Niet nodig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Je moet wel eerst op je kloon inloggen....
Hij twitterde me dat ik het voor hem mocht doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Is Socios niet degene die dat moet zeggen?
Ook al is ThaTim geestelijk zéér verward en volkomen ongeschikt om eigenlijk überhaupt achter de PC te zitten, in dit geval mag hij dat gewoon zeggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:54 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Is Socios niet degene die dat moet zeggen?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef 9611Niels het volgende:
Wat ben je toch een lieverd, Stefan.
Dank.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ook al is ThaTim geestelijk zéér verward en volkomen ongeschikt om eigenlijk überhaupt achter de PC te zitten, in dit geval mag hij dat gewoon zeggen.
Onmogelijk. Ik twitter nooit. Sterker nog, ik heb een hekel aan Twitter, Hyves en Facebook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef ThaTim het volgende:
Hij twitterde me dat ik het voor hem mocht doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt verworpenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik twitter nooit. Sterker nog, ik heb een hekel aan Twitter, Hyves en Facebook.
Ban op klbquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom kan je niet posten in klb dan?
Accepteer je mijn excuses nou?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik twitter nooit. Sterker nog, ik heb een hekel aan Twitter, Hyves en Facebook.
Ik denk het ookquote:
Niemandquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, wie heeft stevenmacdinges zijn account gehackt?
Steven kan écht zo aardig zijn heur.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, wie heeft stevenmacdinges zijn account gehackt?
Nee hoor lieverd, hoeft nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:26 schreef Socios het volgende:
En kan ik een bloemetje naar Yvonne sturen voor de gedane moeite?
Pas wanneer je de voorkant van een rijdende trein inspecteert.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
nog steeds geen Ja ik accepteer je excuses
Doodsverwensingen mogen toch nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
Pas wanneer je de voorkant van een rijdende trein inspecteert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest lachenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pas wanneer je de voorkant van een rijdende trein inspecteert.
Ben je daar geweest, ja? Ik ben weleens in Bad Harzburg met de trein geweest, iets noordelijker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:54 schreef yvonne het volgende:
Deze is mooi Socios, Smalspoor op de Brocken.
Geen, ik zal ze in het vervolg open laten. Veel plezierquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Sowieso mijn topics sluiten
Hoe durf je SwJ?
Thanksquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen, ik zal ze in het vervolg open laten. Veel plezier
Zal ik een excuustopic voor je openen?quote:
Ik zeg: waarom niet!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik een excuustopic voor je openen?
Ik ben met de Brockenbahn diverse keren geweest.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ben je daar geweest, ja? Ik ben weleens in Bad Harzburg met de trein geweest, iets noordelijker.
3 mark, wanneer was dat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben met de Brockenbahn diverse keren geweest.
De HarzquerBahn een paar keer gedaan.
Net na de Wende, was een kaartje nog 3 mark ofzoNu kost het voor een gezin 100 euro oid?
1989quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3 mark, wanneer was dat?
1935?
garpje yvonne
Leuk hoor. Dat kost tegenwoordig wel meer, ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:46 schreef yvonne het volgende:
Ik ben met de Brockenbahn diverse keren geweest.
De HarzquerBahn een paar keer gedaan.
Net na de Wende, was een kaartje nog 3 mark ofzoNu kost het voor een gezin 100 euro oid?
Ik reis vrijwel altijd achteruit. Als het een nieuw traject is voor mij, kijk ik sowieso naar buiten. Anders doe ik ook wel andere dingen. Beetje slapen, lezen of praatje aanknopen als er een leuke meid in de buurt zit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Socios, kijk je dan de hele tijd naar buiten of zit je gewoon voor je uit te staren?
Echt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Leuk hoor. Dat kost tegenwoordig wel meer, ja.
Maar in Duitsland is het sowieso leuk treinen. Als je nog eens voor een schappelijke prijs over de `reguliere´ spoorlijnen in Duitsland wil reizen, dan is een Schönes-Wochenende-Ticket aan te raden. Voor een prijs van 39 euro mag je dan met 5 personen de hele dag (in het weekend) door heel Duitsland reizen (niet met IC/EC en ICE), maar wel weer in bus, tram en metro. Niet geschikt voor `toeristenlijnen´ zoals de Brockenbahn, maar wel voor genoeg andere mooie spoorlijnen in Duitsland (ook door de Harz).
Ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
Met de trein door zwisterland/oostenrijk is ook tof. Bergjes kijken. Je ziet een stuk meer dan met de auto
Serieus, als je niet voor je werk hoeft hè en je gaat een beetje reizen is de trein echt superrelaxed.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Socios, kijk je dan de hele tijd naar buiten of zit je gewoon voor je uit te staren?
Praat je alleen met leuke meiden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik reis vrijwel altijd achteruit. Als het een nieuw traject is voor mij, kijk ik sowieso naar buiten. Anders doe ik ook wel andere dingen. Beetje slapen, lezen of praatje aanknopen als er een leuke meid in de buurt zit.
Mits zitplek, ja!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus, als je niet voor je werk hoeft hè en je gaat een beetje reizen is de trein echt superrelaxed.
Ik ben een paar keer naar Duitsland gegaan met de trein maar zat echt niet relaxed he.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus, als je niet voor je werk hoeft hè en je gaat een beetje reizen is de trein echt superrelaxed.
whut, waarom achteruit?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik reis vrijwel altijd achteruit. Als het een nieuw traject is voor mij, kijk ik sowieso naar buiten. Anders doe ik ook wel andere dingen. Beetje slapen, lezen of praatje aanknopen als er een leuke meid in de buurt zit.
Meer informatie is hier te vinden:quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef yvonne het volgende:
Echt?
Daar wil wel meer over weten graag ( serieus)
Wat ook een zeer mooie route is is vanuit Keulen langs de Rijn.
Haha, ja. Anders begin ik het gesprek vrijwel nooit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
Praat je alleen met leuke meiden?
Beide kanten hè!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Meer informatie is hier te vinden:
http://www.bahn.de/i/view(...)henende-ticket.shtml
Paar weken geleden dat ticket nog gebruikt toen we met 3 personen van Kleve naar Emmerich gingen via Düsseldorf Hbf.
Rheinstrecke is inderdaad heel mooi.Lang geleden alleen dat ik daar gereisd heb.
Dan zit je idd niet releaxed neequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer naar Duitsland gegaan met de trein maar zat echt niet relaxed he.
Kwam misschien ook door de coke en wiet dat we bij ons hadden en die kuthonden die opeens langskwamen maar toch
Achteruit reizen vind ik veel relaxer. Het is ook rustiger voor de ogen. Het landschap glijdt van mij af i.p.v. dat het tegemoetraast. Iets filosofischer: ik kijk in het verleden waar mensen die vooruit reizen in de toekomst kijken.quote:
Ach, misschien spreek je evengoed elke meid nog wel aan. Hangt van je smaak afquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, ja. Anders begin ik het gesprek vrijwel nooit.
Daarom moet je juist vooruit kijken. Achteruit reizen is voor melancholische ewiggestrigen, voor van die klagende vroeger-was-alles-beter-figuren. Vooruit reizen is voor vrolijke mensen die zin hebben in de toekomst, die open staan voor nieuwe ervaringen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Achteruit reizen vind ik veel relaxer. Het is ook rustiger voor de ogen. Het landschap glijdt van mij af i.p.v. dat het tegemoetraast. Iets filosofischer: ik kijk in het verleden waar mensen die vooruit reizen in de toekomst kijken.
de trein is het bewijsobject van de vereenzaming van de maatschappij. Je bent met honderden mensen bij elkaar. Maar niemand zegt een woord, iedereen kijkt langs elkaar af, en als je een keer iemand laat zitten kan er nog geen bedankje vanaf.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Achteruit reizen vind ik veel relaxer. Het is ook rustiger voor de ogen. Het landschap glijdt van mij af i.p.v. dat het tegemoetraast. Iets filosofischer: ik kijk in het verleden waar mensen die vooruit reizen in de toekomst kijken.
Echt he, dat snap ik ook niet. Heel veel mensen zijn de hele reis ook alleen maar bezig met hun telefoon, laptop, MP3-speler etc. Daar doe ik niet aan mee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:15 schreef Maanvis het volgende:
de trein is het bewijsobject van de vereenzaming van de maatschappij. Je bent met honderden mensen bij elkaar. Maar niemand zegt een woord, iedereen kijkt langs elkaar af, en als je een keer iemand laat zitten kan er nog geen bedankje vanaf.
Ik word gewoon misselijk van je, heeft niks met het verleden of wat dan ook te makenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik word altijd een tikkeltje misselijk als ik achteruit reis. Wat zou daar de filosofische gedachte achter zijn?
Heb ik moeite met het verleden?
Treurig, maar bijzonder waar helaas.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de trein is het bewijsobject van de vereenzaming van de maatschappij. Je bent met honderden mensen bij elkaar. Maar niemand zegt een woord, iedereen kijkt langs elkaar af, en als je een keer iemand laat zitten kan er nog geen bedankje vanaf.
+ alleen maar klagen als iemand een keer wat te hard praatquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt he, dat snap ik ook niet. Heel veel mensen zijn de hele reis ook alleen maar bezig met hun telefoon, laptop, MP3-speler etc. Daar doe ik niet aan mee.
Dit dus, ik ben altijd op mn mobieltje aan het Fok!kenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
mensen die praten met elkaar
Ik ben altijd knus bezig op mijn nintendo dsi
Ik ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Nerdquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.mooietreinen.nl/quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:31 schreef yvonne het volgende:
Nu ga ik even boodschappen doen.
Lief zijn en mooie treinen zoeken.
Mooie
Socios werd geband op Somda.nl omdat BlauweBaret en ik als Spottermac gingen kutten op zijn favoriete sitequote:
doe effe linkje naar de feiten op die sitequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Socios werd geband op Somda.nl omdat BlauweBaret en ik als Spottermac gingen kutten op zijn favoriete site
perm ban, en ik kan niet meer inloggen met proxy.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
doe effe linkje naar de feiten op die site
Ik kom niet meer op die sitequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
doe effe linkje naar de feiten op die site
Goede site is dat, ze bannen je al puur omdat je je registreert.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kom niet meer op die site
Hier kan je het teruglezen
Socios en ik zijn vrienden
Ik ben daar al bijna vijf jaar `lid´. Ik had mij daar niet `net geregistreerd´. Ik kom er vrijwel dagelijks en van het ene op het andere moment was ik zonder mededeling geband.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:42 schreef Klaploper het volgende:
Goede site is dat, ze bannen je al puur omdat je je registreert.
Ja je had tuig van de onderste richel binnen gehaaldquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben daar al bijna vijf jaar `lid´. Ik had mij daar niet `net geregistreerd´. Ik kom er vrijwel dagelijks en van het ene op het andere moment was ik zonder mededeling geband.
Was niet slim, maar nu is het voorbij!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben daar al bijna vijf jaar `lid´. Ik had mij daar niet `net geregistreerd´. Ik kom er vrijwel dagelijks en van het ene op het andere moment was ik zonder mededeling geband.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja je had tuig van de onderste richel binnen gehaald
Moet je een vergunning voor hebben bij de NS..quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef Maanvis het volgende:
maar mag je nu wel weer terugkomen of moeten we maar een treinspotforum hier op FOK! maken?
Gelukkig wel, dankzij yvonne.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef Maanvis het volgende:
maar mag je nu wel weer terugkomen of moeten we maar een treinspotforum hier op FOK! maken?
Dankzij mij moest je er eventjes van wegquote:
ik heb Duitsland wel eens moeten rennen voor mijn leven voor een trein, was in de heuvels rond Passau (zuid-oost Duitsland. ik en een vriend van mij waren daar in het bos. we konden kiezen om helemaal over een steile heuvel heen te klimmen of door een tunneltje van +- 40 m. Ik dus mijn oor op de (bochtige) rails gelegd om te luisteren of ik iets kon horen, maar ik hoorde niks. toen hebben we dus het erop gewaagd. En natuurlijk net toen we dat tunneltje in liepen kwam er in de verte een trein aan. Dus wij keihard rennen, gelukkig haalde we het nog wel ruim op tijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Leuk hoor. Dat kost tegenwoordig wel meer, ja.
Maar in Duitsland is het sowieso leuk treinen. Als je nog eens voor een schappelijke prijs over de `reguliere´ spoorlijnen in Duitsland wil reizen, dan is een Schönes-Wochenende-Ticket aan te raden. Voor een prijs van 39 euro mag je dan met 5 personen de hele dag (in het weekend) door heel Duitsland reizen (niet met IC/EC en ICE), maar wel weer in bus, tram en metro. Niet geschikt voor `toeristenlijnen´ zoals de Brockenbahn, maar wel voor genoeg andere mooie spoorlijnen in Duitsland (ook door de Harz).
is die goed? Ik had 'm laatst geleend van het internet, maar nog niet bekeken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:50 schreef Jenglejack het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0477080/
Extreem veel trein in beeld.
ah arme Sociosquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Socios werd geband op Somda.nl omdat BlauweBaret en ik als Spottermac gingen kutten op zijn favoriete site
Ja in het begin was het grappig, tot hij een ban kreegquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef willemwaus het volgende:
[..]
ah arme Socios![]()
lijer ben je ook!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja in het begin was het grappig, tot hij een ban kreeg
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef willemwaus het volgende:
En jij maar hopen dat z'n rolstoel vast komt te zitten op de rails zeker
Ik ben nog op de locatie geweest waar die scène gefilmd is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef willemwaus het volgende:
En jij maar hopen dat z'n rolstoel vast komt te zitten op de rails zeker
haha vetquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben nog op de locatie geweest waar die scène gefilmd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |