maar het duurt nog zo lang...
echt he?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OhNee dankje, dan mag je ze houden
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik ben naar het werk, tot later
geen idee... weggooien en nieuwe kopen helpt zowieso... maar er zullen ook wel makkelijkere oplossingen zijn denk ik...quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt he?
hoe krijg je katte(n)pis uit je kleding
doeiiquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik ben naar het werk, tot later
lekker hoor... geniet ervan danquote:
Nog niet hoor, maar ik werd even vrolijk van de TT.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lekker hoor... geniet ervan dan
ik ben er zaterdag toch nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo kun je vast wennen aan de drukte komend weekend.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kunnen de mensen die er zaterdag wel zijn alvast wennen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:29 schreef Barretje80 het volgende:
nieuwe collega..
is fijn!
hij zal tussen mij en mijn baas in komen te staan..
scheelt een hoop stress!
Issie breedquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:29 schreef Barretje80 het volgende:
nieuwe collega..
is fijn!
hij zal tussen mij en mijn baas in komen te staan..
scheelt een hoop stress!
hehe.. nee .. wel lang!quote:
Ah... dus jij bent degene die haar stress naar me doorschuiftquote:
kan ik dat bij jou kwijtquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah... dus jij bent degene die haar stress naar me doorschuift
* MaleDuck laat het van zijn gladde rug glijdenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan ik dat bij jou kwijt![]()
* wel.o.k schuift stress naar MaleDuck
Je onderbroek vesperde een verdere doorgangquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck laat het van zijn gladde rug glijden
nee, hoor... dat is via de schans onderaan mn rug mooi van me af gegaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je onderbroek vesperde een verdere doorgang
Oquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee, hoor... dat is via de schans onderaan mn rug mooi van me af gegaan
ja... bijna lunchquote:
altijdquote:
niksquote:
nee, een boterham met chocopastaquote:
hoiquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niks![]()
maar dit werkt beter dan![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niks![]()
maar dit werkt beter dan![]()
![]()
Ik ga een boterhammetje met pindakaas smeren zoquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, een boterham met chocopasta
Ja vond ik ook, ik dacht toevallig net bij de AH er aan. Hey sambal is ook wel lekker op de tosti.quote:
trevquote:
heheh.. de verloedering van de samenlevingquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Barretje![]()
Een van deze of allemaal?![]()
![]()
[..]
Hey Bos
Lekker, op mijn vorige woonplek had ik samen met de helpende een keer een bonenschotel gemaakt waar je ook salami in mee moest verwarmen, dat was lekkerquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. de verloedering van de samenleving
zit je straks naats elkaar op de bank met allebei een laptop een beetje smileys te sturen
ik zat gister te msnen met mij man..quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:57 schreef Barretje80 het volgende:
heheh.. de verloedering van de samenleving
zit je straks naats elkaar op de bank met allebei een laptop een beetje smileys te sturen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zat gister te msnen met mij man..
hij zat naast me op de bank
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Werk ze en tot later STquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
oh, en lunch weer voorbij, dus tot later![]()
toen ik zei dat we ook gewoon konden praten zei hij dat hij het zo gezellig vond op msnquote:
iddquote:
laters suikertjequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
oh, en lunch weer voorbij, dus tot later![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toen ik zei dat we ook gewoon konden praten zei hij dat hij het zo gezellig vond op msn![]()
altijdquote:
ik dus ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vond het zelfs de moeite nog even waard om terug te lezen
Met jou of met al die andere vrouwen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toen ik zei dat we ook gewoon konden praten zei hij dat hij het zo gezellig vond op msn![]()
wat voor boeken ga je halen?quote:
al op!quote:
smakelijk solquote:
Gewoon romans-thrillersquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat voor boeken ga je halen?
Dat kanquote:
Bedanktquote:
douche trevquote:
laters bosquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon romans-thrillers
en misschien een kookboek. Zie ik daar wel
NU echt weg
ik was niet op msnquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zat je wel naast haar op de bank of niet?quote:
paar weken geleden welquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zat je wel naast haar op de bank of niet?
Ik vond zelfs het terug lezen nog waard van dit topicquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:28 schreef wel.o.k het volgende:
gaat niet hard vandaag trouwens, ik kan het gewoon bij houden
GMTAquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:28 schreef wel.o.k het volgende:
gaat niet hard vandaag trouwens, ik kan het gewoon bij houden
friemelquote:
geld tellenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:29 schreef friemelaar het volgende:
Moet ff het leukste werkje doen wat bij een "onderneming " hoort
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 13:03 uur
01. 078 Whiskers2009
02. 057 friemelaar
03. 037 goldfinger1963
04. 024 Toekito
05. 024 wel.o.k
06. 023 MPG
07. 017 Koen66
08. 015 suikertaartje
09. 015 Bos81
10. 014 Trevland
11. 014 MaleDuck
12. 013 Marijkezwolle
13. 012 Ajacied422
14. 011 DaMart
15. 009 cablegunmaster
16. 008 Stuart
17. 008 LovelyLady
18. 007 Barretje80
19. 007 TheFamousMan
20. 007 Solique
incasseren is leukerquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is echt rustig vandaag![]()
[..]
quote:
je verdiende geld uitgevenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:29 schreef friemelaar het volgende:
Ik klim straks wel omhoog, zodra ik er weer ben van het boodschappen doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
De wc's schoonmaken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:29 schreef friemelaar het volgende:
ik heb nog een beetje groene zin, maar heb je ook hoofdpijn verwijderraars?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik klim straks wel omhoog, zodra ik er weer ben van het boodschappen doen.
Kan ik nog wat voor iemand mee nemen?
Sorry, ik ben niet zo van de meds, alleen van de zinquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nog een beetje groene zin, maar heb je ook hoofdpijn verwijderraars?
quote:
Als je dat denkt vraag ik me toch af wat voor "onderneming" je gewend bent om in te werkenquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik klim straks wel omhoog, zodra ik er weer ben van het boodschappen doen.
Kan ik nog wat voor iemand mee nemen?
Hé, dat moet ook gebeuren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Als je dat denkt vraag ik me toch af wat voor "onderneming" je gewend bent om in te werken
GMTAquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als je dat denkt vraag ik me toch af wat voor "onderneming" je gewend bent om in te werken
lucky you!quote:
Wiens geld gaan we uitgeven?quote:
marijkequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wiens geld gaan we uitgeven?![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, ik ga alleen maar naar de supermarkt, niet de macroquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
2 kratten blue, 2 kratten jupiler, 8 kannen stookolie, broodjes, 6 witte wiin en 6 moezel
Hey Marijkequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeker, ik sta nog zelfs in deze lijst.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Marijkequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes met uitgevenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:40 schreef Trevland het volgende:
Maar ik ga nu dus het geld van mijn ouders uit geven
Ben dus boodschappen doen
Bis Later Lui![]()
Geef ze maar uit hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:40 schreef Trevland het volgende:
Bis Later Lui![]()
laters trevquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:40 schreef Trevland het volgende:
Bis Later Lui![]()
Het waaitquote:
het tochtquote:
quote:
quote:
dat kan nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Whooo, ik kijk bijna in je broek![]()
![]()
![]()
je hebt geen broek aanquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:51 schreef Bos81 het volgende:
Zo 5 boeken gekocht en kreeg er zomaar een gratis boek bij
Nicolaas Matsier - Het achtenveertigste uurquote:
dat heet timingquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nicolaas Matsier - Het achtenveertigste uur
SIska Mulder - Doof
Willem Melchior - Kindertijd
Marja PRuis - Atoom geheimen
Nicci Gerrard - Het weerzien
en dan kreeg ik nog Marita van den Vyver - Vergenoeg er gratis bij.
Had ik wel mazzel mee, want volgens mij kregen de eerste zoveel klanten dat boekje. Lagen er nog maar 2
Hai GFquote:
Hai Flitserquote:
Hai Trevquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry, ik ga alleen maar naar de supermarkt, niet de macro
[..]
Hey Marijke![]()
Dat van Friemel
Haiquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
Maakt me niet uit, zolang het niet het mijne is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
quote:
Dan komt er niemand bij je?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en ook niet te hopen dat het een teleurstellende avond gaat worden
Een zaal met impotente mannen en frigide vrouwen.quote:
Als er in de batsclub niemand komt, is het een teleurstellende dag jaquote:
Whaoquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
troostvoer: 2 verpakkingen muffin-mix in een springvorm geflikkerdcake bij de koffie
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Als er in de batsclub niemand komt, is het een teleurstellende dag ja...
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Een zaal met impotente mannen en frigide vrouwen.
nou, dan gaan we niet knuffelen....quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
troostvoer: 2 verpakkingen muffin-mix in een springvorm geflikkerdcake bij de koffie
Nee. Mainframes zijn lief. OK? LIEF. Mainframes zijn lief.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
had ik al eens verteld dat ik mainframes haat?
Lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
NOOP!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Mainframes zijn lief. OK? LIEF. Mainframes zijn lief.
Dat lijkt me niet heel lekker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
Knuffel dan een mainframe. En voel die warmte, die genegenheid, die liefde om voor jou bitjes eruit te persen...quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, dan gaan we niet knuffelen....
Wijsneus. Jij krijgt geen cake bij de koffie. Jammer de bammer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet heel lekker.Doorgaans gooi ik de verpakking weg.
de warmte voel ik wel, maar ik moet er wat inpersenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Knuffel dan een mainframe. En voel die warmte, die genegenheid, die liefde om voor jou bitjes eruit te persen...
Dat scheelt, ik lust namelijk geen koffie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Wijsneus. Jij krijgt geen cake bij de koffie. Jammer de bammer.
precies en dan verdien ik geen centjesquote:
Jij hebt een niet-goed-geld-terug-regelingquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies en dan verdien ik geen centjes
dat zal me een reet roesten dan zijn ze iig hier binnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Een zaal met impotente mannen en frigide vrouwen.
Over knuffels gesproken... een knuffel duurt gemiddeld maar 3 seconden, volgens de universiteit van Dundeequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de warmte voel ik wel, maar ik moet er wat inpersenen hij is wat ongewillig.
misschien moet ik de massage olie pakken
natuurlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt een niet-goed-geld-terug-regeling?
quote:
Ik wil ook knuffelenquote:
quote:
het dreigen helptquote:
sorryquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
3 seconden vind ik te kortquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over knuffels gesproken... een knuffel duurt gemiddeld maar 3 seconden, volgens de universiteit van Dundee
Volgens mij klopt dat ook wel aardig met de tijd die de smiley nodig heeft.
knuffels met marijke duren veel langerquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over knuffels gesproken... een knuffel duurt gemiddeld maar 3 seconden, volgens de universiteit van Dundee
Ik hoop hetquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
knuffels met marijke duren veel langer
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
marijke laat je gewoon niet meer gaanquote:
Die universiteit kan me nog meer vertellen: knuffelen duurt bij mij veel langer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik houd van knuffelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is echt zoquote:
Sorryquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
marijke laat je gewoon niet meer gaan
Oei, dat wordt dan nog wat als Marijke en ik een keer gaan knuffelen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
geeft niksquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik houd van knuffelen![]()
[..]
het is echt zo
[..]
Sorry![]()
Of met wie je knuffelt moet vreselijk stinken, dan is 3 seconden nogal veel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens... in 3 seconden maak je jezelf er wel heel makkelijk vanaf.
als het goed is ruik je dat alvorens je gaat knuffelen dus dan begin je er nie eens aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of met wie je knuffelt moet vreselijk stinken, dan is 3 seconden nogal veel.
Maar als iemand echt stinkt, dan kom je doorgaans sowieso al niet binnen de knuffelzone... dan houd je al afstandquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of met wie je knuffelt moet vreselijk stinken, dan is 3 seconden nogal veel.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als het goed is ruik je dat alvorens je gaat knuffelen dus dan begin je er nie eens aan
Ja dat is ook weer zoquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als iemand echt stinkt, dan kom je doorgaans sowieso al niet binnen de knuffelzone... dan houd je al afstand.
GMKAquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als het goed is ruik je dat alvorens je gaat knuffelen dus dan begin je er nie eens aan
Zaterdag heb je daar alle gelegenheid toequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
nu moet ik DaMart ook nog gaan knuffelen
waar?quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Okeequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hijs aan het afkoelen
nu naar school
Hebben wij samen geluncht?quote:
geen ideequote:
Daro en strepsils.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Ik hoest heel mijn keel kapot. Het wil maar niet stoppen.
Ik heb nu Daro genomen, strepsils slik ik al de hele dag. Hopelijk werkt Daro wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daro en strepsils.
Of een klein slokje olijfolie
Weer eens wat anders dan "BESTELLUH!!!"quote:Geachte collega’s,
Aanstaande vrijdag, vier februari 2011, is het weer zo ver. We willen in gezamenlijkheid het feit vieren dat het weekend voor de deur staat en doen dat zoals gebruikelijk in aanwezigheid van een grote hoeveelheid medisch onverantwoorde versnaperingen. Als organiserend commissaris dezer festiviteiten wens ik gaarne van jullie allen per ommegaande te vernemen of jullie prijs stellen op deelname aan deze vrolijke knalfuif, en zo ja, naar welke vetzuren-houdende gerechten jullie verlangen uit gaat. Jullie kunnen een keuze maken uit het royale assortiment van de firma Spoorzicht te Ede, te vinden op http://www.cafetariaspoorzicht.nl/formulier/formulier.php#snacks . Helaas dient één en ander wel op eigen rekening aangeschaft en genuttigd te worden. Jullie wordt dan ook vriendelijk verzocht de gewenste versnaperingen, alsmede contante betaling hiervoor, uiterlijk morgenochtend 4 februari 2011 te 11:00 uur, in mijn mailbox respectievelijk mijn portemonnee te doen belanden.
Bij voorbaat hartelijk dank voor jullie reactie.
Met vriendelijke groeten,
Koning Kroket.
oeh, allemaal lekkere dingen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan "BESTELLUH!!!"
Ze hebben niet eens patatquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan "BESTELLUH!!!"
Ja dat heb ik ook, en dan blijft de helft staanquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:01 schreef Myraela het volgende:
Als ik uit die lijst selecteer wat ik wil kom ik op 15 euro uit.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, en dan blijft de helft staan
Dat heb ik nou bijna nooitquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, en dan blijft de helft staan
whehehe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij zou de overgebleven helft van Fles en Myraela ook nog opeten, volgens mij!
Als het even kan welquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij zou de overgebleven helft van Fles en Myraela ook nog opeten, volgens mij!
Nee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je rende naar de koffiepot toen Marijke je wilde knuffelen.
Is geen slecht ideequote:Op donderdag 3 februari 2011 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet een extra doos bitterballen inslaan dus.
Hey Bosquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
whehehe.
Ik vind altijd alles lekker en als ik dan honger heb dan heb ik zoiets van "HEBBEN!" en dan begin ik te eten en heb ik meteen genoeg.
WHOOOOAAH GAAN WE FRITUREN??quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet een extra doos bitterballen inslaan dus.
Ja. KLEIN slokje. Werkt best goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef Myraela het volgende:
Olijfolie? Gewoon, puur? Dat lijkt me echt te smerig.
Voor MPG sla ik wel een doos koffiesouflé's inquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
2 dozen extra dus en als mpg zo nog reageert dan dus 3
Hmm, als het door blijft gaan zal ik het eens proberen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. KLEIN slokje. Werkt best goed
Maak er maar 4 van dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
2 dozen extra dus en als mpg zo nog reageert dan dus 3
en namburgers en shoarmarollenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Loempiaas![]()
en mexicano's en sitosticks
Wat zijn Sitosticks?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Loempiaas![]()
en mexicano's en sitosticks
En frieteierenquote:
SPOILER: voor de onwetende heidenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Oh ik heb het gegoogled.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
En frieteieren
Dat heb ik ook nog nooit op.SPOILER: voor de onwetende heidenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik faal echt in de frituur wereld.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
En frieteieren
waarmee gelijk aan getoont wordt dat friet staat voor frituren en niet te maken heeft met aardappelreepjesSPOILER: voor de onwetende heidenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Waarmee je dus wilt zeggen dat het patat is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarmee gelijk aan getoont wordt dat friet staat voor frituren en niet te maken heeft met aardappelreepjes
dat zegt hij dus indirect zelfquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarmee je dus wilt zeggen dat het patat is.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
Tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Bis Later Wokquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
Tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
'T kuk'n kumt'us kiek'nquote:
Wat is er erg aan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat school volk van tegenwoordig
Maakt het verschil of je van het 1e tot het 6e hebt of van het 2e tot het 7e dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat bijna geen uren meer op school is
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat school volk van tegenwoordig
daar ben ik alquote:
Je moet gewoon vanaf het 1e tot het 7e les hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maakt het verschil of je van het 1e tot het 6e hebt of van het 2e tot het 7e dan?
En dan morgen nogquote:
Ben je zo erg op je werk?quote:
Hebben we ook 3 keer per weekquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je moet gewoon vanaf het 1e tot het 7e les hebben
Zie dat bedoel ik dus, te weinig urenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hebben we ook 3 keer per week
Edit: hadden
Hoe zat dat bij jullie dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zie dat bedoel ik dus, te weinig uren
Zolang 't dan maar geen brommers kiek'n isquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'T kuk'n kumt'us kiek'n
Hai Trev![]()
Ik heb het idee dat het hier niet over brommers in de gewone betekenis gaat...quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang 't dan maar geen brommers kiek'n is..
Het eerste tot en MET het achtste, zul je bedoelen, luierikquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je moet gewoon vanaf het 1e tot het 7e les hebben
[..]
En dan morgen nog
Jij doet dus iets niet goed, ik had gemiddeld 7 uur per dag en bijna geen huiswerkquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:48 schreef RockNijntje het volgende:
7 lesuren en 2 tot 3 uur huiswerk? Lijkt me toch echt genoeg hoor...
Het 9e hebben we ook ooit, in de bovenbouw danquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Het eerste tot en MET het achtste, zul je bedoelen, luierik!
Haaaaaaaaaaaaaaai suikerbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |