SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Oke! Je hebt me overtuigd!Ik wil ook een FMK'er zijn, hoe kan ik meedoen?
Zorg in ieder geval voor een Fake emailadres en een marktplaats account. Zoek naar grappige, vage, of achterlijke advertenties, reageer er op en wacht op de antwoorden. Het kan niet gek genoeg! Bedenk wel dat je het niet te ver doorvoert, iemand laten wachten op degene die zijn pluche dolfijn van 3,95 op komt halen gaat wel iets te ver.
• Zijn er verder nog regels?
Ja. Achternamen en E-mailadressen willen we liever niet zien. Sowieso is dat niet netjes, maar ook omdat de verkopers dan gemakkelijk bij dit topic uitkomen.
----
Let the FMK-games begin!
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Oh wacht, ik snap het nu wel.. Tof idee!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:02 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik snap geen ruk van wat je nu bedoelt, TS. Maar die reactie met een gepainte kaketoe is keeeenkerbaas!!!!1111!!1!![]()
![]()
neee niet Vlinderquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef Prowl het volgende:
http://link.marktplaats.nl/415457137
Wie zou dit toch zijn?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef Prowl het volgende:
http://link.marktplaats.nl/415457137
Wie zou dit toch zijn?
quote:Beste xxxxx,
Ik ben laatst mijn koekenpan kwijtgeraakt(of hij is gestolen, hij zát in mijn rugzak) en degene die ik hier zie op de foto lijkt erg op de mijne. Ik beschuldig u nergens van maar ik vroeg mij af of u nog meer foto's heeft voor de zekerheid. Mocht het mijn koekenpan zijn dan krijgt u natuurlijk een vindersloon.
quote:Beste L.,
Mijn dochter gaat binnenkort op missie naar Afghanistan en ik zou haar graag een goede helm kado doen. Je weet het immers nooit met die bermbommen. Ik vraag me af of deze helm goede bescherming biedt voor in het leger? Als insiders onderling kunt u mij ook meer aanbieden wat betreft legeruitrusting? Graag ontvang ik gedetailleerdere foto's van het product.
Mvg,
Daan Mansboer
No shit!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef HeaN82 het volgende:
http://tuin-terras.marktplaats.nl/tuindecoratie/410934901-hondenbordje-bruin-anti-poep-no-dog-nieuw.html?return=eJwtilEKgzAQBe8imM9otJQ2EsTeJJiUBKNZsistLb17V9q%2FmffGaqXfUbcDanW66Aq9LXMYAhHoplky%2BE2utiwEyVpCuaXml0gIMD6TUcKhoVz3k6r7WyKGVwRGvDv8r3CsLcPKx7Ttqy9xZl0erJD9kWeMLJ0A2E0rICPN2XlzvnaqGj5f27M1Xg%3D%3D&df=1&fta=eNot0E2OgzAMBeC7ZNF1ICEmjnqFuULlEKeDhpaooT%2BaqnefGM3uA4Of9QgB3xVHVPfbcnrQUlWoCA7Vazl2h1SP24pdWDb8nUuoOdX2VDbU4VLwer%2FwbZ7CzxPLyiWsdcb%2BUMr9qA9lrdu0Jj4633ey06IqdGYV5rahokE1pz2sdxpVB2xzJnh1I%2BcIgxMQdUYLRmBHDdl5YBaY0U%2BmIRFFsgJjCAQTc3SjAGL2vUB32k0N0Q82D%2FLGRE6yOZqeJwmlNJg9giY%2F5CSImbQXuGitfDPaZEBG7YYx8o6BQRaCb6vbCDKQpnYYMHg9REFmiO0MaL97SYfeJzNpgbVWsnpybDlLGV3rZVsLpXpa%2BHrevqUv3QYe1YVeJ6mwtZb2DntU9FTh658PFQg1vj%2BfPxJ9jm4%3D&fta_ind=21&fs=1
quote:
quote:Dus ga aan de slag met dit geile plattelandsmeisje en maak haar gelukkig met jou stevige pik.
ze heeft mondjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef Dhaha het volgende:
[..]
[..]
drie super lustopeningen: anus, mondjes en poesje.!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef Dhaha het volgende:
http://link.marktplaats.nl/419044860
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Lindgren. op 02-02-2011 22:50:17 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter
De Romeinse Cueva kunst bestaat anders ook niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef Omniej het volgende:
Geärchologiseerd projectisisme.
Anyway, toffe reeks was dit dus ik ga hem maar weer volgen.
Maar de Cueva kunst klinkt nog redelijk aannemelijk. Het projectisisme gaat je hier nekken denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De Romeinse Cueva kunst bestaat anders ook niet.
Hallo Gerard,quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef Omniej het volgende:
[..]
Maar de Cueva kunst klinkt nog redelijk aannemelijk. Het projectisisme gaat je hier nekken denk ik.
Beste Taco,quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/418949823
Oké deze doe ik tegelijk
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:47 schreef Danger.Mouse het volgende:
Dit is weer een 'hier moet ik gepost hebben-topic'
Die had ik niet aan zien komen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Beste Taco,
Per toeval kwam ik langs de advertentie van de Byron Katie luister cassettes en daarop kwam bij mij het volgende opborrelen. In Gemert, mijn woonplaats, heeft onze wijkinlichter een gastspreker geregeld voor het komende Lentefeest. Jawel, de grote Byron Katie. Aangezien niet zoveel mensen die ik ken daar heen gaan, en ik met u toch een fan tref, vroeg ik mij af of u 11 Februari vanaf 20:00 's avonds vrij heeft..
Met vriendelijke groet,
Gerard.!__!!
Ageeth is nu rondjes van blijdschap aan het dansen denk ik..quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef Omniej het volgende:
[..]
Die had ik niet aan zien komen.
En Ageeth.Het is nog erger gesteld dan ik dacht, met sommige mensen...
Ook leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef Dhaha het volgende:
http://link.marktplaats.nl/419044860
[..]
Die zal wel raar opkijken als ze straks een email van een vrouw krijgt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:05 schreef HeaN82 het volgende:
Gratis intake bij nieuwe aanpak voor erectieproblemen!
Word vervolgdquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Een mooi verhaal
http://contacten.marktpla(...)HY%3D&fta_ind=1&fs=1
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:07 schreef RudyCarell het volgende:
Het "ik heb niets beter te doen" topic...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:28 schreef FruitenCo het volgende:
Mijn matige grapToch jammer dat het altijd eindigt met het dreigen van politie... Ze bijten niet meer
Ik heb het antwoord met adresgegevens maar weggelaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn matige grapToch jammer dat het altijd eindigt met het dreigen van politie... Ze bijten niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit komt me wel bekend voor van dontevenreply
maar politie? waar heb je het over?
wat is dit
Hij zei:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:31 schreef Dhaha het volgende:
[..]![]()
dit komt me wel bekend voor van dontevenreply
maar politie? waar heb je het over?
Hahaha, de clou duurde lang, maar hij was mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Thats how we roll in the Shire!"
Die grap heb je gejatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
Nee hoor, waar ben jij deze eerder tegengekomen dan?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:37 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Nee hoor, waar ben jij deze eerder tegengekomen dan?
http://dontevenreply.com/view.php?post=96quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:37 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Nee hoor, waar ben jij deze eerder tegengekomen dan?
Geniaal dat hij het daarna gewoon nog een keer doetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef dakraam het volgende:
[..]
http://dontevenreply.com/view.php?post=96
Ik kan wel zeggen dat ik het zelf verzonnen heb maar dat maakt jullie toch niks uit, jullie houden toch vol dat ik mijn grap kopieer van dontevenreply.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef dakraam het volgende:
[..]
Moet je nu huilen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:24 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik het zelf verzonnen heb maar dat maakt jullie toch niks uit, jullie houden toch vol dat ik mijn grap kopieer van dontevenreply.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef dakraam het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2011 19:30 schreef Lindgren. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/401939183
Oke dit gaat hem worden.![]()
Beste guus ,
Aangezien pasen alweer bijna voor de deur staat ben ik al weken op zoek naar een Schilderei. Mijn zoontje van 6 heeft namelijk net nieuwe kwasten en verf gekregen en wil daar graag mee oefenen. Echter, nergens in Nederland kon ik nog ouderwetse Schildereieren vinden. Daarom ben ik blij dat u er nog 1 (of misschien wel meerdere!) in bezit heeft. Graag hoor ik van u.
Gerard Roefjens
Beste [naam],quote:Beschrijving
GETUIGEN GEZOCHT !!! mag ook anoniem !!!
Wie heeft iets gezien of gemerkt van vernieling beschadiging van
VW GOLF TDI BLAUW metallic
beide zijkanten dak en motorkap !!! in de nacht van 5 op 6 Februari '11
op de hoek geparkeerd Maasstraat - Louisehof uiteraard is beloning
hier op zijn plaats bij de juiste TIP !!! u kunt ons bereiken onder nr.
Beste [naam],quote:Beste Jolien
Dank voor je tijd en aandacht maar wat moet ik hiermee kan dit verhaal toch niet meenemen naat de Polite?
Ik neem aan dat je een droom uitlegt en je niet van Nistelrode naar Heesch kunt kijken nogmaals
dank en groet [naam]
Dit is geen bruikbare tip ik kan nier helemaal niets mee en je helpt ook niet.
Nogmaals het zal een droom zijn geweest daar past geen beloning bij beetje raar dat je hier naar vraagt als volwassen persoon snap je dit toch zelf ook.
Ik heb geen zin en tijd voor dit soort onzin we hebben als een probleem genoeg droom maar verder fijne dag verder groet uit Heesch
Nee, ik kan dit verhaal meenemen naar de politie zoals ik zei maar is zeker geen bruikbare tips maar u probeert mensen geld afhandig te maken ik heb niet mer tussen hemel en aarde.
Eeen auto die vernietigd is nu ophouden anders gaat hij gelijk mee met de aangifte u licht mensen op met wazige verhalen.
Succes verder vr gr [naam]
Vind het al opvallend dat hij überhaupt op je eerste mail is ingegaan, en daarna nóg eens twee keer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Geachte Berend Klouw,
ben je wel helemaal goed bij je hoofd? Ik studeer ook diergeneeskunde (Gent 5e jaar), maar zou het niet in mijn hoofd halen om zieke dieren te verzamelen en ze als "proefkonijn" te gebruiken om eens lekker te oefenen!!! Je zit pas in het 1e jaar en weet dus nog NIETS van diegeneeskunde. Zou je niet eerst eens afstuderen en dan pas gaan proberen om dieren te genezen volgens de reguliere weg? Dit is dieren mishandeling en ik geloof niet dat deze wijze van handelen je aangeraden word vanuit je opleiding, want dit kan echt niet.
Groeten,
Tamar de Graaf
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Deze had ik ook ooit nog eens op MP gezet, dat mensen ook nog echt de moeite nemen om te reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Opzich wel een begrijpelijke reactie hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb geen idee wat dit stuk antiek voor moet stellen of wat de functie ervan is dus ik heb maar geïmproviseerd en net gedaan of het een deurstop is..Wat doe ik hier?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:54 schreef tdrone het volgende:
geen idee of ik het zo goed heb gedaan want het is mijn eerste keer:
aparte antieke schaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb geen idee wat dit stuk antiek voor moet stellen of wat de functie ervan is dus ik heb maar geïmproviseerd en net gedaan of het een deurstop is..![]()
Zoiets moet je eigenlijk doen met een fruitschaal ofzo
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/397187842
Beste Vaarschool ijssel,
Binnenkort gaan mijn vrouw Anja en ik samen met de kids op wintersport. Aangezien onze kleinste van 5 jaar nogal ADHD heeft willen wij hem de reis vermaken met een filmpje. (De reis duurt zo'n 11 uur) Daarom heb ik een vraagje over de XELOS televisie. Word de televisie heet als hij een tijdje aanstaat? Ik zou namelijk niet willen dat wanneer de kinderen op de achterbank televisie zitten te kijken ze hun benen verbranden door de warmte die de tv afstraalt, als u snapt wat ik bedoel.
Alvast bedankt!
Gerard.!!
Beste Cor,quote:Beschrijving
Gezocht een kabelkniptang bijv. Facom tot 1300mm, Kabelkniptang met ratel voor grote doorsnede kabels
Hydraulische kabelkniptang
Beste Cor,quote:Hallo Jolien, indien het een kabelkniptang is voor grotere kabeldoorsneden wil ik graag op je aanbod ingaan.
Wil je mij een beschrijving van de tang geven met mogelijk een foto?
Groet,
Cor
Beste Cor,quote:Hallo Jolien,
Ik houd niet van dit soort grappen.
Mijn werk neem ik serieus en je voorstel komt bij mij over als een crimineel voorstel.
Zoek maar een ander voor je klusjes waarbij ik hoop dat je tegen de lamp loopt.
Groet,
Cor
Beste Cor,quote:Jolien,
Geen interesse.
Groet,
Cor
Ik moest zelf lachen toen ik het schreef.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Beste Cor,
Ik heb nog een kniptang liggen. Laat me even weten als er nog interesse is.
Met vriendelijke groet,
Jolien
[..]
Beste Cor,
Het betreft de VES4050 hydraulische kabelkniptang. Ik hoop dat dit is wat je zoekt?
Helaas is mijn digitale camera tijdelijk bij de fabriek voor reparatie, dus ik kan je nu
alleen nog even naar google verwijzen.
Wat zeg je anders van deze deal?
Plan: We meeten over 2 weken op 19 februari om exact 0:00 op perron 5 van Station
Hilversum. Jij helpt me dan met het doorknippen van een stuk of wat koperkabels. Ik
krijg de kabels, jij de knipschaar.
Na afloop gaan we akkoord dat deze meeting nooit plaats heeft gevonden.
Jolien
3 dagen later
Beste Cor,
Heeft u inmiddels al een andere tang gevonden? Het is wel zo sociaal omdat even te melden.
Of is uw bevestiging van de meet wel verstuurd, maar niet bij mij aangekomen?
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,
Jolien
[..]
Beste Cor,
Ik vind het jammer dat u zo hard oordeelt over mijn intenties. Ik neem mijn bezigheden dan ook 100% serieus. Het is jammer dat dit niet goed overkwam. Misschien kwam dat omdat ik u niet een beter bod heb gedaan? Als u mij helpt en het koper aan mij laat, krijgt u de tang plus ¤50,- contant.
Jolien
[..]
Beste Cor,
Uit uw reactie blijkt dat u totaal geen commerciële instelling hebt en het lijkt erop dat u ook de waarde van het geld niet inziet. Bijgaand stuur ik u daarom het document:
[PDF].
Verder heb ik u net lid gemaakt van een aantal nieuwsbrieven die u handige tips geven over het leren commercieel denken en over algemene inkomsten en uitgaven. Als u wil kan ik u ook met korting lid maken van Elsevier. Dan heb ik alleen even uw huisadres nodig.
Blij u te kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Jolien
ben benieuwd wat je terugkrijgtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/397187842
Beste Vaarschool ijssel,
Binnenkort gaan mijn vrouw Anja en ik samen met de kids op wintersport. Aangezien onze kleinste van 5 jaar nogal ADHD heeft willen wij hem de reis vermaken met een filmpje. (De reis duurt zo'n 11 uur) Daarom heb ik een vraagje over de XELOS televisie. Word de televisie heet als hij een tijdje aanstaat? Ik zou namelijk niet willen dat wanneer de kinderen op de achterbank televisie zitten te kijken ze hun benen verbranden door de warmte die de tv afstraalt, als u snapt wat ik bedoel.
Alvast bedankt!
Gerard.!!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Beste Cor,
Ik heb nog een kniptang liggen. Laat me even weten als er nog interesse is.
Met vriendelijke groet,
Jolien
[..]
Beste Cor,
Het betreft de VES4050 hydraulische kabelkniptang. Ik hoop dat dit is wat je zoekt?
Helaas is mijn digitale camera tijdelijk bij de fabriek voor reparatie, dus ik kan je nu
alleen nog even naar google verwijzen.
Wat zeg je anders van deze deal?
Plan: We meeten over 2 weken op 19 februari om exact 0:00 op perron 5 van Station
Hilversum. Jij helpt me dan met het doorknippen van een stuk of wat koperkabels. Ik
krijg de kabels, jij de knipschaar.
Na afloop gaan we akkoord dat deze meeting nooit plaats heeft gevonden.
Jolien
3 dagen later
Beste Cor,
Heeft u inmiddels al een andere tang gevonden? Het is wel zo sociaal omdat even te melden.
Of is uw bevestiging van de meet wel verstuurd, maar niet bij mij aangekomen?
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,
Jolien
[..]
Beste Cor,
Ik vind het jammer dat u zo hard oordeelt over mijn intenties. Ik neem mijn bezigheden dan ook 100% serieus. Het is jammer dat dit niet goed overkwam. Misschien kwam dat omdat ik u niet een beter bod heb gedaan? Als u mij helpt en het koper aan mij laat, krijgt u de tang plus ¤50,- contant.
Jolien
[..]
Beste Cor,
Uit uw reactie blijkt dat u totaal geen commerciële instelling hebt en het lijkt erop dat u ook de waarde van het geld niet inziet. Bijgaand stuur ik u daarom het document:
[PDF].
Verder heb ik u net lid gemaakt van een aantal nieuwsbrieven die u handige tips geven over het leren commercieel denken en over algemene inkomsten en uitgaven. Als u wil kan ik u ook met korting lid maken van Elsevier. Dan heb ik alleen even uw huisadres nodig.
Blij u te kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Jolien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste Martijn,quote:beste Jolien,
er is niets mis met het tapijt, ik heb het een paar dagen geleden gekocht in een opwelling. ik zit op het moment nog in marokko en ik wacht even af of er nog meer geinteresseerden zijn.
alvast bedankt voor het bericht.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Beste Martijn,quote:echt waar?
dat zou wel echt super vet zijn.
als dat zo is dan doe ik hem misschien wel voor minder weg als ik kan komen kijken waar hij hangt.
laat me maar zo snel mogelijk horen wat je zwager zegt ervan.
groetjes
Beste Martijn,quote:Beste Jolien,
ik bewaar mijn tapijt op een donkere plaats, maar wat voor rituelen moet ik er mee uitvoeren? moet ik bidden op het kleed richting mekka?
afstoffen doe ik natuurlijk niet. dat zou de structuur kunnen beschadigen toch?
ik heb het kleedje trouwens gekocht bij een wever in äidillesi.
ik hoor wel als je nog ideeen hebt over wat ik het beste kan doen.
groetjes
Heey Martijn,quote:beste jolien
ik zal extra goede zorg dragen voor het tapijt.
ik bid nu 2x per dag bij het kleed in de buurt.. ik durf er alleen niet meer op te gaan zitten omdat het dan misschien beschadigd wordt.
nu je het zegt valt me inderdaad op dat er best veel vrouwen een opvlieger krijgen,
dat is misschien wel door dat fijnstof.
is er nog iets dat ik kan doen? morgen vlieg ik namelijk weer naar huis.
zal ik misschien een luchtdichte box kopen voor het kleed? dan blijft het in ieder geval in goede staat tijdens transport.
ik hoor het graag.
groetjes
Inderdaad, achja ik vind het wel grappig tijdsverdrijfquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:19 schreef IceBeach het volgende:
Het is wel lastig om mensen echt gek te krijgen (zoals die gast op dontevenreply.com). Mensen lezen of over je subtiele berichten heen, reageren veel te serieus of haken te snel af..
Dat is het zeker!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
Inderdaad, achja ik vind het wel grappig tijdsverdrijf
Ik denk dat 'ie je in zijn derde mail al wel doorhad zelfs, hij reageert er wel leuk op in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:17 schreef IceBeach het volgende:
Iemand biedt een oosters tapijt aan op marktplaats.
Hier had hij me volgens mij al wel door:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik heb een reactie op mijn puzzelstukjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toen maar weer even iets teruggestuurd:
Hoi Sandra,
Om de verzendkosten te drukken lijkt het me het meest praktisch om alleen de twee desbetreffende stukjes mee te sturen.
Groeten,
FrederikWat doe ik hier?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:39 schreef tdrone het volgende:
laatste van vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik heb een reactie op mijn puzzelstukjes:Die met die puzzel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eens even kijken of we daar een paar mooie foto's van kunnen zien omdat "mijn dochter binnenkort ook 16 wordt"quote:Hoi Fabian,
Onze Mel had vorige week een fotoshoot voor haar Sweet 16 feestje gekregen van ons.
We dachten eerst alleen maar aan een leuke middag voor de meiden, maar we zijn erg verrast over de geweldige foto's.
Ik neem binnenkort wel contact op om wat foto's op groot formaat bij te bestellen.
Iedereen die de foto's ziet is er helemaal weg van! Mel ziet het helemaal zitten om vaker als model op pad te gaan ;-).
Groetjes en dank je voor de leuke middag!
Mieke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik em net teruglees gaat ie eigenlijk nét te ver![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:03 schreef KeFFuR1208 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/186585421Goeie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik em net teruglees gaat ie eigenlijk nét te ver
Misschien een idee om ook een leuke beoordeling bij hem neer te zetten? Wordt die dan meteen geplaatst?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
http://link.marktplaats.nl/186585421Ik heb hardop zitten lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik em net teruglees gaat ie eigenlijk nét te ver![]()
![]()
http://link.marktplaats.nl/186585421SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik em net teruglees gaat ie eigenlijk nét te ver![]()
!
Gr gr EB
dat toetsenbord..quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:43 schreef bladerdeegroller het volgende:
Denk dat deze wel te trollen is.. 1 week actief op marktplaats en dat ding heeft geen accu en oplader. Overigens staat ie wel aan? (of het is een internetfoto..)
http://link.marktplaats.nl/421260441
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef giepen het volgende:
advertentie
Beste Hanneke,
voor mijn rave party's zit ik nog altijd met het probleem om pillen mee te nemen.
Heeft u veel ervaring met het meenemen van pillen en hoeveel pillen passen er in 1 doosje ?
Groetjes
Joop
-------------------
Sorry Joop,
dit zijn pillendoosjes voor verzamelaars.
Hanneke
-------------------
Beste Hanneke,
Dit begrijp ik uiteraard! ikzelf ben ook een fanatieke verzamelaar.
Met mijn vriendin madeleine, gaan wij alle rave's af en hebben daarbij al 100 verschillende pillen gehad !!
Graag wil ik nog weten hoeveel pillen er in het doosje passen, en of je er makkelijk de rave's mee binnenkomt.
alvast bedankt !
Joop
De rest volgt nog !!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:54 schreef giepen het volgende:
http://link.marktplaats.nl/420908765
Beste k van dijk,
Na een lange dag fietsen in de natuur heb ik altijd zin in een sprite. Met dit idee ging ik meteen op marktplaats kijken en wat denk je ? Meteen zie ik een mooie sprite !
Alleen wil ik nu graag weten of dit enkele sprite is, of meteen een hele doos of automaat.
Groeten,
Joop
dacht dat het een slechte copy/paste van paint was.. aangezien het op zo'n gewoon toetsenbord lijkt.. mwa.. 'k had namelijk meer zoiets in gedachten, is zeker een oudere versie dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Ehh, wat is daar mis mee?
Beste Yvonne,quote:Gezocht: Metropolitan draaifauteuil v Jeffrey Bernett. Liefst in leder (voorkeur: zwart of donkerbruin).
Graag hoor ik van je als je deze draaifauteuil in de aanbieding hebt. Vraagprijs en foto ajb toevoegen bij de email.
Beste Yvonne,quote:Beste Jolien,
Zojuist heb ik je een reactie gestuurd vanuit mijn mobiele telefoon, maar volgens mij ging het niet helemaal goed. Hierbij nogmaals:
Dank voor je reactie. Ik ben zeker een liefhebber, wat een prachtig design de fauteuils van Jeffrey Bernett. Graag ontvang ik een foto van je - er zijn diverse types van de Metropolitan, dus ik ben benieuwd welke fauteuil je hebt.
Mag ik je ook vragen, waarom je de fauteuil niet meer zelf wilt hebben?
Ik hoor graag van je.
Groet,
Yvonne
Beste Yvonne,quote:Beste Jolien,
Dit is eigenlijk een andere fauteuil dan dat ik eigenlijk zoek van Jeffrey Bernett (B&B Italia, type: Metropolitan).
Is de foto een foto van de gehele fauteuil; dus hoort het ijzeren onderstel ook bij de fauteuil? Zo ja, dan laat ik je aanbod liever voorbij gaan.
Ik hoor graag van je.
Yvonne
Er zijn gelukkig toch nog mensen die het leuk opnemen!quote:Heel hard gelachen heb ik toen ik de foto nog eens zag in combi met de mail. Mooi gemaakt hoor!
Geen interesse verder.
Groet,
Yvonne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YES IK HEB EINDELIJK IEMAND GEVONDEN DIE WIL ZORGEN VOOR MIJN NAZI-OPA!!11!
Wat zal ik terugsturen? Dat ie bij voorkeur een uniform aanmoet zodat het ijs tussen hem en mijn ouwe NSB'er eerder is gebroken...?quote:Beste Berend Klouw,
Ik realiseer mij dat de situatie waarin u zich met uw vader bevindt nogal bijzonder is.
Voor mij kan het een uitdaging zijn.
Uw open manier van reageren spreekt mij aan en daarom lijkt het mij ook wel een goed idee om een afspraak te maken om een duidelijk beeld te krijgen van de situatie en u dan ook van mijn kant kunt horen wat ik u te bieden heb.
Aankomende week, week 7, kan ik de volgende dagdelen: woensdagochtend/avond 16-02, donderdagochtend 17-02 vanaf ongeveer 10.00 u., vrijdagochtend/middag vanaf ongeveer 10.00 u.
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Harold MXXXXXX
Tel: 06 10XXXXXX
E-mailadres: hamazXXXXXX@hotmail.com
En ik zat serieus nog te denken "welke mongool wil nou een stoel waarbij je een stuk ijzer in je reet hebt zitten"quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:29 schreef IceBeach het volgende:
Er zijn gelukkig toch nog mensen die het leuk opnemen!![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:29 schreef IceBeach het volgende:
Beste Yvonne,
Ik denk dat ik de fauteuil heb die u zoekt. -knip-
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/186585421hamazxxxxx?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YES IK HEB EINDELIJK IEMAND GEVONDEN DIE WIL ZORGEN VOOR MIJN NAZI-OPA!!11!
[..]
Wat zal ik terugsturen? Dat ie bij voorkeur een uniform aanmoet zodat het ijs tussen hem en mijn ouwe NSB'er eerder is gebroken...?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:48 schreef Maanvis het volgende:
Ervaringen met Tari, de versiercoach???
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:48 schreef Maanvis het volgende:
Ervaringen met Tari, de versiercoach???
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/186585421wtf?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YES IK HEB EINDELIJK IEMAND GEVONDEN DIE WIL ZORGEN VOOR MIJN NAZI-OPA!!11!
[..]
Wat zal ik terugsturen? Dat ie bij voorkeur een uniform aanmoet zodat het ijs tussen hem en mijn ouwe NSB'er eerder is gebroken...?
Twiddel
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:15 schreef HeaN82 het volgende:
Versiercoach + verzorgingscoach![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[Politieclowns]quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:30 schreef ebayaccountje het volgende:
Ok wie durft er met één van deze te fukken?
http://kopen.marktplaats.(...)&postcode=&distance=
Hopelijk voor jou komt er wel humor uit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:24 schreef Prowl het volgende:
http://link.marktplaats.nl/421967848
Passen alle senseo pads hier in?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef HeaN82 het volgende:
Weg....:')![]()
[ link | afbeelding ]
[..]
Heeft u misschien ook een Large?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:20 schreef HeaN82 het volgende:
Medium Paranormaal Helderziende
[ link | afbeelding ]
Aangezien u helderziend bent hoef ik mijn problemen niet uit te leggen want u weet ze al.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:20 schreef HeaN82 het volgende:
Medium Paranormaal Helderziende
[ link | afbeelding ]
50 euro kost hetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:33 schreef Prowl het volgende:
[..]
Aangezien u helderziend bent hoef ik mijn problemen niet uit te leggen want u weet ze al.
Graag een oplossing.
Mvg.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:46 schreef HeaN82 het volgende:
Aangeboden een drinkmaat
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Gewaagd, maar zeker de moeite waard...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:08 schreef Hater het volgende:
Deze vrouw vraagt er gewoon om... wie doet deze?klik
Beste Jeroen,quote:Wij zoeken spullen voor een rommelmarkt.
Heeft u spullen die in de weg staan? Wij komen ze graag ophalen.
Mvg,
Jeroen
Hij is nog geïnteresseerd ook.quote:Beste Jolien,
Super, mogen we deze spullen gratis komen ophalen, dan is ophalen inderdaad geen probleem.
Mvg,
Jeroen
Subtiel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:46 schreef IceBeach het volgende:
- 3 complete skeletten (waarvan 2 van kunststof)
Dit is m'n eerste keer..quote:Beste ***,
Toevallig kwam ik net je advertentie op marktplaats tegen waarin je aangaf op zoek te zijn naar een band. Helaas heeft de zangeres van de band waarin ik speel ons enige tijd geleden verlaten naar aanleiding van een bizar ongeluk. Hoewel het lastig zal zijn haar te vervangen, lijk je me een geschikte kandidaat. Natuurlijk zouden we je graag ontmoeten voor een auditie. Eerst zal ik je echter wat meer informatie geven over onze band, om te kijken of onze stijl overeenkomt.
De band waarin ik speel is in 2007 opgericht en draagt de naam "De Osdoornse Ponycombinatie". Zoals de naam al zegt zijn wij gevestigd in Osdoorn, niet ver van Ter Apel. Onze specialiteit is country en western muziek, maar om een jonger publiek aan te spreken zijn we ook moderne muziek gaan spelen. Wij laten ons hierbij inspireren door de muziek van Britney Spears, Madonna en de Backstreet Boys. Wij denken dat jij prima bij dit vernieuwende imago past. Verder spelen wij vooral op schuurfeesten en partijen, waarbij we ons onderscheiden van andere lokale bands doordat wij onze entree maken op pony's (vandaar ook de naam Ponycombinatie). Ervaring met paarden is dus een pré, maar ook als je nog nooit op een paard hebt gezeten is het geen probleem: dat hebben we je zo geleerd.
Graag hoor ik van je,
Vriendelijke groet,
Oh, das best zielig eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:09 schreef Greenhorn het volgende:
Zangeres zoekt band
[..]
Dit is m'n eerste keer..
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:46 schreef HeaN82 het volgende:
Aangeboden een drinkmaat
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:21 schreef Cucumissativus het volgende:
Advertentie
Beste Monique,
Ik lees met veel aandacht uw advertentie over reiki bij dieren.
Wij zijn in het bezit van een giraf, het beestje heeft al veel meegemaakt in zijn jonge leventje en is door zijn ouders vanaf het begin met de nek aangekeken. Hij maakt een vrij sombere indruk en wij hebben het idee dat zijn "probleempjes" hem erg hoog zitten.
Kunt u iets voor hem betekenen?
Met vriendelijke groet,
K. Irahvi
Beste Simone,quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:08 schreef Hater het volgende:
Deze vrouw vraagt er gewoon om... wie doet deze?klik
quote:Hallo Gerard,
Nee de auto heeft geen gaspedaal.
Maar de hamster past wel in de auto, hij/zij moet dan wel geduwd worden.
Ik hoor het wel!
Mvg Marijke
Beste Marijke,quote:Hallo Gerard,
Ik denk dat er wel een gaspedaal en motortje kunnen worden ingebouwd, maar ik kan daar niet voor zorgen. Ik stuur de auto graag naar u op, dan kunt u dat misschien elders regelen.
Mvg Marijke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste Henk,
Naar aanleiding van je advertentie wou ik graag wat meer informatie hebben,
Ik ben al sinds het begin fan, en zou daarom graag willen weten welk album je aanbiedt.
Ik las dat het ging om Nooitgedagt, misschien is die nieuw, maar zover ik het weet, is Past Masters het nieuwste album van the Beatles, maarja, deze is ook alweer uit 1988, dus het zou me niks verbazen als ze een nieuw album hebben gemaakt. Verder zie ik ook iets over Ferdinand Rubens en J. grothaus, kun je mij iets meer vertellen over deze mensen, zijn dit de nieuwe bassist en zanger? Graag wil ik daar wat meer informatie over.
Mvg,
Hendrik Pouten.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:41 schreef Rockiejj het volgende:
Heb reactie van hem gehad:
Hoi Hendrik,
Bedankt voor je reactie.
Nooitgedagt is het nieuwste album, de nummers die daar op staan veroorzaken spontaan gaten in hout, stuk voor stuk scherpe nummers, in het geheel geen slijpers.
Ferdinand Rubens en J. Grothaus zijn niet echt nieuw eigenlijk maar een paar houterige saaie ouwe lullen die echter in hun leven menige zware klap te verduren hebben gehad, maar daar niet echt onder hebben geleden. Als echte rasartiesten zijn ze in staat om tot de kleine uurtjes door te gaan en zijn dan ook niet bang voor de man met de hamer.
Deze heren hebben bewezen wel degelijk te kunnen bijdragen aan een goede performance , zoals bij "De Kast" en Dik Hout" waar ze een bijdrage hebben geleverd om van "De Kast "een samenhangend geheel te maken.
Hun prijzen stijgen helaas met het verstrijken der jaren wel tot dramatische hoogten, dus voor verzamelaars zoals jij en ik zit hier zeker muziek in.
groetjes,
Henk
Wat een geniaal antwoordquote:Op zondag 13 februari 2011 12:41 schreef Rockiejj het volgende:
Hoi Hendrik,
Bedankt voor je reactie.
Nooitgedagt is het nieuwste album, de nummers die daar op staan veroorzaken spontaan gaten in hout, stuk voor stuk scherpe nummers, in het geheel geen slijpers.
Ferdinand Rubens en J. Grothaus zijn niet echt nieuw eigenlijk maar een paar houterige saaie ouwe lullen die echter in hun leven menige zware klap te verduren hebben gehad, maar daar niet echt onder hebben geleden. Als echte rasartiesten zijn ze in staat om tot de kleine uurtjes door te gaan en zijn dan ook niet bang voor de man met de hamer.
Deze heren hebben bewezen wel degelijk te kunnen bijdragen aan een goede performance , zoals bij "De Kast" en Dik Hout" waar ze een bijdrage hebben geleverd om van "De Kast "een samenhangend geheel te maken.
Hun prijzen stijgen helaas met het verstrijken der jaren wel tot dramatische hoogten, dus voor verzamelaars zoals jij en ik zit hier zeker muziek in.
groetjes,
Henk
Geweldige fotoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:39 schreef Cucumissativus het volgende:
Beste Reikimaster,
Onze giraf (Heinz heet hij) is onderdeel van circus Solero.
Hij heeft gezelschap van een tamme kameel en van onze hond. De vriendschap gaat niet vlekkeloos, steeds komt Heinz op hoge poten naar ons toe als er weer ruzie in de lucht hangt. Hij voelt zich duidelijk buitengesloten maar doet ook erg uit de hoogte jegens zijn kameraadjes.
Om meer contact met hem te krijgen hebben wij onze hond het volgende pakje gegeven: (foto zie bijlage), maar het waarderen zit er niet in.
[ afbeelding ]
Kunt u met handoplegging iets aan zijn humeur doen?
quote:Verkoper
Zodiac rubber boot + trailer + jonson 25 pk motor
KenmerkenConditie: Gebruikt Merk: Zodiac Materiaal bodem: Aluminium Beschrijving TE koop aangeboden ZODIAC rubber boot + TRAILER + JONSON 25 PK MOTOR , Aluminium vloer en hautun voor dek , sturdrij mosser bedingen ,met zo goed als nieuwe trailer ,eventuelelektris lier ,geschkt voor water skij en afdeek kleed ,wegens gezondheid problem moet weg ,>>>>>> ook wel ruilen GUAD 500 cc tot 300 met kenteken <<<<<<<<<<
Ik:
IK reageer boot NU + bod Ik bied Geld + Money +Poen Ik houd Water Skij en HAUTEN dek Is ie ook geschkt om TRAILER mee te kijken?
>>>>>>>>>>>Doei<<<<<<<<<<<
>>>>>>>>>Tjibbe FOKstra!<<<<<
linkquote:Op zondag 13 februari 2011 20:47 schreef jamesstewart het volgende:
Ik wil er ook een maken
Weet iemand een leuk voorwerp waar ik op moet reageren?
Of een leuk onderwerp/dier/ding dat ik moet plaatsen?
Beste Monique,quote:Wat voor soort varkentjes zijn het? Is er leeftijdsverschil? Mannetjes ... vrouwtjes?
Er is even te weinig ruimte tussen de varkens. Zet ze een tijdje bij elkaar uit de buurt, is misschien een optie. Ze mogen elkaar niet zo op dit moment?
Mocht er geen verbetering zijn of geen mogelijkheid tot separatie, dan kan ik wel een Reikibehandeling geven aan de situatie.
Vriendelijke groet Monique
quote:De situatie een Reikibehandeling geven, betekend dat ik de Reiki op afstand stuur naar de situatie hoe die nu is tussen de 2 varkens. De energie van de Reiki komt bij de varkens aan. De behandeling duurt ongeveer 20-30 minuten. Er zullen een aantal behandelingen nodig zijn. Voor deze behandeling heb ik een foto nodig van uw varkens. Kunt u die mij sturen via de mail? Heeft u interesse in deze behandeling?
Ik hoor graag van u.
Vriendelijke groet
Monique
Probeer haar te versierenquote:
http://link.marktplaats.nl/422945636quote:Omdat wij geen brug hebben is de auto voor u op zn kant gezet zodat u gelijk de bodem kan inspecteren op roest en dergelijke Zo hoeft u niet de broek vies te maken omdat u zo nodig onder de auto wilt kruipen met een zaklamp.
Goed idee ja, maar wil het nog wel even uitrekkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Probeer haar te versieren
Beste Monique,
blabla die reikie voor de varkens lijkt me wel wat blabla. Misschien kun jij me ook helpen met mijn andere probleem, betreffende mijn vrouw? Je lijkt me een ardige vrouw Monique, en ik zou je graag beter leren kennen.
Zoiets, ga verder over je vrouw
Vraag haar of ze aan groepskorting doet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Probeer haar te versieren
Beste Monique,
blabla die reikie voor de varkens lijkt me wel wat blabla. Misschien kun jij me ook helpen met mijn andere probleem, betreffende mijn vrouw? Je lijkt me een ardige vrouw Monique, en ik zou je graag beter leren kennen.
Zoiets, ga verder over je vrouw
Als ze aan groepskorting doet, ken ik ook nog wel iemand met een depressieve zeekomkommer denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:30 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Vraag haar of ze aan groepskorting doet?
Die giraf van mij moet ook nog een sessie hebben.
"Geachte Joopquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:54 schreef giepen het volgende:
http://link.marktplaats.nl/420908765
Beste k van dijk,
Na een lange dag fietsen in de natuur heb ik altijd zin in een sprite. Met dit idee ging ik meteen op marktplaats kijken en wat denk je ? Meteen zie ik een mooie sprite !
Alleen wil ik nu graag weten of dit enkele sprite is, of meteen een hele doos of automaat.
Groeten,
Joop
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:32 schreef giepen het volgende:
[..]
"Geachte Joop
Bedankt voor je reactie
Dit is op dit moment de enige sprite
Wij hebben wel diverse andere caravans staan
Met vriendelijke groet,
Dhr. K."
-----------
Beste,
Bedankt voor de snelle reactie.
Uit uw mail kan ik opmaken dat heb om een enkele Sprite gaat.
Nu rest de vraag nog; is dit een 33cl blikje of een 25cl flesje ?
Als het om het 33cl blikje gaat, dan zie ik af van het koop.
Gaat het om het 25cl flesje, dan biedt ik ¤1,50 k.k.
Met vriendelijke groet,
Joop
--------------
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef prutvent het volgende:
Lieve Monique,
ik moet toegeven dat ik niet zo bekend ben met het Reiki-fenomeen maar heb er wel mooie dingen over gehoord maar ik kan me niet voorstellen hoe dat bij dieren werkt!! Op wat voor manier 'stuurt' u dan Reiki op afstand, kunt u uitleggen hoe dat werkt? Het klinkt fantastisch en zou misschien wel de perfecte oplossing zijn voor ons. Uiteraard sta ik er wel voor open, maar een Reikibehandeling puur en alleen op de varkens helpt mijn huidige thuissituatie niet... Misschien kun jij me ook helpen met mijn andere probleem, betreffende mijn vrouw? Je lijkt me een aardige vrouw Monique, en ik zou je graag beter leren kennen...
Bijgevoegd zijn trouwens de foto's van de varkens, Bacon en Babe.
De foto van Babe is genomen door mijn vrouw toen we ontdekten dat Babe een stukje van zijn oor had opgegeten! Hij maakt het nu goed hoor. Kun je de varkens 'lezen' vanaf de foto's, aura's zien enzo? Want mijn vrouw zegt dat ze aura'a kan lezen maar dat geloof ik niet, dat zegt ze alleen maar omdat ze er een boek over gelezen heeft. Als ze haar tijd zou besteden aan het huishouden in plaats van kennis opdoen dan zou het niet zo'n zwijnenstal zijn thuis. Maar goed, ik ratel een beetje door! Hoe oud ben je eigenlijk Monique? Vertel eens wat over jezelf?
Nou veel liefs!
Geer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is zelf gemaakt, net als vele andere.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:41 schreef Rockiejj het volgende:
Hoi Hendrik,
Bedankt voor je reactie.
groetjes,
Henk
Pics doen het niet mang!?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef prutvent het volgende:
Lieve Monique,
ik moet toegeven dat ik niet zo bekend ben met het Reiki-fenomeen maar heb er wel mooie dingen over gehoord maar ik kan me niet voorstellen hoe dat bij dieren werkt!! Op wat voor manier 'stuurt' u dan Reiki op afstand, kunt u uitleggen hoe dat werkt? Het klinkt fantastisch en zou misschien wel de perfecte oplossing zijn voor ons. Uiteraard sta ik er wel voor open, maar een Reikibehandeling puur en alleen op de varkens helpt mijn huidige thuissituatie niet... Misschien kun jij me ook helpen met mijn andere probleem, betreffende mijn vrouw? Je lijkt me een aardige vrouw Monique, en ik zou je graag beter leren kennen...
De foto van Babe is genomen door mijn vrouw toen we ontdekten dat Babe een stukje van zijn oor had opgegeten! Hij maakt het nu goed hoor. Kun je de varkens 'lezen' vanaf de foto's, aura's zien enzo? Want mijn vrouw zegt dat ze aura'a kan lezen maar dat geloof ik niet, dat zegt ze alleen maar omdat ze er een boek over gelezen heeft. Als ze haar tijd zou besteden aan het huishouden in plaats van kennis opdoen dan zou het niet zo'n zwijnenstal zijn thuis. Maar goed, ik ratel een beetje door! Hoe oud ben je eigenlijk Monique? Vertel eens wat over jezelf?
Nou veel liefs!
Geer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Luciferistquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:17 schreef Fucus het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://link.marktplaats.nl/422945636
Welke Fok!ker is de schuldige?
Jammerquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:23 schreef prutvent het volgende:
Ik denk niet dat ik nog een antwoord krijg.
http://verzamelen.marktpl(...)ZoxQ&fta_ind=13&fs=1quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:20 schreef Untiteld het volgende:
Ik ga er zelf ook een verzinnen =D
Iemand een goede advertentie?
Check alle advertentiesquote:Op zondag 20 februari 2011 00:36 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb het echt niet meer...
http://link.marktplaats.nl/420682450
![]()
Ah komop, iemand moet hier toch iets mee kunnen!
Hallo Gerard,quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef prutvent het volgende:
Lieve Monique,
Nou veel liefs!
Geer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ga ik doen =Dquote:Op zondag 20 februari 2011 00:36 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb het echt niet meer...
http://link.marktplaats.nl/420682450
![]()
Ah komop, iemand moet hier toch iets mee kunnen!
quote:Beste ---,
Ik heb wel degelijk interesse in het zeemeermin pak, ik had een paar doeleinden in gedachten.
Maar ik weet niet voor welke doeleinden hij allemaal gebruikt van worden behalve voor feesten (zoals in de beschrijving). Kunt u opnoemen wat voor doeleinden u bedoelt?
Welke maat is het pak? Van welke stof is het gemaakt (ik ben allergisch voor een aantal stoffen)?
Groeten,
Bernd
Hahaha die reactiequote:Op zondag 20 februari 2011 18:45 schreef prutvent het volgende:
[..]
Hallo Gerard,
Je vind het vast goed dat we één ding tegelijk doen, toch? Eerst de situatie tussen de varkens. Daarna zien we wel verder. De behandeling van de varkens kan op afstand. De foto's zijn duidelijk genoeg.
Reiki-energie kost niets. Ik reken wel de tijd dat ik met de behandeling bezig ben (20-40 min.). Ik reken ¤ 15,- per behandeling voor dieren. Ik zal u geen rekening sturen voor 2 dieren omdat het hier gaat om de wisselwerking tussen de twee. Wat ik nog graag wil weten is of één van beide dieren medicatie gebruikt of onder behandeling is van een dierenarts. En zo ja, waarvoor.
Zie voor verdere tarieven http://****.
U kunt het bedrag overmaken op ***** t.n.v. *****. Zodra de betaling binnen is maak ik met u een afspraak wanneer de behandeling kan plaatsvinden. Daarvoor is het handig als ik een vast telefoon nummer van u heb. Het is niet onwaarschijnlijk dat er meer als één behandeling nodig is.
Vriendelijke groet
Monique
quote:Beste ut---,
Ik heb wel degelijk interesse in het zeemeermin pak, ik had een paar doeleinden in gedachten.
Maar ik weet niet voor welke doeleinden hij allemaal gebruikt van worden behalve voor feesten (zoals in de beschrijving). Kunt u opnoemen wat voor doeleinden u bedoelt?
Welke maat is het pak? Van welke stof is het gemaakt (ik ben allergisch voor een aantal stoffen)?
Groeten,
Bernd
Wat zal ik terug sturen?quote:Beste Bernd,
het pak is van gewone katoen gemaakt.
en overal voor te gebruiken
is ongeveer maat 38/40 zelf gemaakt.
groetjes ut---
Als dat een vrouw isquote:Op maandag 21 februari 2011 13:16 schreef IceBeach het volgende:
Zo ff een berichtje sturen naar die vrouw met dat zeemeermin pak.Afgelopen tijd ook weinig meer gestuurd en helaas ook vrij weinig grappige reacties gehad.
zij:quote:Beste Nelly,
hallo kunt u mei wat meer informaatie geeven over de zogenaamdte GRTIS boekenleger? wat beteekent pre cies de afkorting GRTIS? en wat is de kleur er van dan?
ik zie uw andwoord tegemoet sorrie voor mein slechte ne derlands ik ben ge importeerd.
groetje Daan
quote:Hallo Daan,
Sorry, ik had een tikfoutje gemaakt, het moet natuurlijk zijn gratis boekenlegger en ik heb er verschillende, het zijn reklame-boekenleggers uit Woerden, b.v. van de bibliotheek of een boekhandel.
Met vriendelijke groet,
Nelly
ikquote:Hallo Daan,
Hier ben ik nog even, ik heb de advertentie veranderd.
Mvg Nelly.
zijquote:Hallo nelly,
ha ha ok ik zie het tikfoutje kan gebeuren niks aan te doen. Ik snap te het al niet door mijn slechte neder lands komt omdat ik ge importeerd ben. maar doe mij graag de boekenlegger van de bibioltheek. wat kost de boekenlegger?
oh en wat be tekent Mvg?,
groeten, Daan
ikquote:Hallo Daan,
En je hebt zo'n Nederlandse naam of heet je zo niet echt.
De boekenlegger zou gratis zijn bij het Peter Rabbit and friends notitieblok.
Maar je mag ook alleen de boekenlegger voor ¤ 0,50 + ¤ 0,46 verzendkosten. Zeg maar wat je wilt.
Mvg (Met vriendelijke groeten) Nelly.
zijquote:Hallo Nelly dank voor je leuke mail.
Ik heet echt Daan en ik kom gewoon niet hiervandaan ik ben ge importeerd uit zweden. en 0,50 cent vind ik te duur dan koop ik liever een beeldje op de rommelmarkt.
Mvg, Daan
grquote:Hallo Daan,
Je hebt groot gelijk. Ik ben ook gek op rommelmarkten en kringloopwinkels, vandaar dat mijn huis nu (te) vol staat en ik aan het opruimen ben.
Ik hoop dat je een beeld van beeldje vind.
Mvg Nelly.
Mooie zeemeerminquote:
Haha, je laatste reactiequote:Op maandag 21 februari 2011 20:22 schreef Dhaha het volgende:
hoi
ok. advertentie: http://link.marktplaats.nl/416181879
ik
[..]
zij:
[..]
[..]
ik
[..]
zij
[..]
ik
[..]
zij
[..]
gr
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Na een oorzaak komt altijd een gevoel!quote:KAMER SCHILDEREN!!!
SCHILDERSBEDRIJF BENADERDE ONS OMDAT EEN WERKNEMER REGELMATIG ZIEK WAS, ZWART WERKTE EN STERKER NOG: MET DE SPULLEN VAN ZIJN BAAS!!
iK WILDE ALLES VAN DEZE MAN WETEN, EN KWAM DE MAN "TOEVALLIG"TEGEN IN EEN KROEG.
NA DIVERSE LEUKE GESPREKKEN OVER HET WEER, HOE SLECHT AJAX WEER EENS SPEELDE GAF IK AAN DAT MIJN DOCHTER EEN KAMER VAN MIJ KREEG IN AMSTERDAM. MAAR MOEST ALLEEN NOG EVEN GESCHILDERD WORDEN.
HIJ GAF AAN SCHILDER TE ZIJN EN DE VOLGENDE DAG WAS HIJ AL AAN HET SCHILDEREN MET POTTEN VERF VAN ZIJN BAAS.
IK HAD NATUURLIJK VOOR MIJN DOCHTER ALLES OP FILMGEZET EN OOK ZIJN SCHILDERKUNSTEN.
GEVOEL: STAANDE VOET ONTSLAG.
WANT VOORKOMEN IS BETER DAN GENEZEN, U BENT GEWAARSCHUWD.
BIJ TWIJFEL BEL DAN DIRECT : *****************.
Die eerstequote:Op donderdag 17 maart 2011 12:05 schreef Arnevld het volgende:
Ik ben er met een begonnen, op het moment ben ik aan het reageren op een postzegel en een boot.
Bij de boot zeg ik dat ik van watersport.nl ben en met meerdere vrouwen wil varen en of de boot aan mijn verwachtingen voldoet.
Bij de postzegel vraag ik of er aan gelikt is omdat ik bang ben dat mijn verzameling besmet wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tweede : http://postzegels-munten.(...)-101-gestempeld.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindbaas jongeh!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:14 schreef Arnevld het volgende:
Eerste : http://watersport.marktpl(...)cl-boot-trailer.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tweede : http://postzegels-munten.(...)-101-gestempeld.htmlH. TrollieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is dit
Niet om dequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:44 schreef Arnevld het volgende:
Ik kreeg zojuist een mailtje met :
Reactie:
Beste H, Trollie, Alles kan op deze boot, er zit zelfs een cabin in.
Kunnen we wat met u afspreken?
en dan verder de gegevens van die man.
Hoe speel ik hierop in?
Het gaat om die boot!
je kunt ook zelf actie ondernemen pik!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |