Ik doe niet negatief over mezelf, het werk welquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet zo negatief over jezelf! Belangrijk en verantwoordelijk werk hoor...
Ik zou het niet kunnen![]()
...
aaaaaaaaaaaaaah knufff?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
mweh.. ik weet weer op welke plek ik sta
knuffffquote:
slaap lekker meisjequote:
Geniet van je warme douchequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar ga ik het niet over hebben (nu niet in iedergeval)
Ik ga eens even een lekkere hete douche nemen, ik ben een ijsklontje na ruim 2,5 uur stilzitten
Woohooquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de eerste natuurlijk !
en die tekening is van het gepeupelte ...
Wederom truste lieverdquote:
Slaap lekker lieverdquote:
een warme douche..quote:
Jij ook lekker slapenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
fijne avond lieffies
slaap lekker voor straks
Geniet van je douche mopquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar ga ik het niet over hebben (nu niet in iedergeval)
Ik ga eens even een lekkere hete douche nemen, ik ben een ijsklontje na ruim 2,5 uur stilzitten
Wat voor een kranen komen er dan? en welke heb je nu?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een warme douche..
papa komt morgen als het goed is nieuwe kranen plaatsen!
dat was er nog even bij ingeschoten deze week
Slaap lekker mopquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
fijne avond lieffies
slaap lekker voor straks
Slaap lekker Sasquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
fijne avond lieffies
slaap lekker voor straks
Goede wachtrijquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had hem in de wachtrij staan
nu heb ik lekkende kranenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een kranen komen er dan? en welke heb je nu?
Aha, wel nice voor een nieuwe badkamer, ik hoop hier nog eens op een nieuw badquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nu heb ik lekkende kranen
komen "cheap-ass" nieuwe kranen.. over 2 jaar rijgen we een nieuwe badkamer
Wat een artiestquote:
Hapert bij mij nuquote:
quote:
Tot later Koenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:49 schreef Koen66 het volgende:
Damn, nog ff wat langer bezig dus....
En ff scheren
Tozzo
Toch vind ik dat ook wel een lekker nummer van Billyquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uptown Gril is verpest door de boybands
Dat heb ik vandaag onder de douche al gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:49 schreef Koen66 het volgende:
Damn, nog ff wat langer bezig dus....
En ff scheren
Tozzo
Welke versie vind jij dan het beste?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uptown Gril is verpest door de boybands
We hadden het over Billy Joel toch??quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag onder de douche al gedaan
[..]
Welke versie vind jij dan het beste?
quote:
Barretje werkt op een boor productieplatform, maar PAPPIE moet kranen komen plaatsenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een warme douche..
papa komt morgen als het goed is nieuwe kranen plaatsen!
dat was er nog even bij ingeschoten deze week
Flesquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Barretje werkt op een boor productieplatform, maar PAPPIE moet kranen komen plaatsen
WB PGRquote:
Ik ben er maar half bij, dus sorry hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We hadden het over Billy Joel toch??![]()
![]()
symquote:
Welterustenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar slapen, ik ben doodop.
Trusten
Lekker slapenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef pgrferrari het volgende:
Trusten
Dat was bijna een half uur geledenquote:
Slaap Lekker Kerelquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef pgrferrari het volgende:
Trusten
Trusten miniquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef pgrferrari het volgende:
Trusten
Tot zo Marquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen![]()
Ik ga nog even met de laptop op bedTot zo
trusten pgrquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef pgrferrari het volgende:
Trusten
Tot zo Liebchenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen![]()
Wat is dat nu???quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef pgrferrari het volgende:
Trusten
tot zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen![]()
ik heb het drukquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was bijna een half uur geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |