Dan zit je idd niet releaxed neequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer naar Duitsland gegaan met de trein maar zat echt niet relaxed he.
Kwam misschien ook door de coke en wiet dat we bij ons hadden en die kuthonden die opeens langskwamen maar toch
Achteruit reizen vind ik veel relaxer. Het is ook rustiger voor de ogen. Het landschap glijdt van mij af i.p.v. dat het tegemoetraast. Iets filosofischer: ik kijk in het verleden waar mensen die vooruit reizen in de toekomst kijken.quote:
Ach, misschien spreek je evengoed elke meid nog wel aan. Hangt van je smaak afquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, ja. Anders begin ik het gesprek vrijwel nooit.
Daarom moet je juist vooruit kijken. Achteruit reizen is voor melancholische ewiggestrigen, voor van die klagende vroeger-was-alles-beter-figuren. Vooruit reizen is voor vrolijke mensen die zin hebben in de toekomst, die open staan voor nieuwe ervaringen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Achteruit reizen vind ik veel relaxer. Het is ook rustiger voor de ogen. Het landschap glijdt van mij af i.p.v. dat het tegemoetraast. Iets filosofischer: ik kijk in het verleden waar mensen die vooruit reizen in de toekomst kijken.
de trein is het bewijsobject van de vereenzaming van de maatschappij. Je bent met honderden mensen bij elkaar. Maar niemand zegt een woord, iedereen kijkt langs elkaar af, en als je een keer iemand laat zitten kan er nog geen bedankje vanaf.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Achteruit reizen vind ik veel relaxer. Het is ook rustiger voor de ogen. Het landschap glijdt van mij af i.p.v. dat het tegemoetraast. Iets filosofischer: ik kijk in het verleden waar mensen die vooruit reizen in de toekomst kijken.
Echt he, dat snap ik ook niet. Heel veel mensen zijn de hele reis ook alleen maar bezig met hun telefoon, laptop, MP3-speler etc. Daar doe ik niet aan mee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:15 schreef Maanvis het volgende:
de trein is het bewijsobject van de vereenzaming van de maatschappij. Je bent met honderden mensen bij elkaar. Maar niemand zegt een woord, iedereen kijkt langs elkaar af, en als je een keer iemand laat zitten kan er nog geen bedankje vanaf.
Ik word gewoon misselijk van je, heeft niks met het verleden of wat dan ook te makenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik word altijd een tikkeltje misselijk als ik achteruit reis. Wat zou daar de filosofische gedachte achter zijn?
Heb ik moeite met het verleden?
Treurig, maar bijzonder waar helaas.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de trein is het bewijsobject van de vereenzaming van de maatschappij. Je bent met honderden mensen bij elkaar. Maar niemand zegt een woord, iedereen kijkt langs elkaar af, en als je een keer iemand laat zitten kan er nog geen bedankje vanaf.
+ alleen maar klagen als iemand een keer wat te hard praatquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt he, dat snap ik ook niet. Heel veel mensen zijn de hele reis ook alleen maar bezig met hun telefoon, laptop, MP3-speler etc. Daar doe ik niet aan mee.
Dit dus, ik ben altijd op mn mobieltje aan het Fok!kenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
mensen die praten met elkaar
Ik ben altijd knus bezig op mijn nintendo dsi
Ik ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Nerdquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.mooietreinen.nl/quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:31 schreef yvonne het volgende:
Nu ga ik even boodschappen doen.
Lief zijn en mooie treinen zoeken.
Mooie
Socios werd geband op Somda.nl omdat BlauweBaret en ik als Spottermac gingen kutten op zijn favoriete sitequote:
doe effe linkje naar de feiten op die sitequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Socios werd geband op Somda.nl omdat BlauweBaret en ik als Spottermac gingen kutten op zijn favoriete site
perm ban, en ik kan niet meer inloggen met proxy.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
doe effe linkje naar de feiten op die site
Ik kom niet meer op die sitequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
doe effe linkje naar de feiten op die site
Goede site is dat, ze bannen je al puur omdat je je registreert.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kom niet meer op die site
Hier kan je het teruglezen
Socios en ik zijn vrienden
Ik ben daar al bijna vijf jaar `lid´. Ik had mij daar niet `net geregistreerd´. Ik kom er vrijwel dagelijks en van het ene op het andere moment was ik zonder mededeling geband.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:42 schreef Klaploper het volgende:
Goede site is dat, ze bannen je al puur omdat je je registreert.
Ja je had tuig van de onderste richel binnen gehaaldquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben daar al bijna vijf jaar `lid´. Ik had mij daar niet `net geregistreerd´. Ik kom er vrijwel dagelijks en van het ene op het andere moment was ik zonder mededeling geband.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |