Joah, brommers kiek'n is beterquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik doe ook liever aan Brommer kiek'n dan dan stroeken doeken (al die stekels in je reet)
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:31 schreef friemelaar het volgende:
Zal ik ook eens een nummertje posten![]()
hier eentje van m'n favoriete spaanse vlieg![]()
Vertel mij watquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja een beetje wel ja
Ik ben echt zo'n mietje met horrorfilms
Als je wilt lachen dan moet je zoiets met me kijken
Brommers kiek'nquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik doe ook liever aan Brommer kiek'n dan dan stroeken doeken (al die stekels in je reet)
doei Trevquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:33 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens slapen![]()
Slaap Lekkeren Bis Later Lui
![]()
Welterusten Trevquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:33 schreef Trevland het volgende:
![]()
quote:
Welterusten Solquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:33 schreef Solique het volgende:
Ik ga nog wat te drinken pakken dan naar bed. Fijne avond verder
Oh god, zelfs banana met pom poms![]()
[ afbeelding ]
Truste Trevquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:33 schreef Trevland het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja een beetje wel ja
Ik ben echt zo'n mietje met horrorfilms
Als je wilt lachen dan moet je zoiets met me kijken
Truste Solquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:33 schreef Solique het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:32 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over een kwartier ook maar slapen
OMG, de jongen die toen naast me zat in de bios is met blauwe handen buiten gekomenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]!
Ik heb ooit the blair witch gekeken. Ik snapte er geen fuck van, iedereen om me heen vond hem kei-eng, en ik vroeg me af waarom er nou steeds niks gebeurde...
deze is beterquote:
Ik vind die LP/cd gewoon erg leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]doet me aan zonnige vakanties denken
Flirten
ik snapte echt helemaal geen ene moer van die filmquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]!
Ik heb ooit the blair witch gekeken. Ik snapte er geen fuck van, iedereen om me heen vond hem kei-eng, en ik vroeg me af waarom er nou steeds niks gebeurde...
Truste Trevquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:33 schreef Trevland het volgende:
![]()
Dank!quote:
Truste Solquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:33 schreef Solique het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG, de jongen die toen naast me zat in de bios is met blauwe handen buiten gekomen![]()
het was toch hopelijk wel je vriendje he en geen vreemdequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG, de jongen die toen naast me zat in de bios is met blauwe handen buiten gekomen![]()
Dat dus. Er gebeurde gewoon HE-LE-MAAL nietsquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snapte echt helemaal geen ene moer van die film
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
en als iemand het hier moeilijk heeft denk ik altijd aan deze:
Mooi nummerquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Mumford & Sons - the cave![]()
![]()
Hoihoi
Beter met blauwe handen dan met blauwe ballen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb Hot Chocolate live gehoord in Londonquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Niet m'n vriendje wel m'n datequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het was toch hopelijk wel je vriendje he en geen vreemde
Ik moet dan vaak denken aan I;ll Stand by you van The Pretendersquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Marijke?? Blauwe handen??Knijpen ofzo??
Nou, ik vond m anders bar saaiquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet m'n vriendje wel m'n date![]()
En MPG er gebeurd van alles!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Marijke?? Blauwe handen??Knijpen ofzo??
Dan heb je niet opgeletquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nou, ik vond m anders bar saai.
Ik ging vorig jaar BJ in Scheveningen (Royal concert at the beach) gewoon aan de kade luisteren (gratis).. En toen kwam er een knul van en jaar of max 20 naar me toe en die gaf mij zijn kaartjequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb Hot Chocolate live gehoord in LondonIn het park naast de camping waar ik stond traden zij op, dus kon gewoon heerlijk meeluisteren
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgeletIk zou em bijna meenemen dit weekend, hij duurt toch maar een klein uurtje geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |