abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:46:40 #1
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_74342646
.....De spanning......De reeks.....De klootzakken!!

Met trots presenteren wij u een Slowchat Killer!


Je kent ze wel.... van die verhalen van adverteerders....ze zijn allemaal onbeschoft, oneerlijk of fraudeurs, nu is het JOUW beurt om daar aan bij te dragen, wees zelf de klootzak, en misschien zelfs
onderwerp op verjaardagsfeestjes !




Het grote Marktplaats klootzak FAQ


  • Ik wil ook een marktplaats klootzak zijn, hoe mag ik met je meedoen?

    Reageer op een marktplaats advertentie (of eigenljk wat dan ook) met als doel om er zoveel mogelijk onzin uit te halen, blijf beleefd en wacht op het resultaat, om vervolgens een grens op te zoeken


  • Zijn er No-Go's?

    Yup, het is niet wenselijk om mensen met fysieke of geestelijke problemen te benaderen, of doelloos te schelden, voor de rest zoek je het maar uit.( oh ja, Fok! policyblablabla's wil niet dat we prive-gegevens openbaar maken)


  • Wie ben jij me om hier de regels op te leggen?
    Iemand die waarschijnlijk binnenkort een fotosessie heeft met een sexy roze jurk.


    En dat was het formele gedeelte......

    En dus hier een uitstekend voorbeeld aka klootzak van de week!
    [..]

    [ afbeelding ]

    Meer inspiratie is te vinden op:
    http://www.dontevenreply.com/
    http://www.emailsvaneen.........................nl

    Vorige delen:
    Ik ben een klootzak :( - 68Chevelle heeft tijd over.
    De Fok! Marktplaats klootzakken #2 - Beetje expirimenteren met zijn allen.
    De Fok! Marktplaats klootzakken #3 - Hoofdrolspeler: Het Borrelglaasje.
    De Fok Marktplaats Klootzakken #4 - Alwaer Dynd, Stali en De_Vink den slag te pakken hebben.
    De Fok! Marktplaats klootzakken #5 - Frustraties bij Sounddragon, AAAAA die den planck misslaat, Razor21 opgewonden raakt van zijn reacties, TimKuik een BH-fetish heeft, Grimbert Raere Tael uitslaet en er een gigantische inflatie optreedt bij het borrelglaasje.
    De Fok! Marktplaats klootzakken #6 - Alwaer Grimbert Geelkuifkanaerie bot vanckt, Lindgren natte voeten heeft [ afbeelding ] , td123td eindeleick ene Praetmaet op zijn lijn gevonden heeft en de clansman de weg is kwijtgeraeckt
    De Fok! Marktplaats klootzakken #7 - Alwaer ik nog wat verzin
    De Fok! Marktplaats klootzakken #8 - Waar Chevelle68 ALWEER niet in een jurkje ging

    Oproep: Gaarne complete Marktplaatscommunicaties versturen naar: speedyyouriyahoocom +@+. (zo gespeld vanwege bots) .
    De meest leuke zullen op een extern weblog overzichtelijk worden geplaatst zodat men ooit nog eens op een regenachtige zondagmiddag terug kan kijken zonder alles door te ploegen.


    Uiteraard worden deze gesprekken gefilterd van op te zoeken namen en emailadressen.
  • pi_74342730
    tvp
    [quote]Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef santax het volgende:
    Hoewel ik je moet meegeven dat je karakter toonde door het in elk geval te zeggen hier dat jij de dader had kunnen zijn.
    [/quote]
      dinsdag 3 november 2009 @ 10:50:53 #3
    138120 Yozzz
    Éireann go Brach
    pi_74342776
    quote:
    Ja de hond is er nog.
    wij hebben hem zelf een beetje opgeleid . Hij pakt dingen voor je op en brengt bv de post.Kan je helpen met je jas en sokken uit trekken.
    Het zal even tijd nodig hebben om te wennen aan een ander maar daarna heb je een maatje voor eeuwig die je ook beschermt tegen vreemde.

    gr anita
    Beste Anita,

    Maar als de hond mij ziet, en hij is jouw eigendom, ziet hij mij dan niet als vreemde? En waarom verkoopt u de hond? Bent u tegenwoordig minder hulpbehoevend?

    Ik zou de hond graag overnemen voor mijn zoontje, hij zit in een nogal lastig stadium van zijn niet-heel-lang-meer-durende leventje.

    Bo Hansson


    --> Geen idee waar dit heengaat, haar reactie maar eens afwachten.
      dinsdag 3 november 2009 @ 11:10:08 #4
    61776 MaddoxX
    Like I care :')
    pi_74343262
    tvp
    I have no rival, no man can be my equal. ♥
    pi_74343323
    ongelooflijk zeg. Dat ze hier gewoon zo maar mee weg komt en gewoon door gaat ook? ik bedoel, weet je niet van ophouden? Wat en gek mens
    Verwijderd
      dinsdag 3 november 2009 @ 11:13:39 #6
    243445 genakt
    Alea Iacta Est
    pi_74343379
    tvp
    Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
    Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
    pi_74343859
    TVP. Heb vanmiddag weer wat tijd
      dinsdag 3 november 2009 @ 11:32:55 #8
    267772 JettAr
    Gewoon omdat het kan
    pi_74343988
    TrgVndPst
    Je maintiendrai
      dinsdag 3 november 2009 @ 11:49:00 #9
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_74344472
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 18:10 schreef Frishe het volgende:

    [..]

    Die 31 november is de grap? Heeft ie snel door denk ik.
    Ik vind 'm goed!
    Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
    [b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
    6 eien
      dinsdag 3 november 2009 @ 13:06:21 #10
    176873 marcel-o
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_74346770
    ff weer volgen
    | Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
      dinsdag 3 november 2009 @ 13:53:38 #11
    246584 Ensaf
    IK DACHT HET NIET.
    pi_74348371
    ¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
      dinsdag 3 november 2009 @ 14:16:07 #12
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_74349139
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef Yozzz het volgende:

    [..]

    Beste Anita,

    Maar als de hond mij ziet, en hij is jouw eigendom, ziet hij mij dan niet als vreemde? En waarom verkoopt u de hond? Bent u tegenwoordig minder hulpbehoevend?

    Ik zou de hond graag overnemen voor mijn zoontje, hij zit in een nogal lastig stadium van zijn niet-heel-lang-meer-durende leventje.

    Bo Hansson


    --> Geen idee waar dit heengaat, haar reactie maar eens afwachten.
    Beetje eraan trekken als het wat steviger wordt qua verhaal; volgens mij mag je een hulphond niet zomaar verkopen, omdat die ter beschikking worden gesteld. Daarbij is een hulphond echt zijn gewicht in goud waard ongeveer.. valt me mee dat ze niet meteen begint uit te varen over haar ziekte.
    Overigens is het dus never nooit geen hulphond, maar gewoon een Collie die ze een kunstje of 2 hebben geleerd.. ik was bij die big op de verjaardag van haar vent pas geleden om haar voor haar zogeheten 'operatie' nog een leuk weekendje te bezorgen door heel de straat af te laden met Yanken en een stukkie te gaan rijden..
    De hond zat toen op de overloop opgesloten, want hij mocht niet aangehaald worden, want dat zou belonen zijn zonder dat de hond er wat voor had gedaan : BULLSHIT !!

    Overigens wordt het mens straks door heel het internet uitgekotst als een bedorven zak bytes.. ze heeft haar onzin zoooo wijd verspreid, dat ze straks in eéén keer iedereen die haar ooit heeft geholpen en geloofd, als vijand tegen zich ziet keren, en dat dus met hele forums tegelijk wie een kuil graaft voor een ander....
    Ik heb ook op het AAP forum het verhaaltje in de groep getosst, en die zijn ook allemaal een beetje aan het spitten gegaan en er komt steeds meer boven water, voor leuke linkjes en zijstraten om haar te narren moet je even dat topic doorlezen, daar staat echt een flinke lijst fora waar ze aktief is of is geweest, want ze wordt natuurlijk overal uitgescheten nu
    De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
      Moderator dinsdag 3 november 2009 @ 14:18:00 #13
    245701 crew  naatje_1
    Naatzipiraat
    pi_74349201
    quote:
    De meest leuke zullen op een extern weblog overzichtelijk worden geplaatst zodat men ooit nog eens op een regenachtige zondagmiddag terug kan kijken zonder alles door te ploegen.
    welk blog
    Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
      dinsdag 3 november 2009 @ 14:39:27 #14
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_74349986
    Dat ging 68Chevelle fiksen, maar die heeft FOK! inmiddels verlaten, maar misschien dat de andere MP klootzakjes (Dynd, Stali) van het eerste uur weten waar het spul zich precies bevindt
    De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
    pi_74350310
    tvp
    pi_74353102
    TVP voor Anita.
    pi_74353129
    Appart topic voor Anita?
    Nee, zeg jij maar niets, ga jij maar slapen
    pi_74353679
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 16:06 schreef Keeskacheltje het volgende:
    Appart topic voor Anita?
    Ik zou 't lekker in dit topic houden... Zo snel loopt het de laatste tijd nou ook weer niet.
      dinsdag 3 november 2009 @ 18:52:39 #19
    84215 sinemet
    Never give up hope....
    pi_74358679
    tvp
      dinsdag 3 november 2009 @ 19:27:25 #20
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_74359946
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 16:06 schreef Keeskacheltje het volgende:
    Appart topic voor Anita?
    Ze verdient het eigenlijk wél
    De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
    pi_74360198
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 19:27 schreef Sounddragon het volgende:

    [..]

    Ze verdient het eigenlijk wél
    Anita de aandachtshoer
      dinsdag 3 november 2009 @ 19:43:55 #22
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_74360538
    De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
    pi_74364448
    tvptje voor Anita!
    pi_74366486
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 14:39 schreef Sounddragon het volgende:
    Dat ging 68Chevelle fiksen, maar die heeft FOK! inmiddels verlaten, maar misschien dat de andere MP klootzakjes (Dynd, Stali) van het eerste uur weten waar het spul zich precies bevindt

    Hier
      dinsdag 3 november 2009 @ 22:17:37 #25
    274528 Twizu
    Is al zindelijk!
    pi_74366954
    Die bloemenkoerier is echt heel erg.

    Maar wel vermakelijk!
    Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
    [b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
    6 eien
    pi_74367554
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 22:07 schreef ViaVon het volgende:

    [..]

    Hier
    super
    It ain't hard to convince me to do some dumb shit. Especially when I'm on that get high and drunk shit.
    pi_74372126
    tvp
    pi_74384098
    Die blog is tof
      woensdag 4 november 2009 @ 14:11:18 #29
    138120 Yozzz
    Éireann go Brach
    pi_74384559
    Anita reageert niet meer
      woensdag 4 november 2009 @ 14:52:13 #30
    267772 JettAr
    Gewoon omdat het kan
    pi_74386041
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 14:11 schreef Yozzz het volgende:
    Anita reageert niet meer

    nou bij mij wel
    Je maintiendrai
    pi_74386151
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 14:52 schreef JettAr het volgende:

    [..]

    nou bij mij wel
    Zet haar antwoord hier neer dan!! :p
    Verwijderd
      woensdag 4 november 2009 @ 14:55:52 #32
    88754 Sounddragon
    Dragon of sound.
    pi_74386187
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 14:55 schreef soofje het volgende:

    [..]

    Zet haar antwoord hier neer dan!! :p
    De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
      woensdag 4 november 2009 @ 15:23:04 #33
    267772 JettAr
    Gewoon omdat het kan
    pi_74387026
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 14:55 schreef soofje het volgende:

    [..]

    Zet haar antwoord hier neer dan!! :p

    Rustig, rustig... eerst even d'r tijd verspillen... zo geniaal is het nog niet...
    Je maintiendrai
      woensdag 4 november 2009 @ 19:10:50 #34
    267772 JettAr
    Gewoon omdat het kan
    pi_74394889
    Edit, niet meer nodig


    "er reageren zoveel rare knakkers op d'r advertentie" LOL!

    [ Bericht 44% gewijzigd door JettAr op 05-11-2009 11:57:09 ]
    Je maintiendrai
      woensdag 4 november 2009 @ 22:35:36 #35
    138120 Yozzz
    Éireann go Brach
    pi_74404097
    Anita wil niet meer met me praten omdat ze 'het niet vertrouwt'
    pi_74405297
    tvp
      donderdag 5 november 2009 @ 11:56:46 #37
    267772 JettAr
    Gewoon omdat het kan
    pi_74414478
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 22:35 schreef Yozzz het volgende:
    Anita wil niet meer met me praten omdat ze 'het niet vertrouwt'

    Post je historie eens dan, wat heeft ze tegen je gezegd? Of jij tegen haar?
    Je maintiendrai
      donderdag 5 november 2009 @ 12:52:46 #38
    138120 Yozzz
    Éireann go Brach
    pi_74416163
    Beste Anita,

    Maar als de hond mij ziet, en hij is jouw eigendom, ziet hij mij dan niet als vreemde? En waarom verkoopt u de hond? Bent u tegenwoordig minder hulpbehoevend?

    Ik zou de hond graag overnemen voor mijn zoontje, hij zit in een nogal lastig stadium van zijn niet-heel-lang-meer-durende leventje.

    Bo
    quote:
    heb geen goed gevoel hier bij.
    sorrie er voor.
    Beste mevrouw Krol,

    Kunt u dit toelichten? Ik ben namelijk nogal verbaasd over uw mailtje. Ik zie dat de hond nog steeds te koop staat op marktplaats. Ik stel mijn vragen om te weten te komen of de hond vals is o.i.d, en niet daarom wegmoet van u. Safety first he, mijn zoontje heeft wel een 'veilig' maatje nodig.

    Bo
    quote:
    ...
    Beste mevrouw Krol,


    Ik was al gewaarschuwd door mijn man dat u weleens een oplichteres kon zijn. Blijkbaar waren zijn vermoedens juist. Ik wens u veel succes met de verkoop van uw 'hulphond', ik heb uw advertentie tevens doorgegeven aan meld misdaad anoniem.


    Bo
      donderdag 5 november 2009 @ 14:14:31 #39
    267772 JettAr
    Gewoon omdat het kan
    pi_74418911
    nou ik heb net de laatste gestuurd denk ik... volgens mij gaat ze daar niet of boos op reageren 't was ook een aardige ommezwaai opeens

    Post later de mailtjes wel! (al ben ik niet zo'n goeie MPklootzak, maar goed, heb d;r wel lang bezig gehouden...)
    Je maintiendrai
      donderdag 5 november 2009 @ 17:26:15 #40
    267772 JettAr
    Gewoon omdat het kan
    pi_74426210
    Ik krijg ook geen reactie meer van d'r, dus hiermee moeten jullie het doen!
    quote:
    angeboden: schotse collie's zoekt goed thuis
    Prijs: ¤ 250,00
    quote:
    Geachte anita,

    Ik run een opvangtehuis voor moederloze/verzorgerloze honden, en dan met name de honden die een speciale training gehad hebben. Ik denk dat uw hond uitermate op zijn plek zou zijn bij ons en wellicht nog wel meerdere commando's zou kunnen gaan leren!

    Christa is uiteraard ook van harte welkom!

    Hoop van u te horen.

    J
    quote:
    dat zou geweldig zijn als bij u kunnen.
    wij hebben de hond zelf wat dingen geleerd hij vind ut erg leuk om te doen
    het zou geweldig zijn

    groetjes anita
    quote:
    Goedendag,

    Uiteraard kunnen ze bij ons terrecht!

    Zou u mij alleen wat meer info per hond kunnen verschaffen? Zoals geboortedatum en plaats, gewicht, hoelang in bezit (of ze door u opgevoed zijn of door iemand anders eigenlijk) en welke commando's hij/zij kun(nen) uitvoeren?

    Ik hoop van u te horen.

    Vriendelijke groet
    J
    quote:
    Voor ik met u in zee gaat heeft u misschien een website ofzo van wat u doet krijg zoveel rare knakkers op me advertentie.
    quote:
    Goedendag,

    Ik heb helaas geen website, ik doe dit met mijn man "erbij" als het ware. Ik heb er afgelopen jaar wel over gedacht een website te starten maar dit zou me teveel gaan kosten bovenop de kosten voor de verzorging van de honden. Het is niet de bedoeling dat zij hieronder gaan lijden uiteraard.

    Maar hoe bedoeld u "rare knakkers"? Als ik vragen mag uiteraard.

    Vriendelijke groeten
    J
    quote:
    Ik krijg namelijk hele rare reaktie tot mensen die zich eerst netjes voor doen en ineens met dingen aankomen waarvan ik schrik (oa restaurant om ze te gebruiken voor consumptie) Dus ik ben heel erg voorzichtig. Mijn honden gaan niet zomaar ergens heen omdat dit een moeilijke stap is voor mij en ons gezin.

    Dus mijn excuus dat ikerg voorzichtig ben.

    gr anita
    quote:
    Hallo Anita,

    Naar restaurants? Uw honden bedoeld u? Dat meent U niet? Hoe kan iemand zo iets wreeds denken? Ik snap heel goed dat dit een moeilijke stap is! Kunt u mij vertellen waarom u deze honden weg (moet) doen? Er is toch geen probleem met 1 van de honden he?

    Vriendelijke groeten
    J
    quote:
    Beidde honden zijn probleemloos.
    De reden dat wij ze weg moeten doen is dat wij ze niet unnen bieden meer waar ze recht op hebben. Door gezondheid en finaciele reden. En ze gaan niet zomaar ërgens "heen .
    Wij willn voor 200% de wetenschap dat ze goed zitten
    Scotty kan oa dingen op pakken van de grond en de post halen. sokkenen bv jas uit helpen trekken
    Er word nauwelijks meer met ze wandelt en vacht verzorging schiet erbij in.
    Ze zijn gezond maar als ze ooit iets zouden hebben kunnen wij geen dierenarts kosten betalen. In enten lukt ons financieel ook niet meer.
    En dat doet ons erg veel pijn.
    Ut zijn zulke onwijze lieve honden

    groetjesnita
    quote:
    allo Anita,

    Maar in uw advertentie staat dat Scotty getrained is voor hulphond, nu schrijft u dat hij alleen de post kan halen en helpen met een jas uittrekken?

    Heeft hij wel of geen training gehad hiervoor? Mocht dit niet zo zijn maar hij er wel aanleg voor hebben kunnen wij altijd nog een deel van deze training oppakken namelijk, graag zou ik daarom willen weten hoe "intelligent" hij is.

    Als u 1 van hen roept komen ze dan altijd?
    herkennen ze mensen die vaker op visite komen?
    Kunnen ze goed tegen auto rijden?
    En wat is de reactie op harde geluiden?

    Na uw eerdere mail hoop ik niet dat u dit als vreemd bestempeld want ik heb deze informatie nodig voor het eventueel overplaatsen van de honden.

    Nou ik hoop van u te horen

    Groeten
    J
    quote:
    Inmiddels de advertentie weg gehaald
    Wegens rare dingen die ik nog steeds over krijg.
    Scotty hebben wij zelf getraind met een beetje hulp van een goeie vriendin.
    We hebben hem dingen geleerd zodat er dingen die mij moeilijk afging iets makkelijker werd.
    de honden komen alle twee als je ze roept.
    herkennen vast vrienden heel erg goed.
    Rijden graag met de auto mee.
    harde geluiden zoals vuurwerk vinden ze niks.
    Christa is onwijs enthousiasteling en haal balletje.
    Scotty ook overgens.
    Los buiten lopen zijn ze nogal onstuinig enthousiast en begroet iedere voorbijganger vrolijk blaffend.
    Christa zwemt onwij graag.
    Christa vind alles goed zolang ze maar aandacht krijg.
    Scoty is erg gericht naar mij en wijkt zelden van mij als ik thuis ben.
    Ze kunnen alleen thuis blijven.
    kunnen met alle dieren opschieten.
    Scoty moet beetje in de gaten gehouden worden als er een vreemde zomaar op hem afstapt aan aait
    Dat is heel kort wat beschrijvingen.

    gr Anita
    quote:
    Hallo Anita,

    Nou dit maakt een hoop duidelijk voor mij.

    Zou u me misschien nog kunnen informeren hoe ze op dit soort dingen reageren? Bekijk "YOUTUBE" op YouTube
    Want zoals ze op de genoemde video zich gedragen vind ik het toch niet echt nette behulpzame honden. En is dit bij u thuis? Mocht dit zo zijn denk ik dat de honden zelfs bij u weggehaald
    moeten worden door de dierenbescherming. De hygiëne en verzorging laat nogal te wensen over heb ik het idee.

    Hoop van u te horen.

    J
    quote:
    Ik weet voldoende.
    Ik wil met u niet verder meer in zee gaan.
    Mijn vermoedde waren over jullie klopte dus.
    wens geen kotakten meer.
    quote:
    Hallo Anita,

    Sorry, maar welke gevoelens? Ik probeer gewoon wat achtergrond informatie van u te krijgen over de honden? U wilt dat ze in een goed huis komen, ik probeer erachter te komen uit watvoor huishouden ze komen, dit om het feit tegen te gaan dat ik met een groep valse honden opgescheept zit straks.

    Zou u zo vriendelijk willen zijn hierop te reageren?

    Groeten
    J



    Comments?
    Je maintiendrai
    pi_74426568
    Tering, wat kan ik boos worden op dat soort mensen.
    Als het iets te persoonlijk wordt, worden wij als boosdoeners beschuldigt.
    Post het anders ook even in het Anita topic.
    Nee, zeg jij maar niets, ga jij maar slapen
      vrijdag 6 november 2009 @ 21:13:51 #42
    136935 SnIpY
    Moederskindje
    pi_74467504
    Dat restaurant was ik :-)
      Moderator vrijdag 6 november 2009 @ 21:39:13 #43
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_74468370
    quote:
    Op vrijdag 6 november 2009 21:13 schreef SnIpY het volgende:
    Dat restaurant was ik :-)
    hond-bi-pang gang met bami ?
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
      Moderator vrijdag 6 november 2009 @ 21:52:18 #44
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_74468860
    En... Zo maar eens de contact advertenties mailen daar bijten ze altijd
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
      maandag 9 november 2009 @ 08:25:26 #45
    136935 SnIpY
    Moederskindje
    pi_74531743
    Vooruit, Ook maar even posten:

    De Anita Advertentie van die 2 honden (linkje even kwijt)

    Ik:
    quote:
    Geachte anita,

    Hebt u nog foto's van de hond?

    Groeten
    Tom

    Antwoord:
    quote:
    Hallo,

    hier heeft u wat foto ervan.
    vr gr Anita
    Ik:
    quote:
    Beste,

    Wauw, wat zijn dit prachtige honden! Duidelijk goed verzorgd!
    Aan wat voor prijs had u ook al weer gedacht? Waarom doet u ze weg? Hoe oud zijn ze?

    Groeten
    Tom
    Antwoord:
    quote:
    Dankjewel voor de kompliment.
    In principe wil ik 250 euri per hond.
    en de gedachte die daar achter zit is dat ik dan zeker weet dat deze honden een baas krijgen die er veel voor over heeft omdeze honden te willen hebben.
    De reden dat deze honden weg moet is niet zomaar van de ene dag op de andere dag verzonnen.
    Ik zelf ben hellaas niet gezond en mijn man heeft een drukke baan.
    Hier door komen de honden te kort in hun verzorging en wat ze nodig hebben.
    Het zijn honden die mt regelmaat een heerlijk lange wandeling nodig hebben en ook met regelmaat hun vacht geborsteld moet.
    Aangezien we nietzoveel geld hebben omdat elke 2 weken te laten doen komen ze hier in ook te kort.
    Wij hebben dan ook zeer veel verdriet erover en hebben heel lang er over moeten doen omdeze stap te zetten.
    Scotty de trico is van 28 januari 2007 en Christa de sabel is van 20 maart 2007 zijn echt met elkaar opgegroei en zijn echt een hecht team drom zou ut erg leuk zijn als ze bij elkaar mogen blijven.
    Dit is even heel kort het verhaal achter deze honden.
    Wij hebben ze vanaf puppy en scotty kennen we al vanaf dat hij een paar dagen oud was.
    Beidde honden komen van zeer goeie hond vrienlijke fokkers.
    De nieuwe eigenaren kunnen evt ook puppy foto mee krijgen.
    Beidde honden hebben ooit met wat shows ook het beker gewonnen die wel hier achter blijven als herindering.

    groetjes Anita
    Ik:
    quote:
    Klinkt allemaal zeer goed!

    Het klinkt misschien als een rare vraag, maar hoe ‘zwaar’ wegen ze? Zitten ze op het ‘standaard’ gewicht of er over?

    Tom
    Antwoord
    quote:
    Nee hoor mag je best weten geen rare vraag.
    ze wegen ong tussen de 20 en 23 kg
    Ik
    quote:
    Klinkt allemaal heel goed in orde, Echter nog 2 kleine vraagjes. Verliezen ze op dit moment haar? En ‘stinken’ ze ter hoogte van hun geslachtsorganen? We hebben namelijk al honden gehad die daar een verschrikkelijke geur afscheiden... Zou u even kunnen ruiken van ongeveer een halve meter afstand en de geur dan een score op 10 willen geven?

    Groeten

    Tom
    Antwoord:
    quote:
    Of ze verharen ja momenteel is scotty in de rui.
    en of ze stinken vind ik zelf niet, een 1-2 ofzi.
    heel af en toe gaan ze mee onder de douche ook puur omdat ze dat leuk vinden.
    Christa is een hond die gek op zwemmen is.

    gr Anita
    Ik:
    quote:
    Ok dat is voor mij allemaal prima, Nu enkel nog wat ivm de prijs, je zei dus dat je 250 euro wilt per hond? Lijkt mij nogal veel aangezien wij doorgaans 8 ¤ per kilo betalen. In jouw geval zou ik dus bereid zijn om 23 * 8¤ te betalen, zo'n 184¤ per hond. Iig al hartelijk dank voor de geur info, zo ben ik al zeker dat ik mijn hongerige klanten niet afschrik

    Tom
    Antwoord:
    quote:
    je bent ziek in je hoofd
    Ik:
    quote:
    Hoe bedoel je? Ben jij een doktor of kan je voodoo ofzo? Je hebt mij nu wel schrik aangejaagd… Weet u iets over mij dat ik niet weet? Ik heb net uw youtube videos bekeken, lijdt u ook aan deze ziekte? Kunnen we scooter-carpoolen??

    Tom
    En niks meer, zucht
      maandag 9 november 2009 @ 08:32:14 #46
    267772 JettAr
    Gewoon omdat het kan
    pi_74531792
    Scooter-Carpoolen?
    Je maintiendrai
    pi_74531811
    Tvp!
    All good things are wild and free.
      dinsdag 17 november 2009 @ 22:14:35 #48
    136935 SnIpY
    Moederskindje
    pi_74797672
    Niemand nog verhaaltjes??
    pi_75248507
    Pff ik heb wat te koop staan en lijk zelf wel in de maling te worden genomen. En maar vragen blijven stellen, en maar detailfoto's moeten maken, en ja ik durft eigenlijk geen geld over te maken, pff terwijl het gaat over iets van 10 euro..
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')