Ik probeer niet te zeuren of zo, Maar wat is het probleem? Als mensen hier een beetje over alles en nog wat kunnen lullen is het alleen maar gezellig. Bij elke post afvragen of het wel nodig is haalt de humor een beetje weg. Is het niet veel handiger om de regels aan te passen/een uitzondering te maken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nogmaals, enige SC is natuurlijk toegestaan. Maar probeer ook de grens hiervan in de gaten te houden.
Nou, als ik zijn verhaal begrijp, is dat dus niet zo, zeker wilt hij dit, maar hij wilt ook niet dit:quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lees jij wel wat SwJ zegt?
Dat er SC is is eigenlijk niet erg. Maar niet 50 posts met hoi, 50 met ik ga eten en dan 50 met doei en daartussendoor een paar radio gerelateerde posts
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen pagina's vol met SC over het avondeten, de menstruatiecyclus van je moeder, of de anale fixatie van je hamster in ieder geval.
Enige SC is toegestaan, maar dit is duidelijk een ONZ Radio topic.
Maar dat is niet zo..quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat er SC is is eigenlijk niet erg. Maar niet 50 posts met hoi, 50 met ik ga eten en dan 50 met doei en daartussendoor een paar radio gerelateerde posts
Dat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aah jammerquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan mijn PC niet aandownloaden en streamen tegelijk
Gebruik dan jingles tussen de nummers door slimmerikquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja daar doe ik niet aan
Ik kies alleen maar goede muziek uit
Net zoals jij 20x per liedje?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gebruik dan jingles tussen de nummers door slimmerik
Enige SC was toch toegestaan? En ik heb twitter niet open.quote:
Nee, want ik wil geen complete nummers afgespeeld hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gebruik dan jingles tussen de nummers door slimmerik
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat.![]()
En verder ben ik nu wel klaar met het iedere keer weer uitleggen. Als je het nu nog niet snapt, kun je maar helemaal niet meer posten .... voor de zekerheid.
doei elmo, no hard feelings?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:06 schreef ElmoFan het volgende:
Ik ben weg hier, ik heb hier veel te lang gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |