Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik zie c_a, pisces, symph en kally als vrienden van mij bij jouquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook:
[ afbeelding ]
Klopt volgens mij toch niet helemaal
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zie c_a, pisces, symph en kally als vrienden van mij bij jou
Daarom en er staan er meer tussen die ik niet ken, boven dien mis ik er ook nog een paar op mijn lijstquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zie c_a, pisces, symph en kally als vrienden van mij bij jou
Hey Whisquote:
Hier dus ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:59 schreef Koen66 het volgende:
echt raar, in m'n eigen plaatje zie ik sommigen niet
terwijl er bij anderen een lijntje tussen mij en dat persoon staat
Hai Whisquote:
Toek is niet eens vriendjes met Muck!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook:
[ afbeelding ]
Klopt volgens mij toch niet helemaal
quote:
Koenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben ff een half uurtje rommelen op zolder (eea opruimen)
kom straks wel weer ff terug
Slapers voor straks, het was kort maaar hevig![]()
![]()
Zie je zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hai Whiskquote:
Rommel zequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Is dat je vriendin dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb geen vrienden [ afbeelding ]
tranen werken negatief op het libidoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:05 schreef TheFamousMan het volgende:
oeh, dat behangetjequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Dat laatste heb ik ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb die van mij ook gevonden, vergeet alleen iedere keer hoe ik zo'n ding moet posten..
Ook voor mij onbekende namen erin trouwens
Oh, dan deed je toch iets niet helemaal goed denk ikquote:
Je staat er bij mij niet in..quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken er redelijk wat niet
Owquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan deed je toch iets niet helemaal goed denk ik
Ik gelukkig welquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je staat er bij mij niet in..
[ afbeelding ]
Owh, pgr ook gelukkig zie ik nu... Middenonderquote:
Dank je lieverdquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef pgrferrari het volgende:
Whiskers jou graaf:
[ afbeelding ]
Was je een beetje weggedoezeld?quote:
Ja, het was nogal warmquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Was je een beetje weggedoezeld?
Is sta bij veel toch wel aardig in het middenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, pgr ook gelukkig zie ik nu... Middenonder
Jij spamt gwn teveel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is sta bij veel toch wel aardig in het midden
Vriendquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben een vriend van iedereen
slettebakjequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
Jij allemansvriendquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
Het kan nog erger hoor:quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe lees je zo'n ding eigenlijk??
Het lijkt bijv net of ik maar met een stuk of 9 mensen hier (direct) contact heb?

Later Ferrariquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:16 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga, miss straks nog wel ff online
oke, tossoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:16 schreef pgrferrari het volgende:
Whehehehehequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kan nog erger hoor:
[ afbeelding ].
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:16 schreef pgrferrari het volgende:
Evening Solquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:17 schreef Solique het volgende:
Avond
Ik kom ook gewoon bij bijna niemand in zijn graaf voor
Die zag ik ook jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het kan nog erger hoor:
[ afbeelding ].
Bis Later PGRquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:16 schreef pgrferrari het volgende:
Hey Solquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:17 schreef Solique het volgende:
Avond
Wel in mijn hart, dat is toch veel belangrijkerder?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:17 schreef Solique het volgende:
Avond
Zeker als je er ook nog van moest blozenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dan is dat gedeelte alvast goed gegaan
Ik kom wel in een boel grafen voorquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel in mijn hart, dat is toch veel belangrijkerder?
dat is het allerbelangrijkstequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook op een of andere manierquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kom wel in een boel grafen voor...
Kijk dat verzacht de pijn een stuk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. Igg in meer dan 1quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook op een of andere manier
Hoi Solquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Kijk dat verzacht de pijn een stuk.
Je staat trouwens wél in die van mij Stuquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
Morgen een drukke dag hier dus gelukkig is het de laatste werkdag van de week
Dat komt vooral omdat ik veel post volgens mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je staat trouwens wél in die van mij Stu
KNUFquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef Trevland het volgende:
ik kan nu eigenlijk wel een knuffel gebruiken
ik hoorde vanavond een ander gaaf nummer van ze maar ik weet de titel niet helaasquote:
Lekker slapen meisjequote:
Geniet van je douchequote:
Ik probeerde echt op me je wat op te beuren hoor..quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat ik veel post volgens mij
Geniet ervan en trustenquote:
Ja, zo!quote:
laters miniquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:16 schreef pgrferrari het volgende:
Even bij de related video's op Youtube kijken? Wellicht staat hij daar tussen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoorde vanavond een ander gaaf nummer van ze maar ik weet de titel niet helaas
quote:
quote:
quote:
Dat komt omdat als ik 'zo' zeg men ook altijd denkt dat ik dat gelijk ga doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zo!
Maar iedereen behalve jij denkt van nu![]()
Youtube kent er ook een aantalquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoorde vanavond een ander gaaf nummer van ze maar ik weet de titel niet helaas
Daarom heb ik ook een 'nu zo' en een 'zo'quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dat komt omdat als ik 'zo' zeg men ook altijd denkt dat ik dat gelijk ga doen
Ik hou toch wel van je hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik probeerde echt op me je wat op te beuren hoor..![]()
Mislukt helaas
Oooow, dus je blijft nog een uurquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een 'nu zo' en een 'zo'
Aha, is toch maar goed dat we het wetenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zozoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Een beetje veel uitgelopenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
Het zou tot half 10 duren... ben net thuis
UK tijd dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi LLquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
Lange zit danquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
Behoorlijk, maar wel vet leerzaamquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een beetje veel uitgelopen
Hey LL![]()
Klinkt goed hoor Bosquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Net een 5 sterren sudoku net niet binnen mijn streeftijd van 15 minuten gehaadl. maar 15 minuten en 46 seconden is ook best behoorlijk
Dat is mooiquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behoorlijk, maar wel vet leerzaam
Hoi Bosquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Net een 5 sterren sudoku net niet binnen mijn streeftijd van 15 minuten gehaadl. maar 15 minuten en 46 seconden is ook best behoorlijk
ik had een thema-avond brandwondenpreventie en ehbo bij brandwondenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi LL![]()
![]()
Wat heb je gedaan dan?
Nou... Als je maar wel fijn gaat dromen danquote:
Ja, maar toch als je graag wilt dat je het binnen het kwartier doet en het lukt net niet. Maar ja misschien stel ik wel te hoge eisen aan mezelf en is dit gewoon een uitstekende tijd. Misschien wel ver boven het landelijk gemiddelde.quote:
Werk je in de medische wereld??quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had een thema-avond brandwondenpreventie en ehbo bij brandwonden
Ik denk het ook, vond het al goed als ik een 3 sterren met 40 min had gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar toch als je graag wilt dat je het binnen het kwartier doet en het lukt net niet. Maar ja misschien stel ik wel te hoge eisen aan mezelf en is dit gewoon een uitstekende tijd. Misschien wel ver boven het landelijk gemiddelde.
Ja precies, je kunt de lat ook TE hoog leggenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar toch als je graag wilt dat je het binnen het kwartier doet en het lukt net niet. Maar ja misschien stel ik wel te hoge eisen aan mezelf en is dit gewoon een uitstekende tijd. Misschien wel ver boven het landelijk gemiddelde.
Wat is er zoquote:
Weer nergens te bekennen.quote:
Die is OOK heel mooi.. En Always a woman ookquote:
Okee,quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk het ook, vond het al goed als ik een 3 sterren met 40 min had gedaan
Ik ben gastouderquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Werk je in de medische wereld??
Als ik "brandwond"alleen maar hoor dan moet ik meteen weer aan mijn brandwond denken *RIL*
Nee. Ik had een aantal andere verwachtquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er zo?
Had je meer vriendjes verwacht??
die draai ik hiernaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is OOK heel mooi.. En Always a woman ook![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ah boehoe zal ik mijn vriendenlijstje even pakken?
Vertel!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Ik had een aantal andere verwacht...
ik vind hem echt gewldig, ik had vroeger een paar LP's van hemquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb laatst een dubbel cd van hem gekocht (The Essential Billy Joel Collection ofzo )
* Barretje80 ziet nergens "barretje80 " staanquote:
Een zootje crewledenquote:
Arme jij... KNUFquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 ziet nergens "barretje80 " staan
Best wel stom dat die lang niet iedereen mee paktquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 ziet nergens "barretje80 " staan
Daar ga ik het niet over hebben (nu niet in iedergeval)quote:
Niet zo negatief over jezelf! Belangrijk en verantwoordelijk werk hoorquote:
Hij is goed hoor. Ik zette hem op toen iemand van de begeleiding hier was (meid van 26) om mijn kamer te doen. Die vond het ook mooiquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind hem echt gewldig, ik had vroeger een paar LP's van hem
Knuff!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar ga ik het niet over hebben (nu niet in iedergeval)
Ik ga eens even een lekkere hete douche nemen, ik ben een ijsklontje na ruim 2,5 uur stilzitten
Is dat zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
mweh.. ik weet weer op welke plek ik sta
Aha, maar misschien tellen die niet mee in dit script? (Ander deel site of PM of weet ik veel hoe jullie communiceren)??quote:
* Trevland knuffelt Barretjequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
Jij ookquote:
de eerste natuurlijk !quote:
Ok, jouw goed recht!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga eens even een lekkere hete douche nemen, ik ben een ijsklontje na ruim 2,5 uur stilzitten
Ik doe niet negatief over mezelf, het werk welquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet zo negatief over jezelf! Belangrijk en verantwoordelijk werk hoor...
Ik zou het niet kunnen![]()
...
aaaaaaaaaaaaaah knufff?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
knuffffquote:
slaap lekker meisjequote:
Geniet van je warme douchequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Woohooquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de eerste natuurlijk !
en die tekening is van het gepeupelte ...
Wederom truste lieverdquote:
Slaap lekker lieverdquote:
een warme douche..quote:
Jij ook lekker slapenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
fijne avond lieffies
slaap lekker voor straks
Geniet van je douche mopquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor een kranen komen er dan? en welke heb je nu?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een warme douche..
papa komt morgen als het goed is nieuwe kranen plaatsen!
dat was er nog even bij ingeschoten deze week
Slaap lekker mopquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
fijne avond lieffies
slaap lekker voor straks
Slaap lekker Sasquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
fijne avond lieffies
slaap lekker voor straks
Goede wachtrijquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had hem in de wachtrij staan
nu heb ik lekkende kranenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een kranen komen er dan? en welke heb je nu?
Aha, wel nice voor een nieuwe badkamer, ik hoop hier nog eens op een nieuw badquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nu heb ik lekkende kranen
komen "cheap-ass" nieuwe kranen.. over 2 jaar rijgen we een nieuwe badkamer
Wat een artiestquote:
Hapert bij mij nuquote:
quote:
Tot later Koenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:49 schreef Koen66 het volgende:
Damn, nog ff wat langer bezig dus....
En ff scheren
Tozzo
Toch vind ik dat ook wel een lekker nummer van Billyquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uptown Gril is verpest door de boybands
Dat heb ik vandaag onder de douche al gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:49 schreef Koen66 het volgende:
Damn, nog ff wat langer bezig dus....
En ff scheren
Tozzo
Welke versie vind jij dan het beste?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uptown Gril is verpest door de boybands
We hadden het over Billy Joel toch??quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag onder de douche al gedaan
[..]
Welke versie vind jij dan het beste?
quote:
Barretje werkt op een boor productieplatform, maar PAPPIE moet kranen komen plaatsenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een warme douche..
papa komt morgen als het goed is nieuwe kranen plaatsen!
dat was er nog even bij ingeschoten deze week
Flesquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Barretje werkt op een boor productieplatform, maar PAPPIE moet kranen komen plaatsen
WB PGRquote:
Ik ben er maar half bij, dus sorry hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We hadden het over Billy Joel toch??![]()
![]()
symquote:
Welterustenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar slapen, ik ben doodop.
Trusten
Lekker slapenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef pgrferrari het volgende:
Trusten
Dat was bijna een half uur geledenquote:
Slaap Lekker Kerelquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef pgrferrari het volgende:
Trusten
Trusten miniquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef pgrferrari het volgende:
Trusten
Tot zo Marquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen![]()
Ik ga nog even met de laptop op bedTot zo
trusten pgrquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef pgrferrari het volgende:
Trusten
Tot zo Liebchenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen![]()
Wat is dat nu???quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef pgrferrari het volgende:
Trusten
tot zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen![]()
ik heb het drukquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was bijna een half uur geleden
slaap lekker Marsquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef pgrferrari het volgende:
Trusten
Ik kan jou trouwens niet meer dm-enquote:
tot zo marijkequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen![]()
Tot zo lieverdquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen![]()
Je wil toch geen dode pgr?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dat nu???![]()
![]()
![]()
Kom dan NIET terug.. Me blij maken met een dode mus![]()
Tot zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen![]()
PM terugquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan jou trouwens niet meer dm-enZie je PM
![]()
Anders wat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fles![]()
![]()
Lief zijn tegen Barretje
Nee, maar kom niet ff melden dat je gaat slapen..quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je wil toch geen dode pgr?
Drm ga ik slapen
Trusten whis
Daar kom je vanzelf een keer achterquote:
dat zit toch gewoon in je oog?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef Trevland het volgende:
Zo'n mooi nummer maar zo'n foute titel
Oeh ik word vet bang nuquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf een keer achter![]()
UIt welke film was dat nummer (Ook al weer)?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef Trevland het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zit toch gewoon in je oog?
Foute titel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef Trevland het volgende:
Ik meen City Of Angelsquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
UIt welke film was dat nummer (Ook al weer)?
De bandnaam is fouter jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zit toch gewoon in je oog?
Okeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Tsja, daar kunnen ze moeilijk rekening mee gaan houden he??quote:
CG altijd lekker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
Niet iedereen zal dit kunnen waarderen, denk ik, maar ik vind dit een erg goed nummer:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Typische fok vraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard antwoord:quote:
Krijgen jullie niet
Maar mijn ouders welquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, daar kunnen ze moeilijk rekening mee gaan houden he??![]()
IK schaar me wat meer acher Symph's muzieksmaak.. Maar ik ben dan ook een ouwetje he??quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit nummer, weliswaar niet van CG, ook:
Iddquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit nummer, weliswaar niet van CG, ook:
Friemelquote:
Niet heel veel ouder dan ik ben toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK schaar me wat meer acher Symph's muzieksmaak.. Maar ik ben dan ook een ouwetje he??
Gelukkig heb ik geen smaak, luister echt alles door elkaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK schaar me wat meer acher Symph's muzieksmaak.. Maar ik ben dan ook een ouwetje he??
Zat me NET af te vragen of je alleen nog maar overdag postte...quote:
Ik als jonkie schaar me ook achter Syms muziekkeuzequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |