abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 februari 2011 @ 12:41:39 #211
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_92712422
Heb reactie van hem gehad:

Hoi Hendrik,

Bedankt voor je reactie.

Nooitgedagt is het nieuwste album, de nummers die daar op staan veroorzaken spontaan gaten in hout, stuk voor stuk scherpe nummers, in het geheel geen slijpers.

Ferdinand Rubens en J. Grothaus zijn niet echt nieuw eigenlijk maar een paar houterige saaie ouwe lullen die echter in hun leven menige zware klap te verduren hebben gehad, maar daar niet echt onder hebben geleden. Als echte rasartiesten zijn ze in staat om tot de kleine uurtjes door te gaan en zijn dan ook niet bang voor de man met de hamer.

Deze heren hebben bewezen wel degelijk te kunnen bijdragen aan een goede performance , zoals bij "De Kast" en Dik Hout" waar ze een bijdrage hebben geleverd om van "De Kast "een samenhangend geheel te maken.

Hun prijzen stijgen helaas met het verstrijken der jaren wel tot dramatische hoogten, dus voor verzamelaars zoals jij en ik zit hier zeker muziek in.

groetjes,

Henk
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  zondag 13 februari 2011 @ 13:02:16 #212
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_92713311
wat ben ik blij dat ik ebay gebruik
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_92714411
Geniaal topic _O_
Brutal. Fucking. Metal.
pi_92716886
quote:
99s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:41 schreef Rockiejj het volgende:

Hoi Hendrik,

Bedankt voor je reactie.

Nooitgedagt is het nieuwste album, de nummers die daar op staan veroorzaken spontaan gaten in hout, stuk voor stuk scherpe nummers, in het geheel geen slijpers.

Ferdinand Rubens en J. Grothaus zijn niet echt nieuw eigenlijk maar een paar houterige saaie ouwe lullen die echter in hun leven menige zware klap te verduren hebben gehad, maar daar niet echt onder hebben geleden. Als echte rasartiesten zijn ze in staat om tot de kleine uurtjes door te gaan en zijn dan ook niet bang voor de man met de hamer.

Deze heren hebben bewezen wel degelijk te kunnen bijdragen aan een goede performance , zoals bij "De Kast" en Dik Hout" waar ze een bijdrage hebben geleverd om van "De Kast "een samenhangend geheel te maken.

Hun prijzen stijgen helaas met het verstrijken der jaren wel tot dramatische hoogten, dus voor verzamelaars zoals jij en ik zit hier zeker muziek in.

groetjes,

Henk
_O-
pi_92717079
quote:

Hoi Hendrik,

Bedankt voor je reactie.

groetjes,

Henk
Wat een geniaal antwoord _O_ :')
pi_92717913
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:39 schreef Cucumissativus het volgende:

Beste Reikimaster,

Onze giraf (Heinz heet hij) is onderdeel van circus Solero.
Hij heeft gezelschap van een tamme kameel en van onze hond. De vriendschap gaat niet vlekkeloos, steeds komt Heinz op hoge poten naar ons toe als er weer ruzie in de lucht hangt. Hij voelt zich duidelijk buitengesloten maar doet ook erg uit de hoogte jegens zijn kameraadjes.

Om meer contact met hem te krijgen hebben wij onze hond het volgende pakje gegeven: (foto zie bijlage), maar het waarderen zit er niet in.

[ afbeelding ]

Kunt u met handoplegging iets aan zijn humeur doen?

Geweldige foto _O_
pi_92725770
quote:
Verkoper
Zodiac rubber boot + trailer + jonson 25 pk motor

KenmerkenConditie: Gebruikt Merk: Zodiac Materiaal bodem: Aluminium Beschrijving TE koop aangeboden ZODIAC rubber boot + TRAILER + JONSON 25 PK MOTOR , Aluminium vloer en hautun voor dek , sturdrij mosser bedingen ,met zo goed als nieuwe trailer ,eventuelelektris lier ,geschkt voor water skij en afdeek kleed ,wegens gezondheid problem moet weg ,>>>>>> ook wel ruilen GUAD 500 cc tot 300 met kenteken <<<<<<<<<<

Ik:
IK reageer boot NU + bod Ik bied Geld + Money +Poen Ik houd Water Skij en HAUTEN dek Is ie ook geschkt om TRAILER mee te kijken?
>>>>>>>>>>>Doei<<<<<<<<<<<
>>>>>>>>>Tjibbe FOKstra!<<<<<
:')
pi_92725955
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:46 schreef alf89 het volgende:

[..]

:')
:D
  zondag 13 februari 2011 @ 20:47:09 #219
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_92735365
Ik wil er ook een maken :D

Weet iemand een leuk voorwerp waar ik op moet reageren?
Of een leuk onderwerp/dier/ding dat ik moet plaatsen?

Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
pi_92748689

[ Bericht 100% gewijzigd door --3S-- op 13-02-2011 23:30:19 ]
pi_92748713
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:47 schreef jamesstewart het volgende:
Ik wil er ook een maken :D

Weet iemand een leuk voorwerp waar ik op moet reageren?
Of een leuk onderwerp/dier/ding dat ik moet plaatsen?

link

^O^
pi_92821422
Mijn reactie op de advertentie Reiki ... ook voor dieren

Beste Monique,
wat fijn om te ontdekken dat er zo dichtbij iemand is die mij misschien kan helpen met mijn probleem!! Mijn naam is Gerard, ik woon in Franeker en zal mijn probleem even uitleggen.
sinds een jaar of 2 hebben mijn vrouw en ik 2 varkens achter in de tuin. We zijn dolblij met de beesten maar vooral ook de kids leven helemaal op als ze de beesten in de modder zien rollen. Sinds afgelopen zomer vrees ik voor het welzijn voor de dieren en ook mijn kinderen worden snachts gillend wakker want we hebben wat vreemds opgemerkt. 1 van de varkens, Bacon, heeft namelijk meerdere malen in mijn toezicht kannibalistische intenties geuit richting het andere varken genaamd Babe. Heeft u enig idee wat er aan de hand is..?
Voor geen goud willen we onze geliefde varkentjes kwijt.
Ik hoop snel wat van u te horen en dat u dit varkentje kunt wassen om het zo maar te zeggen he, hahaha!
mvg Gerard

quote:
Wat voor soort varkentjes zijn het? Is er leeftijdsverschil? Mannetjes ... vrouwtjes?
Er is even te weinig ruimte tussen de varkens. Zet ze een tijdje bij elkaar uit de buurt, is misschien een optie. Ze mogen elkaar niet zo op dit moment?

Mocht er geen verbetering zijn of geen mogelijkheid tot separatie, dan kan ik wel een Reikibehandeling geven aan de situatie.

Vriendelijke groet Monique

Beste Monique,
hartelijk bedankt voor de snelle reactie! Nou, de varkens zijn een kruising tussen het Nederlands landras en het Groot Yorkshire-varken, gewone gezonde boeren Hollandse varkens dus. Babe is een vrouwtje en Bacon is een mannetje en is 2 jaar ouder dan Babe.. We hebben ze al een tijdje uit elkaar gehad (september 2010) maar dat maakte de beesten alleen maar ongelukkiger en bovendien vinden mijn kinderen dat niet leuk om te zien. Ook wil ik dat voorbeeld niet geven als vader, dan lijkt het net alsof ik het goedkeur dat alles maar zomaar goedkomt als je uit elkaar gaat.. Nee, zo wil ik mijn kinderen niet opvoeden, Monique. Dat is eerder aan mijn vrouw besteedt. Maar goed, ik dwaal af... Heeft u nog verdere suggesties? We zijn echt ten einde raad en slapen er zelfs slechts om. We kunnen echt niet zonder deze beesten... Heeft u nog suggesties??? Oh en u zegt 'ik kan wel een Reikibehandeling geven aan ~de situatie~', bedoelt u dat u mijn vrouw ook kan genezen van onrein gedrag?
mvg Gerard

quote:
De situatie een Reikibehandeling geven, betekend dat ik de Reiki op afstand stuur naar de situatie hoe die nu is tussen de 2 varkens. De energie van de Reiki komt bij de varkens aan. De behandeling duurt ongeveer 20-30 minuten. Er zullen een aantal behandelingen nodig zijn. Voor deze behandeling heb ik een foto nodig van uw varkens. Kunt u die mij sturen via de mail? Heeft u interesse in deze behandeling?

Ik hoor graag van u.

Vriendelijke groet
Monique

:') Hoe nu verder?? Help me :?

[ Bericht 0% gewijzigd door prutvent op 15-02-2011 16:07:30 ]
  dinsdag 15 februari 2011 @ 15:58:42 #223
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_92822851
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:28 schreef prutvent het volgende:

Knip
[..]

:') Hoe nu verder?? Help me :?
Zit je in de prut? :P
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_92823887
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:58 schreef tomaat52 het volgende:

[..]

Zit je in de prut? :P
Ja :'(
pi_92824072
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:25 schreef prutvent het volgende:

[..]

Ja :'(
Probeer haar te versieren ;)
Beste Monique,
blabla die reikie voor de varkens lijkt me wel wat blabla. Misschien kun jij me ook helpen met mijn andere probleem, betreffende mijn vrouw? Je lijkt me een ardige vrouw Monique, en ik zou je graag beter leren kennen.
Zoiets, ga verder over je vrouw :')
pi_92825459
Geniaal zeg.... Morgen vrij ga ook eens wat bedenken..
pi_92828796

quote:
Omdat wij geen brug hebben is de auto voor u op zn kant gezet zodat u gelijk de bodem kan inspecteren op roest en dergelijke Zo hoeft u niet de broek vies te maken omdat u zo nodig onder de auto wilt kruipen met een zaklamp.
http://link.marktplaats.nl/422945636

_O_

Welke Fok!ker is de schuldige?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:26:31 #228
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_92829127
BIJ ONS IS DE KLANT ALTIJD NOG KONING.
inruil villa,boot,motor ,paris hilton,of shakira mogelijk.

EXPORT ,, POLSKI ,,,, TURBO PREIS !!!! ??????

The fuck... :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_92833745
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef Michhas het volgende:

[..]

Beste Monique,
blabla die reikie voor de varkens lijkt me wel wat blabla. Misschien kun jij me ook helpen met mijn andere probleem, betreffende mijn vrouw? Je lijkt me een ardige vrouw Monique, en ik zou je graag beter leren kennen.
Goed idee ja, maar wil het nog wel even uitrekken :)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 20:30:11 #230
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_92835574
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef Michhas het volgende:

[..]

Beste Monique,
Vraag haar of ze aan groepskorting doet?
Die giraf van mij moet ook nog een sessie hebben.
pi_92835678
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:30 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Vraag haar of ze aan groepskorting doet?
Die giraf van mij moet ook nog een sessie hebben.
Als ze aan groepskorting doet, ken ik ook nog wel iemand met een depressieve zeekomkommer denk ik.
pi_92835703
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:54 schreef giepen het volgende:
http://link.marktplaats.nl/420908765

Beste k van dijk,

Na een lange dag fietsen in de natuur heb ik altijd zin in een sprite. Met dit idee ging ik meteen op marktplaats kijken en wat denk je ? Meteen zie ik een mooie sprite !

Alleen wil ik nu graag weten of dit enkele sprite is, of meteen een hele doos of automaat.

Groeten,
Joop
"Geachte Joop

Bedankt voor je reactie
Dit is op dit moment de enige sprite
Wij hebben wel diverse andere caravans staan

Met vriendelijke groet,

Dhr. K."

-----------

Beste,

Bedankt voor de snelle reactie.

Uit uw mail kan ik opmaken dat heb om een enkele Sprite gaat.
Nu rest de vraag nog; is dit een 33cl blikje of een 25cl flesje ?

Als het om het 33cl blikje gaat, dan zie ik af van het koop.

Gaat het om het 25cl flesje, dan biedt ik ¤1,50 k.k.

Met vriendelijke groet,

Joop

--------------
Stom paard
pi_92835791
^ Hahahaha.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:12:20 #234
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_92838128
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:32 schreef giepen het volgende:

[..]

"Geachte Joop

Bedankt voor je reactie
Dit is op dit moment de enige sprite
Wij hebben wel diverse andere caravans staan

Met vriendelijke groet,

Dhr. K."

-----------

Beste,

Bedankt voor de snelle reactie.

Uit uw mail kan ik opmaken dat heb om een enkele Sprite gaat.
Nu rest de vraag nog; is dit een 33cl blikje of een 25cl flesje ?

Als het om het 33cl blikje gaat, dan zie ik af van het koop.

Gaat het om het 25cl flesje, dan biedt ik ¤1,50 k.k.

Met vriendelijke groet,

Joop

--------------
:') :D
Wat doe ik hier?
pi_92839866
Lieve Monique,
ik moet toegeven dat ik niet zo bekend ben met het Reiki-fenomeen maar heb er wel mooie dingen over gehoord maar ik kan me niet voorstellen hoe dat bij dieren werkt!! Op wat voor manier 'stuurt' u dan Reiki op afstand, kunt u uitleggen hoe dat werkt? Het klinkt fantastisch en zou misschien wel de perfecte oplossing zijn voor ons. Uiteraard sta ik er wel voor open, maar een Reikibehandeling puur en alleen op de varkens helpt mijn huidige thuissituatie niet... Misschien kun jij me ook helpen met mijn andere probleem, betreffende mijn vrouw? Je lijkt me een aardige vrouw Monique, en ik zou je graag beter leren kennen...
Bijgevoegd zijn trouwens de foto's van de varkens, Bacon en Babe.
De foto van Babe is genomen door mijn vrouw toen we ontdekten dat Babe een stukje van zijn oor had opgegeten! Hij maakt het nu goed hoor. Kun je de varkens 'lezen' vanaf de foto's, aura's zien enzo? Want mijn vrouw zegt dat ze aura'a kan lezen maar dat geloof ik niet, dat zegt ze alleen maar omdat ze er een boek over gelezen heeft. Als ze haar tijd zou besteden aan het huishouden in plaats van kennis opdoen dan zou het niet zo'n zwijnenstal zijn thuis. Maar goed, ik ratel een beetje door! Hoe oud ben je eigenlijk Monique? Vertel eens wat over jezelf?
Nou veel liefs!
Geer

[ Bericht 6% gewijzigd door prutvent op 16-02-2011 15:02:19 ]
  dinsdag 15 februari 2011 @ 23:40:22 #236
258937 mwaterl
En zo niet, dan toch!
pi_92848479
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef prutvent het volgende:
Lieve Monique,
ik moet toegeven dat ik niet zo bekend ben met het Reiki-fenomeen maar heb er wel mooie dingen over gehoord maar ik kan me niet voorstellen hoe dat bij dieren werkt!! Op wat voor manier 'stuurt' u dan Reiki op afstand, kunt u uitleggen hoe dat werkt? Het klinkt fantastisch en zou misschien wel de perfecte oplossing zijn voor ons. Uiteraard sta ik er wel voor open, maar een Reikibehandeling puur en alleen op de varkens helpt mijn huidige thuissituatie niet... Misschien kun jij me ook helpen met mijn andere probleem, betreffende mijn vrouw? Je lijkt me een aardige vrouw Monique, en ik zou je graag beter leren kennen...
De foto van Babe is genomen door mijn vrouw toen we ontdekten dat Babe een stukje van zijn oor had opgegeten! Hij maakt het nu goed hoor. Kun je de varkens 'lezen' vanaf de foto's, aura's zien enzo? Want mijn vrouw zegt dat ze aura'a kan lezen maar dat geloof ik niet, dat zegt ze alleen maar omdat ze er een boek over gelezen heeft. Als ze haar tijd zou besteden aan het huishouden in plaats van kennis opdoen dan zou het niet zo'n zwijnenstal zijn thuis. Maar goed, ik ratel een beetje door! Hoe oud ben je eigenlijk Monique? Vertel eens wat over jezelf?
Nou veel liefs!
Geer

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^O^
  woensdag 16 februari 2011 @ 08:20:56 #237
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_92856263
quote:

Hoi Hendrik,

Bedankt voor je reactie.

groetjes,

Henk
Deze is zelf gemaakt, net als vele andere.

Kom op...

Verder blijft het leuk.
Bats.Bats..Bats...Baaats!
  woensdag 16 februari 2011 @ 09:51:10 #239
293773 louwp
The one and only.
pi_92856775
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef prutvent het volgende:
Lieve Monique,
Nou veel liefs!
Geer

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics doen het niet mang!? ;(
pi_92858301
Ik ga dit volgen =D
Héél stiekem ben ik lelijk van binnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: