slaap lekker Marsquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar slapen, ik ben doodop.
Trusten
Ik kan jou trouwens niet meer dm-enquote:
tot zo marijkequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen![]()
Ik ga nog even met de laptop op bedTot zo
Tot zo lieverdquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen![]()
Je wil toch geen dode pgr?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dat nu???![]()
![]()
![]()
Kom dan NIET terug.. Me blij maken met een dode mus![]()
Tot zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen![]()
PM terugquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan jou trouwens niet meer dm-enZie je PM
![]()
Anders wat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fles![]()
![]()
Lief zijn tegen Barretje
Nee, maar kom niet ff melden dat je gaat slapen..quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je wil toch geen dode pgr?
Drm ga ik slapen
Trusten whis
Daar kom je vanzelf een keer achterquote:
dat zit toch gewoon in je oog?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef Trevland het volgende:
Zo'n mooi nummer maar zo'n foute titel
Oeh ik word vet bang nuquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf een keer achter![]()
UIt welke film was dat nummer (Ook al weer)?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef Trevland het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zit toch gewoon in je oog?
Foute titel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef Trevland het volgende:
Ik meen City Of Angelsquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
UIt welke film was dat nummer (Ook al weer)?
De bandnaam is fouter jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zit toch gewoon in je oog?
Okeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Tsja, daar kunnen ze moeilijk rekening mee gaan houden he??quote:
CG altijd lekker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
Niet iedereen zal dit kunnen waarderen, denk ik, maar ik vind dit een erg goed nummer:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Typische fok vraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard antwoord:quote:
Krijgen jullie niet
Maar mijn ouders welquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, daar kunnen ze moeilijk rekening mee gaan houden he??![]()
IK schaar me wat meer acher Symph's muzieksmaak.. Maar ik ben dan ook een ouwetje he??quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit nummer, weliswaar niet van CG, ook:
Iddquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit nummer, weliswaar niet van CG, ook:
Friemelquote:
Niet heel veel ouder dan ik ben toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK schaar me wat meer acher Symph's muzieksmaak.. Maar ik ben dan ook een ouwetje he??
Gelukkig heb ik geen smaak, luister echt alles door elkaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK schaar me wat meer acher Symph's muzieksmaak.. Maar ik ben dan ook een ouwetje he??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |