Ownee, maar ik kreeg wel 10000 popups,quote:
Jazeker, khou wel van de nieuwe muziekquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij bent toch wel een beetje van de nieuwe muziek?
Die komt er niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:41 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ownee, maar ik kreeg wel 10000 popups,
wat een lekkere jingle, waar blijft die van mij?
Jij krijgt er geen, jij bent een balhaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:41 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ownee, maar ik kreeg wel 10000 popups,
wat een lekkere jingle, waar blijft die van mij?
Baggeren is onzin, Twitter/msn GC, zo denk ik er over,quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, lees de info in de index nog maar eens goed door. ONZ is iets anders dan baggeren, twitteren, msn'en, enz. Zo is het. En als je je daar niet in kunt vinden, blijf je gewoon weg.
bespreek dat lekker via de pm met hem ofzo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Baggeren is onzin, Twitter/msn GC, zo denk ik er over,
(en ja dit is een mening)
hij moet morgenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mono, wann moet je draaien dan?
Ja, om te SC'en over de radio.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:43 schreef mc-Piel het volgende:
Maar SwJ, dit topic is toch SC approved?
Doe eens een keer gezellig mee!
Omdat de aarde zo draait enzo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:43 schreef Viro het volgende:
Waarom duurt het zolang voor het weer zomer is ?
ja, dat mag in het forum. Maar dit is een radio slowchat. Alle onzin over de radio mag dus hier.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
picsquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:43 schreef Snuf. het volgende:
Dromenvangertje ik ga nu op Hyves kijken of dezen hockeychick blauwe ogen heeft
Oh, dat stond niet in de Sealquote:
Er zal vanaf nu op gemod worden. Bij te veel 'overtredingen' wordt deze reeks simpelweg gesloten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef Driepink het volgende:
dag merel!
he ragboer, ga je ook naar kamikaze 11 maart ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
I see
Da's niet cool van je laptop
[..]
Eet smakelijk!quote:quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Nog even een bord opscheppen![]()
Ik heb lekker gekookt, met Radio onzin aan knallend beneden in de keukenquote:
dat begrijp ik, maar Jim brengt het anders over dan jij overbrengt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, dat mag in het forum. Maar dit is een radio slowchat. Alle onzin over de radio mag dus hier.
stap 1. Open je inboxquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zou het bij general chat moeten;
Ik hoef hem al niet meer.quote:
Helaas, het gaat hier niet om je mening. Het gaat hier om de policy en de huisregels. In de huisregels staat duidelijk dat baggeren niet is toegestaan. Je houdt je aan de regels, of je blijft weg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:44 schreef SuperwormJim het volgende:
Sommigen snappen het blijkbaar nog steeds niet. We hebben met de ONZ mods even overleg gehad:
- Dit is niet een verkapte ONZ SC; dit is een SC met betrekking tot ONZ Radio (enige offtopic SC wordt toegestaan, maar niet teveel).
- Dit is geen msn.
- Dit is geen postopkriktopic.
- Dit is geen plaatjesdumptopic.
- Dit is geen twitter:Is het serieus verboden om hoi te zeggen? AlsjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zal vanaf nu op gemod worden. Bij te veel 'overtredingen' wordt deze reeks simpelweg gesloten.![]()
Als we dat doen is het ergens anders geen zomer en is het korter zomerquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Kunnen we de aarde niet op een of andere manier sneller laten draaien ?
Mono zat toch ookniet te slijmen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik hoef hem al niet meer.
Moet ik zeker net zoveel slijmen als die andere fokkers?
ditquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
Maar waarom is er eigenlijk geen '' Universele ONZ SC? '' Overdag is er namelijk niets, 'snachts hebben we natuurlijk de nachtbagger nog wel. Maar toch.
die was er wel, maar is weggehaald ivm teveel overtredingen enzo.. maar nu weer radio sc aubquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
Maar waarom is er eigenlijk geen '' Universele ONZ SC? '' Overdag is er namelijk niets, 'snachts hebben we natuurlijk de nachtbagger nog wel. Maar toch.
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mono zat toch ookniet te slijmen?
Ik had al samen met trololo voorgesteld om een apart 'plekje' te krijgen tussen andere subfora.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
ja maar wel standaard lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lang blond haar? ugg's?
standaard meisjens
Eigenlijk niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Genoeg met dezen bagger, muziek dan he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |