quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:15 schreef HeaN82 het volgende:
Versiercoach + verzorgingscoach![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[Politieclowns]quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:30 schreef ebayaccountje het volgende:
Ok wie durft er met één van deze te fukken?
http://kopen.marktplaats.(...)&postcode=&distance=
Hopelijk voor jou komt er wel humor uit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:24 schreef Prowl het volgende:
http://link.marktplaats.nl/421967848
Passen alle senseo pads hier in?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef HeaN82 het volgende:
Weg....:')![]()
[ link | afbeelding ]
[..]
Heeft u misschien ook een Large?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:20 schreef HeaN82 het volgende:
Medium Paranormaal Helderziende
[ link | afbeelding ]
Aangezien u helderziend bent hoef ik mijn problemen niet uit te leggen want u weet ze al.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:20 schreef HeaN82 het volgende:
Medium Paranormaal Helderziende
[ link | afbeelding ]
50 euro kost hetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:33 schreef Prowl het volgende:
[..]
Aangezien u helderziend bent hoef ik mijn problemen niet uit te leggen want u weet ze al.
Graag een oplossing.
Mvg.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:46 schreef HeaN82 het volgende:
Aangeboden een drinkmaat
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Gewaagd, maar zeker de moeite waard...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:08 schreef Hater het volgende:
Deze vrouw vraagt er gewoon om... wie doet deze?klik
Beste Jeroen,quote:Wij zoeken spullen voor een rommelmarkt.
Heeft u spullen die in de weg staan? Wij komen ze graag ophalen.
Mvg,
Jeroen
Hij is nog geïnteresseerd ook.quote:Beste Jolien,
Super, mogen we deze spullen gratis komen ophalen, dan is ophalen inderdaad geen probleem.
Mvg,
Jeroen
Subtiel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:46 schreef IceBeach het volgende:
- 3 complete skeletten (waarvan 2 van kunststof)
Dit is m'n eerste keer..quote:Beste ***,
Toevallig kwam ik net je advertentie op marktplaats tegen waarin je aangaf op zoek te zijn naar een band. Helaas heeft de zangeres van de band waarin ik speel ons enige tijd geleden verlaten naar aanleiding van een bizar ongeluk. Hoewel het lastig zal zijn haar te vervangen, lijk je me een geschikte kandidaat. Natuurlijk zouden we je graag ontmoeten voor een auditie. Eerst zal ik je echter wat meer informatie geven over onze band, om te kijken of onze stijl overeenkomt.
De band waarin ik speel is in 2007 opgericht en draagt de naam "De Osdoornse Ponycombinatie". Zoals de naam al zegt zijn wij gevestigd in Osdoorn, niet ver van Ter Apel. Onze specialiteit is country en western muziek, maar om een jonger publiek aan te spreken zijn we ook moderne muziek gaan spelen. Wij laten ons hierbij inspireren door de muziek van Britney Spears, Madonna en de Backstreet Boys. Wij denken dat jij prima bij dit vernieuwende imago past. Verder spelen wij vooral op schuurfeesten en partijen, waarbij we ons onderscheiden van andere lokale bands doordat wij onze entree maken op pony's (vandaar ook de naam Ponycombinatie). Ervaring met paarden is dus een pré, maar ook als je nog nooit op een paard hebt gezeten is het geen probleem: dat hebben we je zo geleerd.
Graag hoor ik van je,
Vriendelijke groet,
Oh, das best zielig eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:09 schreef Greenhorn het volgende:
Zangeres zoekt band
[..]
Dit is m'n eerste keer..
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:46 schreef HeaN82 het volgende:
Aangeboden een drinkmaat
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:21 schreef Cucumissativus het volgende:
Advertentie
Beste Monique,
Ik lees met veel aandacht uw advertentie over reiki bij dieren.
Wij zijn in het bezit van een giraf, het beestje heeft al veel meegemaakt in zijn jonge leventje en is door zijn ouders vanaf het begin met de nek aangekeken. Hij maakt een vrij sombere indruk en wij hebben het idee dat zijn "probleempjes" hem erg hoog zitten.
Kunt u iets voor hem betekenen?
Met vriendelijke groet,
K. Irahvi
Beste Simone,quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:08 schreef Hater het volgende:
Deze vrouw vraagt er gewoon om... wie doet deze?klik
quote:Hallo Gerard,
Nee de auto heeft geen gaspedaal.
Maar de hamster past wel in de auto, hij/zij moet dan wel geduwd worden.
Ik hoor het wel!
Mvg Marijke
Beste Marijke,quote:Hallo Gerard,
Ik denk dat er wel een gaspedaal en motortje kunnen worden ingebouwd, maar ik kan daar niet voor zorgen. Ik stuur de auto graag naar u op, dan kunt u dat misschien elders regelen.
Mvg Marijke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste Henk,
Naar aanleiding van je advertentie wou ik graag wat meer informatie hebben,
Ik ben al sinds het begin fan, en zou daarom graag willen weten welk album je aanbiedt.
Ik las dat het ging om Nooitgedagt, misschien is die nieuw, maar zover ik het weet, is Past Masters het nieuwste album van the Beatles, maarja, deze is ook alweer uit 1988, dus het zou me niks verbazen als ze een nieuw album hebben gemaakt. Verder zie ik ook iets over Ferdinand Rubens en J. grothaus, kun je mij iets meer vertellen over deze mensen, zijn dit de nieuwe bassist en zanger? Graag wil ik daar wat meer informatie over.
Mvg,
Hendrik Pouten.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |