heheh.. de verloedering van de samenlevingquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Barretje![]()
Een van deze of allemaal?![]()
![]()
[..]
Hey Bos
Lekker, op mijn vorige woonplek had ik samen met de helpende een keer een bonenschotel gemaakt waar je ook salami in mee moest verwarmen, dat was lekkerquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. de verloedering van de samenleving
zit je straks naats elkaar op de bank met allebei een laptop een beetje smileys te sturen
ik zat gister te msnen met mij man..quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:57 schreef Barretje80 het volgende:
heheh.. de verloedering van de samenleving
zit je straks naats elkaar op de bank met allebei een laptop een beetje smileys te sturen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zat gister te msnen met mij man..
hij zat naast me op de bank
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zat gister te msnen met mij man..
hij zat naast me op de bank
Werk ze en tot later STquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
oh, en lunch weer voorbij, dus tot later![]()
toen ik zei dat we ook gewoon konden praten zei hij dat hij het zo gezellig vond op msnquote:
iddquote:
laters suikertjequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
oh, en lunch weer voorbij, dus tot later![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toen ik zei dat we ook gewoon konden praten zei hij dat hij het zo gezellig vond op msn![]()
altijdquote:
ik dus ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vond het zelfs de moeite nog even waard om terug te lezen
Met jou of met al die andere vrouwen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toen ik zei dat we ook gewoon konden praten zei hij dat hij het zo gezellig vond op msn![]()
wat voor boeken ga je halen?quote:
al op!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |