+ alleen maar klagen als iemand een keer wat te hard praatquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt he, dat snap ik ook niet. Heel veel mensen zijn de hele reis ook alleen maar bezig met hun telefoon, laptop, MP3-speler etc. Daar doe ik niet aan mee.
Dit dus, ik ben altijd op mn mobieltje aan het Fok!kenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
mensen die praten met elkaar
Ik ben altijd knus bezig op mijn nintendo dsi
Ik ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Nerdquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.mooietreinen.nl/quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:31 schreef yvonne het volgende:
Nu ga ik even boodschappen doen.
Lief zijn en mooie treinen zoeken.
Mooie
Socios werd geband op Somda.nl omdat BlauweBaret en ik als Spottermac gingen kutten op zijn favoriete sitequote:
doe effe linkje naar de feiten op die sitequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Socios werd geband op Somda.nl omdat BlauweBaret en ik als Spottermac gingen kutten op zijn favoriete site
perm ban, en ik kan niet meer inloggen met proxy.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
doe effe linkje naar de feiten op die site
Ik kom niet meer op die sitequote:Op donderdag 3 februari 2011 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
doe effe linkje naar de feiten op die site
Goede site is dat, ze bannen je al puur omdat je je registreert.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kom niet meer op die site
Hier kan je het teruglezen
Socios en ik zijn vrienden
Ik ben daar al bijna vijf jaar `lid´. Ik had mij daar niet `net geregistreerd´. Ik kom er vrijwel dagelijks en van het ene op het andere moment was ik zonder mededeling geband.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:42 schreef Klaploper het volgende:
Goede site is dat, ze bannen je al puur omdat je je registreert.
Ja je had tuig van de onderste richel binnen gehaaldquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben daar al bijna vijf jaar `lid´. Ik had mij daar niet `net geregistreerd´. Ik kom er vrijwel dagelijks en van het ene op het andere moment was ik zonder mededeling geband.
Was niet slim, maar nu is het voorbij!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben daar al bijna vijf jaar `lid´. Ik had mij daar niet `net geregistreerd´. Ik kom er vrijwel dagelijks en van het ene op het andere moment was ik zonder mededeling geband.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja je had tuig van de onderste richel binnen gehaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |