Ownee, maar ik kreeg wel 10000 popups,quote:
Jazeker, khou wel van de nieuwe muziekquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij bent toch wel een beetje van de nieuwe muziek?
Die komt er niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:41 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ownee, maar ik kreeg wel 10000 popups,
wat een lekkere jingle, waar blijft die van mij?
Jij krijgt er geen, jij bent een balhaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:41 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ownee, maar ik kreeg wel 10000 popups,
wat een lekkere jingle, waar blijft die van mij?
Baggeren is onzin, Twitter/msn GC, zo denk ik er over,quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, lees de info in de index nog maar eens goed door. ONZ is iets anders dan baggeren, twitteren, msn'en, enz. Zo is het. En als je je daar niet in kunt vinden, blijf je gewoon weg.
bespreek dat lekker via de pm met hem ofzo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Baggeren is onzin, Twitter/msn GC, zo denk ik er over,
(en ja dit is een mening)
hij moet morgenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mono, wann moet je draaien dan?
Ja, om te SC'en over de radio.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:43 schreef mc-Piel het volgende:
Maar SwJ, dit topic is toch SC approved?
Doe eens een keer gezellig mee!
Omdat de aarde zo draait enzo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:43 schreef Viro het volgende:
Waarom duurt het zolang voor het weer zomer is ?
ja, dat mag in het forum. Maar dit is een radio slowchat. Alle onzin over de radio mag dus hier.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
picsquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:43 schreef Snuf. het volgende:
Dromenvangertje ik ga nu op Hyves kijken of dezen hockeychick blauwe ogen heeft
Oh, dat stond niet in de Sealquote:
Er zal vanaf nu op gemod worden. Bij te veel 'overtredingen' wordt deze reeks simpelweg gesloten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef Driepink het volgende:
dag merel!
he ragboer, ga je ook naar kamikaze 11 maart ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
I see
Da's niet cool van je laptop
[..]
Eet smakelijk!quote:quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Nog even een bord opscheppen![]()
Ik heb lekker gekookt, met Radio onzin aan knallend beneden in de keukenquote:
dat begrijp ik, maar Jim brengt het anders over dan jij overbrengt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, dat mag in het forum. Maar dit is een radio slowchat. Alle onzin over de radio mag dus hier.
stap 1. Open je inboxquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zou het bij general chat moeten;
Ik hoef hem al niet meer.quote:
Helaas, het gaat hier niet om je mening. Het gaat hier om de policy en de huisregels. In de huisregels staat duidelijk dat baggeren niet is toegestaan. Je houdt je aan de regels, of je blijft weg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:44 schreef SuperwormJim het volgende:
Sommigen snappen het blijkbaar nog steeds niet. We hebben met de ONZ mods even overleg gehad:
- Dit is niet een verkapte ONZ SC; dit is een SC met betrekking tot ONZ Radio (enige offtopic SC wordt toegestaan, maar niet teveel).
- Dit is geen msn.
- Dit is geen postopkriktopic.
- Dit is geen plaatjesdumptopic.
- Dit is geen twitter:Is het serieus verboden om hoi te zeggen? AlsjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zal vanaf nu op gemod worden. Bij te veel 'overtredingen' wordt deze reeks simpelweg gesloten.![]()
Als we dat doen is het ergens anders geen zomer en is het korter zomerquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Kunnen we de aarde niet op een of andere manier sneller laten draaien ?
Mono zat toch ookniet te slijmen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik hoef hem al niet meer.
Moet ik zeker net zoveel slijmen als die andere fokkers?
ditquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
Maar waarom is er eigenlijk geen '' Universele ONZ SC? '' Overdag is er namelijk niets, 'snachts hebben we natuurlijk de nachtbagger nog wel. Maar toch.
die was er wel, maar is weggehaald ivm teveel overtredingen enzo.. maar nu weer radio sc aubquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
Maar waarom is er eigenlijk geen '' Universele ONZ SC? '' Overdag is er namelijk niets, 'snachts hebben we natuurlijk de nachtbagger nog wel. Maar toch.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mono zat toch ookniet te slijmen?
Ik had al samen met trololo voorgesteld om een apart 'plekje' te krijgen tussen andere subfora.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
ja maar wel standaard lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lang blond haar? ugg's?
standaard meisjens
Eigenlijk niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Genoeg met dezen bagger, muziek dan he.
Kerstmuziekquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
die was er wel, maar is weggehaald ivm teveel overtredingen enzo.. maar nu weer radio sc aub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
[ONZ RADIO] #620 -TT voor alle Nachtbrakers :)quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jazeker, khou wel van de nieuwe muziekhoezo?
Zolang het in NL zomer is boeit het mij niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als we dat doen is het ergens anders geen zomer en is het korter zomer
De pest is dat je dan 80 hoi posts krijgt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het serieus verboden om hoi te zeggen? Alsjeblieft
Het is niet zo zwart-wit. Het is niet de bedoeling dat iedere keer als iemand de SC verlaat, er meteen 10 anderen op gaan reageren. Dat is puur posten om te posten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het serieus verboden om hoi te zeggen? Alsjeblieft
quote:
Ja, maar dan is het zo'n 1 of the 10000quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ja maar wel standaard lekkermaar ik moet zeggen jij bent leuker
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik had al samen met trololo voorgesteld om een apart 'plekje' te krijgen tussen andere subfora.
dit wordt hem niet ivm meerdere eerdere ONZ SC's die al gefaald zijnquote:
Kappen jijquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:48 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en, laten we die ONZ SC dan centraal zetten, dat is een goed idee
Nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ONZ RADIO] #620 -TT voor alle Nachtbrakers :)
Dittem (zou moeten linken naar een post)
JAAAAAA!!!!quote:
Nou ja true that ze had niks te melden echt eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het zo'n 1 of the 10000Mooi om te zien en alles. Maar ik denk dat jij meer zoekt in een meisje, en meestal vind je dat niet bij dat zulks.
Sorry voor stereotype denken ;p
Ik let er juist extra opquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is niet zo zwart-wit. Het is niet de bedoeling dat iedere keer als iemand de SC verlaat, er meteen 10 anderen op gaan reageren. Dat is puur posten om te posten.
En dat is één van de redenen dat de laatste ONZ SC is gesloten (sommigen hier zullen zich dat nog wel herinneren). Het ziet er naar uit dat het met deze SC ook gaat gebeuren op deze manier.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee.
Welke post, dan lees ik hem even.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nog een format voor een show, maar gezien de afkeer tegen mijn stem door velen is het misschien handig als iemand anders die presenteert:
Radio Onzin Music Panel
Een programma gebaseerd op nieuwe muziek, waarin mensen uit het topic zullen beslissen of een nieuw liedje is goedgekeurd of niet. Ik had in mijn opzet bedacht om alle muziek van de 3voor12 draait... playlist in spotify te halen (hier), maar uiteraard mag en kan je ook uit andere bronnen de nieuwe muziek halen. Het gaat wel echt om muziek dat óf pas in 2011 is gemaakt, óf nog nooit is gedraaid op de radio en dat misschien zou kunnen doorbreken. De manier waarop wij muziek gaan beoordelen had ik als volgt bedacht:
3x [ afbeelding ] = improved
3x [ afbeelding ] = afkappen die plaat
2x [ afbeelding ] = super goed
2x [ afbeelding ] = super slecht
1x [ afbeelding ] = goed
1x [ afbeelding ] = slecht
1x [ afbeelding ] en 1x [ afbeelding ] = niet goed, niet slecht
En dit post men dan in het topic, dus als een plaat zekersteweten vaker gedraaid mag worden op ONZ Radio doe je:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
posten in het topic
Ik zeg niks over jaloeziequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik let er juist extra op![]()
En de paar keer dat ik mensen aansprak op hun msngedrag hier (ja heb ik zelf ook maar dan vooral als het rustig is) dan krijg ik te horen dat ik jaloers ben
M'N NAGEL IS GEBROKENquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou ja true that ze had niks te melden echt eigenlijk
STREAM LOOPT VAST ANYONE?
wat een leuk grapjem en nog relevant ook.quote:
Ik ga er toch eerst 100 keer op fappenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
MONO. MIJN JINGLE PAS DRAAIEN ALS JE DRAAIT VAN 1700 TOT 1900. Ik wil hem niet missen voor de eerste keer.
http://www.onzinradio.nl/rooster/quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga er toch eerst 100 keer op fappen
Hihiquote:
Dit is een vraag over de radioquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.onzinradio.nl/rooster/
Jongens kappen nou met die SC. Open er een topic over, ga lekker pmen of wat dan ook!1
Ik ga geen naam posten jwtquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef Koopa_Troopa het volgende:
[..]
Welke hockeychick had jij gehosseld?
On to the next one.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hihi
Ik heb ook een keer een chick gehosseld en toen kwam ik er na een paar dagen achter dat ze jehova was want ze zei: IK HEB HET HEEL DRUK MET MIJN GELOOF.
En ze mocht eigenlijk geen vriendje en haar ouders waren noobsIk zag een foto van haar op heifs en ze is best leuk
maar ze zit niet meer bij mij op school en ze woont hier ook niet meer volgens mij
Geloof me als je deze naam op hyves in tiept is het de 2e van bovenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef Koopa_Troopa het volgende:
[..]
Voornaam, heb ik wel iets aan en de rest niet
Dat had je dan niet moeten zeggen hequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Geloof me als je deze naam op hyves in tiept is het de 2e van boven
Ja maar die hockeychick van snuf heeft er niks mee te maken. En DV die zogenaamd het hardst roept dat we naar SwJ moeten luisteren blijft dat gesprek maar voeden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een vraag over de radio
negers zijn coolquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef Snuf. het volgende:
Wel veel neger muziek of lijkt dat maar zo
Radio wel, maar alleen zonder de topics.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar die hockeychick van snuf heeft er niks mee te maken. En DV die zogenaamd het hardst roept dat we naar SwJ moeten luisteren blijft dat gesprek maar voeden.
Jullie beseffen dat er dan straks geen radio onzin meer is he?
heb je dat linkje nogquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef mc-Piel het volgende:
Elmo, kan je m'n request er nog tussen proppen?
Ik ben in een hele emotionele bui
Wil je?quote:
Dan zou het zeker niet tof meer zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Radio wel, maar alleen zonder de topics.
En hoe denk jij dat alles dan geregeld kan/gaat worden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
tinychatquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik soms om ff te kijken of in een nummer heb dat er op staat. maar meestal zijn die dan al gedraaidquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef Snuf. het volgende:
BTW gebruikt iemand die request pagina nog eigenlijk?
Dit, snap dan het beleid hier helemaal nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, SWJ, even serieus, want ik zat net natuurlijk te stoken, maar in 3fm, toch één van de bekendste en eerste topicreeks over radio, daar wordt ook offtopic gepost. Topposter van die topicreeks, -Hans-, die heeft het over de groningse basketbalclub, of borisz heeft het over voetbal, terwijl het toch het 3fm topic is.
Wat wel vervelend is, zijn die pics die dan gepost worden, die zijn inderdaad strondvervelend.
IRC op de site...? Of daar een appart forum?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe denk jij dat alles dan geregeld kan/gaat worden?
met jou op de cam ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Laten we anders met z'n allen op skype/tinychat/msn gaan.
Dan kunnen we ook praten over andere dingen dan ONZradio.
neuken?quote:
Dat is stomquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb jou op MSN toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar jij post pics die strondvervelend zijn, Plaatjesjosti SC is niet voor niets in het leven geroepen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit, snap dan het beleid hier helemaal niet
Ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb jou op MSN toch?Of ben jij niet Sabine?
Ik wil Huppelmuts op MSN
Nu we het toch over msn hebben, reageer eens kerel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb jou op MSN toch?Of ben jij niet Sabine?
Ik wil Huppelmuts op MSN
Ja of we beperken het offtopic geblaat hier gewoonquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
IRC op de site...? Of daar een appart forum?
Het is hier geen twitter/msn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, SWJ, even serieus, want ik zat net natuurlijk te stoken, maar in 3fm, toch één van de bekendste en eerste topicreeks over radio, daar wordt ook offtopic gepost. Topposter van die topicreeks, -Hans-, die heeft het over de groningse basketbalclub, of borisz heeft het over voetbal, terwijl het toch het 3fm topic is.
Wat wel vervelend is, zijn die pics die dan gepost worden, die zijn inderdaad strondvervelend.
Maar in dat topic wel? En daar wordt er niks over gezegd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is hier geen twitter/msn.
niemand die dit gelooft, maar ff serieus, op het moment waardeer ik zelfs loungequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja of we beperken het offtopic geblaat hier gewoon![]()
Moet ons lukken!
is 3fm dan wel msn/twitter?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Banmelding/quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef dragems het volgende:
als ik nu op de radio vraag of iedereen ff hoi zegt dan is dat toch legaal of niet dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
We kunnen deze reeks ook naar TVR verplaatsen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen pagina's vol met SC over het avondeten, de menstruatiecyclus van je moeder, of de anale fixatie van je hamster in ieder geval.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:56 schreef Dalando het volgende:
Anders een vraagje SwJ: Hoe zij jij de ONZ Radio topics dan?
Geef een voorbeeld.
Luister je zelf ook met regelmaat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Banmelding/
dragems - 48 uur, hij zei hoi in het ONZ Radio topic.is gewoon een legitieme radio vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat is nou een hyperlinkquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat is dat trouwens wat er nu boven het reageer vakje staat.
Voordat je reageert
[ONZ Radio] #634 Met mooie Jingles, en een lieve worm als mod
Ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:59 schreef ElmoFan het volgende:
wie hierna?, dit is het laatste nummer
een van deze bazennummers:quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:59 schreef ElmoFan het volgende:
Als je meeleest vind je het welquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:59 schreef ElmoFan het volgende:
Is ook niet mijn muziek hoor ditquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
niemand die dit gelooft, maar ff serieus, op het moment waardeer ik zelfs loungedie rap/hiphop zooi komt me neus uit!
hamsterquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen pagina's vol met SC over het avondeten, de menstruatiecyclus van je moeder, of de anale fixatie van je hamster in ieder geval.
Enige SC is toegestaan, maar dit is duidelijk een ONZ Radio topic.
klinkt als hip hop ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn eerste wordt Walt Jenssen - Walt Mart
ssssssssssssssssssssstttt hou het geheimquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn eerste wordt Walt Jenssen - Walt Mart
dat vind de rest van de wijk niet leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jullie mogen de subwoofer alvast ff invetten
wat gebeurt er dan eigenlijk ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik durf nu niet te roepen dat het nog maar 14 uur duurt
stil maar ik weetquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik durf nu niet te roepen dat het nog maar 14 uur duurt
Nogmaals, enige SC is natuurlijk toegestaan. Maar probeer ook de grens hiervan in de gaten te houden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:00 schreef Dalando het volgende:
SwJ, heb je ook met PiRANiA gepraat? Hij is ook crew en SC' regelmatig mee. Hetzelfde geld voor koelkast, en die is ook crewmember.
voor de 4e keer:quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ik verder vind, kan er niet een onzinbaggerslowchat komen, ik vind (misschien anderen ook) het erg irritant als je bij onzin voor je leven zit steeds moeten klikken om alles bij te houden./
Wat vind jij de grens?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nogmaals, enige SC is natuurlijk toegestaan. Maar probeer ook de grens hiervan in de gaten te houden.
Pirania gaat ook vaak over de grens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nogmaals, enige SC is natuurlijk toegestaan. Maar probeer ook de grens hiervan in de gaten te houden.
Lees jij wel wat SwJ zegt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
Even mijn mening dan nog over een topicreeks over iets: Wat mij betreft is dit gewoon een SC, en wat ons samenbind is ONZ Radio. We juichen bij een goed nummer, we kotsen bij een slechte DJ, maar SC is er zeker.
Liedjes die ik niet kenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:04 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Best vet nummer tbh, maar doe mij maar Doctor P - Sweet Shop zo, mag dat?
Zit er iemand lekker aan iemand te vragen terwijl diegene weg is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lees jij wel wat SwJ zegt?
Dat er SC is is eigenlijk niet erg. Maar niet 50 posts met hoi, 50 met ik ga eten en dan 50 met doei en daartussendoor een paar radio gerelateerde posts
Kan mijn PC niet aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:04 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Best vet nummer tbh, maar doe mij maar Doctor P - Sweet Shop zo, mag dat?
Wees ontopicquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:05 schreef sharr het volgende:
Ik krijg gewoon kippevel van die beelden uit Egypte. Die helpen elkaar ook echt gewoon naar de klote geloof ik
Ik probeer niet te zeuren of zo, Maar wat is het probleem? Als mensen hier een beetje over alles en nog wat kunnen lullen is het alleen maar gezellig. Bij elke post afvragen of het wel nodig is haalt de humor een beetje weg. Is het niet veel handiger om de regels aan te passen/een uitzondering te maken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nou, als ik zijn verhaal begrijp, is dat dus niet zo, zeker wilt hij dit, maar hij wilt ook niet dit:quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat er SC is is eigenlijk niet erg. Maar niet 50 posts met hoi, 50 met ik ga eten en dan 50 met doei en daartussendoor een paar radio gerelateerde posts
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen pagina's vol met SC over het avondeten, de menstruatiecyclus van je moeder, of de anale fixatie van je hamster in ieder geval.
Enige SC is toegestaan, maar dit is duidelijk een ONZ Radio topic.
Maar dat is niet zo..quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aah jammerquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan mijn PC niet aandownloaden en streamen tegelijk
Gebruik dan jingles tussen de nummers door slimmerikquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja daar doe ik niet aan
Ik kies alleen maar goede muziek uit
Net zoals jij 20x per liedje?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gebruik dan jingles tussen de nummers door slimmerik
Enige SC was toch toegestaan? En ik heb twitter niet open.quote:
Nee, want ik wil geen complete nummers afgespeeld hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gebruik dan jingles tussen de nummers door slimmerik
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat.![]()
En verder ben ik nu wel klaar met het iedere keer weer uitleggen. Als je het nu nog niet snapt, kun je maar helemaal niet meer posten .... voor de zekerheid.
doei elmo, no hard feelings?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:06 schreef ElmoFan het volgende:
Ik ben weg hier, ik heb hier veel te lang gezeten
dit ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:05 schreef dragems het volgende:
[..]
Ik probeer niet te zeuren of zo, Maar wat is het probleem? Als mensen hier een beetje over alles en nog wat kunnen lullen is het alleen maar gezellig. Bij elke post afvragen of het wel nodig is haalt de humor een beetje weg. Is het niet veel handiger om de regels aan te passen/een uitzondering te maken?
Dan is ONZ 1 grote zandbak voor kleuters zonder begeleiding.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
ik vind het uberhaupt raar dat onzin voor je leven mods heeft, iedereen kan zijn frustratie dingen kwijt etc
DAT WAS DIE ENE KEER EN IK DOE NOOIT MEER JINGLES IN DE NUMMERS ALLEEN ALS DE BPM TE VEEL VERSCHILD.quote:
en als je geen zin hebt in die bagger ga je even weg, simpolllquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan is ONZ 1 grote zandbak voor kleuters zonder begeleiding.
Inderdaad, natuurlijk zijn er bepaalde dingen die niet kunnen, maar dit is niet controversieel verder.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
ik vind het uberhaupt raar dat onzin voor je leven mods heeft, iedereen kan zijn frustratie dingen kwijt etc
ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef Driepink het volgende:
ik vind deze overgang wel leukoh kut ik ging roken he
Kapot slim.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef Driepink het volgende:
ik vind deze overgang wel leukoh kut ik ging roken he
Water + Zand = Baggerquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en als je geen zin hebt in die bagger ga je even weg, simpolll
Zo werkt het niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en als je geen zin hebt in die bagger ga je even weg, simpolll
maar dan kan naatje niet meer postenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat.![]()
En verder ben ik nu wel klaar met het iedere keer weer uitleggen. Als je het nu nog niet snapt, kun je maar helemaal niet meer posten .... voor de zekerheid.
Mixtape van Linkinpark manquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef Nitrouz het volgende:
SSB ga je ook nog Hardstyle draaien? In The End rap
Ik vind het ook jammer.. Dit is toch helemaal niet de originele versie van het nummer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Waarom zo veel rap tegenwoordig
Nee, dit gaat te snel voor mb ipodquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Lees even de voordat je reageert.
Klinkt erg vet dit mangquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mixtape van Linkinpark man!
Reanimation uit mijn hoofd.
Geen hoi meer zeggen. Dat mag niet meer van de Worm.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee, dit gaat te snel voor mb ipod
Flikker nou op!!quote:
Jij snapt het nog niet helemaal, maar dat zie je misschien zelf beter in als je ouder wordt.quote:
Ik post al jaren zonder dat ik ook maar ergens in een SC een note heb gekregen, dus ik ga gewoon op oude voet verder, en als ik een note krijg, weet ik dat ik te ver gaquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef dragems het volgende:
[..]
maar dan kan naatje niet meer posten
Ik denk the Opposites, en nu niet meerquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:10 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
The Opposites toch? Of is dit De Jeugd?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:11 schreef mc-Piel het volgende:
ALS IK JE NOU EENS FF LEKKER MEENEEM NAAR DE PLEE, ( OJA STIEKEM LEKKER ZOENEN)
NEEE IK NEUCK JE IN JE REEET!!!!!
Zou ook nog Brainpower kunnen zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik denk the Opposites, en nu niet meerDie overgangen
SwJ die de boel een beetje aan het verzieken is.quote:
Ik ook half geloof ik, we moeten minder over eten enzo praten en meer over radio.quote:
Geen doei terugquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:11 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben oppassen, geen doei en veel plezier met de radio
Wat doettie dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
SwJ die de boel een beetje aan het verzieken is.
Pas nou op.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
SwJ die de boel een beetje aan het verzieken is.
nee hoorquote:
Regeltjes enzo.quote:
Alwéér? We hebben toch een slowchat approval ding.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook half geloof ik, we moeten minder over eten enzo praten en meer over radio.
De tijden dat hij goeie Hardstyle maakte was nog voor dit nummerquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef Dalando het volgende:
Ohhh, uit de tijden dat de pitcher nog goeie hardstyle maakte
Nu alleen nog maar droge rawstyle
Neen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even een vraag, vind jij onzin en bagger het zelfde?
Ik hoorde net op de radio een puicke reclame over knor wereld gerechten man. Die ga ik morgen maken en lekker opeten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alwéér? We hebben toch een slowchat approval ding.
Toffe radio
OHHHHHHHH WAT EEN PRACHTARGUMENT, DIE APPROVAL DING WAS IK HELEMAAL VERGETENquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toffe radio
Nee, dat is alleen dat we mogen SC'en over dingen op de radio..quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toffe radio
Dees was inderdaad wel goed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:13 schreef Nitrouz het volgende:
Deze man is de nieuwe Tiesto! Wat een overgangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |