quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef Yozzz het volgende:[..]
Beste Anita,
Maar als de hond mij ziet, en hij is jouw eigendom, ziet hij mij dan niet als vreemde? En waarom verkoopt u de hond? Bent u tegenwoordig minder hulpbehoevend?
Ik zou de hond graag overnemen voor mijn zoontje, hij zit in een nogal lastig stadium van zijn niet-heel-lang-meer-durende leventje.
Bo Hansson
--> Geen idee waar dit heengaat, haar reactie maar eens afwachten.
Beetje eraan trekken als het wat steviger wordt qua verhaal; volgens mij mag je een hulphond niet zomaar verkopen, omdat die ter beschikking worden gesteld. Daarbij is een hulphond echt zijn gewicht in goud waard ongeveer.. valt me mee dat ze niet meteen begint uit te varen over haar ziekte.
Overigens is het dus never nooit geen hulphond, maar gewoon een Collie die ze een kunstje of 2 hebben geleerd.. ik was bij die big op de verjaardag van haar vent pas geleden om haar voor haar zogeheten 'operatie' nog een leuk weekendje te bezorgen door heel de straat af te laden met Yanken en een stukkie te gaan rijden..
De hond zat toen op de overloop opgesloten, want hij mocht niet aangehaald worden, want dat zou belonen zijn zonder dat de hond er wat voor had gedaan

: BULLSHIT !!
Overigens wordt het mens straks door heel het internet uitgekotst als een bedorven zak bytes.. ze heeft haar onzin zoooo wijd verspreid, dat ze straks in eéén keer iedereen die haar ooit heeft geholpen en geloofd, als vijand tegen zich ziet keren, en dat dus met hele forums tegelijk

wie een kuil graaft voor een ander....
Ik heb ook op het
AAP forum het verhaaltje in de groep getosst, en die zijn ook allemaal een beetje aan het spitten gegaan en er komt steeds meer boven water, voor leuke linkjes en zijstraten om haar te narren moet je even dat topic doorlezen, daar staat echt een flinke lijst fora waar ze aktief is of is geweest, want ze wordt natuurlijk overal uitgescheten nu