Lekker slapen meisjequote:
Geniet van je douchequote:
Ik probeerde echt op me je wat op te beuren hoor..quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat ik veel post volgens mij
Geniet ervan en trustenquote:
Ja, zo!quote:
laters miniquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:16 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga, miss straks nog wel ff online
Even bij de related video's op Youtube kijken? Wellicht staat hij daar tussen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoorde vanavond een ander gaaf nummer van ze maar ik weet de titel niet helaas
quote:
quote:
quote:
Dat komt omdat als ik 'zo' zeg men ook altijd denkt dat ik dat gelijk ga doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zo!
Maar iedereen behalve jij denkt van nu![]()
Youtube kent er ook een aantalquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoorde vanavond een ander gaaf nummer van ze maar ik weet de titel niet helaas
Daarom heb ik ook een 'nu zo' en een 'zo'quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Dat komt omdat als ik 'zo' zeg men ook altijd denkt dat ik dat gelijk ga doen
Ik hou toch wel van je hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik probeerde echt op me je wat op te beuren hoor..![]()
Mislukt helaas
Oooow, dus je blijft nog een uurquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een 'nu zo' en een 'zo'
Aha, is toch maar goed dat we het wetenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zozoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Een beetje veel uitgelopenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
Het zou tot half 10 duren... ben net thuis
UK tijd dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi LLquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
Lange zit danquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
Behoorlijk, maar wel vet leerzaamquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een beetje veel uitgelopen
Hey LL![]()
Klinkt goed hoor Bosquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Net een 5 sterren sudoku net niet binnen mijn streeftijd van 15 minuten gehaadl. maar 15 minuten en 46 seconden is ook best behoorlijk
Dat is mooiquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behoorlijk, maar wel vet leerzaam
Hoi Bosquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Net een 5 sterren sudoku net niet binnen mijn streeftijd van 15 minuten gehaadl. maar 15 minuten en 46 seconden is ook best behoorlijk
ik had een thema-avond brandwondenpreventie en ehbo bij brandwondenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi LL![]()
![]()
Wat heb je gedaan dan?
Nou... Als je maar wel fijn gaat dromen danquote:
Ja, maar toch als je graag wilt dat je het binnen het kwartier doet en het lukt net niet. Maar ja misschien stel ik wel te hoge eisen aan mezelf en is dit gewoon een uitstekende tijd. Misschien wel ver boven het landelijk gemiddelde.quote:
Werk je in de medische wereld??quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had een thema-avond brandwondenpreventie en ehbo bij brandwonden
Ik denk het ook, vond het al goed als ik een 3 sterren met 40 min had gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar toch als je graag wilt dat je het binnen het kwartier doet en het lukt net niet. Maar ja misschien stel ik wel te hoge eisen aan mezelf en is dit gewoon een uitstekende tijd. Misschien wel ver boven het landelijk gemiddelde.
Ja precies, je kunt de lat ook TE hoog leggenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar toch als je graag wilt dat je het binnen het kwartier doet en het lukt net niet. Maar ja misschien stel ik wel te hoge eisen aan mezelf en is dit gewoon een uitstekende tijd. Misschien wel ver boven het landelijk gemiddelde.
Wat is er zoquote:
Weer nergens te bekennen.quote:
Die is OOK heel mooi.. En Always a woman ookquote:
Okee,quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk het ook, vond het al goed als ik een 3 sterren met 40 min had gedaan
Ik ben gastouderquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Werk je in de medische wereld??
Als ik "brandwond"alleen maar hoor dan moet ik meteen weer aan mijn brandwond denken *RIL*
Nee. Ik had een aantal andere verwachtquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er zo?
Had je meer vriendjes verwacht??
die draai ik hiernaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is OOK heel mooi.. En Always a woman ook![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ah boehoe zal ik mijn vriendenlijstje even pakken?
Vertel!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Ik had een aantal andere verwacht...
ik vind hem echt gewldig, ik had vroeger een paar LP's van hemquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb laatst een dubbel cd van hem gekocht (The Essential Billy Joel Collection ofzo )
* Barretje80 ziet nergens "barretje80 " staanquote:
Een zootje crewledenquote:
Arme jij... KNUFquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 ziet nergens "barretje80 " staan
Best wel stom dat die lang niet iedereen mee paktquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 ziet nergens "barretje80 " staan
Daar ga ik het niet over hebben (nu niet in iedergeval)quote:
Niet zo negatief over jezelf! Belangrijk en verantwoordelijk werk hoorquote:
Hij is goed hoor. Ik zette hem op toen iemand van de begeleiding hier was (meid van 26) om mijn kamer te doen. Die vond het ook mooiquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind hem echt gewldig, ik had vroeger een paar LP's van hem
Knuff!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar ga ik het niet over hebben (nu niet in iedergeval)
Ik ga eens even een lekkere hete douche nemen, ik ben een ijsklontje na ruim 2,5 uur stilzitten
Is dat zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
mweh.. ik weet weer op welke plek ik sta
Aha, maar misschien tellen die niet mee in dit script? (Ander deel site of PM of weet ik veel hoe jullie communiceren)??quote:
* Trevland knuffelt Barretjequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
Jij ookquote:
de eerste natuurlijk !quote:
Ok, jouw goed recht!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga eens even een lekkere hete douche nemen, ik ben een ijsklontje na ruim 2,5 uur stilzitten
Ik doe niet negatief over mezelf, het werk welquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet zo negatief over jezelf! Belangrijk en verantwoordelijk werk hoor...
Ik zou het niet kunnen![]()
...
aaaaaaaaaaaaaah knufff?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
knuffffquote:
slaap lekker meisjequote:
Geniet van je warme douchequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |