Vind het al opvallend dat hij überhaupt op je eerste mail is ingegaan, en daarna nóg eens twee keer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Geachte Berend Klouw,
ben je wel helemaal goed bij je hoofd? Ik studeer ook diergeneeskunde (Gent 5e jaar), maar zou het niet in mijn hoofd halen om zieke dieren te verzamelen en ze als "proefkonijn" te gebruiken om eens lekker te oefenen!!! Je zit pas in het 1e jaar en weet dus nog NIETS van diegeneeskunde. Zou je niet eerst eens afstuderen en dan pas gaan proberen om dieren te genezen volgens de reguliere weg? Dit is dieren mishandeling en ik geloof niet dat deze wijze van handelen je aangeraden word vanuit je opleiding, want dit kan echt niet.
Groeten,
Tamar de Graaf
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:48 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Deze had ik ook ooit nog eens op MP gezet, dat mensen ook nog echt de moeite nemen om te reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Opzich wel een begrijpelijke reactie hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb geen idee wat dit stuk antiek voor moet stellen of wat de functie ervan is dus ik heb maar geïmproviseerd en net gedaan of het een deurstop is..Wat doe ik hier?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:54 schreef tdrone het volgende:
geen idee of ik het zo goed heb gedaan want het is mijn eerste keer:
aparte antieke schaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb geen idee wat dit stuk antiek voor moet stellen of wat de functie ervan is dus ik heb maar geïmproviseerd en net gedaan of het een deurstop is..![]()
Zoiets moet je eigenlijk doen met een fruitschaal ofzo
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/397187842
Beste Vaarschool ijssel,
Binnenkort gaan mijn vrouw Anja en ik samen met de kids op wintersport. Aangezien onze kleinste van 5 jaar nogal ADHD heeft willen wij hem de reis vermaken met een filmpje. (De reis duurt zo'n 11 uur) Daarom heb ik een vraagje over de XELOS televisie. Word de televisie heet als hij een tijdje aanstaat? Ik zou namelijk niet willen dat wanneer de kinderen op de achterbank televisie zitten te kijken ze hun benen verbranden door de warmte die de tv afstraalt, als u snapt wat ik bedoel.
Alvast bedankt!
Gerard.!!
Beste Cor,quote:Beschrijving
Gezocht een kabelkniptang bijv. Facom tot 1300mm, Kabelkniptang met ratel voor grote doorsnede kabels
Hydraulische kabelkniptang
Beste Cor,quote:Hallo Jolien, indien het een kabelkniptang is voor grotere kabeldoorsneden wil ik graag op je aanbod ingaan.
Wil je mij een beschrijving van de tang geven met mogelijk een foto?
Groet,
Cor
Beste Cor,quote:Hallo Jolien,
Ik houd niet van dit soort grappen.
Mijn werk neem ik serieus en je voorstel komt bij mij over als een crimineel voorstel.
Zoek maar een ander voor je klusjes waarbij ik hoop dat je tegen de lamp loopt.
Groet,
Cor
Beste Cor,quote:Jolien,
Geen interesse.
Groet,
Cor
Ik moest zelf lachen toen ik het schreef.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Beste Cor,
Ik heb nog een kniptang liggen. Laat me even weten als er nog interesse is.
Met vriendelijke groet,
Jolien
[..]
Beste Cor,
Het betreft de VES4050 hydraulische kabelkniptang. Ik hoop dat dit is wat je zoekt?
Helaas is mijn digitale camera tijdelijk bij de fabriek voor reparatie, dus ik kan je nu
alleen nog even naar google verwijzen.
Wat zeg je anders van deze deal?
Plan: We meeten over 2 weken op 19 februari om exact 0:00 op perron 5 van Station
Hilversum. Jij helpt me dan met het doorknippen van een stuk of wat koperkabels. Ik
krijg de kabels, jij de knipschaar.
Na afloop gaan we akkoord dat deze meeting nooit plaats heeft gevonden.
Jolien
3 dagen later
Beste Cor,
Heeft u inmiddels al een andere tang gevonden? Het is wel zo sociaal omdat even te melden.
Of is uw bevestiging van de meet wel verstuurd, maar niet bij mij aangekomen?
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,
Jolien
[..]
Beste Cor,
Ik vind het jammer dat u zo hard oordeelt over mijn intenties. Ik neem mijn bezigheden dan ook 100% serieus. Het is jammer dat dit niet goed overkwam. Misschien kwam dat omdat ik u niet een beter bod heb gedaan? Als u mij helpt en het koper aan mij laat, krijgt u de tang plus ¤50,- contant.
Jolien
[..]
Beste Cor,
Uit uw reactie blijkt dat u totaal geen commerciële instelling hebt en het lijkt erop dat u ook de waarde van het geld niet inziet. Bijgaand stuur ik u daarom het document:
[PDF].
Verder heb ik u net lid gemaakt van een aantal nieuwsbrieven die u handige tips geven over het leren commercieel denken en over algemene inkomsten en uitgaven. Als u wil kan ik u ook met korting lid maken van Elsevier. Dan heb ik alleen even uw huisadres nodig.
Blij u te kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Jolien
ben benieuwd wat je terugkrijgtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:04 schreef Lindgren. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/397187842
Beste Vaarschool ijssel,
Binnenkort gaan mijn vrouw Anja en ik samen met de kids op wintersport. Aangezien onze kleinste van 5 jaar nogal ADHD heeft willen wij hem de reis vermaken met een filmpje. (De reis duurt zo'n 11 uur) Daarom heb ik een vraagje over de XELOS televisie. Word de televisie heet als hij een tijdje aanstaat? Ik zou namelijk niet willen dat wanneer de kinderen op de achterbank televisie zitten te kijken ze hun benen verbranden door de warmte die de tv afstraalt, als u snapt wat ik bedoel.
Alvast bedankt!
Gerard.!!
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:07 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Beste Cor,
Ik heb nog een kniptang liggen. Laat me even weten als er nog interesse is.
Met vriendelijke groet,
Jolien
[..]
Beste Cor,
Het betreft de VES4050 hydraulische kabelkniptang. Ik hoop dat dit is wat je zoekt?
Helaas is mijn digitale camera tijdelijk bij de fabriek voor reparatie, dus ik kan je nu
alleen nog even naar google verwijzen.
Wat zeg je anders van deze deal?
Plan: We meeten over 2 weken op 19 februari om exact 0:00 op perron 5 van Station
Hilversum. Jij helpt me dan met het doorknippen van een stuk of wat koperkabels. Ik
krijg de kabels, jij de knipschaar.
Na afloop gaan we akkoord dat deze meeting nooit plaats heeft gevonden.
Jolien
3 dagen later
Beste Cor,
Heeft u inmiddels al een andere tang gevonden? Het is wel zo sociaal omdat even te melden.
Of is uw bevestiging van de meet wel verstuurd, maar niet bij mij aangekomen?
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,
Jolien
[..]
Beste Cor,
Ik vind het jammer dat u zo hard oordeelt over mijn intenties. Ik neem mijn bezigheden dan ook 100% serieus. Het is jammer dat dit niet goed overkwam. Misschien kwam dat omdat ik u niet een beter bod heb gedaan? Als u mij helpt en het koper aan mij laat, krijgt u de tang plus ¤50,- contant.
Jolien
[..]
Beste Cor,
Uit uw reactie blijkt dat u totaal geen commerciële instelling hebt en het lijkt erop dat u ook de waarde van het geld niet inziet. Bijgaand stuur ik u daarom het document:
[PDF].
Verder heb ik u net lid gemaakt van een aantal nieuwsbrieven die u handige tips geven over het leren commercieel denken en over algemene inkomsten en uitgaven. Als u wil kan ik u ook met korting lid maken van Elsevier. Dan heb ik alleen even uw huisadres nodig.
Blij u te kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Jolien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |