voor de 4e keer:quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ik verder vind, kan er niet een onzinbaggerslowchat komen, ik vind (misschien anderen ook) het erg irritant als je bij onzin voor je leven zit steeds moeten klikken om alles bij te houden./
Wat vind jij de grens?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nogmaals, enige SC is natuurlijk toegestaan. Maar probeer ook de grens hiervan in de gaten te houden.
Pirania gaat ook vaak over de grens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nogmaals, enige SC is natuurlijk toegestaan. Maar probeer ook de grens hiervan in de gaten te houden.
Lees jij wel wat SwJ zegt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
Even mijn mening dan nog over een topicreeks over iets: Wat mij betreft is dit gewoon een SC, en wat ons samenbind is ONZ Radio. We juichen bij een goed nummer, we kotsen bij een slechte DJ, maar SC is er zeker.
Liedjes die ik niet kenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:04 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Best vet nummer tbh, maar doe mij maar Doctor P - Sweet Shop zo, mag dat?
Zit er iemand lekker aan iemand te vragen terwijl diegene weg is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lees jij wel wat SwJ zegt?
Dat er SC is is eigenlijk niet erg. Maar niet 50 posts met hoi, 50 met ik ga eten en dan 50 met doei en daartussendoor een paar radio gerelateerde posts
Kan mijn PC niet aanquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:04 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Best vet nummer tbh, maar doe mij maar Doctor P - Sweet Shop zo, mag dat?
Wees ontopicquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:05 schreef sharr het volgende:
Ik krijg gewoon kippevel van die beelden uit Egypte. Die helpen elkaar ook echt gewoon naar de klote geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |