Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hai Liebchenquote:
Ik luister ook van alles, zolang het maar geen Rap, R&B of hiphop of zo is. Ben nu alleen even in een dancebuiquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen smaak, luister echt alles door elkaar.
Ik had vanavond les dus kon pas laat koffie komen drinkenquote:
Dan hebben wij de zelfde muziek smaakquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik luister ook van alles, zolang het maar geen Rap, R&B of hiphop of zo is. Ben nu alleen even in een dancebui.
Klinkt bekend, heb precies hetzelfde.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik luister ook van alles, zolang het maar geen Rap, R&B of hiphop of zo is. Ben nu alleen even in een dancebui.
Gelukkig ben je er nuquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik had vanavond les dus kon pas laat koffie komen drinken(als repley op je laatste vraag)
Zie het:quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik luister voornamelijk ROck-metal.
Vandaag nog een cd van Alice in Chains geluisterd. Nu even geen muziek. Gehorig huis en huisgenoot ligt al op bed.
Niks mis met de poes van Whiskersquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Je poes loopt de laatste tijd weer goed
OOk jaren gedaan en ik vind het nog steedsquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik luister voornamelijk ROck-metal.
Vandaag nog een cd van Alice in Chains geluisterd. Nu even geen muziek. Gehorig huis en huisgenoot ligt al op bed.
nee het gaat echt hartstikke goed met de poes van Whiskerquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis met de poes van Whiskers![]()
![]()
...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap niet waar jullie last van hebben, hier loopt die altijd goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Welke dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nu een liedje opstaan dat denk ik niemand hier kan waarderen, en ik ben er flieft op, vooral omdat ik hem zelf ook vaak zing
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis met de poes van Whiskers![]()
![]()
...
Dan mogen ze dus weg uit de Wikiquote:
Ja kloptquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Zie het:
Your musical compatibility with Eribo is High
Music you have in common includes Sonata Arctica, Delain, Epica, Kings of Leon and Kamelot.
Gewoon postenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nu een liedje opstaan dat denk ik niemand hier kan waarderen, en ik ben er flieft op, vooral omdat ik hem zelf ook vaak zing
Owwwwquote:
Wowquote:
Zij heeft echt zulke mooie liedjesquote:
Ja, morgen. Staat al in mijn agendaquote:
Oww vertel, welk nummer danquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Bosquote:
Laatste cd ligt in de auto. Altijd lekker om op te zetten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja kloptKamelot overigens lang niet meer gehoord. CD ligt ook bij mijn vader. Misschien een keer meenemen of laten liggen tot april, wanneer ik een weekje daar ben.
Gelukkig heb jij ook een goede muzieksmaakquote:
een Russische evergreen...quote:
Owh, ik vind het niks, sorryquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zij heeft echt zulke mooie liedjes![]()
Ik heb alleen de black halo. VOoral het nummer Memento MOri vind ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Laatste cd ligt in de auto. Altijd lekker om op te zetten.
Ik ga naar Kamelot dit jaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Laatste cd ligt in de auto. Altijd lekker om op te zetten.
Zeker, ben aanwezig in Paradiso. Kaarten al liggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga naar Kamelot dit jaarJullie ook?
Die heb ik ook nogquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Solique het volgende:
Kom net deze oude cd tegen in mijn kast
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij ook een goede muzieksmaak
Spreek jij Russisch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een Russische evergreen...
kijk ook eens naar de foto's hoe mooi Moskou eigenlijk is
Wat hadden wij ook alweer afgesproken?? Jij wou ergens heen, niemand wou mee en ik wel???quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woahquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker, ben aanwezig in de melkweg. Kaarten al liggen.
Jammer dat Roy niet aanwezig is![]()
Ligt er aan wie er op de ZC staanquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:16 schreef MPG het volgende:
Spamfolder leeg
1500 mailtjes de kliko in, 3 niet-spam teruggevonden
WOLGSTRAND !!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kamelot, Evergrey, Sons of Seasons en Amaranthequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan wie er op de ZC staan
Ehm ehm ehmquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat hadden wij ook alweer afgesproken?? Jij wou ergens heen, niemand wou mee en ik wel???
Nooit van gehoord... Metal niet meer gevolgd sinds mijn 18e ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, bijna geen concerten voor mij. Misschien toch vaker de Effenaar in de gaten houden. Maar ik ga daar wel in maart heen, als Sonata Arctica komt spelen .quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Liefquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm ehm ehmIk weet het niet meer
Maar hier ga ik met een vriendin heen, maar je mag uiteraard mee
Vrijdag misschien ff een last-minute concertje meepikken. The Pink Floyd Sound, in PErron 55 in Venlo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, bijna geen concerten voor mij. Misschien toch vaker de Effenaar in de gaten houden. Maar ik ga daar wel in maart heen, als Sonata Arctica komt spelen .
Maar daar ga ik alleen heen, zoals het er nu voorstaat even kijken hoe mij dat bevalt, ben al vaak genoeg alleen naar PSV geweest, dus dat moet wel goed komen
Waarvoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo heb het gereedschap al klaar liggen
SLIK, wat ga je doen???quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ik gok iets met een gynaecologenstoelquote:
Alweer nieuwe douchekoppen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
Okee cool. Venlo is helaas voor mij te ver weg..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Vrijdag misschien ff een last-minute concertje meepikken. The Pink Floyd Sound, in PErron 55 in Venlo.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok iets met een gynaecologenstoel
*RIL* Is er ook een angst-"smiley"???quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie geen van die in de lijst staanquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Kamelot, Evergrey, Sons of Seasons en Amaranthe
OHNOES! Niet de laquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen probleem, kunnen altijd PMen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoahDan moeten we kijken of we even kunnen meeten
![]()
Ze komen binnenkort ook in de effenaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee cool. Venlo is helaas voor mij te ver weg..
Zoiets ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
Gezelligquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen probleem, kunnen altijd PMen.![]()
Weet niet met hoeveel ik mee ga. Vorig concert waren wij er met een groep van 8.
straks als de klanten weg zijn ga ik een gedeelte van de verbouwing doenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
*RIL* Is er ook een angst-"smiley"???
verbouwing doenquote:
Maar dan tochquote:
Ik weet geen raad met alles dat niet in de standaardlijst staatquote:
Koenquote:
quote:
niet te hopenquote:
OKeequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze komen binnenkort ook in de effenaar
Wees dan maar blij dat je binnen zitquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Het komt hier met bakken uit de hemel
Dat was met mijn vorige mailadres ook bizar (mijn oude account)quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
Na de spam het volgende project:
[ afbeelding ]
Select all, Deletequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een fijn nummerquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jouw liedje deed me aan deze denken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
*RIL* Is er ook een angst-"smiley"???
Hoe de F krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
[ afbeelding ]
het begint hier net een beetje te regenenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Het komt hier met bakken uit de hemel
Met de F van FP-mail gok ik!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe de F krijg je dat voor elkaar?
Laat me raden, de forumboxquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was met mijn vorige mailadres ook bizar (mijn oude account)
2000 spammailtjes per dag
Manager Nieuws zijn hierzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe de F krijg je dat voor elkaar?
quote:
Is dat van 1 dag of toch wat langer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat me raden, de forumbox
[..]
Manager Nieuws zijn hierzo.
Ik heb er wel eentje die in de bosjes zit:quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die is cool
Ik wil er eentje met dat het poppetje onder een dekentje zit en af en toe spiekt met z'n hoofd
Dat heb ik gedaan bij The Ring
![]()
![]()
Dat is alles wat niet interessant genoeg was om te behandelen en/of niet voor mij bestemd is uit de FP-mail. Van de afgelopen twee - drie maanden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat van 1 dag of toch wat langer?
Feel good muziekjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die draai ik zoooo vaak, it makes me feel good
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje die in de bosjes zit:
[ afbeelding ]
Ik dacht al, er moet echt iets niet goed zijn als het alleen van vandaag isquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is alles wat niet interessant genoeg was om te behandelen en/of niet voor mij bestemd is uit de FP-mail. Van de afgelopen twee - drie maanden.
Nou dit is dus de oogst van de FP-box. 1500 spam per week + een berg zooi in de inbox.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, stroek'n doek'n doe ik niet meer zo vaak
Deze komt beetje in de buurtquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die is cool
Ik wil er eentje met dat het poppetje onder een dekentje zit en af en toe spiekt met z'n hoofd
Dat heb ik gedaan bij The Ring
![]()
![]()
Jaaaaaaquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, stroek'n doek'n doe ik niet meer zo vaak
die is ook heel gaafquote:
ik doe ook liever aan Brommer kiek'n dan dan stroeken doeken (al die stekels in je reet)quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Deze komt beetje in de buurt [ afbeelding ]
Joah, brommers kiek'n is beterquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik doe ook liever aan Brommer kiek'n dan dan stroeken doeken (al die stekels in je reet)
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:31 schreef friemelaar het volgende:
Zal ik ook eens een nummertje posten![]()
hier eentje van m'n favoriete spaanse vlieg![]()
Vertel mij watquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja een beetje wel ja
Ik ben echt zo'n mietje met horrorfilms
Als je wilt lachen dan moet je zoiets met me kijken
Brommers kiek'nquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik doe ook liever aan Brommer kiek'n dan dan stroeken doeken (al die stekels in je reet)
doei Trevquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:33 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens slapen![]()
Slaap Lekkeren Bis Later Lui
![]()
Welterusten Trevquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:33 schreef Trevland het volgende:
![]()
quote:
Welterusten Solquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:33 schreef Solique het volgende:
Ik ga nog wat te drinken pakken dan naar bed. Fijne avond verder
Oh god, zelfs banana met pom poms![]()
[ afbeelding ]
Truste Trevquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:33 schreef Trevland het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja een beetje wel ja
Ik ben echt zo'n mietje met horrorfilms
Als je wilt lachen dan moet je zoiets met me kijken
Truste Solquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:33 schreef Solique het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:32 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over een kwartier ook maar slapen
OMG, de jongen die toen naast me zat in de bios is met blauwe handen buiten gekomenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]!
Ik heb ooit the blair witch gekeken. Ik snapte er geen fuck van, iedereen om me heen vond hem kei-eng, en ik vroeg me af waarom er nou steeds niks gebeurde...
deze is beterquote:
Ik vind die LP/cd gewoon erg leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]doet me aan zonnige vakanties denken
Flirten
ik snapte echt helemaal geen ene moer van die filmquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]!
Ik heb ooit the blair witch gekeken. Ik snapte er geen fuck van, iedereen om me heen vond hem kei-eng, en ik vroeg me af waarom er nou steeds niks gebeurde...
Truste Trevquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:33 schreef Trevland het volgende:
![]()
Dank!quote:
Truste Solquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:33 schreef Solique het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG, de jongen die toen naast me zat in de bios is met blauwe handen buiten gekomen![]()
het was toch hopelijk wel je vriendje he en geen vreemdequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG, de jongen die toen naast me zat in de bios is met blauwe handen buiten gekomen![]()
Dat dus. Er gebeurde gewoon HE-LE-MAAL nietsquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snapte echt helemaal geen ene moer van die film
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
en als iemand het hier moeilijk heeft denk ik altijd aan deze:
Mooi nummerquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Mumford & Sons - the cave![]()
![]()
Hoihoi
Beter met blauwe handen dan met blauwe ballen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb Hot Chocolate live gehoord in Londonquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Niet m'n vriendje wel m'n datequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het was toch hopelijk wel je vriendje he en geen vreemde
Ik moet dan vaak denken aan I;ll Stand by you van The Pretendersquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Marijke?? Blauwe handen??Knijpen ofzo??
Nou, ik vond m anders bar saaiquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet m'n vriendje wel m'n date![]()
En MPG er gebeurd van alles!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Marijke?? Blauwe handen??Knijpen ofzo??
Dan heb je niet opgeletquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nou, ik vond m anders bar saai.
Ik ging vorig jaar BJ in Scheveningen (Royal concert at the beach) gewoon aan de kade luisteren (gratis).. En toen kwam er een knul van en jaar of max 20 naar me toe en die gaf mij zijn kaartjequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb Hot Chocolate live gehoord in LondonIn het park naast de camping waar ik stond traden zij op, dus kon gewoon heerlijk meeluisteren
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgeletIk zou em bijna meenemen dit weekend, hij duurt toch maar een klein uurtje geloof ik
Jij gaat ook laat naar bed voor zo'n jong ventjequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef TheFamousMan het volgende:
Dat was een vluggertje [kop 'm er zelf maar in] nu weer even m'n oefeningen doen en misschien straks weer terug komen
hey, toen waren we dicht bij elkaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ging dit jaat BJ in Scheveningen (Royal concert at the beach) gewoon aan de kade luisteren (gratis).. En toen kwam er een knul van en jaar of max 20 naar me toe en die gaf mij zijn kaartje
jij komt hier niet vaak in de avond?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij gaat ook laat naar bed voor zo'n jong ventje
Daar kan ik juist heel goed tegen... Niet als ik er ECHT met mijn neus bovenop sta denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef MPG het volgende:
[..].
Maargoed, ik ben vreemd. Ik kan zonder boe of bah de meest gruwelijke horrorfilms kijken, maar laat me een opname van een echte operatie zien en ik ben weg![]()
...
Jawel maar het is hier een uur eerder en ik ga over een minuut of 5 slapenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jij komt hier niet vaak in de avond?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey, toen waren we dicht bij elkaar
Ik zat te eten aan de haven tijdens dat concert
Stingquote:
Nou...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jij komt hier niet vaak in de avond?
Ik kan heel goed tegen bloed enzo, maar het is met name de spanning die wordt opgebouwd in een filmquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar kan ik juist heel goed tegen... Niet als ik er ECHT met mijn neus bovenop sta denk ik
Doe ik altijd hoor, ik dacht gewoon dat het je nu pas op vielquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel maar het is hier een uur eerder en ik ga over een minuut of 5 slapen
Wou ik net posten, zo'n prachtig lied!quote:
Ik lag altijd allang te slapen rond deze tijd toen ik 14 wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Doe ik altijd hoor, ik dacht gewoon dat het je nu pas op viel
Owja, trainen, zo terug.
Fragile is inderdaad ook heel erg mooiquote:
Heel mooi, maar beroerde herinneringen,, Gedraaid op de begrafenis van een klasgenote van 13 ("nekkramp")quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel mooi, maar beroerde herinneringen,, Gedraaid op de begrafenis van een klasgenote van 13 ("nekkramp")
Ja en Russiansquote:
en op die van mijn vrouw en vader...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel mooi, maar beroerde herinneringen,, Gedraaid op de begrafenis van een klasgenote van 13 ("nekkramp")
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en op die van mijn vrouw en vader...
[..]
Janken gewoon... "Russians love their children too" Zo waarquote:
[..]
[..]
Zo zielig om daar steeds over te vallenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vergeet die domme standaard PI steeds
Is jouw (1e?) vrouw overleden?? Weet niet hoe ik wat ik nu voel moet omschrijven.. Hoe het maar bij KNUF, al is dat lang niet toereikend...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar 13 is echt kut zeg
sukkelquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo zielig om daar steeds over te vallen
Het was overigens niet naar jou als persoon gericht hoorquote:
Ik een liedje die gedraaid is op de begrafenis van mijn beste vriend, zijn kist werd hierop weggedragenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb maar ff een ander liedje opgezet.....
Ja...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is jouw (1e?) vrouw overleden?? Weet niet hoe ik wat ik nu voel moet omschrijven.. Hoe het maar bij KNUF, al is dat lang niet toereikend...
Slim van jequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb maar ff een ander liedje opgezet.....
Meisjequote:
Nee dat weet ik wel. Maar in DIT geval vind ik je gewoon een sukkelquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was overigens niet naar jou als persoon gericht hoor
En als je mij een sukkel vind, lekker belangrijk dude
Het kan best als storend worden ervaren hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo zielig om daar steeds over te vallen
Owh lieverd...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik een liedje die gedraaid is op de begrafenis van mijn beste vriend, zijn kist werd hierop weggedragenIk mis hem nog steeds zo veel
![]()
Damnquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik een liedje die gedraaid is op de begrafenis van mijn beste vriend, zijn kist werd hierop weggedragenIk mis hem nog steeds zo veel
![]()
En je weet dat het me toch geen reet kan schelenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat weet ik wel. Maar in DIT geval vind ik je gewoon een sukkel
Als een PI belangrijker is dan de geschreven tekst kunnen we ons voortaan wel beperken tot het plaatsen van enkel PI's en smiliesquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het kan best als storend worden ervaren hoor.
Brucequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik let er alleen op om mensen soms niet bewust te beledigen maar als ik iets meen let ik er niet zo op. Zoals gezegd vind ik de geschreven tekst in zo'n geval belangrijker. Als iemand dan twijfels heeft door een PI die ik altijd gebruik, so be it dan maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Denk sowieso nooit aan PI's, beetje vergeten functie voor mij eigenlijk
Gaat de laatste week vrij goed.. Heb bijna geen moment voor mezelf, dus afleiding genoeg.. En verdriet over sommige dingen (zoals nu door herinneringen) is niet slecht voor me.. Zit met andere dingen..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisje![]()
Hoe voel jij je dan?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Denk sowieso nooit aan PI's, beetje vergeten functie voor mij eigenlijk
Begrafenissen zijn dan ook geen normale dagelijkse dingen he??quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Hè bah,
Fields of gold heb ik gespeeld op de begrafenis van een vriend [viool]. Was nog nooit zo zenuwachtig geweest, enorm bang om een fout te maken, ben ik normaal nooit.
Nee, eigenlijk nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
die helefunctie had nooit moeten bestaan natuurlijk.
beetje ingehaald door smiliesquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
die helefunctie had nooit moeten bestaan natuurlijk.
Thanks!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Post icon : dat "smilietje links boven je post
een post Iconquote:
Nee hoor, ik neem aan dat je genoeg persoonlijke dingen hebt die je aan haar doen denkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:57 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik een gevoelloze klootzak als ik geen waarde hecbt aan de nummers die op mijn moeders crematie zijn gedraaid. Ik bedoel ik draai ze nog regelmaitg en ze blijven mooi, maar ik heb niet zo iets, van dat ik daardoor aan haar terugdenk..
Dank voor de uitleg..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een post Icon
waarmee je dus aangeeft in welke mood je bent als je een bericht plaatst. Zodat mensen het ook in dat licht kunnen zien.
Maar eoa zwakzinnige glasdebiel genaamd danny die de baas is over deze kutsite, heeft bedacht dat het handig kan zijn om altijd in dezelfde stemming te verkeren waardoor je dus hele onschuldige dingen kan zeggen die daardoor meteen heel fout overkomen
Ik kan al die nummers ook nog gewoon draaien..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:57 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik een gevoelloze klootzak als ik geen waarde hecbt aan de nummers die op mijn moeders crematie zijn gedraaid. Ik bedoel ik draai ze nog regelmaitg en ze blijven mooi, maar ik heb niet zo iets, van dat ik daardoor aan haar terugdenk..
Nee, ik vind van niet. Ieder heeft zijn eigen manier om aan zijn dierbaren terug te denken en het verlies te verwerken. De een hecht daarbij heel sterk aan bepaaldemuziek, de ander wellicht een bepaalde foto's, of juist herinneringen zonder iets tatsbaars.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:57 schreef Bos81 het volgende:
Mensen verschillen, dus nee..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:57 schreef Bos81 het volgende:
Niet verstoppen he?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat de laatste week vrij goed.. Heb bijna geen moment voor mezelf, dus afleiding genoeg.. En verdriet over sommige dingen (zoals nu door herinneringen) is niet slecht voor me.. Zit met andere dingen..
Maar HIER is het bijna altijd wel goed (soms wat overmatig snel gekwetst of onzeker, maar..)... Zo veel lieve mensen![]()
Hoe is het moet jou lieverd??
Nee, waarom zou je dan een gevoelloze klootzak zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:57 schreef Bos81 het volgende:
Okee, (een gezonde) ma komt nog heel vaak in mijn dromen voor, zo herinner ik haar dan ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik vind van niet. Ieder heeft zijn eigen manier om aan zijn dierbaren terug te denken en het verlies te verwerken. De een hecht daarbij heel sterk aan bepaaldemuziek, de ander wellicht een bepaalde foto's, of juist herinneringen zonder iets tatsbaars.
dat vind ik een heel mooie manier van herinnerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, (een gezonde) ma komt nog heel vaak in mijn dromen voor, zo herinner ik haar dan ook.
Dat is denk ik ook de manier waarop zij zou willen dat je haar herinnertquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, (een gezonde) ma komt nog heel vaak in mijn dromen voor, zo herinner ik haar dan ook.
Nou niet eens, het doet gewoon andere dingen. Als je heel goedbedoeld een medelevende post naar Symp wilt posten vanwege zijn overleden vrouw, maar je hebt je standaard PI op "quote:
Dat is een hele mooie manier van herinnerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat vind ik een heel mooie manier van herinneren
Jammer dat het slecht te sturen is
Fijn!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet verstoppen he?
Hier alles wel weer okee
Is toch goed dan lieverd.. Je houdt van je ma en je herinnert je haar op jouw manier.. Helemaal niks mis meequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar verschillen we dus van mening. De een vind de PI dan belangrijker dan de geschreven tekst. Ik vind het toch wel droevig eigenlijk als de PI de geschreven tekst teniet zou doen. Maar goed, ik snap best dat eenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet eens, het doet gewoon andere dingen. Als je heel goedbedoeld een medelevende post naar Symp wilt posten vanwege zijn overleden vrouw, maar je hebt je standaard PI op "" staan, dan komt dat erg verkeerd over. En dan kan je daar de lezer wel de schuld van gaan geven, en hard gaan schreeuwen dat jou als schrijver dat niks boeit, maar op dat moment ben je gewoon een lompe zak die een stamp op zn smoel verdient, zoals Stuart recentelijk meerder keren
Ja denk het ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook de manier waarop zij zou willen dat je haar herinnert
Dan mag je jezelf gelukkig prijzen kerel. Ik ben bijna al mijn naasten al verlorenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
ik mag me gelukkig prijzen dat ik nog erg weinig naasten ben verloren.
Behalve mijn grootouders, en deze komen inderdaad ook nog wel eens voor in mijn dromen, terwijl ze al 15 jaar history zijn
Je hebt wel gelijk.. Maar Stu denkt daar natuurluuk ook niet bij iedere post bij na...quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet eens, het doet gewoon andere dingen. Als je heel goedbedoeld een medelevende post naar Symp wilt posten vanwege zijn overleden vrouw, maar je hebt je standaard PI op "" staan, dan komt dat erg verkeerd over. En dan kan je daar de lezer wel de schuld van gaan geven, en hard gaan schreeuwen dat jou als schrijver dat niks boeit, maar op dat moment ben je gewoon een lompe zak die een stamp op zn smoel verdient, zoals Stuart recentelijk meerder keren
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk.. Maar Stu denkt daar natuurluuk ook niet bij iedere post bij na...
Beetje leven en laten leven Fles, al valt dat soms misschien niet mee (ik kan ook een stuk beter relativeren als het helemaal niks met mij te maken heeft)
Ik kan alleen maar zeggen dat als een PI mij een lompe zak maakt mensen mij totaal niet kennen. Ik vind het gewoon een krankzinnige reactie in feite maar goed, Fles kan net als ik nogal bot overkomenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk.. Maar Stu denkt daar natuurluuk ook niet bij iedere post bij na...
Beetje leven en laten leven Fles, al valt dat soms misschien niet mee (ik kan ook een stuk beter relativeren als het helemaal niks met mij te maken heeft)
Daar droom ik echt nooit over. Oma B. is al bijna 20 jaar dood. Opa B> nog langer, die was al 16 jaar dood toen ik geboren werd. MIjn andere oma, had ik geen goed contact mee. en Opa D. was wel een erg aardige man, maar in mijn dromen zie ik hem nooit. Ze zijn dan ook al (opa en oma D dan) overleden in 1997.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
ik mag me gelukkig prijzen dat ik nog erg weinig naasten ben verloren.
Behalve mijn grootouders, en deze komen inderdaad ook nog wel eens voor in mijn dromen, terwijl ze al 15 jaar history zijn
Hey; lieffie, je bent toch niet boos op me hoop ik??quote:
slaap ze flesquote:
trusten friemelquote:
Truste Flesquote:
Zoals ik al heb gezegd gaat het mij om de geschreven tekst en zal ik echt niet willen provoceren met een PI dat ik toevallig als standaard heb ingesteld. Vind dat eigenlijk een beetje 'zoeken' als ik heel eerlijk benquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Je snapt ook wel dat Gentle niet opzettelijk dePI boven z'n post zette, gewoon macht der gewoonte om op het invoeren knopje te drukken als je verhaaltje klaar is. Ik vind het niet echt nodig om zo te provoceren als het om een foutje gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |