verbouwing doenquote:
Maar dan tochquote:
Ik weet geen raad met alles dat niet in de standaardlijst staatquote:
Koenquote:
quote:
niet te hopenquote:
OKeequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze komen binnenkort ook in de effenaar
Wees dan maar blij dat je binnen zitquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Het komt hier met bakken uit de hemel
Dat was met mijn vorige mailadres ook bizar (mijn oude account)quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
Na de spam het volgende project:
[ afbeelding ]
Select all, Deletequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een fijn nummerquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jouw liedje deed me aan deze denken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
*RIL* Is er ook een angst-"smiley"???
Hoe de F krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
[ afbeelding ]
het begint hier net een beetje te regenenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Het komt hier met bakken uit de hemel
Met de F van FP-mail gok ik!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe de F krijg je dat voor elkaar?
Laat me raden, de forumboxquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was met mijn vorige mailadres ook bizar (mijn oude account)
2000 spammailtjes per dag
Manager Nieuws zijn hierzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe de F krijg je dat voor elkaar?
quote:
Is dat van 1 dag of toch wat langer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat me raden, de forumbox
[..]
Manager Nieuws zijn hierzo.
Ik heb er wel eentje die in de bosjes zit:quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die is cool
Ik wil er eentje met dat het poppetje onder een dekentje zit en af en toe spiekt met z'n hoofd
Dat heb ik gedaan bij The Ring
![]()
![]()
Dat is alles wat niet interessant genoeg was om te behandelen en/of niet voor mij bestemd is uit de FP-mail. Van de afgelopen twee - drie maanden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat van 1 dag of toch wat langer?
Feel good muziekjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die draai ik zoooo vaak, it makes me feel good
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje die in de bosjes zit:
[ afbeelding ]
Ik dacht al, er moet echt iets niet goed zijn als het alleen van vandaag isquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is alles wat niet interessant genoeg was om te behandelen en/of niet voor mij bestemd is uit de FP-mail. Van de afgelopen twee - drie maanden.
Nou dit is dus de oogst van de FP-box. 1500 spam per week + een berg zooi in de inbox.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, stroek'n doek'n doe ik niet meer zo vaak
Deze komt beetje in de buurtquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die is cool
Ik wil er eentje met dat het poppetje onder een dekentje zit en af en toe spiekt met z'n hoofd
Dat heb ik gedaan bij The Ring
![]()
![]()
Jaaaaaaquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, stroek'n doek'n doe ik niet meer zo vaak
die is ook heel gaafquote:
ik doe ook liever aan Brommer kiek'n dan dan stroeken doeken (al die stekels in je reet)quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Deze komt beetje in de buurt [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |