quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Je poes loopt de laatste tijd weer goed
Ik snap niet waar jullie last van hebben, hier loopt die altijd goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Je poes loopt de laatste tijd weer goed
Welke dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nu een liedje opstaan dat denk ik niemand hier kan waarderen, en ik ben er flieft op, vooral omdat ik hem zelf ook vaak zing
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks mis met de poes van Whiskers![]()
![]()
...
Dan mogen ze dus weg uit de Wikiquote:
Ja kloptquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Zie het:
Your musical compatibility with Eribo is High
Music you have in common includes Sonata Arctica, Delain, Epica, Kings of Leon and Kamelot.
Gewoon postenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nu een liedje opstaan dat denk ik niemand hier kan waarderen, en ik ben er flieft op, vooral omdat ik hem zelf ook vaak zing
Owwwwquote:
Wowquote:
Zij heeft echt zulke mooie liedjesquote:
Ja, morgen. Staat al in mijn agendaquote:
Oww vertel, welk nummer danquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Bosquote:
Laatste cd ligt in de auto. Altijd lekker om op te zetten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja kloptKamelot overigens lang niet meer gehoord. CD ligt ook bij mijn vader. Misschien een keer meenemen of laten liggen tot april, wanneer ik een weekje daar ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |