quote:Op zondag 13 februari 2011 12:41 schreef Rockiejj het volgende:
Heb reactie van hem gehad:
Hoi Hendrik,
Bedankt voor je reactie.
Nooitgedagt is het nieuwste album, de nummers die daar op staan veroorzaken spontaan gaten in hout, stuk voor stuk scherpe nummers, in het geheel geen slijpers.
Ferdinand Rubens en J. Grothaus zijn niet echt nieuw eigenlijk maar een paar houterige saaie ouwe lullen die echter in hun leven menige zware klap te verduren hebben gehad, maar daar niet echt onder hebben geleden. Als echte rasartiesten zijn ze in staat om tot de kleine uurtjes door te gaan en zijn dan ook niet bang voor de man met de hamer.
Deze heren hebben bewezen wel degelijk te kunnen bijdragen aan een goede performance , zoals bij "De Kast" en Dik Hout" waar ze een bijdrage hebben geleverd om van "De Kast "een samenhangend geheel te maken.
Hun prijzen stijgen helaas met het verstrijken der jaren wel tot dramatische hoogten, dus voor verzamelaars zoals jij en ik zit hier zeker muziek in.
groetjes,
Henk
Wat een geniaal antwoordquote:Op zondag 13 februari 2011 12:41 schreef Rockiejj het volgende:
Hoi Hendrik,
Bedankt voor je reactie.
Nooitgedagt is het nieuwste album, de nummers die daar op staan veroorzaken spontaan gaten in hout, stuk voor stuk scherpe nummers, in het geheel geen slijpers.
Ferdinand Rubens en J. Grothaus zijn niet echt nieuw eigenlijk maar een paar houterige saaie ouwe lullen die echter in hun leven menige zware klap te verduren hebben gehad, maar daar niet echt onder hebben geleden. Als echte rasartiesten zijn ze in staat om tot de kleine uurtjes door te gaan en zijn dan ook niet bang voor de man met de hamer.
Deze heren hebben bewezen wel degelijk te kunnen bijdragen aan een goede performance , zoals bij "De Kast" en Dik Hout" waar ze een bijdrage hebben geleverd om van "De Kast "een samenhangend geheel te maken.
Hun prijzen stijgen helaas met het verstrijken der jaren wel tot dramatische hoogten, dus voor verzamelaars zoals jij en ik zit hier zeker muziek in.
groetjes,
Henk
Geweldige fotoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:39 schreef Cucumissativus het volgende:
Beste Reikimaster,
Onze giraf (Heinz heet hij) is onderdeel van circus Solero.
Hij heeft gezelschap van een tamme kameel en van onze hond. De vriendschap gaat niet vlekkeloos, steeds komt Heinz op hoge poten naar ons toe als er weer ruzie in de lucht hangt. Hij voelt zich duidelijk buitengesloten maar doet ook erg uit de hoogte jegens zijn kameraadjes.
Om meer contact met hem te krijgen hebben wij onze hond het volgende pakje gegeven: (foto zie bijlage), maar het waarderen zit er niet in.
[ afbeelding ]
Kunt u met handoplegging iets aan zijn humeur doen?
quote:Verkoper
Zodiac rubber boot + trailer + jonson 25 pk motor
KenmerkenConditie: Gebruikt Merk: Zodiac Materiaal bodem: Aluminium Beschrijving TE koop aangeboden ZODIAC rubber boot + TRAILER + JONSON 25 PK MOTOR , Aluminium vloer en hautun voor dek , sturdrij mosser bedingen ,met zo goed als nieuwe trailer ,eventuelelektris lier ,geschkt voor water skij en afdeek kleed ,wegens gezondheid problem moet weg ,>>>>>> ook wel ruilen GUAD 500 cc tot 300 met kenteken <<<<<<<<<<
Ik:
IK reageer boot NU + bod Ik bied Geld + Money +Poen Ik houd Water Skij en HAUTEN dek Is ie ook geschkt om TRAILER mee te kijken?
>>>>>>>>>>>Doei<<<<<<<<<<<
>>>>>>>>>Tjibbe FOKstra!<<<<<
linkquote:Op zondag 13 februari 2011 20:47 schreef jamesstewart het volgende:
Ik wil er ook een maken
Weet iemand een leuk voorwerp waar ik op moet reageren?
Of een leuk onderwerp/dier/ding dat ik moet plaatsen?
Beste Monique,quote:Wat voor soort varkentjes zijn het? Is er leeftijdsverschil? Mannetjes ... vrouwtjes?
Er is even te weinig ruimte tussen de varkens. Zet ze een tijdje bij elkaar uit de buurt, is misschien een optie. Ze mogen elkaar niet zo op dit moment?
Mocht er geen verbetering zijn of geen mogelijkheid tot separatie, dan kan ik wel een Reikibehandeling geven aan de situatie.
Vriendelijke groet Monique
quote:De situatie een Reikibehandeling geven, betekend dat ik de Reiki op afstand stuur naar de situatie hoe die nu is tussen de 2 varkens. De energie van de Reiki komt bij de varkens aan. De behandeling duurt ongeveer 20-30 minuten. Er zullen een aantal behandelingen nodig zijn. Voor deze behandeling heb ik een foto nodig van uw varkens. Kunt u die mij sturen via de mail? Heeft u interesse in deze behandeling?
Ik hoor graag van u.
Vriendelijke groet
Monique
Probeer haar te versierenquote:
http://link.marktplaats.nl/422945636quote:Omdat wij geen brug hebben is de auto voor u op zn kant gezet zodat u gelijk de bodem kan inspecteren op roest en dergelijke Zo hoeft u niet de broek vies te maken omdat u zo nodig onder de auto wilt kruipen met een zaklamp.
Goed idee ja, maar wil het nog wel even uitrekkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Probeer haar te versieren
Beste Monique,
blabla die reikie voor de varkens lijkt me wel wat blabla. Misschien kun jij me ook helpen met mijn andere probleem, betreffende mijn vrouw? Je lijkt me een ardige vrouw Monique, en ik zou je graag beter leren kennen.
Zoiets, ga verder over je vrouw
Vraag haar of ze aan groepskorting doet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Probeer haar te versieren
Beste Monique,
blabla die reikie voor de varkens lijkt me wel wat blabla. Misschien kun jij me ook helpen met mijn andere probleem, betreffende mijn vrouw? Je lijkt me een ardige vrouw Monique, en ik zou je graag beter leren kennen.
Zoiets, ga verder over je vrouw
Als ze aan groepskorting doet, ken ik ook nog wel iemand met een depressieve zeekomkommer denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:30 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Vraag haar of ze aan groepskorting doet?
Die giraf van mij moet ook nog een sessie hebben.
"Geachte Joopquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:54 schreef giepen het volgende:
http://link.marktplaats.nl/420908765
Beste k van dijk,
Na een lange dag fietsen in de natuur heb ik altijd zin in een sprite. Met dit idee ging ik meteen op marktplaats kijken en wat denk je ? Meteen zie ik een mooie sprite !
Alleen wil ik nu graag weten of dit enkele sprite is, of meteen een hele doos of automaat.
Groeten,
Joop
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:32 schreef giepen het volgende:
[..]
"Geachte Joop
Bedankt voor je reactie
Dit is op dit moment de enige sprite
Wij hebben wel diverse andere caravans staan
Met vriendelijke groet,
Dhr. K."
-----------
Beste,
Bedankt voor de snelle reactie.
Uit uw mail kan ik opmaken dat heb om een enkele Sprite gaat.
Nu rest de vraag nog; is dit een 33cl blikje of een 25cl flesje ?
Als het om het 33cl blikje gaat, dan zie ik af van het koop.
Gaat het om het 25cl flesje, dan biedt ik ¤1,50 k.k.
Met vriendelijke groet,
Joop
--------------
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef prutvent het volgende:
Lieve Monique,
ik moet toegeven dat ik niet zo bekend ben met het Reiki-fenomeen maar heb er wel mooie dingen over gehoord maar ik kan me niet voorstellen hoe dat bij dieren werkt!! Op wat voor manier 'stuurt' u dan Reiki op afstand, kunt u uitleggen hoe dat werkt? Het klinkt fantastisch en zou misschien wel de perfecte oplossing zijn voor ons. Uiteraard sta ik er wel voor open, maar een Reikibehandeling puur en alleen op de varkens helpt mijn huidige thuissituatie niet... Misschien kun jij me ook helpen met mijn andere probleem, betreffende mijn vrouw? Je lijkt me een aardige vrouw Monique, en ik zou je graag beter leren kennen...
Bijgevoegd zijn trouwens de foto's van de varkens, Bacon en Babe.
De foto van Babe is genomen door mijn vrouw toen we ontdekten dat Babe een stukje van zijn oor had opgegeten! Hij maakt het nu goed hoor. Kun je de varkens 'lezen' vanaf de foto's, aura's zien enzo? Want mijn vrouw zegt dat ze aura'a kan lezen maar dat geloof ik niet, dat zegt ze alleen maar omdat ze er een boek over gelezen heeft. Als ze haar tijd zou besteden aan het huishouden in plaats van kennis opdoen dan zou het niet zo'n zwijnenstal zijn thuis. Maar goed, ik ratel een beetje door! Hoe oud ben je eigenlijk Monique? Vertel eens wat over jezelf?
Nou veel liefs!
Geer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is zelf gemaakt, net als vele andere.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:41 schreef Rockiejj het volgende:
Hoi Hendrik,
Bedankt voor je reactie.
groetjes,
Henk
Pics doen het niet mang!?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef prutvent het volgende:
Lieve Monique,
ik moet toegeven dat ik niet zo bekend ben met het Reiki-fenomeen maar heb er wel mooie dingen over gehoord maar ik kan me niet voorstellen hoe dat bij dieren werkt!! Op wat voor manier 'stuurt' u dan Reiki op afstand, kunt u uitleggen hoe dat werkt? Het klinkt fantastisch en zou misschien wel de perfecte oplossing zijn voor ons. Uiteraard sta ik er wel voor open, maar een Reikibehandeling puur en alleen op de varkens helpt mijn huidige thuissituatie niet... Misschien kun jij me ook helpen met mijn andere probleem, betreffende mijn vrouw? Je lijkt me een aardige vrouw Monique, en ik zou je graag beter leren kennen...
Bijgevoegd zijn trouwens de foto's van de varkens, Bacon en Babe.
De foto van Babe is genomen door mijn vrouw toen we ontdekten dat Babe een stukje van zijn oor had opgegeten! Hij maakt het nu goed hoor. Kun je de varkens 'lezen' vanaf de foto's, aura's zien enzo? Want mijn vrouw zegt dat ze aura'a kan lezen maar dat geloof ik niet, dat zegt ze alleen maar omdat ze er een boek over gelezen heeft. Als ze haar tijd zou besteden aan het huishouden in plaats van kennis opdoen dan zou het niet zo'n zwijnenstal zijn thuis. Maar goed, ik ratel een beetje door! Hoe oud ben je eigenlijk Monique? Vertel eens wat over jezelf?
Nou veel liefs!
Geer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |