Ik denk het ook, vond het al goed als ik een 3 sterren met 40 min had gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar toch als je graag wilt dat je het binnen het kwartier doet en het lukt net niet. Maar ja misschien stel ik wel te hoge eisen aan mezelf en is dit gewoon een uitstekende tijd. Misschien wel ver boven het landelijk gemiddelde.
Ja precies, je kunt de lat ook TE hoog leggenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar toch als je graag wilt dat je het binnen het kwartier doet en het lukt net niet. Maar ja misschien stel ik wel te hoge eisen aan mezelf en is dit gewoon een uitstekende tijd. Misschien wel ver boven het landelijk gemiddelde.
Wat is er zoquote:
Weer nergens te bekennen.quote:
Die is OOK heel mooi.. En Always a woman ookquote:
Okee,quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk het ook, vond het al goed als ik een 3 sterren met 40 min had gedaan
Ik ben gastouderquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Werk je in de medische wereld??
Als ik "brandwond"alleen maar hoor dan moet ik meteen weer aan mijn brandwond denken *RIL*
Nee. Ik had een aantal andere verwachtquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er zo?
Had je meer vriendjes verwacht??
die draai ik hiernaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is OOK heel mooi.. En Always a woman ook![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ah boehoe zal ik mijn vriendenlijstje even pakken?
Vertel!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Ik had een aantal andere verwacht...
ik vind hem echt gewldig, ik had vroeger een paar LP's van hemquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb laatst een dubbel cd van hem gekocht (The Essential Billy Joel Collection ofzo )
* Barretje80 ziet nergens "barretje80 " staanquote:
Een zootje crewledenquote:
Arme jij... KNUFquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 ziet nergens "barretje80 " staan
Best wel stom dat die lang niet iedereen mee paktquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 ziet nergens "barretje80 " staan
Daar ga ik het niet over hebben (nu niet in iedergeval)quote:
Niet zo negatief over jezelf! Belangrijk en verantwoordelijk werk hoorquote:
Hij is goed hoor. Ik zette hem op toen iemand van de begeleiding hier was (meid van 26) om mijn kamer te doen. Die vond het ook mooiquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind hem echt gewldig, ik had vroeger een paar LP's van hem
Knuff!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar ga ik het niet over hebben (nu niet in iedergeval)
Ik ga eens even een lekkere hete douche nemen, ik ben een ijsklontje na ruim 2,5 uur stilzitten
Is dat zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
mweh.. ik weet weer op welke plek ik sta
Aha, maar misschien tellen die niet mee in dit script? (Ander deel site of PM of weet ik veel hoe jullie communiceren)??quote:
* Trevland knuffelt Barretjequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
mweh.. ik weet weer op welke plek ik sta
Jij ookquote:
de eerste natuurlijk !quote:
Ok, jouw goed recht!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar ga ik het niet over hebben (nu niet in iedergeval)
Ik ga eens even een lekkere hete douche nemen, ik ben een ijsklontje na ruim 2,5 uur stilzitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |