Anita, een vrouw die in tientallen fora post en daar zegt dat ze aan een bepaalde ziekte heeft om lekker veel aandacht te krijgen. Ze gaat ook naar meetings om de zielepoot uit te hangen.
Uiteindelijk blijkt ze geen ziekte te hebben en deed ze het allemaal voor de aandacht.
Aanschouw, Anita:
De openbaring van het schandaal en
dezeAnita's Youtube kanaal, vooral het filmpje van haar man is aangenaamDe makeover die haar is aangeboden door een of ander blad
Triest

Zal het verhaal hier ook maar even zetten:
quote:
Ik ken Anita al een jaar, ontmoet op een meeting in België. Ik hoorde direct van haar dat ze ziek was. Kanker, ligt op sterven etc etc.
Ik heb mijn moeder hier een paar jaar geleden aan verloren, en om dit feit heb ik me juist extra om haar, haar man en haar dochter bekommert. Ik ben er vaak op visite geweest, haar gesteund, mailtjes, haar trouwerij niet te vergeten en haar luisterend oor geweest wanneer ze het moeilijk had.
Echter begon ik een paar maanden geleden te twijfelen aan deze situatie. Klopt het allemaal wel... Tot mijn verbazing kreeg ik een mail van een andere kennis van haar, met dezelfde vraag... een twijfel..
Ook mijn maat Tommy die haar regelmatig bezoekt begon te twijfelen of we hier met een hele lieve vrouw te maken hadden die ziek was, en die mensen, en amerikaanse auto's nodig had om van haar laatste tijd te genieten, óf dat we te maken hadden met een bedriegster eerste klas.
Ik zou me kapot schamen als ik moest horen dat zij overleden was, wanneer ik ooit had durven uitspreken dat ze dit allemaal liegt.
Deze week heb ik de proef samen met Tommy uitgevoerd. Zoals de smeekmail die hier op het forum kwam, om te vragen wie haar kon opvrolijken vlak voordat ze naar het ziekenhuis zou gaan voor een zware operatie. Ik heb gister met 'haar man' ge msnt. Die is ineens online zodra zij in het ziekenhuis ligt. Dat is altijd zo.
Vanavond ben ik op msn een gesprek gestart met 'haar man'. We hebben gesproken over anita die een hele zware operatie heeft gehad. Ze zou op de intensive care liggen en buiten bewustzijn zijn, een long weggesneden, haar hart stil gezet enzovoorts. Op hetzelfde moment is mijn maat (en een goede vriend van anita) daar langs gegaan. Je zou verwachten dat haar man peter daar achter de pc zit. Maar zoals wij al vermoedden: wie zit er (onder naam van haar man) te msnnen? anita zelf!
Zij, al typend alsof ze haar man is, typt over haar zelf dat ze op hetzelfde moment in coma in het ziekenhuis ligt, net bijkomende van een zware operatie. Maar ze zit gewoon thuis. Ukkie, soundragon, wie haar dan ook wilde steunen afgelopen zondag. Dit was ook voor niets. Het is allemaal 1 groot toneelspel. Zij zit gewoon thuis en ze vertelt (onder naam van haar man) tegen iedereen dat ze doodziek in het ziekenhuis ligt. Dit is 1 grote oplichterij. Ik heb me zo verschrikkelijk vergist en ik vraag iedereen enorm uit te kijken voor deze bedriegster.
Ik heb flink onderzoek gedaan. Van het opel forum tot het subaru forum, tot het mustang forum (waar ze allang uitgekotst wordt) tot het corvette forum. Van het slangenforum tot het pontiac forum, overal de verhalen hoe ziek ze is en hoe moeilijk de operatie gaat. En gewoon lekker thuiszitten en alles uit je duim zuigen.
Ze is ziek, ja, ze is aandachtsziek! en zuigt alles uit haar duim. Alle mensen die haar hebben gesteund, wat moet iedereen genaaid zijn.
[ Bericht 37% gewijzigd door Keeskacheltje op 03-11-2009 20:06:22 ]