abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:46:40 #1
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_74342646
.....De spanning......De reeks.....De klootzakken!!

Met trots presenteren wij u een Slowchat Killer!

Je kent ze wel.... van die verhalen van adverteerders....ze zijn allemaal onbeschoft, oneerlijk of fraudeurs, nu is het JOUW beurt om daar aan bij te dragen, wees zelf de klootzak, en misschien zelfs
onderwerp op verjaardagsfeestjes !

Het grote Marktplaats klootzak FAQ

• Ik wil ook een marktplaats klootzak zijn, hoe mag ik met je meedoen?

Reageer op een marktplaats advertentie (of eigenljk wat dan ook) met als doel om er zoveel mogelijk onzin uit te halen, blijf beleefd en wacht op het resultaat, om vervolgens een grens op te zoeken

• Zijn er No-Go's?

Yup, het is niet wenselijk om mensen met fysieke of geestelijke problemen te benaderen, of doelloos te schelden, voor de rest zoek je het maar uit.( oh ja, Fok! policyblablabla's wil niet dat we prive-gegevens openbaar maken)

• Wie ben jij me om hier de regels op te leggen?
    Iemand die waarschijnlijk binnenkort een fotosessie heeft met een sexy roze jurk.

En dat was het formele gedeelte......

En dus hier een uitstekend voorbeeld aka klootzak van de week!
    [..]

[ afbeelding ]

Meer inspiratie is te vinden op:
    http://www.dontevenreply.com/
    http://www.emailsvaneen.........................nl

Vorige delen:
    Ik ben een klootzak :( - 68Chevelle heeft tijd over.
    De Fok! Marktplaats klootzakken #2 - Beetje expirimenteren met zijn allen.
    De Fok! Marktplaats klootzakken #3 - Hoofdrolspeler: Het Borrelglaasje.
    De Fok Marktplaats Klootzakken #4 - Alwaer Dynd, Stali en De_Vink den slag te pakken hebben.
    De Fok! Marktplaats klootzakken #5 - Frustraties bij Sounddragon, AAAAA die den planck misslaat, Razor21 opgewonden raakt van zijn reacties, TimKuik een BH-fetish heeft, Grimbert Raere Tael uitslaet en er een gigantische inflatie optreedt bij het borrelglaasje.
    De Fok! Marktplaats klootzakken #6 - Alwaer Grimbert Geelkuifkanaerie bot vanckt, Lindgren natte voeten heeft [ afbeelding ] , td123td eindeleick ene Praetmaet op zijn lijn gevonden heeft en de clansman de weg is kwijtgeraeckt
    De Fok! Marktplaats klootzakken #7 - Alwaer ik nog wat verzin
    De Fok! Marktplaats klootzakken #8 - Waar Chevelle68 ALWEER niet in een jurkje ging

Oproep: Gaarne complete Marktplaatscommunicaties versturen naar: speedyyouriyahoocom +@+. (zo gespeld vanwege bots) .
    De meest leuke zullen op een extern weblog overzichtelijk worden geplaatst zodat men ooit nog eens op een regenachtige zondagmiddag terug kan kijken zonder alles door te ploegen.

Uiteraard worden deze gesprekken gefilterd van op te zoeken namen en emailadressen.
  • pi_74342730
    tvp
    [quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
    Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
    [/quote]
      dinsdag 3 november 2009 @ 10:50:53 #3
    138120 Yozzz
    Éireann go Brach
    pi_74342776
    quote:
    Ja de hond is er nog.
    wij hebben hem zelf een beetje opgeleid . Hij pakt dingen voor je op en brengt bv de post.Kan je helpen met je jas en sokken uit trekken.
    Het zal even tijd nodig hebben om te wennen aan een ander maar daarna heb je een maatje voor eeuwig die je ook beschermt tegen vreemde.

gr anita
    Beste Anita,

Maar als de hond mij ziet, en hij is jouw eigendom, ziet hij mij dan niet als vreemde? En waarom verkoopt u de hond? Bent u tegenwoordig minder hulpbehoevend?

Ik zou de hond graag overnemen voor mijn zoontje, hij zit in een nogal lastig stadium van zijn niet-heel-lang-meer-durende leventje.

Bo Hansson

--> Geen idee waar dit heengaat, haar reactie maar eens afwachten.
      dinsdag 3 november 2009 @ 11:10:08 #4
    61776 MaddoxX
    Like I care :')
    pi_74343262
    tvp
    I have no rival, no man can be my equal. ♥
    pi_74343323
    ongelooflijk zeg. Dat ze hier gewoon zo maar mee weg komt en gewoon door gaat ook? ik bedoel, weet je niet van ophouden? Wat en gek mens
    Verwijderd
      dinsdag 3 november 2009 @ 11:13:39 #6
    243445 genakt
    Alea Iacta Est
    pi_74343379
    tvp
    Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
    Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
    pi_74343859
    TVP. Heb vanmiddag weer wat tijd
      dinsdag 3 november 2009 @ 11:32:55 #8
    267772 JettAr
    Gewoon omdat het kan
    pi_74343988
    TrgVndPst
    Je maintiendrai
      dinsdag 3 november 2009 @ 11:49:00 #9
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_74344472
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 18:10 schreef Frishe het volgende:

[..]

Die 31 november is de grap? Heeft ie snel door denk ik.
    Ik vind 'm goed!
    Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
    [b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
    6 eien
      dinsdag 3 november 2009 @ 13:06:21 #10
    176873 marcel-o
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_74346770
    ff weer volgen
    | Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
      dinsdag 3 november 2009 @ 13:53:38 #11
    246584 Ensaf
    IK DACHT HET NIET.
    pi_74348371
    ¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
      dinsdag 3 november 2009 @ 14:16:07 #12
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_74349139
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Beste Anita,

Maar als de hond mij ziet, en hij is jouw eigendom, ziet hij mij dan niet als vreemde? En waarom verkoopt u de hond? Bent u tegenwoordig minder hulpbehoevend?

Ik zou de hond graag overnemen voor mijn zoontje, hij zit in een nogal lastig stadium van zijn niet-heel-lang-meer-durende leventje.

Bo Hansson

--> Geen idee waar dit heengaat, haar reactie maar eens afwachten.
    Beetje eraan trekken als het wat steviger wordt qua verhaal; volgens mij mag je een hulphond niet zomaar verkopen, omdat die ter beschikking worden gesteld. Daarbij is een hulphond echt zijn gewicht in goud waard ongeveer.. valt me mee dat ze niet meteen begint uit te varen over haar ziekte.
    Overigens is het dus never nooit geen hulphond, maar gewoon een Collie die ze een kunstje of 2 hebben geleerd.. ik was bij die big op de verjaardag van haar vent pas geleden om haar voor haar zogeheten 'operatie' nog een leuk weekendje te bezorgen door heel de straat af te laden met Yanken en een stukkie te gaan rijden..
    De hond zat toen op de overloop opgesloten, want hij mocht niet aangehaald worden, want dat zou belonen zijn zonder dat de hond er wat voor had gedaan : BULLSHIT !!

Overigens wordt het mens straks door heel het internet uitgekotst als een bedorven zak bytes.. ze heeft haar onzin zoooo wijd verspreid, dat ze straks in eéén keer iedereen die haar ooit heeft geholpen en geloofd, als vijand tegen zich ziet keren, en dat dus met hele forums tegelijk wie een kuil graaft voor een ander....
    Ik heb ook op het AAP forum het verhaaltje in de groep getosst, en die zijn ook allemaal een beetje aan het spitten gegaan en er komt steeds meer boven water, voor leuke linkjes en zijstraten om haar te narren moet je even dat topic doorlezen, daar staat echt een flinke lijst fora waar ze aktief is of is geweest, want ze wordt natuurlijk overal uitgescheten nu
    De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
      dinsdag 3 november 2009 @ 14:18:00 #13
    245701 naatje_1
    Naatzipiraat
    pi_74349201
    quote:
    De meest leuke zullen op een extern weblog overzichtelijk worden geplaatst zodat men ooit nog eens op een regenachtige zondagmiddag terug kan kijken zonder alles door te ploegen.
    welk blog
    Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
      dinsdag 3 november 2009 @ 14:39:27 #14
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_74349986
    Dat ging 68Chevelle fiksen, maar die heeft FOK! inmiddels verlaten, maar misschien dat de andere MP klootzakjes (Dynd, Stali) van het eerste uur weten waar het spul zich precies bevindt
    De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
    pi_74350310
    tvp
    pi_74353102
    TVP voor Anita.
    pi_74353129
    Appart topic voor Anita?
    Nee, zeg jij maar niets, ga jij maar slapen
    pi_74353679
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 16:06 schreef Keeskacheltje het volgende:
    Appart topic voor Anita?
    Ik zou 't lekker in dit topic houden... Zo snel loopt het de laatste tijd nou ook weer niet.
      dinsdag 3 november 2009 @ 18:52:39 #19
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_74358679
    tvp
      dinsdag 3 november 2009 @ 19:27:25 #20
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_74359946
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 16:06 schreef Keeskacheltje het volgende:
    Appart topic voor Anita?
    Ze verdient het eigenlijk wél
    pi_74360198
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ze verdient het eigenlijk wél
    Anita de aandachtshoer
      dinsdag 3 november 2009 @ 19:43:55 #22
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_74360538
    pi_74364448
    tvptje voor Anita!
    pi_74366486
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 14:39 schreef Sounddragon het volgende:
    Dat ging 68Chevelle fiksen, maar die heeft FOK! inmiddels verlaten, maar misschien dat de andere MP klootzakjes (Dynd, Stali) van het eerste uur weten waar het spul zich precies bevindt

Hier
      dinsdag 3 november 2009 @ 22:17:37 #25
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_74366954
    Die bloemenkoerier is echt heel erg.

Maar wel vermakelijk!
    Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
    [b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
    6 eien
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')