quote:
Beschrijving
GETUIGEN GEZOCHT !!! mag ook anoniem !!!
Wie heeft iets gezien of gemerkt van vernieling beschadiging van
VW GOLF TDI BLAUW metallic
beide zijkanten dak en motorkap !!! in de nacht van 5 op 6 Februari '11
op de hoek geparkeerd Maasstraat - Louisehof uiteraard is beloning
hier op zijn plaats bij de juiste TIP !!! u kunt ons bereiken onder nr.
Beste [naam],
Ik woon in de buurt van Heesch; Nistelrode.
In de nacht van 5/6 februari zag ik een groot wit licht uit de hemel komen. Het leek
net alsof een hemels leger met schijnwerpers naar beneden scheen... Zoiets heb ik
echt nog nooit eerder gezien.
Daarna zag ik een enorm groot voorwerp dalen. Het leek op een reusachtige donut,
maar dan van metaal. Er zat overigens geen poedersuiker op, mocht u zich dat
afvragen. Daarna zag ik een groep van 20 in zwart geklede figuren uitstappen
en naar uw auto lopen. Van de rest herinner ik me niets meer. Waarschijnlijk een
blackout.
De volgende ochtend werd ik wakker met een enorme hoofdpijn, twee blauwe plekken
bij mijn slapen en mijn man vond resten van extreme tranquillizers in mijn auto.. Toen
zag ik dat uw auto was vernield.
Hoop dat ik heb kunnen helpen.
Jolien
quote:
Beste Jolien
Dank voor je tijd en aandacht maar wat moet ik hiermee kan dit verhaal toch niet meenemen naat de Polite?
Ik neem aan dat je een droom uitlegt en je niet van Nistelrode naar Heesch kunt kijken nogmaals
dank en groet [naam]
Beste [naam],
Ik ben erg blij dat ik u heb kunnen helpen. Het is inderdaad een lastige situatie en ik denk
inderdaad dat de politie verder niet heel veel met dit verhaal kan doen. Ze kunnen moeilijk
een huiszoekingsbevel aanvragen als ze niet weten uit welk universum deze vreemde wezens
kwamen..
Wel ben ik bij dat ik u wat 'closure' heb kunnen geven. U weet nu wat er gebeurd is en we
kunnen nu allemaal verder met ons leven. Graag verneem ik het e.e.a. over het tipgeld dat
u hebt uitgeloofd.
Met vriendelijke groet,
Jolien
P.s. Ik was in Heesch op bezoek bij een vriendin toen ik het voorval zag gebeuren.
quote:
Beste Jolien
Dit is geen bruikbare tip ik kan nier helemaal niets mee en je helpt ook niet.
Nogmaals het zal een droom zijn geweest daar past geen beloning bij beetje raar dat je hier naar vraagt als volwassen persoon snap je dit toch zelf ook.
Ik heb geen zin en tijd voor dit soort onzin we hebben als een probleem genoeg droom maar verder fijne dag verder groet uit Heesch
Beste [naam],
Ik begrijp niet waarom u op deze manier reageert? Ik doe alle moeite om u bij te staan met
alle dingen die ik die nacht heb waargenomen. U weet toch ook wel dat er veel meer tussen
hemel en aarde dan dat wij kunnen zien?
Mijn man kan bevestigen dat ik nooit droom in mijn slaap. In mijn hele leven heb ik ook nog
geen enkele keer geslaapwandeld. Deze feiten spreken echt wel voor zich.
U probeert mij toch niet op te lichten, hoop ik? Ik doe moeite om u te helpen en u denkt mij
zomaar af te kunnen schepen...
Als u uw eerdere reactie wilt herzien en u het met mij wil hebben over het tipgeld dan praten
we nergens meer over, akkoord?
Met vriendelijke groet,
Jolien
quote:
Beste Jolien
Nee, ik kan dit verhaal meenemen naar de politie zoals ik zei maar is zeker geen bruikbare tips maar u probeert mensen geld afhandig te maken ik heb niet mer tussen hemel en aarde.
Eeen auto die vernietigd is nu ophouden anders gaat hij gelijk mee met de aangifte u licht mensen op met wazige verhalen.
Succes verder vr gr [naam]
Beste [naam],
Ik probeer u niet op te lichten. Ik probeer u alleen te helpen.
Jammer dat het zo moet lopen.. Hopelijk realiseert u zich wat dit doet met mijn zelfbeeld.
Dit zal waarschijnlijk resulteren in heftige automutilatie van mijn kant. Hopelijk weet u wat
u doet.
In 2000 geloofde ook niemand mij toen ik zei dat er binnen 1,5 jaar een grote aanslag
zou komen en raad eens wat er later gebeurde met de Twin Towers? Wanneer u over
een paar jaar ontvoerd wordt door aliens, denk dan nog eens terug aan mij.
Karma is a bitch.
Jolien
Daarna niets meer gehoord.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.