Fijn is dat he?quote:
Fhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalalalalalalaaaaaquote:
quote:
Daaag lieefffieeeeeeeesquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:13 schreef suikertaartje het volgende:
Fhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalalalalalalaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen als hij niet breder is dan 1 meter 30. Maar dan kun jij niet meer op mijn luchtbed liggen daarquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn is dat he?
Past er een tweepersoonsluchtbed in jouw slaapkamer erbij?
Jjajajaquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:15 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
Daaag lieefffieeeeeeees![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat het goed met jullie?
Andere lieve groeterts![]()
Goezzowquote:
Hier wel goed, al weer halve dagen aan het werkquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:15 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij wordt het zaterdag nog een beetje meet werkquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als hij niet breder is dan 1 meter 30. Maar dan kun jij niet meer op mijn luchtbed liggen daar.
In de woonkamer past wel 1 tweepersoonsluchtbed, misschien 2, maar dan zullen er mensen een luchtbed moeten delen, want dan komen we ruimte tekort voor 1 eenpersoonsluchtbed of -matras.
Ik dacht toch echt dat jij een grote slaapkamer hadquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:15 schreef DaMart het volgende:
Alleen als hij niet breder is dan 1 meter 30. Maar dan kun jij niet meer op mijn luchtbed liggen daar.
In de woonkamer past wel 1 tweepersoonsluchtbed, misschien 2, maar dan zullen er mensen een luchtbed moeten delen, want dan komen we ruimte tekort voor 1 eenpersoonsluchtbed.
Hij is 1.37, dus dat komt dan wel goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de woonkamer past wel 1 tweepersoonsluchtbed, misschien 2, maar dan zullen er mensen een luchtbed moeten delen, want dan komen we ruimte tekort voor 1 eenpersoonsluchtbed of -matras.
Goezzowquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:16 schreef Trevland het volgende:
Hier wel goed, al weer halve dagen aan het werk
en daar?
Haaaaaaaaaaaaaaiquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:15 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is 1.37, dus dat komt dan wel goed
Ik zag het alquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Goezzow![]()
En zie mijn reactie op ST voor mijn stukje![]()
Dat snap ik niet helemaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Goezzow![]()
Ja met mij ookLekker vrij vannacht want alle zieke Deventernaren zijn al dood blijkbaar
Dus lekker beentjes omhoog
![]()
Ineens weer in klaslokaal zitten is toch wel knetter vermoeiend en wennen weerMaar het is leuk
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |