quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik een liedje die gedraaid is op de begrafenis van mijn beste vriend, zijn kist werd hierop weggedragenIk mis hem nog steeds zo veel
![]()
Ik let er alleen op om mensen soms niet bewust te beledigen maar als ik iets meen let ik er niet zo op. Zoals gezegd vind ik de geschreven tekst in zo'n geval belangrijker. Als iemand dan twijfels heeft door een PI die ik altijd gebruik, so be it dan maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Denk sowieso nooit aan PI's, beetje vergeten functie voor mij eigenlijk
Gaat de laatste week vrij goed.. Heb bijna geen moment voor mezelf, dus afleiding genoeg.. En verdriet over sommige dingen (zoals nu door herinneringen) is niet slecht voor me.. Zit met andere dingen..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisje![]()
Hoe voel jij je dan?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Denk sowieso nooit aan PI's, beetje vergeten functie voor mij eigenlijk
Begrafenissen zijn dan ook geen normale dagelijkse dingen he??quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Hè bah,
Fields of gold heb ik gespeeld op de begrafenis van een vriend [viool]. Was nog nooit zo zenuwachtig geweest, enorm bang om een fout te maken, ben ik normaal nooit.
Nee, eigenlijk nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
die helefunctie had nooit moeten bestaan natuurlijk.
beetje ingehaald door smiliesquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
die helefunctie had nooit moeten bestaan natuurlijk.
Thanks!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Post icon : dat "smilietje links boven je post
een post Iconquote:
Nee hoor, ik neem aan dat je genoeg persoonlijke dingen hebt die je aan haar doen denkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:57 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik een gevoelloze klootzak als ik geen waarde hecbt aan de nummers die op mijn moeders crematie zijn gedraaid. Ik bedoel ik draai ze nog regelmaitg en ze blijven mooi, maar ik heb niet zo iets, van dat ik daardoor aan haar terugdenk..
Dank voor de uitleg..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een post Icon
waarmee je dus aangeeft in welke mood je bent als je een bericht plaatst. Zodat mensen het ook in dat licht kunnen zien.
Maar eoa zwakzinnige glasdebiel genaamd danny die de baas is over deze kutsite, heeft bedacht dat het handig kan zijn om altijd in dezelfde stemming te verkeren waardoor je dus hele onschuldige dingen kan zeggen die daardoor meteen heel fout overkomen
Ik kan al die nummers ook nog gewoon draaien..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:57 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik een gevoelloze klootzak als ik geen waarde hecbt aan de nummers die op mijn moeders crematie zijn gedraaid. Ik bedoel ik draai ze nog regelmaitg en ze blijven mooi, maar ik heb niet zo iets, van dat ik daardoor aan haar terugdenk..
Nee, ik vind van niet. Ieder heeft zijn eigen manier om aan zijn dierbaren terug te denken en het verlies te verwerken. De een hecht daarbij heel sterk aan bepaaldemuziek, de ander wellicht een bepaalde foto's, of juist herinneringen zonder iets tatsbaars.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:57 schreef Bos81 het volgende:
Mensen verschillen, dus nee..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:57 schreef Bos81 het volgende:
Niet verstoppen he?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat de laatste week vrij goed.. Heb bijna geen moment voor mezelf, dus afleiding genoeg.. En verdriet over sommige dingen (zoals nu door herinneringen) is niet slecht voor me.. Zit met andere dingen..
Maar HIER is het bijna altijd wel goed (soms wat overmatig snel gekwetst of onzeker, maar..)... Zo veel lieve mensen![]()
Hoe is het moet jou lieverd??
Nee, waarom zou je dan een gevoelloze klootzak zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:57 schreef Bos81 het volgende:
Okee, (een gezonde) ma komt nog heel vaak in mijn dromen voor, zo herinner ik haar dan ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik vind van niet. Ieder heeft zijn eigen manier om aan zijn dierbaren terug te denken en het verlies te verwerken. De een hecht daarbij heel sterk aan bepaaldemuziek, de ander wellicht een bepaalde foto's, of juist herinneringen zonder iets tatsbaars.
dat vind ik een heel mooie manier van herinnerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, (een gezonde) ma komt nog heel vaak in mijn dromen voor, zo herinner ik haar dan ook.
Dat is denk ik ook de manier waarop zij zou willen dat je haar herinnertquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, (een gezonde) ma komt nog heel vaak in mijn dromen voor, zo herinner ik haar dan ook.
Nou niet eens, het doet gewoon andere dingen. Als je heel goedbedoeld een medelevende post naar Symp wilt posten vanwege zijn overleden vrouw, maar je hebt je standaard PI op "quote:
Dat is een hele mooie manier van herinnerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat vind ik een heel mooie manier van herinneren
Jammer dat het slecht te sturen is
Fijn!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet verstoppen he?
Hier alles wel weer okee
Is toch goed dan lieverd.. Je houdt van je ma en je herinnert je haar op jouw manier.. Helemaal niks mis meequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar verschillen we dus van mening. De een vind de PI dan belangrijker dan de geschreven tekst. Ik vind het toch wel droevig eigenlijk als de PI de geschreven tekst teniet zou doen. Maar goed, ik snap best dat eenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet eens, het doet gewoon andere dingen. Als je heel goedbedoeld een medelevende post naar Symp wilt posten vanwege zijn overleden vrouw, maar je hebt je standaard PI op "" staan, dan komt dat erg verkeerd over. En dan kan je daar de lezer wel de schuld van gaan geven, en hard gaan schreeuwen dat jou als schrijver dat niks boeit, maar op dat moment ben je gewoon een lompe zak die een stamp op zn smoel verdient, zoals Stuart recentelijk meerder keren
Ja denk het ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook de manier waarop zij zou willen dat je haar herinnert
Dan mag je jezelf gelukkig prijzen kerel. Ik ben bijna al mijn naasten al verlorenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
ik mag me gelukkig prijzen dat ik nog erg weinig naasten ben verloren.
Behalve mijn grootouders, en deze komen inderdaad ook nog wel eens voor in mijn dromen, terwijl ze al 15 jaar history zijn
Je hebt wel gelijk.. Maar Stu denkt daar natuurluuk ook niet bij iedere post bij na...quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet eens, het doet gewoon andere dingen. Als je heel goedbedoeld een medelevende post naar Symp wilt posten vanwege zijn overleden vrouw, maar je hebt je standaard PI op "" staan, dan komt dat erg verkeerd over. En dan kan je daar de lezer wel de schuld van gaan geven, en hard gaan schreeuwen dat jou als schrijver dat niks boeit, maar op dat moment ben je gewoon een lompe zak die een stamp op zn smoel verdient, zoals Stuart recentelijk meerder keren
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk.. Maar Stu denkt daar natuurluuk ook niet bij iedere post bij na...
Beetje leven en laten leven Fles, al valt dat soms misschien niet mee (ik kan ook een stuk beter relativeren als het helemaal niks met mij te maken heeft)
Ik kan alleen maar zeggen dat als een PI mij een lompe zak maakt mensen mij totaal niet kennen. Ik vind het gewoon een krankzinnige reactie in feite maar goed, Fles kan net als ik nogal bot overkomenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk.. Maar Stu denkt daar natuurluuk ook niet bij iedere post bij na...
Beetje leven en laten leven Fles, al valt dat soms misschien niet mee (ik kan ook een stuk beter relativeren als het helemaal niks met mij te maken heeft)
Daar droom ik echt nooit over. Oma B. is al bijna 20 jaar dood. Opa B> nog langer, die was al 16 jaar dood toen ik geboren werd. MIjn andere oma, had ik geen goed contact mee. en Opa D. was wel een erg aardige man, maar in mijn dromen zie ik hem nooit. Ze zijn dan ook al (opa en oma D dan) overleden in 1997.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
ik mag me gelukkig prijzen dat ik nog erg weinig naasten ben verloren.
Behalve mijn grootouders, en deze komen inderdaad ook nog wel eens voor in mijn dromen, terwijl ze al 15 jaar history zijn
Hey; lieffie, je bent toch niet boos op me hoop ik??quote:
slaap ze flesquote:
trusten friemelquote:
Truste Flesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |