Moet je een vergunning voor hebben bij de NS..quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef Maanvis het volgende:
maar mag je nu wel weer terugkomen of moeten we maar een treinspotforum hier op FOK! maken?
Gelukkig wel, dankzij yvonne.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:54 schreef Maanvis het volgende:
maar mag je nu wel weer terugkomen of moeten we maar een treinspotforum hier op FOK! maken?
Dankzij mij moest je er eventjes van wegquote:
ik heb Duitsland wel eens moeten rennen voor mijn leven voor een trein, was in de heuvels rond Passau (zuid-oost Duitsland. ik en een vriend van mij waren daar in het bos. we konden kiezen om helemaal over een steile heuvel heen te klimmen of door een tunneltje van +- 40 m. Ik dus mijn oor op de (bochtige) rails gelegd om te luisteren of ik iets kon horen, maar ik hoorde niks. toen hebben we dus het erop gewaagd. En natuurlijk net toen we dat tunneltje in liepen kwam er in de verte een trein aan. Dus wij keihard rennen, gelukkig haalde we het nog wel ruim op tijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Leuk hoor. Dat kost tegenwoordig wel meer, ja.
Maar in Duitsland is het sowieso leuk treinen. Als je nog eens voor een schappelijke prijs over de `reguliere´ spoorlijnen in Duitsland wil reizen, dan is een Schönes-Wochenende-Ticket aan te raden. Voor een prijs van 39 euro mag je dan met 5 personen de hele dag (in het weekend) door heel Duitsland reizen (niet met IC/EC en ICE), maar wel weer in bus, tram en metro. Niet geschikt voor `toeristenlijnen´ zoals de Brockenbahn, maar wel voor genoeg andere mooie spoorlijnen in Duitsland (ook door de Harz).
is die goed? Ik had 'm laatst geleend van het internet, maar nog niet bekeken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:50 schreef Jenglejack het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0477080/
Extreem veel trein in beeld.
ah arme Sociosquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Socios werd geband op Somda.nl omdat BlauweBaret en ik als Spottermac gingen kutten op zijn favoriete site
Ja in het begin was het grappig, tot hij een ban kreegquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef willemwaus het volgende:
[..]
ah arme Socios![]()
lijer ben je ook!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja in het begin was het grappig, tot hij een ban kreeg
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef willemwaus het volgende:
En jij maar hopen dat z'n rolstoel vast komt te zitten op de rails zeker
Ik ben nog op de locatie geweest waar die scène gefilmd is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef willemwaus het volgende:
En jij maar hopen dat z'n rolstoel vast komt te zitten op de rails zeker
haha vetquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben nog op de locatie geweest waar die scène gefilmd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |