Steven kan écht zo aardig zijn heur.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay, wie heeft stevenmacdinges zijn account gehackt?
Nee hoor lieverd, hoeft nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:26 schreef Socios het volgende:
En kan ik een bloemetje naar Yvonne sturen voor de gedane moeite?
Pas wanneer je de voorkant van een rijdende trein inspecteert.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
nog steeds geen Ja ik accepteer je excuses
Doodsverwensingen mogen toch nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
Pas wanneer je de voorkant van een rijdende trein inspecteert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest lachenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pas wanneer je de voorkant van een rijdende trein inspecteert.
Ben je daar geweest, ja? Ik ben weleens in Bad Harzburg met de trein geweest, iets noordelijker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:54 schreef yvonne het volgende:
Deze is mooi Socios, Smalspoor op de Brocken.
Geen, ik zal ze in het vervolg open laten. Veel plezierquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Sowieso mijn topics sluiten
Hoe durf je SwJ?
Thanksquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen, ik zal ze in het vervolg open laten. Veel plezier
Zal ik een excuustopic voor je openen?quote:
Ik zeg: waarom niet!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zal ik een excuustopic voor je openen?
Ik ben met de Brockenbahn diverse keren geweest.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ben je daar geweest, ja? Ik ben weleens in Bad Harzburg met de trein geweest, iets noordelijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |