Gelukkig heb jij ook een goede muzieksmaakquote:
een Russische evergreen...quote:
Owh, ik vind het niks, sorryquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zij heeft echt zulke mooie liedjes![]()
Ik heb alleen de black halo. VOoral het nummer Memento MOri vind ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Laatste cd ligt in de auto. Altijd lekker om op te zetten.
Ik ga naar Kamelot dit jaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Laatste cd ligt in de auto. Altijd lekker om op te zetten.
Zeker, ben aanwezig in Paradiso. Kaarten al liggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga naar Kamelot dit jaarJullie ook?
Die heb ik ook nogquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Solique het volgende:
Kom net deze oude cd tegen in mijn kast
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij ook een goede muzieksmaak
Spreek jij Russisch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een Russische evergreen...
kijk ook eens naar de foto's hoe mooi Moskou eigenlijk is
Wat hadden wij ook alweer afgesproken?? Jij wou ergens heen, niemand wou mee en ik wel???quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woahquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker, ben aanwezig in de melkweg. Kaarten al liggen.
Jammer dat Roy niet aanwezig is![]()
Ligt er aan wie er op de ZC staanquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:16 schreef MPG het volgende:
Spamfolder leeg
1500 mailtjes de kliko in, 3 niet-spam teruggevonden
WOLGSTRAND !!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kamelot, Evergrey, Sons of Seasons en Amaranthequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan wie er op de ZC staan
Ehm ehm ehmquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat hadden wij ook alweer afgesproken?? Jij wou ergens heen, niemand wou mee en ik wel???
Nooit van gehoord... Metal niet meer gevolgd sinds mijn 18e ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, bijna geen concerten voor mij. Misschien toch vaker de Effenaar in de gaten houden. Maar ik ga daar wel in maart heen, als Sonata Arctica komt spelen .quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Liefquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm ehm ehmIk weet het niet meer
Maar hier ga ik met een vriendin heen, maar je mag uiteraard mee
Vrijdag misschien ff een last-minute concertje meepikken. The Pink Floyd Sound, in PErron 55 in Venlo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, bijna geen concerten voor mij. Misschien toch vaker de Effenaar in de gaten houden. Maar ik ga daar wel in maart heen, als Sonata Arctica komt spelen .
Maar daar ga ik alleen heen, zoals het er nu voorstaat even kijken hoe mij dat bevalt, ben al vaak genoeg alleen naar PSV geweest, dus dat moet wel goed komen
Waarvoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo heb het gereedschap al klaar liggen
SLIK, wat ga je doen???quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ik gok iets met een gynaecologenstoelquote:
Alweer nieuwe douchekoppen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
Okee cool. Venlo is helaas voor mij te ver weg..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Vrijdag misschien ff een last-minute concertje meepikken. The Pink Floyd Sound, in PErron 55 in Venlo.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok iets met een gynaecologenstoel
*RIL* Is er ook een angst-"smiley"???quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie geen van die in de lijst staanquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Kamelot, Evergrey, Sons of Seasons en Amaranthe
OHNOES! Niet de laquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen probleem, kunnen altijd PMen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoahDan moeten we kijken of we even kunnen meeten
![]()
Ze komen binnenkort ook in de effenaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee cool. Venlo is helaas voor mij te ver weg..
Zoiets ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
Gezelligquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen probleem, kunnen altijd PMen.![]()
Weet niet met hoeveel ik mee ga. Vorig concert waren wij er met een groep van 8.
straks als de klanten weg zijn ga ik een gedeelte van de verbouwing doenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
*RIL* Is er ook een angst-"smiley"???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |