ik moest lachenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pas wanneer je de voorkant van een rijdende trein inspecteert.
Ben je daar geweest, ja? Ik ben weleens in Bad Harzburg met de trein geweest, iets noordelijker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:54 schreef yvonne het volgende:
Deze is mooi Socios, Smalspoor op de Brocken.
Geen, ik zal ze in het vervolg open laten. Veel plezierquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Sowieso mijn topics sluiten
Hoe durf je SwJ?
Thanksquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen, ik zal ze in het vervolg open laten. Veel plezier
Zal ik een excuustopic voor je openen?quote:
Ik zeg: waarom niet!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik een excuustopic voor je openen?
Ik ben met de Brockenbahn diverse keren geweest.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ben je daar geweest, ja? Ik ben weleens in Bad Harzburg met de trein geweest, iets noordelijker.
3 mark, wanneer was dat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben met de Brockenbahn diverse keren geweest.
De HarzquerBahn een paar keer gedaan.
Net na de Wende, was een kaartje nog 3 mark ofzoNu kost het voor een gezin 100 euro oid?
1989quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3 mark, wanneer was dat?
1935?
garpje yvonne
Leuk hoor. Dat kost tegenwoordig wel meer, ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:46 schreef yvonne het volgende:
Ik ben met de Brockenbahn diverse keren geweest.
De HarzquerBahn een paar keer gedaan.
Net na de Wende, was een kaartje nog 3 mark ofzoNu kost het voor een gezin 100 euro oid?
Ik reis vrijwel altijd achteruit. Als het een nieuw traject is voor mij, kijk ik sowieso naar buiten. Anders doe ik ook wel andere dingen. Beetje slapen, lezen of praatje aanknopen als er een leuke meid in de buurt zit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Socios, kijk je dan de hele tijd naar buiten of zit je gewoon voor je uit te staren?
Echt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Leuk hoor. Dat kost tegenwoordig wel meer, ja.
Maar in Duitsland is het sowieso leuk treinen. Als je nog eens voor een schappelijke prijs over de `reguliere´ spoorlijnen in Duitsland wil reizen, dan is een Schönes-Wochenende-Ticket aan te raden. Voor een prijs van 39 euro mag je dan met 5 personen de hele dag (in het weekend) door heel Duitsland reizen (niet met IC/EC en ICE), maar wel weer in bus, tram en metro. Niet geschikt voor `toeristenlijnen´ zoals de Brockenbahn, maar wel voor genoeg andere mooie spoorlijnen in Duitsland (ook door de Harz).
Ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
Met de trein door zwisterland/oostenrijk is ook tof. Bergjes kijken. Je ziet een stuk meer dan met de auto
Serieus, als je niet voor je werk hoeft hè en je gaat een beetje reizen is de trein echt superrelaxed.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Socios, kijk je dan de hele tijd naar buiten of zit je gewoon voor je uit te staren?
Praat je alleen met leuke meiden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik reis vrijwel altijd achteruit. Als het een nieuw traject is voor mij, kijk ik sowieso naar buiten. Anders doe ik ook wel andere dingen. Beetje slapen, lezen of praatje aanknopen als er een leuke meid in de buurt zit.
Mits zitplek, ja!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus, als je niet voor je werk hoeft hè en je gaat een beetje reizen is de trein echt superrelaxed.
Ik ben een paar keer naar Duitsland gegaan met de trein maar zat echt niet relaxed he.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Serieus, als je niet voor je werk hoeft hè en je gaat een beetje reizen is de trein echt superrelaxed.
whut, waarom achteruit?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik reis vrijwel altijd achteruit. Als het een nieuw traject is voor mij, kijk ik sowieso naar buiten. Anders doe ik ook wel andere dingen. Beetje slapen, lezen of praatje aanknopen als er een leuke meid in de buurt zit.
Meer informatie is hier te vinden:quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:01 schreef yvonne het volgende:
Echt?
Daar wil wel meer over weten graag ( serieus)
Wat ook een zeer mooie route is is vanuit Keulen langs de Rijn.
Haha, ja. Anders begin ik het gesprek vrijwel nooit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
Praat je alleen met leuke meiden?
Beide kanten hè!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Meer informatie is hier te vinden:
http://www.bahn.de/i/view(...)henende-ticket.shtml
Paar weken geleden dat ticket nog gebruikt toen we met 3 personen van Kleve naar Emmerich gingen via Düsseldorf Hbf.
Rheinstrecke is inderdaad heel mooi.Lang geleden alleen dat ik daar gereisd heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |