Jij gaat ook laat naar bed voor zo'n jong ventjequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef TheFamousMan het volgende:
Dat was een vluggertje [kop 'm er zelf maar in] nu weer even m'n oefeningen doen en misschien straks weer terug komen
hey, toen waren we dicht bij elkaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ging dit jaat BJ in Scheveningen (Royal concert at the beach) gewoon aan de kade luisteren (gratis).. En toen kwam er een knul van en jaar of max 20 naar me toe en die gaf mij zijn kaartje
jij komt hier niet vaak in de avond?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij gaat ook laat naar bed voor zo'n jong ventje
Daar kan ik juist heel goed tegen... Niet als ik er ECHT met mijn neus bovenop sta denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef MPG het volgende:
[..].
Maargoed, ik ben vreemd. Ik kan zonder boe of bah de meest gruwelijke horrorfilms kijken, maar laat me een opname van een echte operatie zien en ik ben weg![]()
...
Jawel maar het is hier een uur eerder en ik ga over een minuut of 5 slapenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jij komt hier niet vaak in de avond?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey, toen waren we dicht bij elkaar
Ik zat te eten aan de haven tijdens dat concert
Stingquote:
Nou...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jij komt hier niet vaak in de avond?
Ik kan heel goed tegen bloed enzo, maar het is met name de spanning die wordt opgebouwd in een filmquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar kan ik juist heel goed tegen... Niet als ik er ECHT met mijn neus bovenop sta denk ik
Doe ik altijd hoor, ik dacht gewoon dat het je nu pas op vielquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel maar het is hier een uur eerder en ik ga over een minuut of 5 slapen
Wou ik net posten, zo'n prachtig lied!quote:
Ik lag altijd allang te slapen rond deze tijd toen ik 14 wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Doe ik altijd hoor, ik dacht gewoon dat het je nu pas op viel
Owja, trainen, zo terug.
Fragile is inderdaad ook heel erg mooiquote:
Heel mooi, maar beroerde herinneringen,, Gedraaid op de begrafenis van een klasgenote van 13 ("nekkramp")quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel mooi, maar beroerde herinneringen,, Gedraaid op de begrafenis van een klasgenote van 13 ("nekkramp")
Ja en Russiansquote:
en op die van mijn vrouw en vader...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel mooi, maar beroerde herinneringen,, Gedraaid op de begrafenis van een klasgenote van 13 ("nekkramp")
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en op die van mijn vrouw en vader...
[..]
Janken gewoon... "Russians love their children too" Zo waarquote:
[..]
[..]
Zo zielig om daar steeds over te vallenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vergeet die domme standaard PI steeds
Is jouw (1e?) vrouw overleden?? Weet niet hoe ik wat ik nu voel moet omschrijven.. Hoe het maar bij KNUF, al is dat lang niet toereikend...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar 13 is echt kut zeg
sukkelquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo zielig om daar steeds over te vallen
Het was overigens niet naar jou als persoon gericht hoorquote:
Ik een liedje die gedraaid is op de begrafenis van mijn beste vriend, zijn kist werd hierop weggedragenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb maar ff een ander liedje opgezet.....
Ja...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is jouw (1e?) vrouw overleden?? Weet niet hoe ik wat ik nu voel moet omschrijven.. Hoe het maar bij KNUF, al is dat lang niet toereikend...
Slim van jequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb maar ff een ander liedje opgezet.....
Meisjequote:
Nee dat weet ik wel. Maar in DIT geval vind ik je gewoon een sukkelquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was overigens niet naar jou als persoon gericht hoor
En als je mij een sukkel vind, lekker belangrijk dude
Het kan best als storend worden ervaren hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo zielig om daar steeds over te vallen
Owh lieverd...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik een liedje die gedraaid is op de begrafenis van mijn beste vriend, zijn kist werd hierop weggedragenIk mis hem nog steeds zo veel
![]()
Damnquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik een liedje die gedraaid is op de begrafenis van mijn beste vriend, zijn kist werd hierop weggedragenIk mis hem nog steeds zo veel
![]()
En je weet dat het me toch geen reet kan schelenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat weet ik wel. Maar in DIT geval vind ik je gewoon een sukkel
Als een PI belangrijker is dan de geschreven tekst kunnen we ons voortaan wel beperken tot het plaatsen van enkel PI's en smiliesquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het kan best als storend worden ervaren hoor.
Brucequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |