quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef giepen het volgende:
advertentie
Beste Hanneke,
voor mijn rave party's zit ik nog altijd met het probleem om pillen mee te nemen.
Heeft u veel ervaring met het meenemen van pillen en hoeveel pillen passen er in 1 doosje ?
Groetjes
Joop
-------------------
Sorry Joop,
dit zijn pillendoosjes voor verzamelaars.
Hanneke
-------------------
Beste Hanneke,
Dit begrijp ik uiteraard! ikzelf ben ook een fanatieke verzamelaar.
Met mijn vriendin madeleine, gaan wij alle rave's af en hebben daarbij al 100 verschillende pillen gehad !!
Graag wil ik nog weten hoeveel pillen er in het doosje passen, en of je er makkelijk de rave's mee binnenkomt.
alvast bedankt !
Joop
De rest volgt nog !!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:54 schreef giepen het volgende:
http://link.marktplaats.nl/420908765
Beste k van dijk,
Na een lange dag fietsen in de natuur heb ik altijd zin in een sprite. Met dit idee ging ik meteen op marktplaats kijken en wat denk je ? Meteen zie ik een mooie sprite !
Alleen wil ik nu graag weten of dit enkele sprite is, of meteen een hele doos of automaat.
Groeten,
Joop
dacht dat het een slechte copy/paste van paint was.. aangezien het op zo'n gewoon toetsenbord lijkt.. mwa.. 'k had namelijk meer zoiets in gedachten, is zeker een oudere versie dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Ehh, wat is daar mis mee?
Beste Yvonne,quote:Gezocht: Metropolitan draaifauteuil v Jeffrey Bernett. Liefst in leder (voorkeur: zwart of donkerbruin).
Graag hoor ik van je als je deze draaifauteuil in de aanbieding hebt. Vraagprijs en foto ajb toevoegen bij de email.
Beste Yvonne,quote:Beste Jolien,
Zojuist heb ik je een reactie gestuurd vanuit mijn mobiele telefoon, maar volgens mij ging het niet helemaal goed. Hierbij nogmaals:
Dank voor je reactie. Ik ben zeker een liefhebber, wat een prachtig design de fauteuils van Jeffrey Bernett. Graag ontvang ik een foto van je - er zijn diverse types van de Metropolitan, dus ik ben benieuwd welke fauteuil je hebt.
Mag ik je ook vragen, waarom je de fauteuil niet meer zelf wilt hebben?
Ik hoor graag van je.
Groet,
Yvonne
Beste Yvonne,quote:Beste Jolien,
Dit is eigenlijk een andere fauteuil dan dat ik eigenlijk zoek van Jeffrey Bernett (B&B Italia, type: Metropolitan).
Is de foto een foto van de gehele fauteuil; dus hoort het ijzeren onderstel ook bij de fauteuil? Zo ja, dan laat ik je aanbod liever voorbij gaan.
Ik hoor graag van je.
Yvonne
Er zijn gelukkig toch nog mensen die het leuk opnemen!quote:Heel hard gelachen heb ik toen ik de foto nog eens zag in combi met de mail. Mooi gemaakt hoor!
Geen interesse verder.
Groet,
Yvonne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YES IK HEB EINDELIJK IEMAND GEVONDEN DIE WIL ZORGEN VOOR MIJN NAZI-OPA!!11!
Wat zal ik terugsturen? Dat ie bij voorkeur een uniform aanmoet zodat het ijs tussen hem en mijn ouwe NSB'er eerder is gebroken...?quote:Beste Berend Klouw,
Ik realiseer mij dat de situatie waarin u zich met uw vader bevindt nogal bijzonder is.
Voor mij kan het een uitdaging zijn.
Uw open manier van reageren spreekt mij aan en daarom lijkt het mij ook wel een goed idee om een afspraak te maken om een duidelijk beeld te krijgen van de situatie en u dan ook van mijn kant kunt horen wat ik u te bieden heb.
Aankomende week, week 7, kan ik de volgende dagdelen: woensdagochtend/avond 16-02, donderdagochtend 17-02 vanaf ongeveer 10.00 u., vrijdagochtend/middag vanaf ongeveer 10.00 u.
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Harold MXXXXXX
Tel: 06 10XXXXXX
E-mailadres: hamazXXXXXX@hotmail.com
En ik zat serieus nog te denken "welke mongool wil nou een stoel waarbij je een stuk ijzer in je reet hebt zitten"quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:29 schreef IceBeach het volgende:
Er zijn gelukkig toch nog mensen die het leuk opnemen!![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:29 schreef IceBeach het volgende:
Beste Yvonne,
Ik denk dat ik de fauteuil heb die u zoekt. -knip-
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/186585421hamazxxxxx?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YES IK HEB EINDELIJK IEMAND GEVONDEN DIE WIL ZORGEN VOOR MIJN NAZI-OPA!!11!
[..]
Wat zal ik terugsturen? Dat ie bij voorkeur een uniform aanmoet zodat het ijs tussen hem en mijn ouwe NSB'er eerder is gebroken...?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:48 schreef Maanvis het volgende:
Ervaringen met Tari, de versiercoach???
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:48 schreef Maanvis het volgende:
Ervaringen met Tari, de versiercoach???
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/186585421wtf?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YES IK HEB EINDELIJK IEMAND GEVONDEN DIE WIL ZORGEN VOOR MIJN NAZI-OPA!!11!
[..]
Wat zal ik terugsturen? Dat ie bij voorkeur een uniform aanmoet zodat het ijs tussen hem en mijn ouwe NSB'er eerder is gebroken...?
Twiddel
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:15 schreef HeaN82 het volgende:
Versiercoach + verzorgingscoach![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[Politieclowns]quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:30 schreef ebayaccountje het volgende:
Ok wie durft er met één van deze te fukken?
http://kopen.marktplaats.(...)&postcode=&distance=
Hopelijk voor jou komt er wel humor uit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:24 schreef Prowl het volgende:
http://link.marktplaats.nl/421967848
Passen alle senseo pads hier in?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef HeaN82 het volgende:
Weg....:')![]()
[ link | afbeelding ]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |